Pereiti prie turinio

gintas339

Nariai
  • Pranešimai

    2
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%
  1. Na ten pirkėjas yra viskas, kiek anksčiau buvo atveju, tai jie net neklauso ką pardavėjas turi pasakyti. Klausimas yra kas susiduręs su tokiu atveju ir gal į kokias tarptautines tarnybas galima kreipts? Nes europoje ebay registruotas kaip suprantu liuksemburge, tai turėtų galioti kažkokie es vartotojų apsaugos standartai?
  2. susidūriau su tokia situacija. Pardaviau prekę per ebay. Pirkėjas turi lygiai 0 feedback ir paskyra sukurta tą pačia dieną. Išsiunčiau siuntą (įvertinta ir registruota į vokietiją), sekančią dieną pirkėjas atidaro case, kad prekė negauta ir už pusvalandžio ebay padaro pilną refund. Galiausiai prekė nukeliauja ir pirkėjas ją atsiima. Bandžiau rašyti appeal, bet jie paliko galioti ankstesnį sprendimą. Ką daryti tokiu atveju? Akivaizdu, kad pirkėjas žinojo, kaip pasinaudoti ebay pirkėjo apsauga, kad apgauti ir pavogti prekę. Bendra nuostolių suma apie 100. Kiek kreipiausi toliau į ebay, customer
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...