Pereiti prie turinio

nomadsm

Nariai
  • Pranešimai

    0
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    nomadsm sureagavo į Nano Rimti darbo būdai internete   
    Kadangi Kovas - mano gimimo mėnuo, jaučiu pareigą šia proga parašyti uždarbiui rašinį, ar straipsnį, nežinau kaip tiksliai apibūdint :).
     
    Nevadinau šios temos 'Rimti uždarbio būdai internete', nes viskas priklauso nuo Jūsų paties. Šis straipsnis - tai apibendrinta informacija apie pagrindines interneto nišas, iš kurių galima uždirbti. Skirtas naujokams, tačiau gal ir labiau patyrusiems bus įdomu perskaityti. Ieškojau kažko panašaus paieškoje - neradau. Viską rašiau iš galvos, kopijuota nieko nebuvo. Taip pat, stengiausi parašyti kuo papraščiau.
     
    Ne paslaptis, dažnai šiame forume sulaukiame naujokų, kurie užklysta čia vejami įkvepiančių draugo pasakojimų apie tai, kaip galima uždirbti TIKRUS(!) pinigus iš.... Interneto. Taip, iš to pačio, kurio pagalba yra praleidžiamos ištisos valandos žaidžiant įvairius žaidimus, ar laukiant, kol kas nors įvertins tavo nuotrauką 30-tuku visiems gerai žinomame portale. Ir didžioji dalis šių naujokų pradeda nuo to pačio - didelius pinigus žadančių svetainių, kuriose tereikia tik užsiregistruoti, ar paspaudinėti reklaminius paveiksliukus. Neretai, pamačius žmogelį, kuris, rodos, kalnus nuverstų dėl 30-ties centų, mūsų veiduose šmėkšteli naivi šypsena. Ką gi - visi nuo tuo pačio pradėjome, visi praėjome tą pačią mokyklą. Esmė ne tame, kad naujokas, pats to nesuprasdamas, tiesiog švaisto laiką. Svarbiausia, kad jis stengiasi uždirbti, o tai jau yra sveikintina. Beveik visada, atkaklesnis uždarbiautojas nuo viso šito pereina prie rimtesnių dalykų. Tačiau norėtųsi, kad tendencijos keistųsi, ir visos šitos sudėtingos pradžios, kuri nuvilia nemažą dalį "starterių", taip ir neuždirbusių savo šimtų dolerių, būtų galima išvengti.
     
     
    Šie darbo būdai reikalauja noro, užsispyrimo, laiko ir pastangų. Tačiau niekas negimė mokėdamas.
     
    Grafikos sritis
    -Web dizainas ir jo komponentai
    -Logotipai
    -Reklaminės paveiksliukai (baneriai)
    -Skrajutės
    -Kiti grafiniai elementai.
     
    Dabar sparčiai į madą besiveržianti sritis. Gal dėl to, kad tai sudaro gana lengvo darbo įvaizdį. Tačiau taip galvoti yra didelė klaida, šis darbas reikalauja labai didelio pasiruošimo.
    Ši sritis, turbūt, kaip ir kiekviena kita, reikalauja daug teorijos, pvz. kaip parinkti spalvas, kaip suteikti solidumo, kaip padaryti kokybišką produktą ir dar daug panašių techninių dalykų. Tik padaręs tvirtą pradžia teorijoje mokinys gali sėkmingai dėti žingsnį praktikoje. Taip pat, kaip ir laikant vairavimo teises :).
    Taip pat, būtina apmąstyti, kokio pobūdžio tinklapiui dizainas bus naudojamas, padaryti jį kaip įmanoma lengviau paruošiamą, galutiniame rezultate - patogų. Neteisingas požiūris yra lipdyti, pavyzdžiui web-dizainą, nežinant apie jo techninį paruošimą, solidumo ypatumus, nes tada gali būti praktiškai neįmanoma šio dizaino paruošti. Tas pats galioja ir kitoms grafikos sritims. Taip pat, reikalinga geležinė kantrybė. Kiekvienas kokybiškas profesionalų darbas atima jiems paras prasėdėto laiko. O svarbiausia - talentas. Tik talentingas dizaineris gali daugiau pasiekti. Talentas + noras ir darbas yra pats geriausias derinys. Talentingas dizaineris visada pasirodys geriau už savamokslį, bet ne tokį talentu apdovanotą kolegą. Kaip ir kiekviename kitame darbe, turi jausti, kad šis užsiėmimas tau mielas. Jei grafika bus užsiiminėjama siekiant tik pelno - rezultatas bus paprasčiausiai sugaištas laikas. TAČIAU. Visa tai praėjus ( o tai užsitęsia metų metus, kol pagaliau atrandi save), atsiveria tikrai geros galimybės. Bendradarbiaujant su rimtomis firmomis, Jūsų atlyginimas už suteiktas paslaugas dažnai bus su trimis nuliais.
     
