Pereiti prie turinio

Stanley

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    6.998
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    90
  • Atsiliepimai

    100%

Stanley paskutinį kartą laimėjo Kovo 30

Stanley patalpino geriausiai įvertintą turinį!

3 sekėjai

Apie Stanley

  • Rangas
    Forumo širdis

Kontaktai

Profilio informacija

  • Vardas
    Stanislovas
  • Lytis
    Vyras
  • Miestas
    Vilnius
  • Buvęs
    Stas22

Paskutiniai lankytojai

Paskutinių lankytojų blokas yra išjungtas ir nėra rodomas kitiems nariams.

  1. VAG variklių nėra prasmės lyginti pagal kW, nes tiek pat kW gali būti skirtingų kodų varikliai. 100 ir 103kW gali būti tiek PD tiek Common Rail. Bet visa tai nesvarbu, kai mašinoms jau virš 10m, ir dauguma nuvažiavusios 300k+, tai jų patikimumas labiau priklauso nuo to kaip buvo eksploatuojamos ir aptarnaujamos. Ir automobilis nesibaigia ties varikliu, koks skirtumas jei variklis patikimas, kai visa kitą subyrėję ar kėbulas kreivas.
  2. Iš patirties pasakysiu, kad kiek tenka apžiūrinėti skirtingų kw 2.0tdi, skirtingų metų ir skirtinguose kėbuluose/markėse, tai labai retai kada sutinku bėdas su varikliu, net jei mašina būna visiškas lavonas. Bet beveik visuose daugiau ar mažiau barška smagratis, ieškot su nebarškančiu neapsimoka, paprasčiau atsidėt 600-1000€ jo keitimui. O tepalo ašelę reikia žiūrėt ne pagal metus, o pagal variklio kodą. Jei ką, tai galima pačiam tą ašelės broką sutaisyt.
  3. Sutinku, visada vėlavimai ir vilkinimai vyksta dėl meistrų, o ne dėl šeimininkų. Nebent statoma etapais ir tarp kiekvieno etapo reikia daryti turto vertinimą ir fiksuoti baigtumą, kad gauti sekančią paskolos dalį, bet čia vėl gi ne šeimininkų kaltė.
  4. Palyginus su praeitų metų pirkimo bumu kai butus už kosmines kainas pirkdavo 5 žmonės per vieną dieną ir siūlydavo dar daugiau pinigų, tai dabar viskas aprimę ir kaip tik tinkamas metas pirkti NT. Aišku bobutės sakys, kad reikia laukti nes viskas kažkada atpigs, bet to nebus, jokios krizės ar recesijos ilgai neužsitęsia, trumpam nukritus kainoms jos iškart ima kilti vėl. Kiek šneku su gyvais žmonėm, tai dauguma atidėjo būsto pirkimą, nes kažkas kažkur sakė, kad dabar palūkanos didelės. Dauguma net nesupranta kuo skiriasi Euriboras nuo banko maržos. Tai dabar apsimoka kažką nupirkti ir po
  5. Jau žymiai geresnis EA211 variklis nei prieš tai buvę. Bet iki 10k tik amerikonai.
  6. Tikrinu mašinas visur, nuo Gariūnų iki atstovybių, žinoma rimtesniuose salonuose statistinė būklė kiek geresnė, bet tai nereiškia, kad ten visi auto be defektų, ir galima pirkti nežiūrėjus. Matyt komentuoja koks ten dirbantis vadybininkas, kad visi auto 10/10. Čia Lietuva, čia net naują auto gali nusipirkti daužtą, ką jau kalbėti apie dėvėtus. Pvz., neseniai žiūrėjau du vienodus modelius vinam žinomam salone, abu su pilnom istorijom, garantijom ir t.t., vienam barškėjo variklis, kitam ne, tai antrą ir nupirkom, jei žmogus nebūtų tikrinęs, tai nusipirktų pirmąjį. Ir kas iš tos kelių mėnesių gar
  7. IV GPM priklauso nuo sumos: Kitas šaltinis apie MB mokesčius:
  8. Šeštadienį numyniau 50km be ilgesnių sustojimų, kažkam gal tai tik apšilimas, bet man tai rekordas. Supratau pagrindinį dalyką - kuo lengviau dviratis važiuoja asfaltu, tuo mažiau pavargs raumenys, tuo ilgesnį atstumą galėsi nuvažiuoti, bet tuo mažiau komforto jis turės, labiau skaudės viską ir tuo blogiau jis važiuos negrįstais keliais. Tai įtakoja viskas - oro slegis padangose, padangų plotis, protektoriaus raštas, amortizatoriai, rėmo tipas / sėdėsiena, sėdynės tipas. Jeigu planuojama važinėti tokiais trumpais atstumais kaip 5km, tai imčiau maksimaliai komfortišką miesto dviratį, kad
