Pereiti prie turinio

ievosius

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    19
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    ievosius sureagavo į bahu Informacija kuriant verslą !   
    Nesenai Šiauliuose vyko verslo kūrimo paskaita, kurios metu pasakojo apie verslą ir jo subtilybes.
    Tai pat dalino knygutes "Aš pradedu verslą", kurių informacija pasidalinsiu su Jumis, gal kam bus įdomu :)
     
    Kuo skiriasi verslo formos:

     
    Kokius mokesčius mokėti:

     
    Skirtingų verslo formų reikalavimai valdymui ir veiklos apribojimai:

     
    UAB Steigimas/UAB steigimas naudojantis pavyzdiniais steigimo dokumentais:

     
    Individualios įmonės steigimas/Pavyzdiniai Įmonės nuostatai:

     
    Jeigu kam buvo naudinga, paspauskite + :)

  2. Patinka
    ievosius sureagavo į wault Sveikos akys. Ne tik tiems, kuriems jau reikia akinių.   
    Labiausiai rekomenduoju William Horates Bates... Superinis oftalmologas buvo ir jo metodas pats efektyviausias iš visų, kadangi taug dėmesio skiriama ne patiems pratimams.(žiūrėti į kairę, į dešnę ir t.t šie pratimai tik sustiprins akies judinamuosius raumenis ir pagerins akies akomodaciją, ko pasekoje šiek tiek pagerės regejimas, bet nedaug) Jo pratimai susiję su teisingais akies įpročiais, akių atpalaidavimu, optinio nervo atjungimu, saulės teikiamą energija (soliarizaciją), įsivaizdavimu (galvoti apie ką malonaus, bandyti tobulai atvaizduoti atmintyje pamatyta raidę ar daikto dalį) ir daug kitų. Pats daktaras kol buvo gyvas darė stebuklus, atstatė tukstančiams žmonių regą.
     
    Taigi kas supranta angliškai siūlyčiau:
     
    www.iblindness.org
    http://www.cleareyesight.info/
    www.central-fixation.com
     
    Lietuviu kalba:
    www.skaidrus.lt
  3. Patinka
    ievosius sureagavo į megejaz Microstock fotografas   
    Šiaip yra visokiausių galimų strategijų, kaip galima padidinti savo nuotraukų pardavimus. Pamėginsiu dar šiek tiek savo patirties atskleisti. Tai gal ne patirtis, o pastebėjimai.
     
    Daugiausia kalba suksis apie shutter'į, tad jei kažkuriuo metu neparašysiu kokia kompanija, tai podefaultu tai bus shutter'is.
    Kai aš pradėjau, tai ten per savaitę naujų nuotraukų atsirasdavo apie 27-30 tūkstančių. Kada paskutinė kartą žiūrėjau, skaičius buvo apie 80 tūkstančių. Jis laikosi jau gana stabiliai toks, nes prieš metus buvo panašiai. Priežastis gali būti paprasta - sugriežtėjo reikalavimai. Nuotraukos daug dažniau yra atmetamos dėl techninių kliūčių, arba kabinama "etiketė", kad jiems tokių dabar nereikia. Jau minėjau, kad savaitgaliais prekyba ten merdi. Vadinasi tuo metu galima nekelti naujų nuotraukų. Tiksliau pasiskaičiuoti. Peržiūrai ir patikrinimui jie duoda apie 48h. Todėl aš kėlimus darydavau šeštadienį ryte arba šeštadienio vakare. Tada maždaug didžiausia tikimybė, kad patikrins pirmadieniui. O pirmadienis - darbo diena, vadinasi tavo naujos nuotraukos bus "aukščiausiai" kitų. Nepamiršk, per savaitę apie 80 tūkstančių naujų, vadinasi vidutiniškai apie 10 tūkstančių per dieną. Jei nuotraukos daug "sveria" (aš keldavau po kelis šimtus vienu metu, tai būdavo apie 1Gb), o upload greitis nėra toks geras, tai susikelti gali anksčiau, svarbiausia padaryti submit šeštadienį.
     
