Pereiti prie turinio

cash4me

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    1.355
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    3
  • Atsiliepimai

    97.2%

cash4me Pranešimai

  1. Akatsaki, nu neperdek :) Gi sakiau jau tau, jeigu pats nusipirkai ta passata uz nerealia kaina tai ir vargsti dabar. Aisku, sakysi pagal bukle/komplektacija kaina buvo laabaaaaiiii gera. Tas niekam neidomu, supranti? Jeigu masina nuperka iskart nuo tralo tada kaina buna gera. Sakai grizta tralas lavonus isperka o geros masinos lieka ir kaip manai kodel? Atsakymas vienas ir tas pats KAINA. Viska perka tie lietuviai, sios paskutines savaites isvis superines buvo. Perka ir Lexus, ir opel labai puikiai, tik mokek sudomint zmones kainom :)

  2. CAS4ME,o tu perki auto tik dauztus ar ir su mechaniais gedimais?Pvz purkstukai,siurblio ir t.t.???

     

    Nu visokius perku :) Iskyrus degusius ir skendusius, tokiu nereikia.

     

    Siaip dar patarimas, jeigu matot kad 2,3 menesius negalit parduoti automobilio, tai geriau metykit kaina kol parduosit, kad ir kazkiek i minusa. Nes tiketis, kad automobiliu kainos pakils tai gan naivu :). Geriau per ta laika su tais pinigais atidirbsit ta minusa.

  3. As pats registruotas vokietijoje, auto su lt numeriais seimos nario kuris gyvena lietuvoje,

    nerasyciau jei zinociau kad negerai... kaip minejau 100 ir viena karta buvau sustabdytas ir nieko, kazkokius savo istatymus kuriat.

     

    Geriau parasykit kaip su geltonais numeriais? viskas.. jau ju nera?

     

    Na, kad Europos sajungoje galima tik 6menesius vazineti su kitoje salyje registruotu automobiliu tai tikrai. Gal tiesiog vokieciai ziuri atlaidziau :)

     

    Pagal regiona priklauso numerius kur duoda. Hesseno zemeje dar duoda. O siaip bandykit pasigooglint, man jie retokai reikalingi buna, tad tiksliai nzn.

  4. Ir pabaigai :) Be vokieciu kalbos, tik su anglu/rusu prasiversit galima?

     

    Gali net nekelt kojos is namu be vokieciu kalbos :) Turi ja moket, bent tiek, kad apie masinas susisneket. Vokietijoje labai nedaug kas nori su tavim angliskai kalbet, nebent jiems is taves labai kazko reikia. Siaip kuo geriau mokesi kalba, tuo bus geresni rezultatai. Patikrintas dalykas, patikek manim. :)

  5. Na yra juk tu Pencionu ivairiausiu. Galima kambari su internetu ir pusryciais issinuomuot uz 150 euru 10 paru :). Tik reikia paieskot... As ten vaziuoju uzsikabines savo masina ant tralo, kai atvaziuojam i Vokietija, ja nusimetu ir vaziuoju savais keliais. Na bet as turiu tam tokia galimybe, tad man ir susitaupo kelias i viena puse. Jeigu netureciau tai reiketu sest i lengvaja masina is namu ir vaziuoti :). Savo geriausiu aiksteliu adresais tai as tikrai nesidalinsiu, bet tik galiu pasakyt, kad tu aiksteliu yra visur, na ir cia laimes dalykas. O pazintys ir visa kita atsiras veliau su laiku. Siaip kas ten minejo del 200k lt biudzeto. Na realiai tiek nereikia, kad uzpirkt 9 masinas. Na zinoma priklauso kokias pirksi. O siaip, juk galima vaziuoti dviese, tryse ir ta pati devinvieti uzkrauti.

    Taip, devynviecio niekas nesiuntines po aiksteles, jam masinas reiktu suvezioti i vieta (tokiu atveju ir atvezimo kaina suderesite labai gera). Tam reikalui reiktu pasiimti vienviete priekaba su savim ir su ja viska suvezioti tralui esant vietoje. O tada dar viena masina uzsikrauni ant jos pats ir sutaupai 250euru grizdamas :).