    Grafikos srityje uždirbti galima: įsteigiant nuosavą dizaino studiją; dalyvaujant įvairiuose dizaino konkursuose; rodyti savo darbus gerai lankomuose forumuose, kas Jums tikrai suteiks galimybių. Reikia užsitarnauti sau gerą vardą, o tai nėra lengva. Gero autoriteto dizaineriai paprastai yra graibstomi, ypač jeigu turi savo dizaino studijas. Ir atvirkščiai, net ir vienas prastesnis darbas gali atbaidyti užsakovą. Būtent dėl šios priežasties naujieji "dizaineriai" labai dažnai sudega.
    Jeigu nuspręsite užsiimti grafika, rekomenduoju kaip įmanoma labiau tuo domėtis prieš pradedant - taip bus lengviau. Tai, kas išdėstytą viršuje yra tik minimalūs pradmenys. Laikui bėgant, Jūs vis geriau pažinsite savo darbą, ir jeigu jis pasirodys Jums tinkamas, seksis vis geriau ir geriau, o darbai matomai gerės.
     
     
     
    Kodavimas / Programavimas
    -HTML (xHTML)
    -CSS
    -PHP
    -Ajax
    -C++
    ir kt...
     
    Ši sritis, skirtingai nuo grafikos, nereikalauja tiek daug talento. Norint to išmokti savarankiškai, tekslabai daug laiko praleisti mokinantisiš įvairių 'tutorialų', o vėliau iš praktikos. Bet jeigu to norėsite, visa tai lengvai atsipirks. Tikslus šito atlikimas suteikia projektui solidumo, profesionalumo įspūdį. Čia labiau reikalinga, liaudiškai tariant, gera galva ir noras. Didelis kodavimo pliusas yra tas, kad nemaža dalis web dizainų piešėjų (ne visada tikrų dizainerių) šito nemoka, taigi žmogus turi ieškoti asmens, kuris galėtų ta paveiksliuką paversti funkcionaliu interneto puslapiu. Norinčių išmokti viso šito nėra tiek daug, kaip grafikos srityje, kas gali padėti lengviau įsitvirtinti. Internetiniuose puslapiuose dažniausiai naudojama yra HTML, CSS ir PHP. Paprastai kalbant, HTML yra naudojama surašyti puslapio turinį, t.y tą informaciją, kurią Jūs norite publikuoti lankytojams. (xHTML kodas yra naujoji HTML rūšis, tik griežtesnė ir tikslesnė. Bendrai, abu yra labai panašūs). CSS (Cascading style sheets) - naudojama tam turiniui stilizuoti, t.y suteikti jam bendrą išvaizdą, išdėstyti dizaine. Rekomenduojama HTML kode stengtis naudoti kuo mažiau atvaizdavimo tagų, o tai palikti CSS. Taip yra todėl, kad visą puslapio išvaizdą galima pakeisti redagavus kelias CSS kodo eilutes. To neįmanoma padaryti naudojant HTML. Taigi, teisingai naudojant CSS stilius, galima sutaupyti marias laiko, keičiant puslapio išvaizdą.
    PHP suteikia puslapiui dinamiškumo ir turi įvairių privalumų, kurių nėra praėjusiose kalbose. (Apie visa tai galite rasti forume). Didelis privalumas yra mokėti koduoti puslapius pagal visus techninio paruošimo standartus. Klientui parodžius tokius savo darbo pavyzdžius, labai didelė tikimybė, kad pasirinktas būsite būtent Jūs.
     
    Geras programuotojas yra dar rečiau sutinkamas asmuo. Dažniausiai jis kuria įvairias programas arba modulius turinio valdymo sistemoms, pagal užsakovo poreikius, todėl darbo pobūdis gana abstraktus.
     
    Bendrai paėmus - tai daug laiko, proto ir kantrybės reikalaujantis darbas, nes darbas turi būti nepriekaištingas, tiksliai atliktas, o juk ne ant kiekvieno kompiuterio viskas atvaizduojama vienodai. Koduotojas / programuotojas turi būti visam šitam pasirengęs. Taip pat kaip ir visur kitur - kuo didesnis autoritetas, tuo daugiau užsakymų, tuo daugiau pinigų galima uždirbti. Ypač bendradarbiaujant su rimtomis įmonėmis.
     
     
    Internetinis projektas
     
    Ši sritis susideda iš prieš tai aprašytų Kodavimo ir Grafikos sričių.
     
    Jas abi panaudojant, stengiamasi sukurti sėkmingą internetinį puslapį. Jis gali būti įvairių pobūdžių: Blogas, informacinis, komercinis, pramogų, pažinčių ir pan. Tačiau dažniausiai, visus šių puslapių kūrėjus vienija vienas tikslas: kad darbas atneštų pelno.
     