  9. O jeigu auto turi kokį pakeitimą dėl ko negauna istorinių numerių? Arba ką tik atvežtas, dar nespėta juos išimti? Arba žmogus važiuoja kartą per metus ir jam tų numerių nereikia? Arba važinėja kasdien, todėl išsiėmė normalią registraciją? Istoriniai numeriai yra tik numeriai, daugiau nieko, jie mašinos būklės ir vertės neįrodo, jų nebuvimas taip pat. Draudimas gali matyti ką tik nori, savaime aišku matys tik tai, kas leis išmokėti mažiau. Bet jeigu žala padaryta, tai ji padaryta ir už ją reikia atlyginti, o ne numesti žmogui centus ir sakyti "džiaukis, kad išvis kažką gavai". Pagal tavo log
  10. Jeigu tau nesiskiria, tai ir nekomentuok. Ir kalba eina ne apie vieną konkretų auto.
  11. Visgi suklydau apie vartotojo teises, vartotojas būčiau tada kai aš turėdamas Kasko būčiau kaltininkas, tai viskas priklausytų nuo draudimo sąlygų, už kurias pats pasirašiau. Jeigu kažkas įvažiuoja į mane, tai aš nesu vartotojas, su kaltininko draudimu jokių sutarčių nepasirašinėjau, o ką ten susitarė kaltininkas su savo draudimu man neturi būti įdomu. Jeigu man padaryta žala, tai ta žala turi būti atlyginta. Jeigu draudimas savo nuožiūra sugalvoja atskaičiuoti už nusidėvėjimą, tiksliau pagal juos vadinasi "už būklės pagerinimą", net neišsiaiškinęs kokia nukentėjusio automobilio būklė buvo pri
  12. Jeigu servisas PVM mokėtojas, tai visada jeigu prašai faktūros išrašys ją sutartai remonto sumai + pridės PVM. Jeigu jis ne PVM mokėtojas, tai jam jau nesvarbu, vistiek vieniem išrašo, kitiem ne, o bet kokiu atveju kažkiek per metus turi išrašyti. Taip, tai neteisinga, bet tokia ta lietuviška realybė. Grįžtant prie temos, tai nors IV mokesčiai ir didėja, bet vistiek kol kas neapsimoka pereiti prie MB ar UAB, nieko neišloši, išlaidas su IV gali rinkti taip pat kaip ir su MB/UAB, o pagrindinis skirtumas, kad IV pinigai yra tavo pinigai, sumokėjai mokesčius nuo pelno ir viską kas liko gali
  13. O nepaprasčiau tiesiog aštraus maisto nebevalgyt ir tiek? Aš pvz irgi mėgstu aštrų maistą, nebuvau sutikęs žmogaus, kuris galėtų kažką suvalgyt aštriau nei aš, bet dėl gastrito nebegaliu jo valgyt, tai ir nevalgau. Geriau taip, nei kišti į organizmą nereikalingą chemiją, kad galėtum suvalgyti tai, kas organizmui taip pat nereikalinga.
  14. Man tas nusidėvėjimo skaičiavimas nesuprantamas ir prasilenkiantis su vartotojo teisėmis. Na, aišku, kai sudaužomas koks milijoną km nuvažiavęs šimtą kartų daužtas darbinis pasatas, tai taip, jokios prasmės nėra jo tvarkyti naujomis originaliomis detalėmis. Bet jeigu turiu tarkim 20-30m. ar senesnį kolekcinį auto, kuris nebuvo niekada daužtas, būklė arti naujo ir į jį kažkas įvažiuoja, tai net tvarkant naujom originaliom dalim pačiam geriausiam servise galutinė jo būklė vistiek bus blogesnė nei buvo iki įvykio, tai už ką aš dar turiu mokėt nusidėvėjimą?? Įdomu ar tokiu atveju padavus į teismą
  15. Jeigu servisas apgaudinėja, tai tam yra vartotojų teisės. Įdomu kokia čia turi būti sistema, kad veiktų geriau. Bendra duomenų bazė tarp servisų, kad vienas servisas matytų kas buvo daryta kitam yra geras dalykas, kažkur jau esu tai matęs, bet tam reikia daug investicijų rekamai ir kažkaip įtikint servisus ta sistema naudotis. Kiek žinau jau yra kažkas panašaus intercarse, bet nelabai kažkas naudojasi.
×
×
  • Sukurti naują...