Pereiti prie turinio

Aurimasgud

Nariai
  • Pranešimai

    7
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Aurimasgud Pranešimai

  1. O tai gal tai yra tiesiog kažkas iš šių implantacijos metodų?? Aš tikrai abejočiau kad ebay ar amazon gali gauti kažką kokybiško savo dantims. Kažin ar verta rizikuoti, o kaip ir kesha11 minėjo dauguma odontologijos kabinetų tokius dalykus sutvarko greitai. Svarbu iš anksto užsiregistruoti.

  2. Turi mintyje, kad jos dalyvauja tik kazkur savo srities konkursuose, ar apskritai dalyvauja bet kokios srities konkursuose radami is kur atitinkama preke nupirkti ir perparduot konkursui?

     

    Esu matęs ir tokių - kur gaudo prekių konkursus beveik iš visų sričių (matyt turi užmegzgę daug kontaktų ir žino kur ką gali nupirkti). Bet bent jau kiek analizavome - dalyvavimų skaičius labai didelis, tačiau laimėjimų kiekis labai mažas ( matyt negali gerų kainų pasiūlyti). TAi pagrindins laikas skiriamas ant dalyvavimo visur kur įmanoma.

     

    Visgi, ką aš turėjau omenyje - tai, kad įmonė užssima tam tikra prekių ar paslaugų grupe, kurioje viešasis sektorius itin aktyvūs ir aktyviai dalyvaujant iš viešojo sektoriaus pilnai užtenka užsakymų įmonei išsilaikyti (ir nebūtinai tai maža įmonė)

  3. 1. Reikia registruotis kaip tiekėjui čia: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/login.asp?B=PPO

    2. Sekti pirkimų skelbimus.

    3. Skelbimuose yra pirkimo dokumentai (sąlygos, techninės specifikacijos, reikalavimai tiekėjams ir privalomi pateikti dokumentai (jų šablonai arba nurodymas į kokią instituciją kreiptis dėl reikalaujamų pažymų ir pan.) bei perkančiosios organizacijos kontaktai, jei norėsite kad patikslintų pirkimo sąlygas, techninius reikalavimus).

    4. Pagal išdėstytus reikalavimus iki pirkimo dokumentuose nurodytos datos ir valandos turite surinkti visus reikalaujamus dokumentus, parengti pasiūlymą su kaina ir kitais skaičiavimais ar sąlygomis kurių reikalaujama pagal ten prašomą pasiūlymo formą. Šiuos dokumentus pasirašyti el. parašu (jei taip nurodyta perkančiosios organizacijos) ir juos patekti per CPV IS (nuorodą įdėjau aukščiau).

    5. Nieko nepasilikite paskutinei dienai ir minutei, nes nežinau kaip dabar (nes senokai dalyvavau), bet dar prieš kokius metus dar labai strigdavo ta sistema, nepripažindavo naujesnės versijos programinės įrangos ir pan. protu nesuvokiami dalykai.

    6. Kada viską pateksite, nustatytu laiku perkančioji organizacija įvertins jūsų pasiūlymą ir per pirkimo dokumentuose nurodytą laiką duos jums arba papildyti dokumentus arba atmes jūsų pasiūlymą dėl esminių trūkumų arba pateiks dalyvavusių tiekėjų eilę pagal mažiausią kainą arba naudingiausią pasiūlymą (priklausys kokios pirkimo sąlygos ar mažiausios kainos ar ekonominio naudingumo).

    7. Jei bus reikalavimas papildyti pasiūlymo dokumentus, tai jūs pagal pastabas ir iki nurodyto laiko juos papildysite ir vėl viską iš naujo vertins ir tada arba atmes arba įtrauks į eilę.

    8. Jei atmes, tai gausite informaciją kodėl atmetė. Jei skaitysite, kad neteisingai atmetė jūsų pasiūlymą, tai per Viešųjų pirkimų įstatyme numatytus terminus galėsite skųstis į VPT (Viešųjų pirkimų tarnybą), jei netenkins VPT sprendimas, tada į teismą irgi per nustatytus terminus.

    9. Jei pakliūsite į eilę ir nebūsite pirmas ir manysite, kad neteisingai, tada vėl ta pačia tvarka galėsit skųsti. Jei eilėje būsite pirmas, tai suėjus visų skundų pateikimo terminui, jei niekas iš žemiau esančių nesiskųs, gausite kvietimą pasirašyti sutartį.

