Pereiti prie turinio

Stanley

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    6.334
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    49
  • Atsiliepimai

    100%

Stanley paskutinį kartą laimėjo Liepos 21

Stanley patalpino geriausiai įvertintą turinį!

Apie Stanley

  • Rangas
    Forumo legenda

Kontaktai

Profilio informacija

  • Vardas
    Stanislovas
  • Lytis
    Vyras
  • Miestas
    Vilnius
  • Buvęs
    Stas22

Paskutiniai lankytojai

Paskutinių lankytojų blokas yra išjungtas ir nėra rodomas kitiems nariams.

  1. Aukščiau viskas surašyta. Netingėjai rašyt, tai netingėk ir perskaityt. Kol nesi deklaravus gyvenamosios vietos Lietuvoje, tol gali važinėt kiek nori. Niekas neskaičiuos 90 dienų, neįmanoma. Kai apsigyvensi Lietuvoje, tada jau prasidės ribojimai. Kokie tiksliai - niekas nežino, net teisininkai, nes vienam įstatyme parašyta, kad galima važinėti 90 dienų, kitam parašyta, kad išvis draudžiama vairuoti dešiniavairį auto. Pagal įstatymus bet koks auto turi turėti galiojančią TA ir draudimą. Ar policija galės tai patikrinti kitas klausimas. Realiai tai yra loterija. Gali papulti pačią pirm
  2. Nesu kaljanistas, bet prie progos pasidalinsiu savo patirtimi 🙂 Kaljano karjerą pradėjau kaip ir visi - kaljanai po 100-150Lt iš "Skonis ir kvapas", anglių tabletės ir pigiausias tabakas. Rūkydavom ir atrodė ok 😄 Po to tuos pačius kaljanus pirkdavau Vokietijoje turkų kioskuose po 10-20€, veždavau draugams. Prieš kelis metus užėjau į bongai.lt parduotuvę, ten pardavėjas viską patarė, išrinko pigiausią tikrą kaljaną (ne kaljano imitaciją) "Kaya Shisha", berods už 70€. Iš karto patarė nupirkti kitą taurelę jam. Taurelė turi būti aukšta, kad būtų oro tarpas tarp tabako ir anglių, kitaip tabakas
  3. Oj kaip žiauriai klysti, net nekomentuosiu, nes viskas ką parašei neatitinka tikrovės.
  4. Automobilių supirkimas yra paslauga žmonėms, kuriems skubiai reikia atsikratyti automobilio, skubiai reikia pinigų ar tiesiog nenori gaišt laiko skelbimų talpinimams, susitikimams su pardavėjais, važinėjimams per servisus ar regitras. Paskambina, atvažiuoja, paduoda pinigus, išveža. Aišku už tą paslaugą pardavėjas sumoka tuo, kad atiduoda pigiau nei rinkos kaina, supirkėjas iš to skirtumo uždirba. Bet tikrai neagituoju visiems taip pardavinėti mašinas, jeigu jums pinigai ant kelio nesimėto ir turite laisvo laiko, kurį galite skirti pardavimui, tai per skelbimus parduosite tikrai brangiau nei s
  5. Max sumos nėra. Bet gali būti, kad draudimo sutartyje buvo nurodyti tik vairuotojai su stažu, jeigu vairavo asmuo neatitinkantis draudimo sutarties sąlygų, tai draudimas visą sumą apmokės savininkui "Krastai", o iš vairuotojo prisiteis pusę sumos. Nusidėvėjimas yra tik senesniems auto, šis kaip supratau naujas. Nebent jeigu remonto kaina viršys jo vertę, tai draudimas jį nurašys ir sumokės berods 80% vertės. Tada likusius 20% Krasta galėtų prisiteisti iš vairuotojo.
  6. Paskaičius temą galima pagalvoti, kad draudimas tai kažkoks tėvelis, kuris vaikučiams viską apmoka, o pinigus paima iš oro. Realiai už žalą sumokam mes visi mokėdami draudimo įmokas. Ir kuo daugiau tokių įvykių - tuo brangesnes įmokas mokėsim.
  7. Kad būtų beveik 360 užtektų dviejų registratorių, vieno prieky vieno gale arba vieno su antra kamera. Maitinimą reikia jungt nuo mašinos, kad būtų pastovus ir filmuotų visą laiką, vidinės baterijos tikrai neužteks. Naujo akumo neiškraus, bet juk kasmet neperkam po naują akumą. Pas mane akumas apie 40-50% gyvybės, kasdien užsikuria, bet jeigu palieki savaitei, tai gali nebeužkurt, ypač žiemą. Smūgio sensorius veikia tik su stipriais smūgiais, įbrėžimo ar prabraukimo nepajaus. Judesio daviklis kiek esu bandęs suveikia gal tik 1 kartą iš 3. Aišku gal registratoriuje už kelis šimtus jis v