  6. nieko asmenisko neturejau omeny. ir as pats masinu tralu nevezu, nebent sava eiga kaikuriais atvejais. as tik surandu ir nuperku. taigi mes ne konkurentai. tiesiog daug istoriju girdejes kai masinos parvaziuodavo be papildomu ratu, be audio, be katalizu ar net su kitais varikliais. o kiek tokiu dalyku buna kai pirkejas net nezino masinos komplektacijos, tai ir niekada nesuzinos ar perka plika masina nes tokia ji buvo parduodama, ar todel kad tralistas ja nurenge.

     

     

    Nu yra teisybes is tikro. Yra teke ir man girdet tokiu niuansu. Del to geriausia automobili pirkti Vokietijoje paciam ir tureti patikima savo vezeja. Siaip labiausiai apsimoka nuvaziuoti i Vokietija kokiom 10 dienu. Uzsisakyti kambari pencione (150euru iskaitant pusricius +nemokamas internetas uz visas dienas). Vazineti po vieta ir uzpirkti 9 masinas, na o tada pasisamdyti 9vieti trala uz kiekviena masina po 240~ euru. Griztant prasukt tiesiai pro Kauno turgu ir puses masinu nebera :).

  7. o kiek mazdaug kainuoja masinos pargabenimas ant tralo is vokietijos?

     

    350euru pas mus :) Na aisku jeigu ne mikroautobusas. Bet aisku, gali geriau i stass kreiptis pas ji matai jokios dalys nedings, parvairuos automobili itin saugiai ir kokybiskai :) Daugiau visi kiti tai nurengs visa masina.

  8. Tai gal jum Handler'is tuos numerius padare? Kokiam mieste emet numerius? Berlyne, Hamburge ir NRW zemese neduoda nuo lapkricio 1. Zulassungsstelle darbuotojai netgi rode istatyma. Taip kad mano zinios is praktikos, o ne VBS (viena boba sake). Nebent kaikuriuose zemese tas istatymas negalioja, arba kaip sakiau padare per Handleri.

     

    Tai tada ko gero, kad kai kuriose zemese :) Nes Hesseno zemeje viskas kaip po senovej.

  9. Dar vienas fantazuotojas... Kam rasyt ta, apie ka neismanai? Pranesimu skaiciu padidint? O tai kad rasai visiskus vejus ir zmones klaidini visiskai nerupi?

    Anksciau buvo labai paprasta, atvaziavai i betkuri mesteli, issiemei geltonus numerius (numeriai 10e, registracija 10e, draudimas 50-80e) ir vaziuoji bet kur masinos ieskot. Kai issirinkai masina, uzsidejei numerius, isirasei i raudona kortele masinos duomenis ir vaziuoji namo. Numeriai galioja 5 dienas. Praetais metais pakeite istatymus ir issimt geltonus numerius gali tik Vokietijos gyventojai ir tik savo mieste. Dabar matau dar yra nemazai lietuviu varinejanciu su geltonais numeriais, greiciausiai juos registruoja ant kito zmogaus, bet cia didziule rizika, nes su tais numeriais gali vaziuot tik juos issiemes asmuo.

    Dabar likes kitas variantas - raudoni numeriai. Ju trukme pasirenki pats, nuo 14d iki tiek kiek galioja TUV. Be TUV neissiimsi. Kaina kaip papulsi, bet patys numeriai brangesni, registracija 42e, priedo draudimas ir keliu mokestis. Sumoj viskas gavosi beveik 200e. Be to, kad juos issimt turi atnest briefus, reiskia masina jau turi buti nupirkta. O jei perki masina be numeriu, tai testdraivo jau neiseis padaryt. Vienam miestelyje netgi atsisake tuos numerius isduot kai pamate kad lietuviskam pase neirasyta gyvenamoji vieta.

