Pereiti prie turinio

Stanley

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    7.411
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    99
  • Atsiliepimai

    100%

Stanley paskutinį kartą laimėjo Gruodžio 29 2024

Stanley patalpino geriausiai įvertintą turinį!

3 sekėjai

Apie Stanley

  • Rangas
    Forumo širdis

Kontaktai

Profilio informacija

  • Vardas
    Stanislovas
  • Lytis
    Vyras
  • Miestas
    Vilnius
  • Buvęs
    Stas22

Paskutiniai lankytojai

Paskutinių lankytojų blokas yra išjungtas ir nėra rodomas kitiems nariams.

  1. Na parodys tau tą klaidą, ir ką toliau? Vistiek remontuot reikės. Arba tarkim parodys tau klaidą "veleno padėties daviklis", sakysi žmogui gali važinėt, tik daviklį pasikeisk, o jam už kilometro grandinė nutrūks, nes tu nežinojai, jog išsitempus grandinei meta daviklio klaidą?
  2. Sritis plati, klausimas ką būtent nori veikti, nes visko neaprėpsi. Jei nori užsiimti būtent diagnozavimu, tai kaip jau sakė - nuskaityt klaidą čia ne diagnostika. Diagnostinis prietaisas tai tik vienas iš įrankių randant ir šalinant gedimą. Tam reikės patalpų, keltuvo, įrankių, gabumų ir t.t., žodžiu atidarinėt normalų servisą. Kokia prasmė žmogui važiuot pas tave darytis diagnostikos ir po to važiuoti į servisą, jei gali iškart važiuot į servisą? Nebent jis taisosi pas kokį dieduką, kur tik varžtus sukt moka, kas tas OBD net negirdėjęs 🙂 Jei nori būti autoelektriku, tai čia jau kita sri
  3. Prie ko čia tarpininkai? Video apie grynus aferistus.
  4. Atvejis ne su Revolut, o su Paysera, siuntėjas nurodė ne visai teisingą mano vardą ir pavardę, apie 30% neteisingai. Rodė, kad pavedimas atėjo, bet "funds on hold", reikėjo užpildyti klausimyną, kodėl mano vardas neteisingas, kad čia ne pinigų plovimas ir t.t. Galiausiai pinigus įskaitė, bet parašė, kad sekantį kartą juos grąžins siuntėjui. Suma 50€.
  5. 1. Į servisą verta vežt nebent pigų triperį, kad įvertint ar saugu dar su juo važiuot, ar stabdžiai veikia, ar važiuoklė iš kėbulo nekrenta ir preliminariai paskaičiuot kiek reikės investicijų sekančiai TA, nes gali būti daugiau nei mašinos kaina. Juokinga matyt kai perka apynaujį auto už keliasdešimt k€ ir veža į servisą važiuoklę kratyt, kai šiais laikais tai yra pats pigiausias dalykas mašinoje. Tokie svarbūs dalykai kaip daužtumai, istorija, bendras nudėvėjimas ir kiti servisams neįdomu. 2. Sąžiningas tikrintojas dar prieš važiuojant peržiūrės skelbimą ir kitus duomenis ir net nevažiuos
  6. Taip, nuvertėjimo skaičiavimas priklauso nuo daug faktorių, turėjau omenyje, kad jis nepriklauso nuo to, ar imi pinigus ar tvarkai jų servise, nes iš pradžių draudimas paskaičiuoja žalos sąmatą su visais nuvertėjimais, o po to jau renkiesi imti pinigus ar ne. Mano atveju nutrenkus stirną, sudaužius bamperį, sparną, žibintą, apgadinus ratlankį po kažkiek laiko tiesiog pervedė ~300€ į sąskaitą nieko nesakę. Pareikalavus sąmatos visas detales skaičiavo perpus pigiau nei atstovybės kainos ir nuo tos kainos dar skaičiavo nusidėvėjimą. Dažymo kainos išvis po kelis eurus, sakau parodykit servisą k
  7. Jie nusidėvėjimą skaičiuoja bet kokiu atveju, nesvarbu kur tvarkai, tik jeigu pasiimi pinigus - tvarkaisi pats, jeigu tvarkai jų servise - turi primokėt pats skirtumą iš savų. Kadangi draudiminių servisų kainos kosminės, tai ta priemoka jam gali kainuot tiek pat, kiek remontas kaip sakiai garažiuke iš savo pinigų be jokio kasko (su sąlyga, kad galutinė kokybė bus tokia pat), tai klausimas už kada tada moki draudimui, jei galiausiai po įvykio vistiek lieki su nuostoliais? Ir esmė ne tik remonto kainoje, esmė, kad nedaužai mašinų kasdien ir kiškį nutrenksi max kartą per 5 metus. Jei skaičiuoti