    Galbūt yra čia tokių, kurie tik nori pamėginti, dar nėra praėję atrankų. Sunkiausia, bent man, atranką pereiti buvo Shutteryje. Nors pasitelkus kai kuriuos taktinius sprendimus (būtent nuotraukų kategorijų analizė), galima pereiti iš pirmo karto. Aš perėjau iš ketvirto. Nepraėjus, kitas kartas tik po 30 dienų, gauni laišką, kad vėl esi laukiamas. Nedėk vienodo žanro nuotraukų, t.y. tos pačios kategorijos. Tiesiog parašys, kad "per daug tos pačios kategorijos nuotraukų" ir vėl galėsi skaičiuoti 30 dienų, per tą laiką medžiodamas naujus kadrus ir jie lauks eilės kėlimui, jei pereisi atranką. Taigi, pasirenki bent 3-4 kategorijas, iš jų pasiimi nuotraukų ir pirmyn, bandai laimę užšokti ant teisingo approverio ir jis tave priims į shutter'erio šeimą. Iš 10 pateikiamų nuotraukų, 7 turi būti tinkamos. Kitaip nepateksi.
    Geras pavyzdys su tuo, kad daug kas priklauso nuo approverio: pirmą kartą keliant ir bandant patekti ten, kai kurios nuotraukos buvo priimtos, bet kitos ne, nesigavo 7, tad 30 dienų bauda :) po tiek laiko keliant tas pačias, kurios praėjusį mėnesį tiko, šį kartą buvo atmestos dėl techninio broko.
     
    Istockphoto - dar vienas galingas nuotraukų turgus (taip aš vadinu tas vietas). Pasirodydavo info, kad tai bene daugiausiai leidžiantis uždirbti turgus. Visko gali būti. Nes nuotraukų kaina gali būti nuo 0,19 USD centų iki 25 dorelių. Tikrai smagus jausmas, kai pamatai, kad nuotrauka tau uždirbo 25 dorelius. Čia atrankai reikia pateikti 3 nuotraukas. Idealiausia, kad jos būtų iš skirtingų žanrų. Nes gali atmesti. Jei nepraeini, kitas bandymas, jei gerai prisimenu, po 7 dienų. Nuotraukos, kurios pasiūlytos atrankai, nepateikiamos pardavimui iškart (kitaip nei shutteryje, ten, jei tave priėmė, tos nuotraukos iškart yra parduodamos). Čia turi tikti 3 iš 3.
     
    Fotolija - jokios atrankos, prisiregistruoji ir keli. Pradedi prekiauti. Apsisukimai nėra tokie dideli, bet uždirbti galima. Tiesiog kantrybė ir viskas.
     
    Dreams'as - labai senai ten buvau ir iš naujo nesiregistruoju. Per maži apsisukimai, dar mažesni nei fotolijoje.
     
     
    Tricks
     
    Jei koncentruojiesi į Istock'ą (jis bene reikliausias kokybei), tai ten per savaitę gali kelti 18 nuotraukų (jei nesi exclusive pardavėjas), vadinasi reikia išsirinkti tik tas, kurios jau tikrai bus liuks ir priims. Kaip patikrinti? Sukelk visų pirma jas į Shutter'į, į Fotolia, pasižiūrėk kurias atmeta, kurias priima. Jei abiejuose prieš tai tą pačią nuotrauką atmetė, didelė tikimybė, kad atmes ir Istock'as, todėl rinkis kitą. Istock'e yra toks Acceptance rate, kuris rodo kiek iš tavo visų pateiktų nuotraukų yra priimtos. Jei nori ten tapti exclusive, reitingas turi būti didenis nei 50 procentų ir tik po 200 pardavimo (jei neklystu) galėsi tokiu tapti.
     
    Jei turi kelias panašias nuotraukas baltame/juodame fone, gali padaryti bendrą jų kompoziciją, pvz.: 4 gėles viename baltame lape, čia bus viena nuotrauka, po to išskaidyti jas ir jau turėsi 4 nuotraukas. Taigi, iš 4 gėlių galima padaryti 5 nuotraukas kaip minimum, po to jau kombinuoti dar su kitom, viena su kita, kelti vieną nuotrauką, kurioje tik dvi gėlės ir pan. Toks žaidimas kartais naudingas.
     
    Dabar shutter'is apribojo failų dydį, kažkada keldavau 85-100Mb dydžio nuotraukas, būdavo gal 12 000 x 8 000 nuotraukos. Beveik 100Mpx :)
     
    Exclusive seller - čia jau kiekvieno išmonė, ar jis nori uždirbti daugiau, bet tik viename turguje, ar po mažiau, bet pardavinėti kituose. Šiaip kiek teko skaityti, neapsimoka būti exclusive. Nebandyk apgauti, suseks kad pardavinėji kitur, nors prieš tai pasidarei exclusive, būsi išmestas.
     