     

    Stass, pries savaite kemperi is Vokietijos parvarinejau, kaip davinejo tuos numerius lygiai ta pacia tvarka ir dabar duoda, tik pabrango siek tiek :)) Sorry, bet blogai informavo tave, arba kazko iki galo nesupratai. Niekas ten beveik nepasikeite.

  10. Ir Vokietijoje nelabai kas sukineja., turkus babajus is toli apeinu

     

    Sukineja ir ne babajai :). Tie patys vokieciai turi savo nedideles ar vidutinio dydzio aiksteles, kur uzsiima visokiom nesamonem. Jeigu kalbi, kad ieskosi automobilio Vokietijoje rimtame Autohause, tai vertas pagarbos zingsnis. Tik atsimink, kad kaina bus labai daug didesne negu kur kitur. :)

  11. Esme tame ir yra kad reikia atsizvelgti i tai kaip masto TIKRAS lietuvis o ne kaip butent tu. (kalbant apie lt rinka)

     

    Lietuvaiciui kaip jau anksciau minejau - rida vos ne nr1 faktorius,

     

    paimkim viena auto kurio rida 160k km (kuri galbut nera tikra) - jos bukles apgailetina, atbelsta.

     

    kitas variantas su 250k km, kurio bukle zymiai geresne,

     

    lietuvis ziures pradzioje i km, cia dar is seniai toks mastymas uzsilikes, reikia keisti toki poziuri. Bet smagu kad ir i ne KM ziurinciu pirkeju buna,

    Buna visko.

     

    As pats ieskausi sau vienos masinos, kuri reta, ir vos vienas skelbimas atsiranda per menesi naujas, as siuo atveju irgi galvoju apie rida ir tikiu kad prigriebsiu savo ls400 iki 200k km,

     

     

    Na, bet tu pats sau priestarauji. Ieskai automobilio iki butent 200k km ridos. Sakyk kaip tu atskirsi jog ta rida tikra? Servizo knygos? Bet kokia servizo knyga su visais stampais ir t.t... galima suklastot ir daugeli ju turkai jau klastoja. Tiesiog nuvaziuoja pas koki savo pazistamo pazistama kuris turi serviza ir uz 20euru sudelioja stampus. Ar tiesiog isima is kito automobilio ta knygele. Neesme, tiesiog tai nera irodymas. Sakysi matysiu pagal bukle, na bet velgi. Juk pats sakei, kad pagal bukle sunku atskirti. Gali buti automobilis su 150k rida ir visas atbelstas, atbruzintas, tepalai keisti kokius 3 kartus ir t.t... O galbut tas kuri pirksi bus praejas 600k km, bet vaziuokle bus pilnai perinkta, kebulas be jokiu trukumu, nupoliruotas ir visa kita issaugota labai geram stovyje. Tai pagal ka atskirsi? Nusipirksi ta su 600k km rida ir sakysi va koki gera automobili turiu tik 200k praejas :). Nera rodiklis ta rida zmones. Esme, kaip zmogus priziurejo ta automobili. Taip pat atsiminkit, kad jeigu automobilis stovejas labai ilgai ir mazai eksplotuotas, tai taip pat nera gerai.

     

    Aciu dievui, atsiranda tikrai nemazai protingu klientu. Neseniai pardaviau BMW 2000metu su 340k km rida ir klientai pasake, jog jeigu si rida yra originali ji yra labai gera. Tiesiog nebukit tu skaiciuku vergai :)

  12.  

    Vienas ir paprastas atsakymas - KAINA. Nesvarbu, kad Vokietijoj kainuoja brangiau. Atsimink, cia yra Lietuva. Cia yra masinos perklijuotos, pervirintos ir taip toliau. Cia jos yra priveztos is Italiju, Ispaniju, Olandiju, Belgiju ir dar neaisku is kur :). Ju kaina cia yra mazesne negu Vokietijoje. Galiu Vokietijoje rasti toki pati Passat uz dar didesne kaina (virs 10k euru), tai nerodiklis. Tiesiog kaip Passat b6 sis yra gerokai per brangus. Na, bet gal ir sulauksi savojo kliento.

