Pereiti prie turinio

Skam

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    24
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Skam gavo reakciją nuo Blackbeard Kurią el. parduotuvės nuomos sistemą rinktis?   
    Sveikas, dar siūlau pažiūrėti webtrade.lt.
     
    Pirmas patarimas žinok tiksliai savo el. komercijos tikslus keliais žingsniais į priekį ir jeigu tai tik el. komercijos bandymas ir neturi nei verslo plano, nei konkrečių tikslų (parduoti kuo daugiau tai ne tikslas) imk patį pigiausią variantą ir viskas, po metu tikriausiai jis jau netiks, bet turėsi labai vertingą patirtį ir tiksliai žinosi ko nori arba jeigu nepasiseks tai nors nedaug pinigų prarasi...
     
    Antras, jeigu maždaug žinai nuo kuo pradėti ir žinai ką darysi po 6 mėn. ar metų, tada visai nežiūrėk į nuomos kainas, o žiūrėk į naudas kokias gauni toje įmonėje, kaip dėl konsultacijų ir papildomų paslaugų, taip pat palygink sistemas, ar galėsi daryti lojalumo programas, ant kiek patogus užsakymų valdymas (patogus čia gal daugiau ant kiek lankstus visai atvejais,aišku jeigu per savaitę bus po 1 užsakymą tai ir su Excelių galėsi daryti:) ), sandėlių valdymas, akcijų moduliai, kaip dėl papildomų modulių, nes parduotuvė kaip ir visas verslas turi vystytis na ir t.t...
     
    Trečia, pasižiūrėk į jų klientus (daugiau įmonės, nes ta nuoma kai kurių tiesiog atskira šaka), kas turi stambių klientų tai patikimumas aišku bus didesnis, bei jų kvalifikacija tikrai aukštesnė, nes tikrai žinau, kad jeigu esi sumastęs pvz. po metu daryti sistemos atnaujinimus, kad ją daugiau pritemti prie savo verslo modelio (sistema turi tarnauti tavo verslui, o ne tavo verslas turi būti pritemptas prie sistemos), kelios čia išvardintos įmones to nepadarys (na aišku priklauso nuo sudėtingumo). Tiesiog stambus klientai gan geras pvz., nes stambus verslas visada reikalauja individualaus sprendimo, tuo pačiu parodantys, kad jie sugeba tai padaryti.
     
    Dėl aptarnavimų, tai galima sakyti visur tave gerai aptarnaus, projekto eigoje būna skirtingai, visos įmonės turi blogų atsiliepimų ir gerų,realiai pasiskambink esamiems klientams ir paklausk ;)
    Dar pamiršau dėl webtrade.lt paminėti, kad jie pvz. dar duoda ir nemokamai programavimo valandas, ar tau to reikia ar ne, manau spręsk pats, bet jeigu galvoji apie el. parduotuvės tobulinimą tai čia manau būtų vertas dėmesio variantas.
     
    Gal mano poste mažai konkretumo, nes tiesiog šitų įmonių verslo nišos truputi skirtingos ir klientai skirtingi, vieni žaidžia ant kainos, bet sunku bus su sudėtingais tobulinimais, kiti daugiau žadžia ant kokybės bei profesionalumo...
     
    Turėsi konkrečių klausimų rašyk PM, galėsiu patarti ;)
     
  2. Patinka
    Skam sureagavo į ekiskis Pokeris VS Forex   
    Nu ir sugalvojat palygint dalykus.
    Bugati veiron ar f15 viper naiktuvas.
    Pokeris - sportas, čia universitetinių žiniu nereiks.
    Forex - darbas, reiks daug žinių norint gerai dirbt. Gal net finansus ir investavima, liaudiškai makleriavimą studijuot.
    Tai tau rinktis, bet forex reik netik e-booku bet ir supratimo kad makleryste tavo aistra visam gyvenimui.
    _
    tad rinkis atsakingai.
  3. Patinka
    Skam sureagavo į Justinas Kas yra marketingas?   
    Marketingas... platus žodis, kurį įdėt į vieną kažkokį apibrėžimą būtų sudėtinga.
     
    Už tai, kad nuėjęs į parduotuvę tu pasirinktum vienas, o ne kitas prekes yra atsakingi tų prekių marketingistai.
     
    Tai, kokios spalvos įpakavimai, užrašai, uniformos, logotipai, aksesuarai bus panaudoti irgi paprastai lemia marketingo specialistai, dirbdami kartu su reklamos atstovais, dizaineriais ir t.t
     
    Marketingas yra tai, kaip tavo prekė ar paslauga bus pateikta, kaip pristatoma. Marketingo planas paprastai apima gana gilias analizes, kokiose vietose reikės reklamuotis, kokiu būdu rodytis (prezentacija/plakatas/viešas renginys etc.), kokio socialinio sluoksnio ir amžiaus publika tai pamatys, kad būtų pasiektas didžiausias efektas - prekės žinomumo išaugimas ir, savaime suprantama, pardavimų augimas.
     
    Marketingo sritis dar yra atsakinga ne tik už tai, kad žmonės pasirinktų konkrečią prekę iš visų siūlomų variantų, tačiau ir taptų nuolatiniais klientu - t.y sugrįžtų dar kartą.
     
    Savaime supranama, kad įmonė sutaupo krūvas pinigų parduodama prekes buvusiems klientams - juk šie jau žino ir apie kokybę ir apie prekinį ženklą ir apie produktą, todėl jiems pateikti save yra žymiai lengviau.
     
    Marketingą dažnai galima maišyti su pardavimais(Marketing and Sales). Čia yra panšumų, tačiau nemaža ir skirtumų. Pardavimai(Sales) yra žymiai agresyvesnė sritis, kurią, ko gero, apibūdina visi tie door to door salesman (vadinamieji prekybos agentai) ar skambintojai į namus, tuo tarpu marketingas taip pat yra pardavimų rūšis, tačiau kur kas subtilesnė - klientą viliojasi pas save, o metodai tam pasiekti - fantazijos sritis.
    Žinoma, yra daugybė teorijos, bet, kaip ir daugelyje sričių, ji naudingiausia pirma viską pačiupinėjus rankomis.
     
    Taip trumpai galėčiau apibūdinti marketingą :)
  4. Patinka
    Skam gavo reakciją nuo iPauL Pajamų deklaravimas   
    VMI apie 100-150 Lt (tiksliai negaliu pasakyti, nelabai supratau jų minusavimų (nes man turėjo dar ir VMI grąžinti pinigų)
    Sodra apie 200 Lt.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...