    Su nuotraukų kėlimu jau aprašiau, beje, tas galioja labiau shutteriui, kitiems tokios taktikos netaikiau. Fotolia kartais patikrina labai greit, vakare sukeli, ryte jau jos parduodamos. Istock'e reikia laukti 7 dienas. Jei esi exclusive, patikrina per 1-2 dienas. Išskirtinius pardavėjus visi myli, nes jie suteikia galimybę daugiau uždirbti.
     
     
    Meno ten nereikia.
    Menus gali daryti sau. Ten tokie nepraeis. Ten reikia idėjų. Kuo geresnė idėja, tuo didesnė tikimybė, kad darbą parduosi ir daug uždirbsi. Idėjų kopijavimas - baudžiamas. Pats nuo to nukentėjau ir daug praradau.
    Aš koncentruodavausi keliose kategorijose ir visą dėmesį skirdavau joms. Kitos man nerūpėjo, arba techniškai sunkiai būdavo įgyvendinamos, pvz.: reikia tinkamo apšvietimo, o aš jo neturiu. Didesnis ISO gelbėtų, bet tada nuotraukos bus atmetamos dėl per didelių triukšmų.
     
    Pradedantieji, paanalizuokite geriausias nuotraukas, kurias daugiausiai perka. Lyderiai ten nesikeičia, jau senai tos nuotraukos yra top'e. Dar vienas analizuojamas objektas - keyword. Shutteryje yra populiariausi savaitės, mėnesio ar visų laikų keyword. Pagal tai galite dėlioti prioritetus ką fotografuosite.
    Kiekviena nuotrauka turi turėti pavadinimą ir raktinius žodžius, keyword. Kartais gali būti atmetimo priežastis, kad keyword nesusiję su nuotrauka. Jei joje šuo, o rašai, kad katė, tai aišku, kad neatitikimas yra. Šiaip pastebėjau, kad primala bet kokių keyword ir dažnai ši tema yra diskusijose. Analizuojant pirkimus ir su kokiu keyword nupirko nuotrauką, tai dažniausiai jie būna labai tiesiogiai susiję su nuotrauka. Pv.: nuotrauka su dviem žmonėmis pajūryje, o tarp keyword yra happy, pair, sun, beach, ocean, water, woman, love, ir taip toliau. Atrodo viskas gražu, visi keyword susiję, tačiau nuotrauka bus perkama panaudojus paieškoje žodį pair :) Palyginus visai nesenai atsirado rekomendacija naudoti ne vieną žodį paieškoje, shutter'is dabar net leidžia naudoti kompleksinius keyword, tokius kaip "old pair" ar panašiai. Viskas daroma siekiant sukonkretinti paiešką. Nes nuotraukų skaičius jau nesuvokiamai didelis.
     
    Sunku kažką patarti dėl aparatūros. Svarbiausia žinoti ką nori fotografuoti ir nebūti visišku naujoku fotografijoje. Mokėti nuotraukas tvarkyti su Photoshop.
     
    Apmokėjimas. Visi priima Paypal. Tik reikia pasiekti tam tikrą ribą, kad galėtum išsimokėti. Dažniausiai ji yra 100 dorelių. Fotolijoje jau daugiau nei pusmetį neišsimoku, kaupiu kaupiu, tegul ten ir kaupiasi. Kol kas nereikia. Beje, kaip ir kitur, kaupiasi ir neliečiu. Kaip jau rašiau, nebelendu prie to reikalo, tik kartais patikrinu kiek įbyrėjo per tą laiką.
     
    Jei moki su grafika dirbti, nebūtina fotografuoti. Gali braižyti vektorius ir su jais dirbti ten. Nes vektorius perka ir netgi labai. Nei karto nebandžiau, nemoku su jais ir nelindau į tą pusę.
     