     

    A vo mano pardavinejama kedute :))

    Aisku mano manymu ji turetu realiai iseit i uzsienio rinka ..

    http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-a160-1-5-l-hecbekas-2010-benzinas-2827580.html

    Nuotraukas aisku padarysiu su geru aparatu,kokybiskas,su obuoliu dariau nuotraukas tai man ta saule ryski nepatinka.

     

    Puiku, rusai/baltarusai ishnes jeigu jau prachadnaj :)

     

    Nereikia cia koliotis, tam forumas ir skirtas kad issakyti savo nuomone ir susirinkti kazkokia dali informacijos.

     

    Nu, gal pasikarsciavau siek tiek, sorry, bet tikrai labai ima nervas, kai yra snekama apie 240k rida kaip didele 9metu senumo automobiliui ir dar dyzeliui. Tiesiog laukiu, kol prades zmones is tikro suvokti kas yra ta rida, ko reikia bijoti ir ko ne :)

  13. Įsiliejau ir aš į šitą versliuką. šiuo metu turiu:

    http://auto.plius.lt/skelbimai/volvo-xc90-2-4-l-visureigis-2004-dyzelinas-2831563.html

     

    Kokie būtų pastebėjimai dėl skelbimo? Dar tik vieną dieną kabo, tačiau nei vieno skambučio.

     

    Na nuotraukos nera blogos, bet visgi galetum padaryti siek tiek grazesnes. Ivairiu rakursu. Del ridos, viskas labai gerai ir grazu. Tik nepaklausyk zmogaus kuri zemiau pacitavau, nes jis ko gero serga meningitu :). Nezinau ant kiek zmogus turi buti nupushes jog 9metu gamybos dyzeliui 240k butu didele rida. Tai jau yra nebenormalus, o apgailetinas mastymas. Rida tikrai labai labai maza ir gera kaip tokiu metu automobiliui.

     

     

    Ir dar viena velgi mano tik nuomone problema: auto rida, automobilis nera senas,

    bet paklausa turi iki ~200.000km.. - veliau bent as i tokias neziuriu.

     

    geriausia ieskoti nors iki 180.000km..

     

     

    Na o siaip pagrindinis aspektas tai yra kaina. Jeigu as automobilio neparduodu per 2-3valandas, vadinasi jo kaina nera super patraukli. Pabandyk idet ka nors su labai gera kaina, iskart po skelbimo aktyvavimo praejus vienai minutei nebespesi atsiliepineti ir visi tik siulys siusti rankpinigius ir lekti 200km/h greiciu iki taves :).

    Nesakau, jog visada butina delioti tokias kainas. Juolab, kaip ir pats ko gero zinai, kad kuo toliau tuo yra sunkiau nupirkti automobili pigiai Vokietijoje ar dar kur nors.

    Tavoji kaina nera labai patraukli. Man siule toki pati VOLVO puikios bukles uz 7600euru, na ir plius atvezimas 400euru. As jo nepirkau. Na o cia dar reikia ranka prideti. Realiai uz 8000 euru paieskojus galima laisvai nusipirkti labai geros bukles toki automobili prie kurio praktiskai nereikes nieko daryti. Ar tu noretum pirkti sau automobili uz 7500 euru ir dar kazka remontuoti, kai sveikas kainuoja apie 8000? Ko gero ne :).

  14. turek omeny kad kaina galima numusti priklausant kiek skubiai norima parduoti. pasiulyk tam uz 4500 kad iskart paimi uz 3500 ir ziurek ka sakys.

     

     

    As tai toki iskart i viena vieta pasiusciau ir rageli padeciau :) Cia is serijos kai automobilio kaina 10 000lt ideta i interneta, o paskambine paklausia ar uz 7000lt atiduotum. Neisivaizduojat kaip uzknisa tokie idiotiski pasiulymai.

