Pereiti prie turinio

Tomas Garys

Nariai
  • Pranešimai

    11
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Tomas Garys Pranešimai

  1. Sveiki. Atėjo deklaravimo laikas ir atsiranda klausimų. Iš VMI atsakymo negaunu, tai tikiuosi, kad kas nors žinos ir patars čia. Praeitais metais pradėjau vykdyti veiklą, visus metus kiekvieną mėnesį mokėjau PSD įmokas (niekur kitur nedirbu). Suformavus deklaraciją sistema paskaičiavo, jog turiu sumokėti PSD tokią sumą, tarsi nebučiau mokėjęs visus metus (nors sodroje yra įrašai, jog mokėjau kiekvieną mėnesį). Galbūt kažką ne taip darau? Prie išlaidų kiek suprantu PSD priskaičiuoti negalima, nes tokio išlaidų tipo nėra. Galbūt kas nors turėjote panašią situaciją?

  2. Prieš 41 minutę, Allis parašė:

    Pajamos yra fiksuojamos pagal SF datą. Jei paslaugas atlikai 2022 metais tai turėjai išrašyti 2022 m. tą dali kokią atlikai, likusią dalį 2023 m. faktūrą. Niekas nedraudžia tai padaryti dabar. Iki 10-15 dienos gaunu daug sąskaitų už praeitus metus. Faktūroje rašyti  "Už paslaugas, atliktas 2022 -2023" NEREIKIA, nes tokius dalykus aiškinsies VMI, dėl pajamų galimo slėpimo.

    O tarkim jeigu pagal sutartį darbai turėjo but pabaigti gruodį 2022 bei prieš darbą gavau avansą, tačiau darbai šiek tiek užsitęsė (klientas neprieštarauja) ir darbai bus pabaigti 2023 sausį, tuomet gausiu likusią dalį. Ar turiu išrrašyti dvi sąskaitas faktūras (avansui ir likusiai daliai) ar užtenka vienos sąskaitos faktūros su nurodytu pilnu atlikimo darbų laikotarpiu (2022 gruodis - 2023 sausis)? Skaičiau, jog avansą priskirti turėčiau prie 2022 pajamų, likusią dalį prie 2023 bet užtektu vienos bendros sąskaitos faktūros. Ar taip?

  3. Sveiki, turiu tokią situaciją, jog 2022 metų pabaigoje atlikinėjau paslaugas pagal sutartį. Sutartyje buvo nurodytas atlikimo terminas iki 2022 gruodžio tam tikros dienos, tačiau pagal kliento norus, viskas užsitiesė iki dabar. Dabar jau paslaugos yra atliktos ir klientas nori apmokėti už jas, tačiau sąskaitos faktūros ankščiau neišrašiau, nes darbai nebuvo pabaigti. Klausimas, kokiam laikotarpiui turėčiau dabar išrašyti sąskaitą faktūrą ir priskirti pajamas? Ar 2022 gruodžio mėnesiui ar jau 2023 metams? Kaip dabar geriausiai padaryti?

  4. 2022-08-01 09:06, MarijaB parašė:

    Paslaugų gavimo fakto nepatvirtina banko mokėjimas. Patvirtina sąskaita faktūra, kuri turi atitikti LT reikalavimus. Jeigu tai užsienietiška sąskaita faktūra, tai jai reikalavimai mažesni. Bet dokumentas turi būti.

    Kitas niuansas, tai kaip ir minėjo "klausytojas" yra GPM. Jeigu išmokama tiesiogiai fiziniams asmeniui, tai išmokėjusams tenka GPM deklaravimo ar net sumokėjimo prievolė. Tam reikės žmogaus IV numerio, asmens kodo, jeigu užsienitis adreso, gimimo datos. 

    Jeigu pinigai sumokami sistemai ir ji jau skirsto juos (pvz kaip Wolt ir Bolt), tai jie atsakingi už GPM deklaravimą ir jeigu reikia sumokėjimą.

    Šiaip siūlyčiau pradžiai išsiaiškinti dėl GPM

    Pinigus išmokėčiau tiesiogiai kiekvienam žmogui, ne per sistemą. Naudotojai būtų užsieniečiai. Tai kiek suprantu tokiu atveju to asmens vardo, pavardės, adreso ir gimimo datos? Ar dar reikėtu kokios nors papildomos informacijos iš to asmens, kad galima būtų priskirti tokį mokėjimą prie išlaidų?

  5. prieš 3 valandas, klausytojas parašė:

    Tokiais atvejais self invoicinimas tinka. Kam išmokami pinigai yra žinoma, reikia ir tų gavėjų duomenų. Plius, jei pinigų gavėjai fiziniai asmenys, tavo buhalterė tas išlaidas GPM deklaracijoje turės parodyti. Tai duomenų pakankamai, kad būtų galima traukti į atskaitą ir leidžiamus atskaitymus

    Ar tik vardo ir pavardės to asmens užtenka? Neturėtu būti koks nors tax ID (individualios veiklos kodas, imonės kodas ar t.t)?