    Kuriamas projektas gali būti įvairiai. Nebūtina yra mokėti piešti ar programuoti, norint turėti projektą. Tada gali pagelbėti žmonės, mokantys atlikti tam tikrus darbus, kuriuos aprašiau prieš tai tai. Tiesa, už šias paslaugas reikia mokėti, o tai jau yra savotiška investicija. Prie jos prisideda hostingas (jis reikalingas, kad Jūsų darbas būtų matomas internete) ir domenas ( tai yra adresas, kurį suvedę lankytojai užeis į Jūsų portalą).
     
    Sėkmingo projekto kūrimas yra tikrai nelengvas procesas. Prieš pradedant kurti, reikia viską suplanuoti nuo A iki Z. Pradedant dizainu, baigiant lankytojų amžiumi. Kad puslapis būtų pelningas, jam reikalingi lankytojai. Norint, kad jie nuolatos užeitų į Jūsų svetainę ar kviestų ją aplankyti ir savo draugus, juos reikia vilioti. T.y pasiūlyti kažką unikalaus, nematyto, įdomaus, patogaus, netgi intriguojančio. Kitaip tariant, Jums reikia sudominti žmones savo idėja. Visa tai ir priklauso nuo to, kaip Jūs paruošėte savo planą. Be lankomumo, egzistuojantis puslapis yra niekas. Taigi visada kurkite ne galvodami apie tai, kur talpinsite reklamas ir t.t, o kaip sudominsite lankytoją. Taip pat, būtina pritaikyti projektą paieškos sistemoms, pvz Google. Apie tai informacijos taip pat ieškokite forume.
    Stenkitės kurti puslapį viena ir tikslia tematika, nesiblaškykite. Suteikite lankytojui patogumo, užtikrintumo jausmą naršant. Jis turi jaustis gerai. Pagrindinė užduotis ir yra ne sukurti patį puslapį, o padaryti jį lankomu ir svarbiausia, vertinamu. Tik tokiu atveju Jūsų projektas bus sėkmingas, į jį plūs lankytojai ir jų daugės. Kaip išreklamuoti puslapį, manau, forume tikrai rasite. Tačiau prisiminkite, kad kuo daugiau investuojama į reklamą (žinoma, protingai), tuo geresnių rezultatų pasiekiama. Atminkite, lankytojai mėgsta reguliariai atnaujinamus (t.y dedami straipsniai ir kita info, susijusi su Jūsų puslapiu)
     
    Štai tada ir galima pradėti galvoti apie uždarbį iš viso šito sunkaus darbo, kurį jau atlikote. Jums pelno atnešti gali: Reklama, kurią rodysite savo projekte; Bendruomenės aukojimas (donations) [tačiau ją patartina naudoti tolesniam projekto tobulinimui], kokios nors mokamos paslaugos, kurias galite siūlyti išaugus lankytojų skaičiui ir kt. Galų gale, atsiradus laiko ar noro stokai toliau vystyti puslapį, galite jį parduoti, ir jeigu projektas nusisekęs, tikėtina, kad už jį gausite apvalią sumelę.
     
    Labai populiarus uždarbio būdas svetainėms yra Google reklama (Google AdSense). Tai sistema, kuri moka už reklaminio teksto paspaudimus Jūsų svetainėje. (plačiau apie tai rasite forume.)
     
    Bendrai paėmus, kiekvienas pavykęs projektas neš Jums pelną, už kurį tikrai susimokėsite už hostingą ir kitus priedus. Galėsite rinktis, ar pinigus toliau investuoti, ar paprasčiausiai taupyti. Projekto sėkmė priklauso nuo Jūsų apsukrumo, proto, noro, užsispyrimo, idėjos, žinių bagažo. Tik nereikia skubėti. Susirinkite visą reikalingą informaciją prieš pradedant dirbti, o ne eigoje. Skubėjimas tikrai nieko nepadės.
     
    ____________________________________________________________________________
     
     
     
    Lažybos
     
    Tai jau yra rizikinga. Tačiau žmonėms tai taip pat gali būti pinigų šaltinis. Tik noriu paprašyti naujokų jokiu būdų nepradėti šiuo keliu uždarbiauti. Lažyboms turi būti skiriami pinigai, kuriuos Jūs galite sau leisti pralošti.Tai turėtų būti labiau suprantama kaip Hobis, negu uždarbio būdas. Lažybos gali būti tik papildomi pinigai.
     
