Pereiti prie turinio

Simonas

Moderatoriai
  • Pranešimai

    2.668
  • Užsiregistravo

  • Laimėta dienų

    21
  • Atsiliepimai

    100%

Simonas Pranešimai

  1. Sveiki visi,

     

    Taigi sugalvojau pardavinėti USB raktus. Ar tai verta?

     

    Galiu gauti kokybiškų USB raktų, ganėtinai maža kaina, ir dar su 3m garantija.

     

    Kiek būtumėte pasirengę mokėti už 16, 32, 64, 128 gb usb raktus??

    Ar verta pradėti šį, biznį, ar konkurencija nėra per didelė?

     

    Ar geriau pardavinėti USB raktus, mažesnės talpos, ir už mažesnę kainą?

    Pamiršau paminėti - raktai metaliniai!

  2. Sveiki,

     

    Parduodu Ceragem Goodle gydomuosius šildomus kilimėlius. Norėdami sužinoti apie juos daugiau, žiūrėkit video žemiau:

     

    Naudojimasis:

    http://ceragem.projektas.in/naudojimas.jpg

    Suteikiama 1 metų garantija!

     

    Specifikacijos:

    specifikacijos.png

     

    Kaina: 1300 LT (galima deretis proto ribuose)

     

    Primenu, kad seniau si preke Lietuvoje buvo sunkiai gauna, yra is oficialu ceragem tiekeju, seniau ju kaina budavo 2.5 tukstanciu litu!!

  3. Daugumos įmonių pardavimus bei finansinę sėkmę lemia ne vien tiktais geras gaminys, kokybiškos paslaugos, profesionalumas, išradingumas, bet didžiulę visko dalį sudaro įmonės vardo garsinimas įvairiais būdais ir priemonėmis. Ryšiai su visuomene padeda skleisti parengtą informaciją žiniasklaidoje, partneriams ar klientams, darbuotojams. Tai – ilgalaikis efektas, reikalingas kartu su kitokiomis komunikacijos priemonėmis siekiant maksimaliai didinti įmonės pardavimus. Per ryšius su visuomene įmonės kuria savo socialinį veidą – žmonėms kuria įspūdį, kokios temos įmonei yra ypač svarbios ir aktualios, taip pat ir deda pastangas sukurti žmonių pasitikėjimą – visgi šiuolaikiniai žmonės labai dažnai prekes dažniausiai renkasi nebe pagal kainą, o pagal tai, kokią reputaciją ir žmonių nuomonę turi įmonė pasaulyje.

     

    Taip pat, kiekvienai įmonei ar organizacijai, netgi atskiriems asmenims svarbu ne tiktais nuolatos sekti aplinkos pokyčius, bet ir suformuoti sau palankią aplinką. Tam reikalingas nuolatinis bendravimas su visuomene, vartotojais, klientais – esamais ar potencialiais – t.y. nuolatinis ryšių su visuomene plėtojimas.

     

    Ryšiai su visuomene, arba kitaip tariant, viešieji ryšiai, laikomi viena iš vadybos atšakų, kuriai įgyvendinti rikalingos socialinės, ekonominės, netgi psichologinės žinios.

     

    Ryšiai su visuomene dar neįgavę ilgos istorijos Lietuvoje, bet pasaulyje daugybė įmonių šiuos santykius plėtoja jau kelis dešimtmečius.

     

    Ryšiai su visuomene grindžiami labai paprastu mąstymu – jeigu turėsi visuomenės palaikymą ir pritarimą, bus žymiai lengviau sėkmingai siekti savo tikslų negu tuomet, kai žmonės priešinsis organizacijos siekiams ar bus jiems abejingi. Ryšius su visuomene taip pat galima apibūdinti keliom sąvokom kaip patikimumu, pasitikėjimu, komunikacija bei abipusio supratimo siekimu. Viešieji ryčiai – vienas būdų, kuriais galima suderinti skirtingus požiūrius, idėjas, vertybes, priversti visuomenę prisitaikyti ir priimti įvairius pokyčius.

     

    Profesionaliai įgyvendinami ryšiai su visuomene stipriai prisideda prie daugelio rinkodaros problemų sprendimo:

     


       
    • Padeda į rinką įtraukti naują produkciją;
    • Padeda atkurti populiarumą prarandančių prekių ar paslaugų pozicijas rinkoje;
    • Skatina domėtis tam tikra prekių grupe;
    • Daro poveikį tam tikroms žmonių grupėms;
    • Padeda ginti visuomenės kritikuojamas prekes;
    • Padeda suformuoti tokį įmonės įvaizdį, jog jos gaminamos prekės būtų priimtos teigiamai.

     

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...