  6. prieš 1 valandą, agadyz parašė:

    Tai šiaip normalios programos, kiek teko matyti, prašo tavo įmonės informacijos prieš pradedant dirbti ar išmokant pinigus. Tavo invoise jaučiu būtų banko išrašai su paskirtimi už XXX laikotarpį partnerio išmokėjimas. O pinigus gavusio reikalas yra susimokėti. Galima pasidaryti kažkokią šablonę sąskaitą, kur būtų vardas pavardė užsiregistravusių ir kurioje parodoma kiek ir kada buvo sumokėta ir už ką 

    Jei pasidaryčiau šabloninę sąskaitą, kad moku pinigus (esu kaip pirkėjas), o gauna pinigus (kaip pardavėjas) yra tas žmogus, kuriam pervesiu pinigus už affiliate, tai čia viskas gerai bus, galima taip daryti? Ar čia tik galima taip pabandyti daryti, bet faktiškai taip nelabai galima?

  7. Tarkim savo el. parduotuvėje pajungčiau Affiliate sistemą. Kiekvienas žmogus galėtu užsiregistruoti joje ir gautu tam tikrą procentą už atvestą klientą. Kai išmokėčiau tuos pinigus, tai faktiškai tai būtų mano išlaidos, tačiau tas žmogus kaip ir neišrašo man jokios sąskaitos faktūros. Ar yra kokia nors galimybė priskirti tokias išlaidas prie individualios veiklos išlaidų (galbūt užtektu banko pavedimo + sistemos screeno, kas jis yra affiliatas)? Ar nėra jokių šansų tokias išlaidas priskaityti prie individualios veiklos išlaidų?

  8. Prieš 2 minutes, venom parašė:

    Nėra jokių limitų ar kam įdomu VMI kiek tų parduotuvių turėsi, įdomu jiems pavedimai ir išlaidų žurnalai. Būna gi ir ne pelningų projektų, tarkim nuperki už kelis tūkstančius, neina nieko parduoti, bet vistiek gali kaip išlaidas išdeklaruoti, nes vistiek pirkai, jeigu vyktų patikrinimas, turėtum tada parodyti tas prekes, bet nežinau ką čia tokio sukti reikėtų, kad ind. veiklą vykdančiam žmogui kratą padarytų ?

    Supratau, dabar ramiau yra ? 

    Ačiū labai ?

  9. Prieš 4 minutes, venom parašė:

    nebe reikia nurodyti ind. veiklos numerio ar asmens kodo, svarbu, kad būtų vardas pavardė ir aišku išlaidos atitiktų tavo ind. veiklos sritį.

    Ačiū, kad atsakei. Tuomet puiku.

    Tarkim jeigu vykdau internetinę prekybą (išsiimsiu IV pagal prekybos kodą) ir turėsiu dvi skirtingas el. parduotuves - vienoje užsipirkinėsiu prekes ir siuntinėsiu pats, o kita - dropshippingo. Tai kur pirksiu didesnį prekių kiekį viskas kaip ir suprantama, kad yra prekybai, bet dropshippingo parduotuvei pirksiu po vieną vienetą prekių tam, kad galėčiau padaryti video/foto. Kaip galėčiau įrodyti, kad prekės yra perkamos būtent IV, o ne asmeniniam naudojimui? Ar deklaruojant pajamas galima bus kažkaip nurodyti savo dvi parduotuves, kad suprastu VMI, kad buvo dvi parduotuvės?

  10. Galbūt kas nors galėtu pakonsultuoti dėl individualios veiklos išlaidų įrodymo. Kiek girdėjau, tai norint įrodyti savo išlaidas, sąskaitoje faktūroje turi matytis tikslus pardavėjo (tiekėjo) duomenys, kartu su PVM kodu ir t.t bei taip pat mano duomenys: Vardas, Pavardė, asmens kodas arba individualios veiklos kodas. Ar tikrai visi šie duomenys turi būti sąskaitoje faktūroje ir kitu atveju sąskaitos faktūros yra netinkamos įrodyti išlaidas? Pavyzdžiui, daugelis tiekėjų iš Kinijos nenurodo savo PVM kodų, rašo tik bendrinę informaciją. Arba tarkim planuoju naudotis vienu Lenkijos kurjeriu, tai jie išrašo sąskaitas faktūras, kuriuose parašo mano vardą bei pavardę, bet nerašo asmens kodo/IV kodo. Ar be šių kodų sąskaita faktūra galėtu būti kaip įrodymas išlaidų ar jau ne? Pavyzdžiui jei išsaugočiau tokią sąskaitą faktūrą + banko išrašą.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...