    Keletas patarimų. Pirmiausia, pasirinkite sporto šaką, kurią geriausiai suprantate, mėgstate ir domitės. Jokiu būdu nesiblaškykite.
    Rinkitės tik pačius, Jūsų manymu, geriausius įvykius. Jeigu jaučiate, kad yra nemažai rizikos, palikite įvykį ramybėje ir nestatykite.
    Reikia jausti, kada atėjo blogas periodas. Tokiu metu geriausia yra padaryti pertrauką lažybose, tačiau nenustoti domėtis sporto įvykiais. Rinkite visą įmanomą informaciją apie artėjantį įvykį. Pradėjus nesisekti, nepulkite keisti strategijos ar kažko panašaus. Lažybose svarbiausia yra ŠALTAS protas ir tik jis atves Jus į daugiau mažiau pastovų pelną.
    Visa kita priklauso nuo Jūsų, tai tėra patarimai, o jeigu jie nesutampa su Jūsų statymo filosofija, Darykite, kaip Jums atrodo geriau. Tik dar kartą kartoju, nelaikykite lažybų pagrindinių Jūsų uždarbio kapitalu. Tik žinokite, godumas - žudo, o noras greitai atsilošti - dar labiau. Lažybose žodžio 'skubėti' nėra.
     
     
     
    Internetas duoda viską, tereikia tik imti.
     
    Tai pradžiai tiek. Viską rašiau iš savos patirties. Tikiuosi buvo gana įdomu paskaityti. Jeigu atsiras naujų minčių - papildysiu, nes dabar jau kiek ir pavargau. Ačiū už skaitymą. Sorry už galimus netikslumus, ir jeigu pamiršau ką nors iš narių paminėti :)
     
    nano,- Kopijuoti be sutikimo draudžiama
     
    Noriu pažymėti, kad šis rašinys yra apie galimus darbo būdus, o ne detali informacija, apie kurį nors vieną iš jų, taigi nemaišykite.
     
    EDIT: pypt, pamiršau domainingą. Papildysiu kitą kartą :)
    2: išimti narių nickai, pagalvojau, kad nesąžininnga kitų atžvilgiu
  2. Patinka
    nomadsm sureagavo į FLSHS Domainingas   
    Sveiki.. Nutariau parašyti straipsniuką apie domainingą ( domenų perpardavinėjimą) ir apie pelną iš jų. Manau, kad mano patirtis čia jau gana didelė, tad pabandysiu kažką paaiškinti daugiau...
     
    Domainingas - tai sritis, kad žmonės perka ar iš kitur gauna domenus su tikslu parduoti brangiau. Paprasta.. Užregistuoji, palauki, parduodi. Kaip investicija.. Bet kad investicija būtų pelninga, reikia žinoti kaip parduoti, iš kur pirkti.. Kokius domenus registruoti ir t.t.. Bet kokio niekas nenorės. Taip pat svarbu domenu galūnės ir dar daug daug faktų... Domainingas reikalauja nemažų investicijų, gero rinkos pojūčio ir be galo daug žinių,
     
    Oficialiai ar neoficialiai.. Bet vertingiausios domenų galūnės susidėlioja tokia tvarka..
     
    .com
    .net
    .org
    .info / .tv / .us / .mobi
    .Biz / .WS / .cc / .cn / .de / .co.uk / .eu
     
    Jeigu dėl pirmų trijų nelabai kas ginčijasi, tai dėl visų kitų verda aršios diskusijos. Vienam geriau tas, kitam tas..
    Pati vertingiausia galūnė yra .com . Su .com galūne domenai parduodami kosminėmis kainomis...
     
    Pvz sex.com buvo parduotas už 12 milijonų dolerių.
     
    Pvz: 2007 TOP 10 parduoti domenai ir jų kainos:
     
    Vieta | Domenas | Kaina | Pardavėjas | Data |
     
    1. P*rno.com $9,500,000 Moniker 5/29/07
    2. Seniors.com $1,800,000 Moniker/T.R.A.F.F.I.C. 7/3/07
    3. Tandberg.com $1,500,000 Pvt Sale 2/13/07
    4. Scores.com $1,180,000 Moniker/CAC 6/5/07
    5. Chinese.com €810,001 = $1,120,008 Sedo 7/24/07
    6. Topix.com $1,000,000 Pvt Sale 3/13/07
    7. Poker.de €695,000 = $957,937 NICIT/ DOMAINfest 7/17/07
    8. Dollars.com $650,000 DigiPawn.com 7/10/07
    9. Cardiology.com $550,000 Moniker/T.R.A.F.F.I.C. 8/7/07
    10. SheMale.com $520,000 Moniker Auction at Internext
     
    Top domenų keywordai visada buvo iš suaugusiųjų ( adult ) klasės. Po to verslas, žaidimai.. Domenų kainos keywordai priklauso nuo interneto rinkos. Niekam ne paslaptis, kad internete daugiausiai uždirba porno industrija , kazino ir t.t.. tai ir lėmė aukštas domenų kainas.
     
    http://www.dnjournal.com/ - Virtualus domenų pardavimo žurnalas. Visų domenų pardavimų kainos. Koks domenas, už kiek parduotas, per kur parduotas ir kokia data parduotas.. Bet visi aprašymai su komentarais. Išties nuostabus puslapis.
     