    Atrodo, kad viskas. Kėlimą aprašiau, keyword paminėjau, pinigus irgi.
    Svarbiausia - sunki pradžia. O po to jau nuotraukos pradeda tau dirbti.
    Čia kaip mano gyvenimo moto, kad dabar aš dirbu, ateis laikas, kada pradės dirbti man. Todėl investuoju dabar pinigus į save.
  4. Patinka
    ievosius sureagavo į sliekas A. Užkalnis: "Už runkelizmo propagandą turi būti baudžiama"   
    Varguolio nepagydys nei Kubilius, nei Grybauskaitė, nei kažkas kitas, varguolis turi pats save gydyt
  5. Patinka
    ievosius sureagavo į Simonas Wordpress tinklalapio kūrimas   
    Sveiki,
    Taigi, pastebėjau, kad šiame forume, daug žmonių, nemokančių sukurti tinklapio. Šioje pamokoje, jus pamokinsiu sukurti tinklapį, o tiksliau blogą.
     
    Pradedame:
     
    1.Parsisiunčiame visus reikalingus failus, reikalingus tinklapiui kurti, tai yra FTP klientas bei wordpress'o tinklapio failai.
     
    FileZilla:

    http://filezilla-project.org/download.php
    Wordpress:

    http://wordpress.org/download/
     
    2. Išarchyvuojame wordpress'ą.
    3. Instaliuojame FileZilla.
     
    4. Susikuriame nemokamą hostingo saskaitą (jeigu jūs naujokas ar žalias, patarčiau naudoti jums lhosting, nes jis nemokamas).
    Einame į tinklapį
    http://www.lhosting.info ir spaudžiame
     
    5. Viską gražiai užpildome, ir spaudžiame register.
    Tada einame į savo El. paštą, ir patvirtiname registraciją (ten tiesiog reikia paspaust ant nuorodos).
    Kai patvirtinate viską, ir baigiate registraciją, atsikopijuokite visą informaciją kokia jums pateikiama, nes jums jos reikės tolimesniam kūrimui.
    Viskas išsaugota notepade atrodo maždaug taip:
    http://img843.imageshack.us/img843/7758/notepad.png
     
    6. Einame į lhostingo cpanelį, kad sukurtume mysql duombazę (joje bus saugoma visą mūsų tinklapio informacija)

    http://cpanel.lhosting.info
     
    Prisijungiame naudodamiesi visais duomenimis, kuriuos atsikopijavimo, tada pasirenkame Dešinei pusei MySQL Databases, iš kategorijos Database Management.
     
    Tada, laukelyje įvedame savo duombazės pavadinimą (jis gali būt betkoks) ir spaudžiame create database.
     
    http://img202.imageshack.us/img202/162/mysqlq.png
     
    7. Einame į FileZilla, serverių tvarkyklę, ir sukuriame naują prisijungiamą. (Naudojame išsaugotus duomenis)
    http://img716.imageshack.us/img716/5731/ftpi.png
     
    Prisijungiame.
     
    8. Sukeliame failus į serverį (taip kaip parodyta)
     
    http://img18.imageshack.us/img18/5971/ftp1p.png
     
     
    9. Einame į savo tinklapį, ir paleidžiame instaliaciją: (JŪSŲNICKAS pakeičiame į registracijoje įrašytą username)

    http;//www.JŪSŲNICKAS.lhosting.info
     
    http://codex.wordpress.org/images/thumb/5/5a/install-step3.png/640px-install-step3.png
     
    Database name: Įrašome savo duomenų bazės pavadinimą. (jį galime sužinoti cpanelyje, skyriuje MYSQL DATABASES)
    username: ih_******** (vietoj ******** įrašykite savo skaičius)
    passwordas: čia rašome jūsų slaptažodį
    Database host: Šį dalyką susirandame notepade, kur išsaugojome visą informaciją, dažniausiai būna sql312.lhosting.info
    Table prefix: galite rašyti ką norite, ar palikti, bet gale visada turi būti _
     
    Spaudžiame submit.
     
    10. Toliau bus sukurtas konfiguracijos failas, ir jums lieps tinklapis užpildyti pora skilčių, kaip blogo pavadinimas (vėliau galėsite pakeisti), admnistratoriaus slaptažodis ir t.t
     
    11. Viskas, turime savo asmeninį blogą.
     
     
    Tai pat, patarčiau ištrintiwp-admin/install.php failą, dėl saugumo.
    Jeigu turite kažkokių klausimų, rašome į temą.
    ****Draudžiame kopijuoti be leidimo****
    Leidimai:
    Jeigu norite, kad sukurciau jums tinklapi, rasot AZ!
  6. Patinka
    ievosius sureagavo į Creatium Efektyvaus tinklalapio dizaino kūrimo patarimai   
    Sveiki. Štai ir atėjo laikas ir man parašyt pirmąjį straipsnį. Šiame straipsnyje pasistengsiu glaustai, tačiau informatyviai pateikti keletą patarimų, kaip sukurti tikrai efektyvų ir lankytojui patrauklų tinklalapio dizainą.
     