  8. Jeigu nori išsinuomoti auto, tai tau neduos net su 1.0 varikliu jei neturi 2m. stažo, o kai kurios įmonės dar riboja amžių nuo 24 ir pan. Keista, kad darant test-drive nėra tokių taisyklių. Dabar vairuoju 5.7 250kW ir man šita mašina atrodo netraukia, bet prisiminus kaip būdamas 19m. lakstydavau su 66kW, tai jeigu tais laikas kas duotų tokią M4 - jaučiu lygiai taip pat būčiau sudaužęs 😄 Ir čia esmė netik amžiuje, prie galios reikia priprasti palaipsniui, jeigu po keliasdešimt kW kibiro įsėdi į 500+ sportcarą, tai nieko gero nebus, juk sporto salėj kilnodamas 30kg štangą nepradėsi iš kart
  9. Man tik vieną kartą teko naudotis, reikėjo sutvarkyt negyvenamas tuščias patalpas be jokių baldų ar daiktų, realiai tik sienos ir grindys. Pasikviečiau firmelę iš google, jaunas direktorius atvežė dvi mergiotes, kurios matyt didžiąją laiko dali fb sėdėjo, o ne dirbo, nes po pusdienio kai baigė tai tik buvo padarytas vaizdas, kad valyta, o kur iš arčiau bepažiūrėsi visur purvas likęs, voratinkliai ant sienų. Langų net nelietė. Parodžiau kas blogai, pasakė tuoj išvalysim, bet antrą kartą patikrinus niekas nepasikeitė. Prieš valant apžiūrėjo patalpas ir pasakė kainą, kiek tiksliai nepamenu, bet p
  10. Ieškau žmogaus mokančio vokiečių kalbą. Pagrindinis darbas būtų skambinti į Vokietiją automobilių pardavėjams ir teirautis dėl būklės. Reikalingas ne vokiečių kalbos diplomas, o būtent galimybė susišnekėti su tikrais vokiečiais, nes tai skirtingi dalykai. Jeigu mokykloje iš vokiečių kalbos turėjai 10, bet nesi buvęs Vokietijoje - su vokiečiais nesusišnekėsi. Pasiūlymai "vokiškai nemoku, bet susišnekėsiu angliškai" visiškai nedomina, negaišk savo ir mano laiko. Anglų ir rusų kalbų mokėjimas - didelis privalumas. Nereikia būti automechaniku, bet reikia bent jau žinoti elementarią aut
  11. Labai geras straipsnis, praktiškai žodis į žodį ką būčiau parašęs pats, ypač apie meluojančius brokerius 😄 95% objektų realybėje atrodo žymiai blogesni ir mažesni nei skelbimų foto. Norėjau irgi tokį straipsnį parašyt, gal ateityje papildysiu kokie niuansai perkant namą. Keletas pastabų/papildymų: 3 ir daugiau kambarių butai tikrai nėra nelikvidūs, netgi atvirkščiai. Pagyvenęs 3k. nebeįsivaizduoju savęs mažesniam bute, dar turint omeny, kad ateity šeima padidės, manau taip mastančių yra ir daugiau. 3k ir daugiau butų kainos kosminės ir pasirinkimo mažai, jei jie būtų nelikvid
  12. Labiausiai tikėtini variantai: Kardano mova. Reduktoriaus pagalvės. Išplyšę tilto tvirtinimai iš kėbulo (jeigu pagamintas iki 2000m. imtinai) Mažiau tikėtini variantai: Sankaba. Dėžė. Reduktorius. Granatos. Tilto pagalvės (sailentai). Kardano pakabinamas guolis. Tam, kad atrasti reikia ant keltuvo užvesti mašiną, užspausti stabdį ir staigiai atleidinėti sankabą, bet ne iki galo, kad neužgestų. Kitas po apačią žiūri ir ieško laisvumų.
  13. Pagal lipdukus ir manualus reikia žiūrėti koks turi būti padangos aukštis (realus, ne indeksas 40 ar 45), pagal ratlankius jau žiūrėti padangos plotį. Jeigu ratlankių plotis vienodas, tai ir padangas geriau dėt vienodas. Jeigu skirtumas pusė colio, tai irgi galima dėt vienodas, skirtumo nepajausi. Jeigu skirtumas colis ar daugiau, tai jau skirtumas matysis, bet vistiek galima drąsiai dėt ir važiuot.
  14. Visiškai nesvarbu kas yra uždėta dabar, praeitas savininkas galėjo uždėti bet ką kas voliojosi patvory. Susirandi lipduką ant durų ar bako dangtelio ir ten bus nurodyti padangų dydžiai. Arba paskaitai mašinos manualą. Šiaip abu tavo nurodyti dydžiai yra vienodo aukščio, tai galima važiuot ir vienu ir kitu. Gale dedamos platesnės padangos tada kai galingas variklis ir mėgsti staigiai startuot iš vietos, kad ratai nesikastų. Bet važiuojant skirtingų pločių padangom važiavimas mažiau komfortiškas, labiau tampo per provėžas.
×
×
  • Sukurti naują...