Pereiti prie turinio

ritalau

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    34
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

ritalau Pranešimai

  1. Sveiki, užsiimu Google (Search, Display, Youtube) ir socialinių tinklų (Facebook Instagram, LinkedIn, Twitter) reklama. Patirtis - 7 metai. Esant poreikiui, taip pat galiu sukurti reklamos banerius ir tekstus.

    Jei domina, kreipkitės PM. Kaina priklauso nuo darbų apimties ir valandų kiekio. 

  2. Sveiki,

    Užsiimu socialinių tinklų (Facebook Instagram, LinkedIn, Twitter) ir Google (Search, Display, Youtube) reklama. Patirtis - 5 metai.

    Galiu padėti su darbais, tokiais kaip:

    • socialinių tinklų strategijos kūrimas; 
    • reklamos maketai (statiniai vizualai);
    • tekstų kūrimas (social ir Google);
    • reklamos kampanijų planavimas, leidimas ir optimizacija; 
    • raktažodžių analizė ir atranka (Search reklamai);
    • konkurentų digital reklamos analizės;

    ...ir kitais reikalingais skaitmeninės reklamos procesais pagal poreikį (išskyrus video gamybą).

    Jei domina, kreipkitės PM. Kaina priklauso nuo darbų apimties ir valandų kiekio. 

     

    Social Media Marketing GIF by whitepapercommunications

  3. Sveiki, tema skirta ieškantiems pagalbos su verslo socialinių tinklų paskyromis.

     

    Esu skaitmeninės reklamos specialistė ir užsiimu socialinių tinklų marketingu 3 metus. Į patirtį įeina šios atsakomybės:

    - komunikacijos strategijos planavimas

    - tekstų rašymas (copywriting)

    - socialinių tinklų paskyrų administravimas

    - skaitmeninių reklamos kampanijų planavimas

    - skaitmeninių reklamos kampanijų valdymas

    - skaitmeninės reklamos A/B testavimas

    - duomenų analizė ir interpretavimas

     

    Socialiniai tinklai su kuriais dirbu: Facebook, Instagram ir LinkedIn. Pagal kliento norus - galime svarstyti ir apie Twitter, Reddit ir TikTok integracijas.

     

    Jei norite bendradarbiauti, prašau prisistatyti į privačias žinutes ir iškart pateikti bent minimalų kontekstą apie ką jūsų verslas, kokiuose kanaluose norite komunikuoti ir kokių rezultatų pasiekti:)

  4. Su tais like'ais tricky reikalas. Jeigu juos naikintų ir nerodytų kaip žmonės įsivaizduoja, gal tas 'būti mėgstamam' kultas sumažėtų. Bet dabar, manau, kad tai yra labiau teorinis sprendimas, nes dabar ant daugelio postų yra rodoma ne tikslus skaičius, bet apykslis, pvz.: more than 300k likes this. Tai kažkaip nelabai tikiu aš tų laikų panaikinimais. Vistiek ras kaip apeiti, it nemanau, kad visiškai jį panaikins. Čia panašiau į utopiją, kai prieš maždaug 7 metus, kelis metus buvo kalbėta apie dislike mygtuką - demo versija buvo, bet po savaitės ar mėnesio ji dingo ir taip liko neįgyvendinta, o kalbų, kad dislike mygtukas bus - vis dar yra.

     

    O kur rodo tokį like skaičių? Nes tiek man, tiek iš artimos aplinkos, visiems rodo vieną-du user nickname'us ir others. Nebent jei postas populiarus, rašo 'thousands of others' arba 'millions of others'. Skaičių mato tik pats kūrėjas. Dėl dislike - toks sprendimas buvo priimtas dėl negatyvaus patyrimo prevencijos vartotojų naršymui. IMHO, jeigu kažkoks turinys nepatinka, tai tas mygtuko paspaudimas be argumentavimo ir pagrįstos kritikos yra bevertis. Todėl ir pritariu FB dėl sprendimo neįdiegti dislike. O ir be to, gavome visą paketą reakcijų, kuriomis galime aiškiau reikšti emocijas - haha, sad, love, angry. :)

     

    Kas liečia šią like slėpimo temą, manau, kad tai nėra utopija ir ypač lygintina su dislike, nes ta dėmesio obsesija yra XXI amžiaus technologinės pažangos problema, ir tokie maži žingsniai gali atnešti didelį pokytį visuomenėje. Mes visi norime laisvai reikšti mintis ir nebūti smerkiami, o tas like skaičiavimas kelia spaudimą - am I good enough. Labai tikėtina, kad toks problemos sprendimas nusidrieks per kitus soc. tinklus, nes vien vertinant iš istorinės perspektyvos, funkcionalumai turi tendenciją atsikartoti, pvz: Snapchat story privedė prie FB story; IG TV ir staiga itin vystomas FB Watch ir dar daug kitų smulkmenų.

  5. Dar prieš žengiant į 2020-uosius būta nemažai chaoso dėl Instagram sprendimo neberodyti like‘ų skaičiaus. Atrodo menka, bet vartotojams itin reikšminga detalė, kuri per socialinių medijų gyvavimo ciklą tapo socialinės validacijos ir statuso simboliu. Kaip teigė Instagram CEO Adam Mosseri, šio pokyčio tikslas buvo panaikinti emocinį spaudimą ir dėmesio konkurenciją.

     

    Toks drastiškas dėmesio bambagyslės nukirpimas buvo gražus gestas psichologinei vartotojų sveikatai, tačiau žvelgiant iš verslų ir skaitmeninės reklamos specialistų perspektyvos, pokyčiai privertė iš naujo pasverti ir perdėlioti komunikacijos metrikų prioritetus. Neatmetu galimybės, kad perversmo diskomfortas tęsis, nes tendencija slėpti interakcijas skamba ir kitų kompanijų-milžinių lūpomis: identiški Facebook testavimai Australijoje prasidėjo dar 2019 rudenį, o Twitter CEO taip pat yra užsiminęs apie svarstymą eliminuoti like‘us. Kas bus toliau? Nenustebčiau, jei Jeff Weiner irgi šoktų į šį traukinį. O kaip manote jūs?

     

    Taip pat kas liečia įsitraukimą - šiuo metu atlieku tyrimą apie B2C komunikacijos Facebooke efektą vartotojams. Labai kviečiu užpildyti anoniminę vos poros minučių anketą. Jeigu forume atsiras susidomėjusių ta tema - mielai pasidalinsiu tyrimo rezultatais ir įžvalgomis. Ačiū. Anekta čia: https://forms.gle/YF9iwiZiChAfieeWA

  6. Kurie pakomentavo, dažniausiai ir paspaudžia like. Tokiu atveju reikėtų spausti ant po įrašu esančių reakcijų skaičiaus. Atsidaro pilnas sąrašas su į įrašą sureagavusiais vartotojais. Šalia tų vartotojų, kurie dar nėra pamėgę puslapio, dešinėje pusėje šone yra mygtukas "Invite". Kviesti vartotojus galima tik rankiniu būdu, po vieną. Taip pat verta žinoti, kad FB turi dienos pakvietimų limitą tokiems atvejams.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...