    Pirmuoju punktu manau laisvai galima išstatyti dizaino spalvų derinimą. Spalvas suderinti yra privaloma, jeigu norit sukurti tikrai patrauklų dizainą. Tinklalapio dizainas jokiu būdu negali „rėžti" lankytojo akių. Dažniausiai ryškios spalvos pasirenkamos norint pabrėžti jaunatvišką stilių ir dažniausiai yra naudojamos radijų, muzikos, žaidimų portalams. Tačiau, jeigu jau pasirenkama naudoti ryškias spalvas, yra būtina atsižvelgti į tai, ar patogu lankytojui bus skaityti informaciją puslapyje, ar jis galės jame išbūti ilgiau, ar buvimas jame nevargins. Taip pat labai svarbu yra ir dizaino vientisumas.
     
    Antroje vietoje mano manymu turėtų būti šrifto parinkimas. Šis punktas gan stipriai susijęs su pirmuoju. Parenkant tinklalapio dizaino šriftą labai svarbu parinkti šriftą, kuris būtų taip pat (arba bent jau mažu skirtumu) matomas visose didžiausiose OS platformose ir taip pat būtų atvaizduojamas visose populiariausiose naršyklėse. Prie šių šriftų galima priskirti: Arial, Tahoma, Verdana, Times New Roman, Georgia, MS Serif ir kt. ne tokius populiarius šriftus (daugiau jų galima pamatyti čia (anglų k.)). Viename puslapyje rekomenduojama naudoti ne daugiau, negu 2 skirtingus šriftus. Pasirinkus tinkamą šriftą , taip pat labai svarbu yra parinkti ir tinkamą jo dydį. Dydis turi būt ne per mažas (mažesnį negu 12px dydžio šriftai gali būt sunkiai įskaitomi žmonėms su regos problemomis). Renkant dydį žinoma reikia atsižvelgti ir į šrifto stilių (kai kurie šriftai yra kitaip atvaizduojami, negu kiti, nors ir nustatytas vienodas dydis). Ko gero pati dažniausia dizainerių daroma klaida yra parinkta netinkama šrifto spalva. Tai gali nemažai įtakoti lankytojo sprendimą lankytis jūsų sukurtame portale, nes paprasčiausiai jis negalės patogiai skaityti jame pateiktos informacijos. Dažniausiai (ypač pirmame punkte išvardintuose ryškių spalvų dizainuose) yra nustatomas 10-11px dydžio baltos spalvos šriftas. Toks sprendimas vaizdine prasme atrodo tikrai gerai, tačiau nereikia pamiršti ir skaitymo patogumo. Naudojant tokius mažus šriftus tamsiame fone reikėtų rimtai pamąstyt apie tarpus tarp eilučių, arba net žodžių. Tai gali nemaža dalimi pakelt skaitymo patogumo lygį. Ta pati situacija ir su juodos spalvos šriftu baltame fone. Žinoma, jeigu yra naudojamas didesnio dydžio šriftas, skaitymo problemų nekyla, todėl nėra būtina didinti tarpus tarp eilučių arba žodžių.
     
    Renkant šriftą žinoma reikia atsižvelgti ir į bendrą vaizdą, kurio dydžiąją dalį sudaro būtent tekstai. Taigi, trumpai tariant, jūsų kuriamo dizaino tekstai turi būt lengvai skaitomi (ne tik puikiai matantiems žmonėms, tačiau turintiems ir regos problemų), atrodyti puikiai bendrame dizaino vaizde.
     
