Pereiti prie turinio

Tomas Garys

Nariai
  • Pranešimai

    11
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Apie Tomas Garys

  • Rangas
    Naujas veidas forume

Paskutiniai lankytojai

Paskutinių lankytojų blokas yra išjungtas ir nėra rodomas kitiems nariams.

  1. Sveiki. Atėjo deklaravimo laikas ir atsiranda klausimų. Iš VMI atsakymo negaunu, tai tikiuosi, kad kas nors žinos ir patars čia. Praeitais metais pradėjau vykdyti veiklą, visus metus kiekvieną mėnesį mokėjau PSD įmokas (niekur kitur nedirbu). Suformavus deklaraciją sistema paskaičiavo, jog turiu sumokėti PSD tokią sumą, tarsi nebučiau mokėjęs visus metus (nors sodroje yra įrašai, jog mokėjau kiekvieną mėnesį). Galbūt kažką ne taip darau? Prie išlaidų kiek suprantu PSD priskaičiuoti negalima, nes tokio išlaidų tipo nėra. Galbūt kas nors turėjote panašią situaciją?
  2. O tarkim jeigu pagal sutartį darbai turėjo but pabaigti gruodį 2022 bei prieš darbą gavau avansą, tačiau darbai šiek tiek užsitęsė (klientas neprieštarauja) ir darbai bus pabaigti 2023 sausį, tuomet gausiu likusią dalį. Ar turiu išrrašyti dvi sąskaitas faktūras (avansui ir likusiai daliai) ar užtenka vienos sąskaitos faktūros su nurodytu pilnu atlikimo darbų laikotarpiu (2022 gruodis - 2023 sausis)? Skaičiau, jog avansą priskirti turėčiau prie 2022 pajamų, likusią dalį prie 2023 bet užtektu vienos bendros sąskaitos faktūros. Ar taip?
  3. Sveiki, turiu tokią situaciją, jog 2022 metų pabaigoje atlikinėjau paslaugas pagal sutartį. Sutartyje buvo nurodytas atlikimo terminas iki 2022 gruodžio tam tikros dienos, tačiau pagal kliento norus, viskas užsitiesė iki dabar. Dabar jau paslaugos yra atliktos ir klientas nori apmokėti už jas, tačiau sąskaitos faktūros ankščiau neišrašiau, nes darbai nebuvo pabaigti. Klausimas, kokiam laikotarpiui turėčiau dabar išrašyti sąskaitą faktūrą ir priskirti pajamas? Ar 2022 gruodžio mėnesiui ar jau 2023 metams? Kaip dabar geriausiai padaryti?
  4. Sveiki. Turiu paprastą klausimą, bet atsakymo niekur neradau. Renku IV išlaidų sąskaitas faktūras. Ar mano adresas juose visada turi būti vienodas ar gali skirtis? Ar adresas turi reikšmę?
  5. Pinigus išmokėčiau tiesiogiai kiekvienam žmogui, ne per sistemą. Naudotojai būtų užsieniečiai. Tai kiek suprantu tokiu atveju to asmens vardo, pavardės, adreso ir gimimo datos? Ar dar reikėtu kokios nors papildomos informacijos iš to asmens, kad galima būtų priskirti tokį mokėjimą prie išlaidų?
  6. Ar tik vardo ir pavardės to asmens užtenka? Neturėtu būti koks nors tax ID (individualios veiklos kodas, imonės kodas ar t.t)?
  7. Jei pasidaryčiau šabloninę sąskaitą, kad moku pinigus (esu kaip pirkėjas), o gauna pinigus (kaip pardavėjas) yra tas žmogus, kuriam pervesiu pinigus už affiliate, tai čia viskas gerai bus, galima taip daryti? Ar čia tik galima taip pabandyti daryti, bet faktiškai taip nelabai galima?
  8. Tarkim savo el. parduotuvėje pajungčiau Affiliate sistemą. Kiekvienas žmogus galėtu užsiregistruoti joje ir gautu tam tikrą procentą už atvestą klientą. Kai išmokėčiau tuos pinigus, tai faktiškai tai būtų mano išlaidos, tačiau tas žmogus kaip ir neišrašo man jokios sąskaitos faktūros. Ar yra kokia nors galimybė priskirti tokias išlaidas prie individualios veiklos išlaidų (galbūt užtektu banko pavedimo + sistemos screeno, kas jis yra affiliatas)? Ar nėra jokių šansų tokias išlaidas priskaityti prie individualios veiklos išlaidų?
  9. Ačiū, kad atsakei. Tuomet puiku. Tarkim jeigu vykdau internetinę prekybą (išsiimsiu IV pagal prekybos kodą) ir turėsiu dvi skirtingas el. parduotuves - vienoje užsipirkinėsiu prekes ir siuntinėsiu pats, o kita - dropshippingo. Tai kur pirksiu didesnį prekių kiekį viskas kaip ir suprantama, kad yra prekybai, bet dropshippingo parduotuvei pirksiu po vieną vienetą prekių tam, kad galėčiau padaryti video/foto. Kaip galėčiau įrodyti, kad prekės yra perkamos būtent IV, o ne asmeniniam naudojimui? Ar deklaruojant pajamas galima bus kažkaip nurodyti savo dvi parduotuves, kad suprastu VMI, kad buv
  10. Galbūt kas nors galėtu pakonsultuoti dėl individualios veiklos išlaidų įrodymo. Kiek girdėjau, tai norint įrodyti savo išlaidas, sąskaitoje faktūroje turi matytis tikslus pardavėjo (tiekėjo) duomenys, kartu su PVM kodu ir t.t bei taip pat mano duomenys: Vardas, Pavardė, asmens kodas arba individualios veiklos kodas. Ar tikrai visi šie duomenys turi būti sąskaitoje faktūroje ir kitu atveju sąskaitos faktūros yra netinkamos įrodyti išlaidas? Pavyzdžiui, daugelis tiekėjų iš Kinijos nenurodo savo PVM kodų, rašo tik bendrinę informaciją. Arba tarkim planuoju naudotis vienu Lenkijos kurjeriu, tai ji
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...