  8. Būtent dėl Kasko ir neimu lizingo, nes neapsimoka. Žmonės galvoja, kad jei apsidraudė Kasko, tai viskas dzin, kol neateina metas tuo Kasko pasinaudoti. Esu kažkada draudęsis tik dėl techninės pagalbos kelyje užsienyje (paprastas draudimas tada dar to nesiūlė), bet tik iki to, kai teko ta pagalba pasinaudoti, be draudimo pagalbos būčiau susitvarkęs žymiai geriau. Kai esi pats sau kaltininkas, tai išmoka būna centai, visai kitaip skaičiuoja žalą nei civilinio. Jei yra kokių nestandartinių detalių, tai už jas taip pat nemokės. Dėl subraižymų net nesikreipsi, nes išmoka bus nedaug did
  9. Konkrečios nuomonės neturiu, ne mano stichija tokie auto. Bet: 1. 155HP iš 1.0l - nereikia būti žinovu, kad suvokti, jog resurso nebus. Nors perkant su tokia rida ir parduodant su ~50k manau galima sėkmingai atvažinėt ir problemas perkelt sekančiam savininkui. Siūlau paguglint "Ecoboost fox engine". Berods šie varikliai jau su grandine, tada ok, nes jei su šlapiu diržu, tai čia tragedijų tragedija. 2. Klausimas kodėl Latvijoj parduodamas auto su tokia maža rida. Arba buvo nuomos arba buvo daužtas. Jei domina - galim nuvažiuot patikrint.
  10. Ir žinoma įsigijimo ir latviški registracijos dokumentai turi būti.
  11. Viskas paprastai, išsiimi SDK, apdraudi, praeini TA ir registruoji. Nebent yra latviškos TA lapas, tada lietuviškos nereikia.
  12. Nežinau iš kur tą trafiką sugalvojai, išsikrausčiau į priemiestį ir pamiršau kas yra kamščiai. Žinoma jei darbas pačiam centre, tai atsibos kasdien važinėt, bet nevisi centre dirba. Darželį rasti žymiai paprasčiau nei mieste. Su paslaugom problemų nėra. Parduotuvės, paštomatai, bolt/wolt viskas yra. Didieji miesto prekybcentriai pasiekiami greičiau nei iš kai kurių miegamųjų rajonų. Polikliniką pasilikom mieste dėl kokybės, bet į ją juk kasdien nereik važiuot ir vizitus pasirenki ne piko metu. Vanduo ir kanalizacija miesto, bet jei ir būtų vietiniai - nematau tame problemos. Duobės būna tik na
  13. Kažkur esu skaitęs, kad esmė ne iš ko aliejus pagamintas, o rafinuotas ar ne. Rafinuotas - pilnai išvalytas, todėl tinkamas kepimui, bet iš jo jokios naudos, nes nebeturi jokių maistingų medžiagų. Nerafinuotas - turi savyje maistingas medžiagas, todėl tinka salotoms, bet netinkamas kepimui, nes gali atsirasti kancerogenų, kurie sukelia vėžį. Negarantuoju, kad čia teisinga info, kas žinot geriau - pataisykit. Ką žinau tiksliai, kad mokslininkai neseniai nustatė, kad aliejaus galiojimo laikas žymiai trumpesnis nei buvo manoma iki šiol, jau po pusės metų jame atsiranda pavojingų ka
  14. Lengvą sakyt, kad kiekvieno galimybės vienodos. Paimkim du vienodus tą pačią specialybę baigusius studentus, su vienodais gabumais ir t.t. Vienam šiltą vietą parūpins tėvas draugo firmoje, kitas bastysis savarankiškai per visokias praktikas ir bandomuosius laikotarpius už minimumą. Vienam tėvai duos butą gyvent, kitas nuomosis iš savo algos. Ir turėsim du visiškai skirtingus gyvenimus iš finansinės pusės, nors abiejų galimybės buvo "vienodos". Vienas gal bus laisvas paukštis, kitas turės papildomų naštų, pvz, sveikatos problemas, sergantį šeimos narį ar nėščią mergą. Finansinis išprusimas ir v
  15. Variklis žymiai patikimesnis nei senieji TSI, bet vistiek pakankamai sudėtingas agregatas, nenuvažiuos milijono km. Čia jau pagal skonį. Jei Toyota nepatinka, tai Honda ne ką mažiau patikimos, o jų varikliai turbūt geriausi 4cil visų laikų. Ir Civic pradedant nuo 9 kartos jau nebe kibiras kaip senieji, o 10 pagal dydį ir komfortą išvis kaip Passat, aišku už 8k net 9 sunkiai išeis. Labai jau skirtingi modeliai. Passat komfortui, bet su elektra nuvažiuoja labai mažai. Outlander gal būtų kiek patikimesnis, nes ne vokietis, bet komforto mažiau, salonas pigesnis. Ir jei gerai pamenu no
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...