  15. O gal kas perka masinas is italijos? galbut siektiek info parasysit apie tai?

     

    pastebejau kad ten automobiliai yra siektiek pigesni nei vokietijoje (pats cia gyvenu).. todel gal pabandyt ir i italija lysti.

     

     

    Pigesni, bet jau tokie baisus, kad neduok dieve :). Kebulai visoms buna davaryti, vidus apdergtas, o ir is pacios masinos ne kas like. Nera ka lygint su vokieciu :). Sau tikrai tokios neimciau.

  16. Galbūt, aišku kas liečia Kazachus, Kirgizus, Baltarusius, gal ir nežiūri jie tų katalizatorių, bet visko pasitaiko, kas liečia Lietuvos pirkėjus, po naujų reikalavimų įvedimo tikrai pirkdami jau tikrins, katalizatorius brangus malonumas, o dėl minėtų 100-150 lt sumų ir tam jau greit galas ateis, spaudžia kontrolierius iš visų pusių ir manau kišininkavimą greit sutvarkys, arba bent jau nebus tokio mąsto.

     

     

    Na nezinau is kokiu cia masinu 100lt uz katalizatoriu :) Kiek esu pridaves tai minimaliai 300lt gaudavau, o uz kaikuriuos ir virs 1000lt. Kiti 600, 700,800lt ivairiai :). Bet 100lt tai cia visai turetu prastas but. Siaip nebloga suma is ju susirinkdavo.

     

    O atsakant i tavo klausima, tai ne nebepjaustau jau, nebent ciukcem masina skirta. Jie kartais net papraso, kad isspjaut, nes poto jiems bereikalingas vargas kai uzsikemsa :D.

     

    Su tais katalizatoriais tai cia is viso atskira tema galetu buti. Nesupranta musu protingoji valdzia, kad katalizatorius po 150-200k km dyzelines masinos yra visiskai nebeveiksnus ir tik uzima vieta, bei didina kuro sanaudas. Na, bet reikia juk kazkam pagadinti bizni :). 10 metu senumo dyzeliuose tie katalizatoriai jau seniai nebeatlieka savo funkciju.

  17. Perkant masina reikia ziureti ne i rida, o i realu masinos susidevejima. Niekas nezino kokiom salygom ta masina buvo eksploatuojama, todel rida nieko nepasako. Man kelia juoka "ekspertai", kurie tvirtina galintys nustatyti rida pagal salona :D 300k vien autostradom nuvaziavusi masina atrodys kaip nauja, bet 100k vazineta tik mieste bus zymiai prastesnes bukles. Bet pirkejam tas nerupi, jie perka mazus skaiciukus, nors ir vairas jau bus iki metalo nusitrynes. Karta pardavinejau 16m senumo dyzeli, bukle buvo vos ne kaip naujo, bet pirkejai kniso prota kad 240k km rida yra labai daug :D

    Del mazos ridos, tai buna pasitaiko vienetiniu variantu, pvz dabar yra ketvirtas civikas 88m su rida 26 000, praktiskai naujas. Bet tokia masina pirkt irgi reikia atsargiai. Jei buvo mazai vazinejama, tai super, bet jei daug metu stovejus gali but daug problemu.

     

     

    Butent. Tai, kad masina labai daug prastovejus irgi nieko gero neduoda. Labai daznai sito zmones nesupranta :). Nereikia bijoti visiskai ridos 300k jeigu matosi, jog automobilis buvo pilnai priziuretas, laiku keisti tepalai, pildyta visa servizo istorija ir t.t... Na del tu ekspertu tai cia is viso butu galima knyga parasyt. Kokiu as ju tik neprisiziurejau :). Nu tokiem kur 16metu senumo masinai 240k yra labai daug tai reiktu kuo greiciau pas daktarus kreiptis. Cia yra LABAI MAZAI. Jeigu ta rida yra tikra :). O siaip dziugu, kad pastaruoju metu ateina vis daugiau protingesniu klientu. Tarkim BMW 530 2001 metu pardavinejau nesenai ir buvo rida 350k. Autopliuse nerasiau, o per telefona net neklause. Atvaziavo pasiziurejo i masina, i servizus ir pasake, kad cia yra labai gera ir normali rida. Ta masina nupirko ir tikrai ne uz centus :).

