Pereiti prie turinio

SigitasJurkstas

Nariai
  • Pranešimai

    2
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

SigitasJurkstas Pranešimai

  1. Radau balticar.com pigiai Skoda Fabia 2008 m. (benzinas) už 1499 eurus. Nuotraukose atrodė gražiai, surizikavau užsisakyti į Lietuvą neapžiūrėjęs (kas iš to, jei atvežtą apžiūri ir atsisakai, 300 eurų vis tiek netektum, jei atsisakytum). Juk jų svetainėje parašyta, kad pataiso stambius defektus, galvojau specialistai bus sutvarkę. Taigi atvežė... Priekinės padangos nuleistos, teko keisti. Techninės apžiūros nepraėjau, teko remontuoti. Stabdžių sistemos remontas bei kiti taisymai kainavo dar 530 eurų. Tepalas servise paskutinį kartą keistas buvo prieš 110000 km... Ir tai ne pabaiga: neveikė pusė lempų, dešinys veidrodėlis ir lango pakėlėjas, teks keisti ventiliatorių, nes ūžia kaip traktorius (keitimas apie 100-150 eurų). Dar reikėjo keisti galinius amortizatorius, guolį, atramas, ABS daviklį - 365 eurai. Žibintų remontas 120 eurų. Apibendrintai tokios išlaidos išėjo: automobilis 1500, atvežimas 100, remontas 1200, iš viso išleidau 2800 eurų...

    Kėbulas gražus - čia turbūt vienintelis "taisymas", kurį jie atlieka: matėsi gražiai uždažytos daugelyje vietų rūdelės. Tačiau stabdžių sistema visa buvo sudėvėta.

    Kas pikčiausia, tai kad po rezervacijos man tik prisiuntė nuotraukų apie kėbulo kosmetinius defektus ir nė žodžio apie techninius defektus... Be to, automobilį pristatė su senu registracijos pažymėjimu. Pažadėjo atsiųsti naują, bet jokių žinių kol kas, neatsako į žinutes. Tai jau antras mėnuo negaliu užregistruoti automobilio Lietuvoje. 

    Mano patarimas: nepirkti, kol savo akimis neapžiūrėjai, nes nuotraukose žymiai gražiau atrodo, negu realybėje. Be to, neimti tokios, kuri nėra neseniai praėjusi techninės apžiūros. Taigi, šykštus moka dvigubai...

  2. Radau balticar.com pigiai Skoda Fabia 2008 m. (benzinas) už 1499 eurus. Nuotraukose atrodė gražiai, surizikavau užsisakyti į Lietuvą neapžiūrėjęs (kas iš to, jei atvežtą apžiūri ir atsisakai, 300 eurų vis tiek netektum, jei atsisakytum). Juk jų svetainėje parašyta, kad pataiso stambius defektus, galvojau specialistai bus sutvarkę. Taigi atvežė... Priekinės padangos nuleistos, teko keisti. Techninės apžiūros nepraėjau, teko remontuoti. Stabdžių sistemos remontas bei kiti taisymai kainavo dar 530 eurų. Tepalas servise paskutinį kartą keistas buvo prieš 110000 km... Ir tai ne pabaiga: neveikė pusė lempų, dešinys veidrodėlis ir lango pakėlėjas, teks keisti ventiliatorių, nes ūžia kaip traktorius (keitimas apie 100-150 eurų). Dar reikėjo keisti galinius amortizatorius, guolį, atramas, ABS daviklį - 365 eurai. Žibintų remontas 120 eurų. Apibendrintai tokios išlaidos išėjo: automobilis 1500, atvežimas 100, remontas 120: iš viso išleidau 2800 eurų...

    Vėliau dar sužinojau, kad ši Škoda buvo naudojama kaip Taksi automobilis...

    Kėbulas gražus - čia turbūt vienintelis "taisymas", kurį jie atlieka: matėsi gražiai uždažytos daugelyje vietų rūdelės. Tačiau stabdžių sistema visa buvo sudėvėta.

    Kas pikčiausia, tai kad po rezervacijos man tik prisiuntė nuotraukų apie kėbulo kosmetinius defektus ir nė žodžio apie techninius defektus... Be to, automobilį pristatė su senu registracijos pažymėjimu. Pažadėjo atsiųsti naują, bet jokių žinių, taip ir neatsiuntė. 

    Visgi po metų važinėjimo, turbūt dėka to, kad šis modelis labai kantrus, ant remontų išleidau tik apie 50 eurų. Tai nėra ko skųstis.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...