    Kaip pastebejote, vertingiausi vardai yra tie, kurie sudaryti iš žodžio, turinčio konkrečią reikšmę. Lengvai įsimenami, jau ir taip lankomi domenai. Vertingi ne tik su .com galūne, bet ir su apskritai visomis galūnėmis jau turi vertę. Ar tai .net , ar tai .info .. ar .tv ir t.t.. Bet jeigu domenas turi žodyno reikšmę, tai nebūtinai už jį jau gausite milijonus. Vertingiausi beveik visi daiktavardžiai ir dalis veiksmažodžių ir būdvardžių.
     
    Po to eina trumpi domenai. Kaip vienos raides ar skaičiaus .com , arba dviejų, kaip pvz: aa.com bs.com . Taip pat ir su kitomis galūnėmis, tik .com verte jau vienareikšmiškai didžiausia.
     
    Po to eina .com su 3 raidžių kombinacija.. tarkime ABC.com . Nors jeigu tos raides resikia koki zodi - tai jau super brangus domenas, bet mes pakalbėkime apie raides, kurios nereiškia nieko. Tokiu domen7 kainos pasratuoju metu prasidėdavo nuo 5000$ . Bet tokių domenų vertę mažina skaičiai. Jeigu A7C.com , tai domeno vertė prasideda nuo 1000$ , O jeigu pirmas skaičius, o po to raidės.. arba 2 skaičiai ir raidės - tai domeno kainos prasideda nuo kelių šimtų dolerių. Bet tai labai paklausųs domenai. Įtaką daro ir skaičius 0 ( nulis ). Domeno vertė ženkliai sumažėja.
    Taip pat ir su kitomis galūnėmis, bet jose galima rasti ir neregistruotų. su nepopuleriomis raidėmis.
     
     
    Kaip jau užsiminiau, raidės yra skirstomos į populerias ir nepopulerias..
     
    Labiausiai vertinamos raidės: A, B, C, D, E, F, G, H, I, L, M, N, O, P, R, S, T
    Mažiau vertinamos raidės: J, K, U, V, W
    Nepopulerios raidės: Q X Z
     
    Pagal tas raides nustatomos tiek 3 tiek 4 Raidžių ir skaičių domenų kainos
     
    Jeigu domenas 3 raidžių ir visos skaitomos kaip labiausiai vertinamos, tai bus atitinkamai ir kaina. Dar vertinamas raidžių pasikartojimas, kaip tarkime domenas aab.com - premium raidė + pasikartojimas.
     
    Dabar labai sparčiai išpopulerėjo 4 raidžių .com domenai. Su premium raidėm nebelabai yra laisvai registruojamų, ir kainos jų pakilo.. Su premium raidėm laisvai pardavinėjama taip nuo 100$ kiek paskutiniu metu teko pasteb4ti.. ir kainos žinoma kyla, nes yra poreikis.
     
    Taip pat labai vertinami domenai yra sudurtiniai žodžiai. Kaip tarkime pvz: Creditcard.com , DomainNames.com . Jų vertė dažniausiai nenusileidžia vieno žodžio .com domenams. Aišku reikšmių yra be galo daug, bet ne visos vertingos. Reikia gerai mokėti kalbą, suprasti rinkos poreikius ir norus.
     
    REZIUME: Pagrindiniai domenų vertės kritimai priklauso nuo: Domenų vardų reikšmių, domeno ilgio, jeigu domenas trumpas - tai nuo sudarančių raidžių ir skaičių.
    Taip pat labai didelę reikšmę turi "-" , dar vadinamas "dash". Kaip pvz CreditCard.com turi labai didelę vertę. O jeigu domenas būtų Credit-Card.com ? Jo vertė krenta labai ženkliai. Mano pasiūlymas būtų išvis vengti brūkšnelų, nes tai bene didžiausias peilis domenams.
     
    ----------------------------------------------
     
    Iš ko uždirba domaineriai?
     