    Šioje vietoje drąsiai gali puikuotis tinklalapio dizaino išdėstymas. Išdėstymas turi būti parinktas taip, kad lankytojas lengvai ir patogiai surastų jam rūpimiausią informaciją. Taip pat dizainas neturi būti perkrautas, lankytojo dėmesys neturi būti blaškomas. Į išdėstymą be abejo yra įtraukiama ir reklamos vietų parinkimas. Reklama yra reklama ir jos tikslas yra pritraukti kuo daugiau potencialių klientų, vartotojų. Tačiau tinklalapio, kuriame yra reklama, lankytojas yra taip pat svarbus ir jo išlaikymas turėtų būti ne mažiau vertinamas, negu reklamos pritraukiami klientai. Reklamos plotai turi būti parinkti taip, kad tinklalapio lankytojas galėtų reklamos netrukdomas surasti jam reikiamos informacijos. Taip pat, norint išlaikyti atitinkamą tinklalapio dizainą, rekomenduojama prieš talpinant reklamą pasitarti su dizaineriu, kad jis galėtų patarti kokiose vietose toji reklama galėtų būti talpinama (jeigu toji vieta nėra iš anksto numatyta).
     
    Ketvirtoje vietoje paminėsiu jau sukurto tinklalapio dizaino dydį. Sakydamas dydį turiu omenyje ne plotį, arba aukštį, o svorį. Tai yra ypač aktualu lankytojams, kurie negali pasigirti ypač greitu internetu. Tinklalapio krovos laikui sumažinti yra nemažai būdų. Daugelis jų yra iš techninės tinklalapio pusės, tačiau aš trumpai paminėsiu būdus, kurie gali būt įgyvendinti kuriant dizainą, arba vėliau jį koduojant:
     
    be abejo visų pirma reikėtų gerai apmąstyti kur ir kokie elementai yra tikrai reikalingi. Dažniausiai nepatyrę dizaineriai „prigrunda" įvairiausių gražių elementų ir paveiksliukų, kurie nei padeda lankytojui, nei sukuria kažkokią malonią aplinką ir galų gale net nedera prie viso dizaino, bei jį apkrauna.
     
    dizaine naudojamų elementų išsaugojimas tinkamu tipu. Ko gero niekam ne paslaptis, kad dažniausiai tinklalapių dizainams kurti naudojame Adobe Photoshop programą. Ko gero visos naujesnės šios programos versijos turi galimybę išsaugoti paveikslėlius tinklalapiui, pavadintą „Save for web & devices...". Ši funkcija leidžia tuos pačius paveikslėlius išsaugot taip, kad jie užimtų kuo mažiau vietos (mažiau svertu). Ko gero dažniausiai visus paveikslėlius saugome .jpg, arba .png formatu. Tačiau tai yra tik iš dalies gerai. Saugant naują paveikslėlį reikėtų atsižvelgti į jo spalvų kiekį bei dydį. Mažesnius paveikslėlius yra rekomenduojama saugot .png, arba netgi .gif formatu. Taip galima gaut mažai sveriančius dizaino elementus neprarandant jų kokybės. Didesniems paveikslėliams, jeigu jie turi daugiau spalvų, rekomenduojama saugoti .jpg formatu (taip maksimaliai išsaugoma spalvų kokybė). Galbūt kai kurie iš jūsų naudojat ir kitas programas, skirtas kurti dizainams ir jose nėra tokios funkcijos. Tokiu atveju galite pasinaudoti puikiu interneto įrankiu, skirtu būtent paveikslėlių dydžių mažinimui.
     
    kur tik įmanoma, naudoti ne paveikslėlius, o CSS ir HTML pagalba sukurtus elementus. Tokie elementai neužima nė kiek vietos, todėl galima taip pat nemažai išlošti greičio. Įvairių elementų kūrimą ypač palengvina naujieji CSS 3.0 ir HTML5 standartai. Tačiau jie dar nėra oficialiai išleisti ir ne visos naršyklės juos palaiko. Todėl, deja, teks dar truputi to palaukti.
     
