Pereiti prie turinio

ViliusLT

Nariai
  • Pranešimai

    11
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%
  1. Turiu tokį klausimą.Turbūt šiek tiek kvailas, bet taip jau išėjo. Pirkau prekę ir maniau užteks pinigų, bet, kad ir kaip bebūtų keista, pritrūkau 7 cnt.Kortelėj pinigų atsiras tik po kokių poros savaičių, ar yra galimybė susitarti su seller'iu, kad nuleistų kainą arba kaip nors kitaip versti valiutą per PayPal, kad kaip nors sumažinti kainą bent 10 cnt? Dėkoju už patarimus.
  2. Na va.Mano byla jau baigta.Kelias dienas PayPal peržiūrėjo ir nusprendė, kad aš esu teisus. O ten nekyla jokių problemų jiems pervesti į tuos lieutviškus accountus? Ar jie perveda į paypal ar tiesiai į banką?
  3. Hmm...aš iškarto būčiau claimin'ęs, bet 100 positive feedback atbaidė, visgi daugiau nei 2k žmonių vertino teigiamai. Dabar prašė į claim tracking number: none. Tai atseit neturi jis tracking number? ir iš kart po to parašė, kad būtų grąžinęs tą pačią dieną pinigus, jeigu nebūčiau iškėlęs claim, nes ateist, atėjo jau dabar iš Post Office kompensacija.Sakė, bet dabar paypal neleidžia grąžint, dėl to linki sėkmės su paypal man.Prajuokino :)
  4. O tai kaip PayPal daro tą tyrimą? Dabar pastebėjau, kad Dispute atidarytas 19 dienų, kaip suprantu po 20 dienos Claim daryti nebeturėsiu galimybės?
  5. Bet aš Dispute atidariau Paypal'e.Gi Claim galėsiu? Žiūrėkit, ką parašė man: ,, Therefore, could you please withdraw your claim with Paypal as I have already said, and I will say again, I WILL REFUND YOU THROUGH PAYPAL JUST AS SOON AS I GET MY MONEY FROM THE POST OFFICE."
  6. Pirkau prekę iš UK, o ji taip ir neatėjo.Jau 2 mėnesiai.Aišku, atidariau dispute per paypal, kadangi seller'is net nesiruošė atsakinėti.Jis yra 100 % positive, tik dar ne Powerseller.Prieš dvi savaites per PayPal bendravom ir pasakė, kad nereikia skubėti kelti Dispute, jis tiesiog pradės po savaitės dėl kompensacijos su paštu.Praėjo dvi savaitės jokių žinių.Parašiau, kad palauksiu dar 5 dienas, jeigu nebus nei prekės nei pinigų, darysiu Claim.Jis parašė, kad nieko dėl to nelaimės, nes turi visus tracking number išsaugojęs.Dar pridėjo, kad ebay ir paypal atkreiptų dėmesį, jog kažkodėl tik tie,
  7. Na dispute jau atrašė.Atseit, palauk dar 7 dienas, tada jis pats aiškinsis.Norma, beveik 2 mėnesius pralaukiau.Šiaip užclaiminčiau ir negative feedback'ą , bet gaila, atrodo neblogas seleris 100% positive ir daugiau nei 2000 atsiliepimų...ką patartumėt?
  8. Turiu 3 ežio tipsus, man nelabai jų reikia <_<
  9. Dabar ir aš su panašia situacija susidūriau. Pirkau iš ebay.com iš UK sellerio, regis visai neblogo. Parašė, jog išsiuntė sausio 19 d. Dabar yra kovo 2. Tai jau daugiau ne mėnesis.Per kiek maždaug ateina iš UK? Žiūriu, kad iki dispute liko 3 dienos, tai galvoju, nebėra ko laukti.Šiaip stengiuosi draugiškai susitarti su pardavėju, bet pastarasis į dvi žinutes taip ir neatsakė.Tai dabar kaip vyks procesas? Jeigu jis man neatsakys, kiek laiko turiu ir kada dėti claim?
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...