    1. Domenų registravimas ir pardavimas.
    2. Parkavimas.
    3. Domenų perpardavimas.
    4. Domenų backorderinimas ir pardavimas
     
    1. Domeną užregistruoti ir po to pelningai parduoti šiuo laiku yra pakankamai sudėtinga. Labai daug užregistruotų vardų ir išrasti dviratį iš naujo nebelabai įmanoma ;) .. Bet bet.. praktika rodo, kas šis būdas vis dar veiksmingas. Pvz: Atsidaro nauja firma, sukuria naują prekinį ženklą. O tu kažkokiais būdais nuperki domeną greičiau negu jie. ir tada jau jiems reikia taikytis prie jūsų. Kaip lietuviškas pavizdys galėtu būti Skype.lt domenas, kuris priklausė Mariui Peresčiui. Plačiau: http://www.delfi.lt/news/economy/ITbussine...php?id=11492828 . Mano patikimomis žiniomis iš pirmų lūpų domenas buvo parduotas už 1lt :)
     
    2. Parkavimas. Dviračio nebeišradinėsiu, jau ir taip čia daug prišnekėta.
    Nuorodos:
    http://www.uzdarbis.lt/Uzdarbis-is-domenu-t10768.html
    http://www.uzdarbis.lt/Domenu-parkavimas-k...mai-t26562.html
     
    Tik yra vienas bet, kuris susieja ir punktus. Tai domenai, dar vadinami TYPO . ka tai reiškia? Ogi tai, kad domenas registruojamas labai panašus į kokį žodį ar į populerią svetainę.. Ir paprastai jis yra parkuojamas. Principas tas, kad ne visada parašome svetainės adresą teisingai. Kaip tarkime yra lietuviškas delfi.lt . Jo TYPO domenas galėtu būti tarkime dlefi.lt . Skelbiu.lt TYPO domenas galėtu būti sklebiu.lt . Nepatyrę aišku nusišypsosite - visi rašo tvarkingai :) Anaiptol. TYPO domenai turi naturalų trafiką, ir kažkiek pelno duoda. Ir į juos žmonių kiekvieną diena ateina tikrai pakankamai.
     
    3. Perpardavinėjimas. Spekuliacija buvo tikrai neblogas biznis visais laikais :) Pigiau perki - brangiau parduodi. Dabar tokie jau tie rinkos dėsniai. Tik čia reikia neapsirinkti. Sakykime yra man koks patinkantis domenas. Gal būt žmogelis pamiršo, kad jį turi. Būna ir taip. Susisieki, pasiūlai kaina. jeigu sutinka, jį kur nors parduodi brangiau.
    Kitas atvejis, kad domenas nuperkamas kokiame aukcione už patrauklią kainą, ir po to pardavinėjamas kitur.
    Čia labai daug niuansų ir visi patys supranta, kaip viskas vyksta.
     
    4. Domenų backorderinimas. Mano mėgstamiausias užsiėmimas. Kai domenų galiojimas baigiasi, jie po kažkiek laiko atsilaisvina ir vėl gali būti naudojami. Tik jau tų, kurie jį užregistruoja. Ir kaip žinoma po to galima sėkmingai parduoti.
    Sakykime savininkas pamiršo atnaujinti, savininkas numirė.. visko būna.. O gerų vardų atsilaisvina kiekvieną dieną.
     
    Backorder - tai toks dalykas, kai domenas užregistruojamas iš karto kai tik domenas ištrinamas iš duomenų bazės iš po galiojimo pasibaigimo.. Kai domenas nustoja galioti, jis atsilaisvina tik po kelių mėnesių. kai jo statusas pasidaro PENDING DELETE. Prieštai dar būna REDEMTION PERIOD , kuris trunka mėnesį ir t.t. Besibaigiančių domenų sąrašai su statusu PENDING DELETE yra publikuojami viešai.
    Esamos backorderinimo sistemos: GoDaddy , Pool , SnapNames... ir .... t.t.
    Lyderiai yra Pool ir SnapNames. Jie praktiškai surenka visus geriausius vardus. GoDaddy smarkiai nusileidžia. jau pasigirdo kalbų iš užsienio, kad GoDaddy apskritai neapsimoka pirkti backorderiu, nes su juo backorderiai praktiskai galima Backorderinti tik ju pačių besibaigiančius domenus.
     
    Backorderinimi irgi ne bet kokie domenai.
    Pirma aišku yra patys vardai. Po to labai žiūrima į samų atgalinių nuorodų ( backlinks) skaičių. Tai gali būti esamo trafiko požymis, kas padidina domeno vertę ženkliai.. Iš to taip pat galima gauti daug naudos parkuojant domenus.
    Taip pat žiūrima i alexa ranką, Google page ranką.. ir t.t...
     
    --------------------
     
    Kur perkame - parduodame domenus?
     