  18. Dar pasakyk, kad nera masinu 10metu senumo su 100k rida (neatsukta). :)

     

    Kol yra tokiu tikinciu kaip tu tai ju tikrai yra. As savo visas galiu padaryti 100k ir ju bus dar daugiau :) Neatsuktu 100k 10metu senumo (ypatingai kalbant apie vidutines ir limuzino klases dyzelius is Vokietijos) yra praktiskai nerealu rasti. Vokietis perka tokia masina ilgiems vazinejimams, atstumai ten dideli. Niekas nesako, kad tokiu masinu visai nera. Ju tikrai yra kazkiek, bet patikek manim jos Lietuvos nepasiekia uz ta kaina kokia tu pirksi :) Tarkim esu mates 4 golfa Vokietijoj 1998metu Autohause stovinti su tikra originalia rida 76k km, 4duru 1.9tdi 81kW. Atrode, kaip naujas ir kainavo 6500euru. Tai buvo 2012 metais. Taip, kad niekada tu tokio neturesi, nes tiek nemokesi. Turesi tik atsukta. Na dar vienas variantas, kad automobilis buvo smarkokai dauztas ir cia pershpakliuotas. Taciau netgi nemazai dauzti tokie automobiliai turi kur kas didesne kaina negu su didele rida tiek pat dauzti. Realiai ju pirkti neapsimoka, lietuviams tokiu masinu nereikia.

     

    Beje, as kalbu tik apie Vokietija. Nezinau nieko del USA ir kitu ne Europos saliu :)

  19. Kol tralas nėra grįžęs, tu jau būni įdėjęs skelbimus į Autopliusą, ar pirma nuo tralo pardavinėji?

     

    Visaip :) Buna, kad idedu skelbima, kai masina tik uzkrauna ant tralo su Vokiskom nuotraukom. Na, bet naudos nera daug is to, skambuciu milijonas, rezervuot galiu tiem, kas rankpinigiu persius, o poto koliojasi atvaziave, kad cia tas ne taip anas netaip. Nors patys perka masina jos nematydami :). Tai dazniau nufotkinu vietoje.

  20. Kaip sakiau prieš metus laiko 3 mėnesius ieškojau mašinos turguj. Gal ne taip mane supratot. Aš nesakau, kad turi atsakyti kas tai mašinai atsitiks po tavo pardavimo. Aš suprantu, kad negali garantuoti, kad neužlinks variklis po mėnesio. Tu to ir neprivalai. Tiesiog manau, kad turi būti daugiau skaidrumo iš pardavėjų ar perekupų. Jus pirkdami auto turit išsiaiškinti kuo daugiau apie jos būklę ir parduodant visai tai nurodyti pirkėjui. Žinoma kaip minėjau tai turėtų daryti visi pardavinėjantys. Nes kitu atveju sąžiningieji prarastu klientus, nes paprasčiausia dauguma pirktų iš tų kurie nutylėtų trukumus. Tiesiog trūksta skaidrumo ;)

     

    Pilnai pritariu, kad skaidrumas turetu buti :). Del to man ir yra daug geriau prekiauti automobiliais tiesiai nuo tralo. Siaip labai didele dalis klientu dar yra nesubrendusi. Viena karta grizo Opel Signum su 205k km rida 2.2 DTI dyzelis 2003metu. Originali 205k rida, su visais servizais. Nu galvoju kaip tokiu metu masinai tai cia kazkas unreal ir labai super. Paskambina klientas ir sako: "ai nu, bet tai va vistiek jau cia virs 200 pravaziavus bus davaryta, per daug cia norit", tai net nezinojau ka atsakyt tokiems :)) Supranti, kol yra tikinciu 10metu senumo masina su 100k rida uz maza kaina, tol ir bus tokios ridos sukinejamos :).

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...