     
    [*]Ko gero paskutinis mano šiame straipsnyje (tačiau ne visame dizaino kūrime) punktas būtų dizaino suderinamumas su visomis populiariausiomis naršyklėmis. Šis punktas ko gero labiau tiktų koduotojams, tačiau ne paslaptis, kad dabar didžioji dalis dizainerių tuo pačiu koduoja savo, ar kitų dizainerių, atliktus darbus. Suderinamumo problema buvo jau ko gero nuo senų senovės (na, ne nuo Romos imperijos laikų, tačiau nuo internetinių puslapių ir naršyklių atsiradimo tai tikrai). Didžiausias šių laikų koduotojų (ir iš dalies pačių dizainerių) galvos skausmas yra dizaino atvaizdavimas Internet Explorer naršyklėje. Šios naršyklės pastoviai naudojamų versijų ko gero yra daugiau, negu kitų (tikrai nemaža dalis žmonių naudoja Internet Explorer 5-8 ir jau po truputi 9 versijas). Praktiškai visos šios naršyklės versijos dizainą ir visus jo elementus atvaizduoja skirtingai. Todėl koduojant (ir jį kuriant) reikia nemažai pasukti galvą, kad maksimaliai suderinti atvaizdavimą tarp visų naršyklių. Derinant atvaizdavimą reikia užtikrinti ne tik tai, kad lankytojas matys tą patį ką ir kiti, tačiau ir tai, kad lankytojas galės naudotis visomis pagrindinėmis tinklalapio funkcijomis. Tai ypač aktualu tinklalapiams, kurie naudoja naujausių technologijų skriptus, kurie suteikia tinklalapiui WEB 2.0 „išvaizdos". Ypač populiarėja tokių skriptų naudojimas navigacijos priemonėse. Būtent tam reikėtų skirti didžiausią dėmesį, nes ne visos naršyklės palaiko tokius standartus ir tai gali lankytojui sudaryti nemažai nepatogumų skaitant jūsų puslapį. Tai yra aktualu ir dizaineriui - kuriant dizainą būtina atsižvelgti į tai, kad lankytojas galės naudotis bent pagrindinėmis dizaino elementų funkcijomis.
     
    Štai ir išvardinau ko gero pagrindinius punktus į kuriuos manau tikrai būtų pravartu atsižvelgti kiekvienam pradedančiąjam, na ir pažengusiam, web dizaineriui.
     
    Taip pat šiame forume yra dar keletas labai gerų straipsnių:

    Kas yra geras svetainės dizainas? Spalvų marketingas (Prezentacija) Web dizaino kūrimas programuotojams
    Straipsnį parašė © Creatium - Edmundas Jankauskas 2010.
     
    Jeigu norite šį straipsnį patalpinti savo tinklalapyje, prieš tai suderinkite viską su manimi (mano kontaktus galite rasti mano profilyje). Naudojant (gavus mano sutikimą) šį straipsnį kitame puslapyje būtina nurodyti straipsnio autorių (mane).
  7. Patinka
    ievosius gavo reakciją nuo Ernestas How Much do Web Designers Make?   
    http://www.webdesigndispatch.com/how-much-do-web-designers-make/
  8. Patinka
    ievosius sureagavo į Karolis Atsigavimas per 20 minučių   
    Išverčiau tiems, kas nesupranta anglų kalba (P.S. vertimas iš anglų į lietuvių niekad nebuvo mano stiprioji pusė):
     
    Thomas Edison visad sunkiai užmigdavo, išskyrus 20 minučių užsnūdimus. Mark Twain taip pat turėjo nemigą, tačiau dažnai užsnūsdavo darbo metu. Taigi, koks yra ryšys tarp 20 minučių užsnūdimų ir žmogaus darbingumo bei kūrybiškumo?
     
    Mokslininkai neseniai įrodė, kad žmogui reikia tiek miego, kiek jo gali leisti turėti jo smegenys, t.y. kol smegenys veikia pilnu pajėgumu, nėra jokio reikalo eiti miegoti. Esmė tame, kad pilnai atkurti smegenų funkcijas ir atgauti darbingumą užtenka vos 20 minučių užsnūdimo tuo metu, kada jaučiama, kad to reikia. Miegas, iš visų šiuo metu žinomų atsipalaidavimo technikų, yra pats sveikiausias ir labiausiai atpalaiduojantis. Nepaisant to, 20 minučių užsnūdimas per pertraukėles ar tarp susitikimų gali atkurti darbingumą taip pat kaip 8 valandos miego.
     
    Žvelgiant į istoriją, visad užimti ir pavargę vyrai naudodavosi galimybe šiek tiek nusnūsti, nepriklausomai nuo to, kokios problemos juos tuo metu spausdavo, tam, kad šiek tiek pailsėtų ir jaustųsi darbingesni. Daugumai žmonių, dirbančių intelektinį darbą, 20 minučių užsnūdimo nauda gali būti panaši kaip kraujo plazmos perpylimo. Šie 20-ies minučių užsnūdimai žmonėms, kurie pavargsta nuo savo darbo, beveik visad suteikia energijos bei naujų idėjų. Tai leidžia išvengti kofeino vartojimo darbo dieną ir garantuoja energijos rezervą, t.y. diena nesibaigia užmigimu ant sofos bežiūrint televiziją vos grįžus iš darbo.
     
