Araratas
Nariai-
Pranešimai
38 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Atsiliepimai
0%
Turinio tipas
Forumas
Kalendorius
Parduotuvė
Akademija
Skelbimai
Visas Araratas turinys
-
Kiek suprantu Estijos operatoriaus savitarnoje turi įjungti Roaming, nes tavo estiška e-Sim Lietuvoje. Skambutis turėjo suaktyvinti telefono nr., panašiai kaip norint suaktyvinti kai kurių Lietuvos operatorių išankstinio apmokėjimo nr. Priklausomai nuo plano, skambinimas į +371.... gali būti apmokęstinamas papildomai. Taip atsitiko man skambinant iš ežio Studentas2023 į Latvijos LMT tinklo telefoną: 10 eurų suvalgė kelių minučių pokalbis. Beje iš LMT tinklo man skambino į ežio tinklą 5 kartus, simptomai buvo tokie, kad aš nieko negirdžiu, o pašnekovas girdėjo mano balsą. Numerio aktyvinim
-
Deja, bet ekonomikoje ir gyvenime vyksta priešingai. Paimkime moksleivio ežio pakuotę. Praeitais metais ji kainavo 5 € ir po 2 savaičių jų neliko prekybos centruose, nuo jų pasirodymo momento. O šių metų, kai kainą padidino iki 9 €, manau pakuočių užteks ir ateinantiems mokslo metams. Nepadėjo ir akcija. Pirkimai be galo maži. Ir šį pardavimų fiasko Telia bandė padengti antruoju esamų ežio planų kainų didinimo sąskaita.
-
Jei įmonė taško pinigus į tokius su įmone nesusijusius projektus: „Telia“ kviečia pažinti disleksiją“ ar „Vidinė karjera – darbuotojų išlaikymo sąlyga: kaip ją siekia išpildyti darbdaviai“, po kurios suteikima regioniam padaliniui savarankiškai savo nuožiūra „optimizuoti“ 200 vidinės karjeros nugalėtojus, „Telia“ solidarizuojasi su disleksikais – paleido reklamas su klaidomis“ ir t.t., tai skambutis dėl kliento išlaikymo sudaro katės ašaras, lyginant su tokių projektų finansavimu. Jeigu taip tie dislektikai parūpo, galėtų jiems spec. poklabių planą parūpinti, bent tiek kiek moka seimo nar
-
Tavo pateiktų nuorodų tekstuose per daug žodžių junginio „gali priimti...“. Čia panaši situacija kaip su KET. Viename punkte reikalaujama, kad išvažiuojančiam visuomeninio transporto vairuotojui iš keleivių įlaipinimo stotelės, kiti vairuotojai turi jį praleisti. O kitame punkte, kad visuomeninio transporto vairuotojas iš keleivių įlaipinimo stotelės turi išvykti tik jei jis netrukdys kitų transporto dalyvių eismui. Ir sudaromos puikios sąlygos, įvykus eismo įvykiui, teisėjui priimti nuosprendį pagal tos dienos jo nuotaiką, o advokatams gerą dirvą užsidirbti apeliacijų rašymu visoms instancij
-
Pokalbių įrašymo galimybes be įspėjimo reguliuoja valstybių įstatymai, prie kurių turi derintis telefonų gamintojai. Tiksliai yra žinoma, kad Indonezijos, Vietnamo Samsung regiono nustatymai įjungia standartinėje samsungo telefone pokalbio įrašymo be įspėjimo mygtuką. Indonezijos regiono Xiaomi taip pat. Lietuvoje pokalbių įrašymas be įspėjimo draudžiamas, todėl tokių pokalbių įrašai laikomi neteisėtais, ir ginčo nagrinėjimo atveju jų negali panaudoti.
-
Tarp kitko, jei esi Bitėje ir turi Volte ryšį, tai daugelyje atvejų pokalbis vyksta su Tele2 klientais HD garso raiška naudojant AMR-SWB garso kodeką. Aišku Tele2 klientas turi turėti Volte ar bent 3G ryšį. Dega HD ženkliukas. Tačiau ryšys tarp Bitės ir Telios klientų visuomet vyksta per 2G naudojant AMR-WB garso kodeką ir primena AM radio garsą. O tarp Bitės klientų, turinčius šiuolaikiškus 5G telefonus, naudojamas pažangiausias EVS-SWB garso kodekas. Tas pats galioja ir tarp Telijos klientų. Ir šiaip, geriausia garso kokybė būna tarp Samsung S serijos ar sulankstomų flagmanų
-
Tai pagal ekonomikos vadovėlius tai yra geras rezultatas. Ir bendrovė valstybėje pagal ekonomikos dėsnius gali uždirbti tik tam tikrą maksimumą, ir jei dirbtinai bandysi jį dar padidinti kainos ar klientų sąskaita, pelningumas krenta. Galima drąsiai daryti išvadą, kad taip ir įvyko, jei teko Telijai koreguoti planų kainas 2 mėn. laikotarpyje. Tikėtino klientų lojalumo ir pasišventimo mokėti didesnę kainą bendrovė nesulaukė, ir dėl ko nesurinko svajotų milijonų.
-
Telia primena šaraškino kontorą, kurioje kiekvienas skyrius (klientų, finansų, investicijų ...) nežino ką daro kitas. Primena 2008 Kubiliaus vyriausybę, kurioje kiekvienas ministras džiaugėsi kiek mln sutaupė po „optimizavimo“, ir tik socialinės apsaugos ministras nesusitvarkė su optimizavimu. Nepavydžiu klientų skyriui, gaus pipirų už klientų praradimą. Ir kad vėl greitai pritraukti, vėl kurs nekataloginius planus.
-
Antra linija veikia su aktyvia VoLte ar VoWifi paslauga, nesvarbu ar tai bus Bitė, ar Tele2, ar Telia. Beje Bitės ir Tele2 tinkle yra užkurti Video skambučiai ViLte paslauga. Tai galima iš standartinės skambučių programos skambinti to pačio tinklo klientams, kurie taip pat prisijungę prie VoLte ir bendrauti su pašnekovu su video vaizdu. Trūkumas - tam naudojami mobilūs duomenys.
-
Jei reklamoje skelbi, pvz., studento plane neribotos pokalbio minutės, SMS ir mobilūs duomenys, taip ir turėtų būti be jokių bet... O jei Telia priėmė už uždarų durų 18 taisyklių punktą, tai sąžiningumas su vartotoju reikalauja keisti planų sąlygas ir rašyti 70 val. pokalbių, 2000 SMS ir 150 Gb /mėn. P. S. Bent jau uždėtų žvaigždutę prie neribotų, ir apačioje mažomis raidelėmis parašytų ką tie neriboti sąžiningai reiškia.