gintas339
-
Pranešimai
2 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Atsiliepimai
0%
Turinio tipas
Forumas
Kalendorius
Parduotuvė
Akademija
Skelbimai
gintas339 Pranešimai
-
-
susidūriau su tokia situacija. Pardaviau prekę per ebay. Pirkėjas turi lygiai 0 feedback ir paskyra sukurta tą pačia dieną. Išsiunčiau siuntą (įvertinta ir registruota į vokietiją), sekančią dieną pirkėjas atidaro case, kad prekė negauta ir už pusvalandžio ebay padaro pilną refund. Galiausiai prekė nukeliauja ir pirkėjas ją atsiima. Bandžiau rašyti appeal, bet jie paliko galioti ankstesnį sprendimą. Ką daryti tokiu atveju? Akivaizdu, kad pirkėjas žinojo, kaip pasinaudoti ebay pirkėjo apsauga, kad apgauti ir pavogti prekę. Bendra nuostolių suma apie 100. Kiek kreipiausi toliau į ebay, customer support net nebeatsako, nes pagal juos čia viskas ok. Gal teko kam nors susidurti su panašia situacija ir ieškoti teisybes. Prekiauju ebay jau ne vienus metus. Anksčiau pasitaikydavo siukačiavimo atveju bet gan retai ir menkoms sumoms, bet per šiuos metus jau kažkur 7 kai pavogia kažką. Tai užpildo, kad nori grąžinti ir negrąžina, tai negavo ir t.t. ir pan.
Pardavimas eBay
Elektroninės parduotuvės ir aukcionai
Atrašyta
Na ten pirkėjas yra viskas, kiek anksčiau buvo atveju, tai jie net neklauso ką pardavėjas turi pasakyti. Klausimas yra kas susiduręs su tokiu atveju ir gal į kokias tarptautines tarnybas galima kreipts? Nes europoje ebay registruotas kaip suprantu liuksemburge, tai turėtų galioti kažkokie es vartotojų apsaugos standartai?