    Tam, kad pakankamai atsipalaiduotumėte per 20-ies minučių nusnūdimą, jums tereikia laisvų 20-ies minučių. Jei esate biure, pasistenkite tuo metu atjungti telefonus, ant durų rankenos pakabinkite užrašą sekretorei, kad netrukdytų Jūsų artimiausias 20 minučių. Geriausia būtų numigti ant sofos, tačiau, jeigu Jūsų kabinete tokios nėra, galite išsitiesti ant grindų. Prieš nusnūdimą turėtumėte nusimauti savo batus, atlaisivinti diržą bei kaklaraištį. Geriausia būtų atsigulti ant nugaros ir sukryžiuoti rankas sau ant krūtinės. Neturėtumėte per daug jaudintis apie bandymą užmigti. Svarbiausia tai, kad Jūs atsipalaiduosite, tai jau savaime jums suteiks energijos. Jeigu Jūsų smegenims reikia poilsio, turėtumėte greitai užmigti. Normalu yra begulint galvoti apie įvairias savo problemas, tačiau, jeigu į galvą šautų idėja, kaip kažką išspręsti, nepulkite jų iškart spręsti, geriau pirma užbaikite savo 20 minučių. Pasistenkite besiilsėdami negalvoti apie darbą, geriau galvokite apie tai, ką veiksite grįžęs namo.
     
    Galite mintyse žaisti golfą ar kitą Jūsų mėgiamą žaidimą ir spręsti problemas, kurios iškyla įsivaizduojant žaidimą. Tai ne tik atpalaiduos, bet gali ir padėti šiek tiek pagerinti Jūsų įgūdžius net realiai nežaidžiant. Psichologinis pasiruošimas yra labai svarbus sporte, o galvojimas apie tai šiuo atveju duos dvigubą naudą: Jūs atsipalaiduosite ir pagerinsite savo įgūdžius savo mėgstamame sporto žaidime.
     
    Pasistenkite kiek įmanoma ignoruoti visus garsus – įtikinkite save, kad šie garsai nėra visiškai susiję su Jumis ir Jums nereiktų kreipti dėmesio į juos. Žiūrėkite į juos tiesiog kaip į aplinkos dalį, o ne kaip į Jums trukdančius garsus. Įsitikinkite, kad Jūs pabusite būtent po 20-ies minučių. Tam, kad tai pasiektumėte galite nusistatyti žadintuvą ar pranešti sekretorei, kad Jus pažadintų po šio laiko. Kai dažniau praktikuosite šią techniką, turėtumėte pats pabusti prieš pat suskambant žadintuvui ar ateinant sekretorei.
     
    Bandymai numigti 30 minučių ar ilgiau daugeliu atvejų Jus privers jaustis dar labiau pavargusį nei pailsėjusį. Bet nėra nieko blogo numigti po 20 minučių keletą kartų per dieną, jeigu sunki darbo diena. Prisiminkite, kad Jūs visad galite įgauti darbingumo ir kūrybiškumo tada, kada jaučiatės pavargęs ar Jums pradeda trūkti idėjų, tiesiog trumpai nusnūdęs.
     
    Kai pabusite, būtų neblogai dar pagulėti 1-2 minutes, po to giliai įkvėpti, pasirąžyti. Atsikelkite, susitvarkykite savo drabužius bei atsigerkite stiklinę vandens. Pradėdami darbą iškart nesiimkite kažko svarbaus, pirma geriau perskaitykite el. laiškus, suorganizuokite savo tolimesnį darbą. Po kelių minučių turėtumėte jaustis pilnai pailsėjęs ir galintis išspręsti bet kokią iškylančią problemą.
     
    Įgavęs patirties, visad galėsite pilnai atnaujinti savo darbingumą vos per 20 minučių. Svarbu yra suprasti, kada Jums geriau spręsti iškilusias problemas dabar, o kada geriau prieš tai pailsėti.
     
    Pabandykite patys!
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...