    1. Aukcionai
    2. Realaus laiko aukcionai
    3. Forumai
    4. Susisiekiama su pardavėju
    5. Ieškoma pirkėjų
     
    Aukcionai. TDNAM , SEDO , Afternic, eBay ir t.t. Kaip ir visuose aukcionuose principas tas pats. Pirkti - parduoti. galima nupirkti ir parduoti pigiai.. tuo pačiu ir brangiai. išloši arba praloši. Žinoma galima uždėti rezervinę kainą, ir jeigu ją pasieks, tik tuo atveju bus įvykęs aukcionas. Taip pat aukcionu principus atitinkantys pardavimai vyksta ir forumuose. Kaip visada, visko pilna ir eBay aukcionuose. O iš ten kartais pirkti tikrai apsimoka :( O parduoti niekam nerekomenduočiau. paprastai ten sunku brangiai parduoti, ir kainuoja įdėti į aukcionus. patarčiau vengti pardavinėjimo ten :D
     
    Realaus laiko aukcionai + konferencijos. Tai tokie aukcijonai, kurie vyksta realiuoju laiku. Visi žmnės susirenka į tamtikrą vietą.. ir vyksta pardavinėjimas. tai sukelia daug emocijų :D Paprstai ten pardavinėjami jau Premium domenai, kurių kainos viršija dešimtis štukių dolerių. Konferencijose dalyvauja visi domainingo grandai, domenų registarai, parkingo kompanijų savininkai ir visi kiti, jau žinomi pasaulyje :D
     
    http://www.targetedtraffic.com/index.html - Moniker registaro Konferencijos ir Live domenų aukcionai :P
     
    TOP10 Adresų, kurie bus parduoti šiame aukcione:
     
    1. WallStreet.com
    2. Taxes.com
    3. StockQuotes.com
    4. Computer.com
    5. Photographers.com
    6. Ethanol.com
    7. Estate.com
    8. Elections.com
    9. Kuwait.com
    10. Copiers.com
     
    Kaip domeineris, galiu prognozuoti eilini nebloga $ derlių. Kodėl eilinis? Moniker aukcionai susilaukia labai daug dėmesio ir yra labai stipriai vertinami. Paprastai čia padaromi bene didžiausi rinkos pardavimai :D
     
    Forumai. Išskirsiu 2. Tai NamePros ir DnFrorum. Juose galima nusipirkti ir parduoti domenus už fiksuotą kainą, aukcionuose, arba gauti pasiūlymus. Taip pat pardavinėjami domenai su trafiku. Domenai, į kuriuos ateina lankytojai. pateikiama statistika. taip pat galima rašyti, kad reikia tokio ar tokio vardo, ir teiks pasiūlymus.
    Beje, NamePros jau senokai vyksta LIVE aukcionai. Sekantis Spalio 4 2007 at 6PM ET. Lygis pakankamai neblogas, bet vardai daugiau eiliniai :D Kainos tiesa ne po 10 ir ne po 50$ , o dažnai kyla iki kelių šimtukų $.
     
    Pirkėjas susiranda tave - pats geriausias variantas. Tada domeną galima aprduoti brangiausiai. nes tu jau esi padėties šeimininkas, pats siūlai kaina.
     
    Pirkėjo paieškos - kai kreipiesi į įmones ar asmenis, kuriems domenas gali būti naudingas. Pvz turėtum domeną vista.net .. ir kreiptumeisi i microsoft, dėlto, kad jie jau turi vista.com ir norėtum iš jų palupikauti :P
     
    ----------------
    Svarbus dalykas domenų gyvenime yra jų vertinimo paslaugos ( Appraisals ).
     
    Šių paslaugų galima nusipirkti praktiškai bet kur. Tiesa, kainuoja. Profesionalus domenų vertintojas apžiūri domeną, jį įvertina pagal įvairius kriterijus ir išduoda sertifikatą elektronine forma. taip patikimiau yra pirkti domenus, kai ta vertė yra užtikrinta raštiškai.
     
    Nemokamų vertinimo paslaugų galima gauti forumuose. Tiesa, nevertėtu pasitikėti jais. kaip sakoma milijonai "NŪBŲ" dažnai iškraipo visą vertę..
     
    Taip pat pastaruoju metu sparčiai paplito tinklapis estibot.com . jame automatiškai pateikiama preminari domeno vertė. bet į ją galbūt reikėtų žiūrėti kaip į oriantyrą, o ne kaip į vertinimą. kartais parodo išties tiksliai, o karais tiek supjauna grybą :D ir užsienyje vertinimai dvejopi, daugelis sako kad grybą pjauna pernelyg dažnai :P
     
    ------------------
    Kur registruoti domenus?
     
    Visi labiausiai pamėgo GoDaddy.com , bet sako, kad šis registaras nėra patikimas. Tai dingsta domenai, tai buvo atvejis, kad nusisavino..
    Domaineriu tarpe visi labai vertina Moniker.com - už saugumą domenų atžvilgiu. pats saugiausias registaras. Pats turiu accountą - neblogai :D
     
    Kiekviena firma turi savo privalumų ir savų minusų.
     