    10. Ją pasirašius per nustatytus terminus ir nustatytomis sąlygomis realizuosite savo pasiūlymą ir patieksite apmokėjimui dokumentus per sistemą E-sąskaita https://www.esaskaita.eu/web/esaskaita/

    11. Jei dokumentai bus pateikti pagal reikalavimus, gausite apmokėjimą sutartyje nurodytais terminais.

     

    P.S. nedėkite daug vilčių į tuos pirkimus, nes darbo daug rengiant dokumentus, siūlytojų dažniausiai daug, kainos kartais nesuprantamai mažos pasiūlymuose (kas kelia visokių minčių), perkančiosios organizacijos labai žiūri į formaliąją pusę, vykdant sutartį dažniausia perkančiosios organizacijos atstovai bendradarbiauti tingi, viską vilkina, atsiskaitymo terminai būna ilgi, nuo 30 iki 90 dienų ir pan.

     

     

    Norėčiau atgaivinti temą, kadangi aktyviai su tuo dirbame, norėtųsi girdėti nuomones, kaip įmonės, būtent tiekėjai dirba. Būtent iš pirkimų ieškojimo pusės.

     

    Labai plačiai aprašėte, bet tik vieną klausimo dalį, nes yra ir daugiau nei viešieji pirkimai. Be to ne su viskuo sutinku - sakote "vilčių nedėti" ,bet yra daug įmonių, kurios vien iš to gyvena. Pagrinde išskirčiau tris dalis, kaip Lietuvos rinkoje vyksta pirkimai:

     

    • viešieji pirkimai CVP IS
    • Viešieji pirkimai apklausos būdu ( nereikia nuvertinti. tai labai įdomūs pirkimai tiekėjams, nes vertė visdar pakankamai didelė, o reikalavimų ir popierizmo žymiai mažiau)
    • privačių įmonių pirkimai

     

    Žinoma, didžiausia dalis tų pirkimų yra CVP IS. Reikia kasdien jungtis ir žiūrėti skelbimus ( filtruoti pagal raktažodžius arba BVPŽ kodus). Dar yra galimybė RSS pasidaryti, kad nereikėtų kasdien lįsti, bet nelabai atrodo patikimas ir patogus būdas. Ateina pranešimai nereguliariai, reikia tikrint kelis kart.

     

    Apklausos būdu vykdomu pirkimų nėra taip paprasta susirasti. dėl to jie taip ir vadinasi, kadangi organizijos tik išsiunčia kvietimus el. paštu. visgi yra būdu juos sugaudyti. Viena jų -https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/PlannedProcurement/List . Čia reikia žiūrėti, kad organizacijos planuoja įsigyti, nes viešinami ir tokie pirkimai, kurie planuojami atlikti apklausos būdu. Taigi reikia aktyviai kontaktuot su organizacijomis ir prašyti, kad jie pakviestų į apklausą. Pagal įstatymą tas neprivaloma, bet VPT rekomenduoja tai, kaip gerąją praktiką.

     

    Trečioji dalis - privačių įmonių pirkimai- tiekėjams tai dažniausiai įdomiausia. Bet jų labai nedaug ir jie išsibarstę per įvairius tinklalapius. Pvz. DNSB pirkimai, ES paramos vykdomi pirkimai, arba net atskirai pačios organizacijos skelbiama info: https://pirkimai.achemosgrupe.lt/lt/konkursu_sarasas . Tam, kad viską sugaudyti daugėja specializuotų skelbimų portalų , tender sistemų kurie iš visur sugaudo tuos pirkimus ir tiekėjams lieka tik dalyvauti.

     

     

    Tai apibendrintai tiek - o pačio dalyvavimo pirkimuose niuansų - be galo daug. kiekvieną kartą gali reikėti skirtingų dokumentų, skirtingai sudirbti.

  4. Naujienlaiškių negalima, bet susisiekti vieną kartą galima, tam ir yra paliekami kontaktai viešai.

     

    Ką reiškia susisiekti vieną kartą galima? iš esmės - jei tai bet koks, kad ir netiesioginis siekis parduoti savo produkciją - tai jau reklama ir siųsti negalima. tie paštai, kad asmenys galėtų kreiptis dėl jų paslaugų, o ne kad kiti siūlytų savo :)

  5. Ką matavote, kalbant apie atsipirkimą? didesnį srautą iš rekvizitų į tinklalapį? aš su keliais klientas esu susiduręs, kurie naudojo - tai nemačiau aš ten jokių rezultatų arba labai minimalius turint omeny pačios reklamos kainą.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...