    Domenų pigiau? Tam yra bonus kodai. Bet apie tai irgi daug kalbėta. Pateikiu nuorodą:
    http://www.uzdarbis.lt/Domenai-pigiau-bonu...odai-t9101.html
     
    Jeigu reikia kodų Godaddy sistemoje - kreipkitės asmeniškai. Nuolat turiu visiems gyvenimo atvejams.. tiek pirkimui, tiek domenų atnaujinimui :D
     
    --------------------------------------------------------------------------
    KLAUSIMAI? Tik su protu. Komercinių paslapčių neišduodu :D
     
    Pats užsiimu domainingu jau keletas metų. Vertinu domenus, jų kainas. Ieškau užsakovų savo ir šiaip domenams, kuriuos reikia parduoti.
    Mano mėgstamiausia galūnė žinoma yra .com . Po to labai mėgstu .info .
     
    Jeigu ką pamiršau - parašykite :P papildysiu :P
  3. Patinka
    nomadsm sureagavo į DjiXas Kas Yra SEO?   
    Kas Yra SEO?
     
    SEO - “Seach Engine Optimization” trumpinys, lietuviškai: Optimizavimas Paieškos Sistemoms yra derinys įvairių metodų, kurie yra skirti pakelti jųsų tinklalapio pozicijoms (ranks) paieškos sistemose vienu ar keliems raktažodžiams (keywords). Pvz.: Sukurdami Adobe Photoshop pamokų tinklalapį, norėtumėte, jog į Google, Yahoo!, Live Search (MSN) ar kitą paieškos sistemą įvedus raktažodžius (keywords) „Photoshop Pamokos“, jūsų puslapis būtų aukščiau visų kitų, t.y. pirmoje pozicijoje (rank), o liaudiškai tariant: kai įvedate „Photoshop Pamokos“, norite, jog jūsų tinklalapis rezultatuose turi būti pirmas. Tokių būdų jūs gausite daugiausiai lankytoju.
     
    Šiek tiek plačiau
     
    SEO yra vienas svarbiausių, o mano manymu pats svarbiausias marketingo elementas, jūs netik iškylate į pirmas pozicijas bet ir turite galimybę pritraukti milijonus būsimų klientų.
    Egzistuoja du būdai patekti į aukščiausias pozicijas (top‘us):
     
    Pirmasis – White Hat – tai eilė įvairių metodų, kurie yra leidžiami paieškos sistemų, pvz.: kokybiško tinklalapio kūrimas, nuorodų (links) gavimas ir t.t.
     
    Antrasis – Black Hat – tai eilė įvairių metodų, kurie yra uždrausti paieškoks sistemų, pvz.: Cloaking, Spam (Spamdexing) ir t.t. Ankščiau ar vėliau paieškos sistemos aptikusios tokius pusalpius pašalina juos iš savo sistemos, t.y. jūsų puslapis aplamai jau nėra rodomas paieškos sistemose. Atsiprašau, bet lietuviškų šių žodžių terminų nežinau, gal tiktų šiukšlinimas, bet tada viskas būtų iškraipyta, todėl tegul šie terminai lieka anglų kalba.
     
    Asmenys, kurie naudoja White Hat metodus kaltina tuos, kurie naudoja Black Hat, sakydami jog jie nesąžiningai bando manipuliuoti pozicijomis (ranks), o tie, kurie naudoja Black Hat metodus teigia, jog SEO aplamai yra mėginimas manipuliuoti pozicijomis.
     
    Paieškos sistemos naudoja kelias rūšis savo rezultatų (listings) puslapiuose (SERPs – Search Engine Results Pages) rodyti, įskaitant: Pay Per Click reklamas (advertisements), mokamų įtraukimų (paid inclusions) ir vadinamus „organic“ rezultatus (results), tai tokie rezultatai, už kurių rodymą mokėti nereikia, kitaip sakant, paprasti rezultatai, kurie rodomi prieš ar po (priklauso nuo paieškos sistemos) mokamų rezultatų.
     
    Tai įdomu
     
    Konkuruojančiose rinkose vyksta tikri karai, nėra didelė paslaptis jog didžiausią pelną atneša prekyba vaistais, todėl ten konkurencija yra įpatingai stipri. Vienos firmos spaudžia ant kitų firmų reklamų, už kurias savaime jos moka, taip priversdamos jas prarasti kuo didesnį pinigų kiekį, o galbūt visai pasitraukti iš šios rinkos. Tai nėra vienintelis būdas, dažnai vienam ar kitam asmeniui sumokama už tai, jog jis visiškai pašalintų konkurentų tinklalapius, tikriausiai suprantate apie ką aš, taipogi „hi-jack‘inimą“ ir panašiai.
     
    Straipnio Autorius: DjiXas
     
    Norėdami patalpinti šią informaciją savo tinklalapyje nepamirškite nurodyti straipsnio autorių ir tinklalapio adresą:
    DjiXas
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...