Pereiti prie turinio

burzujus007

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    71
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

burzujus007 Pranešimai

  1. Ne tik. Iš VMI puslapio:

     

    Pajamų mokesčio mokėti nereikia, jeigu nekilnojamasis turtas nuo jo įsigijimo iki pardavimo nuosavybėn buvo išlaikytas 10 ir daugiau metų. Pavyzdžiui, gyventojas 2009-03-15 įsigijo komercines patalpas, kurias 2019-04-03 pardavė. Pajamų mokesčio mokėti nereikia, kadangi tokios pajamos priskiriamos neapmokestinamosioms pajamoms.

     

    Taip pat nereikia mokėti pajamų mokesčio, jeigu parduodamas būstas (įskaitant priskirtą žemę) kuriame pastaruosius 2 metus iki pardavimo ar kitokio perleidimo nuosavybėn buvo gyventojo gyvenamoji vieta, deklaruota teisės aktų nustatyta tvarka, arba pardavus ar kitaip perleidus nuosavybėn Europos ekonominės erdvės valstybėje esantį būstą (įskaitant priskirtą žemę), kuriame gyventojo gyvenamoji vieta, deklaruota teisės aktų nustatyta tvarka, buvo trumpesnį negu 2 metų laikotarpį, tačiau gautos pajamos per vienerius metus nuo būsto pardavimo ar kitokio perleidimo nuosavybėn panaudojamos kito Europos ekonominės erdvės valstybėje esančio būsto, kuriame gyventojas teisės aktų nustatyta tvarka deklaruoja gyvenamąją vietą, įsigijimui.

  2. Teisybę sakai - dabar pasiskaitinėjau, iš tikrųjų buvo tokių atvejų, o būdo patikrinti ar kada nors buvo prijungtas Ledgeris ar ne turbūt nėra.

     

    Kad nekiltų kokių nors nesusipratimų stabdau šitą aukcioną - gal kas nors padės uždaryti ar ištrinti temą.

     

    Dėkui.

  3. Sveiki,

     

    Turiu naują nenaudotą Ledger Nano S - pirkau tris tokius prieš kažkur metus laiko iš oficialios Ledger parduotuvės, vienas iš jų nebuvo naudotas. Dabartinė kaina Ledger parduotuvėje 59 EUR: nuoroda į prekę

     

    Pradinė kaina: 10 EUR

    Mažiausias galimas kėlimas: 1 EUR

    Aukciono trukmė: 24h po paskutinio kainos kėlimo

    Pirk dabar: 45 EUR

    Siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas - atiduosiu arba Vilniuje arba išsiųsiu į kitą miestą Lietuvoje

     

    Nuotrauka: https://imgur.com/a/GLZ1B6s

  4. tie lapukai pagristi zmoniu pasitikejimu, kaip ir euras ar doleris :) joks popieriukas nera pagristas niekuo daugiau kaip tik pasitikejimu.

     

    Visiska teisybe, bet turbut pritarsi, kad kalbant apie pasitikejima, reiketu isskirti ir ivertinti ir jo masta ir amplitude, kas sudaro to pasitikejimo pamatus - kur yra mazos grupeles (kol kas) pasitikejimas, o kur yra pasitikejimas, priimtinas kaip visuomenes norma, kuria grista praktiskai viskas, kas vyksta aplink ir ka daro zmones.

  5. Kiek pastebejau bent viena dalyka tikrai moki - surinkt gera, reikalinga ir naudinga informacija, is kurios kazkas galetu sekti toliau. Tavo pagrindine problema, kad visiskai netikslingai apibendrini ta surinkta informacija, negali padaryti racionalaus sprendimo is viso to, nes visa tavo informacija, visi skaiciai ir faktai yra 'vakuume'. Todel ir gaunasi beprasmiski svaiciojimai ir daugaus aukstumo nepagristos svajones-pasiulymai, del kuriu dauguma ir kritikuoja tave ir tavo pasiulymus.

     

     

    Apskritai, vienas turbut sunkiausiu dalyku, kas liecia Indija ir jos gyventojus yra ju mentalitetas ir kultura. Lietuviui sunku suprast inda, indui sunku suprast lietuvi, kai tuo tarpu indas laiko save aukstesniu uz lietuvi, lietuvis laiko save aukstesniu uz inda, o sis galvoja, kad jis viename lygyje su britais :))) O visa tai, aisku, tikrai nepalengvina darbo su jais.

  6. Mano supratimu, tai čia nėra neetiškas marketingas, čia tiksliau yra kontroversiški komunikacijos konceptai. United colors of Benetton turbūt yra žinomiausias tokios kontroversiškos reklamos pavyzdys pasaulyje, nes jie tą jau daro pakankamai seniai ir sėkmingai. O viso to tikslas, be neigiamos emocijos sukėlimo ir taip atkreipto dėmesio, yra komunikuoti kompanijos vertybes, tokias kaip lygybė, socialinis atsakingumas, kaip bebūtų keista, etiškas elgesys ir pan.

     

    Visa tai smarkiai išskiria United colorsus iš bendros drabužių industrijos, nes ta industrija ir gamintojai joje apskritai sulaukia daug kritikos dėl etiškumo nesilaikymo, darbo jėgos išnaudojimo (dauguma gamybos procesų yra outsourcinama į trečiąsias pasaulio šalis, o kokie dalykai ten dedasi, turbūt visi yra girdėję) ir be abejo, dėl retų tos rinkos korporacijų socialinių atsakomybių ir iniciatyvų. Todėl tokiu komunikacijos būdu ir stengiamasi ne tik išsiskirti, bet ir atkreipti visuomenės dėmesį į opias problemas, diskriminaciją, skirtingą protegavimą, neetišką elgesį ir tapti patiems labiau socialiai atsakingiems.

  7. Sutinku su viskuo ir tikrai, mano nuostabai, man asmeniškai tinka ir galioja beveik visi pastebėjimai. Turėdamas daugiau laiko, brūkštelsiu apie projektus ir kompanijas, su kuriosmis esu dirbęs ir prie kurių esu prisilietęs. Jeigu atvirai, to nedariau iškart, nes nežinau kiek konkrečiai apie tai galiu šnekėti dėl konfidencialumo sutarčių, bet pasistengsiu sugalvoti, kaip visa tai išdėstyti.

     

    O šiaip kol kas gavau kelis klausimus, kurių dar gerai neperžiūrėjau, bet jie yra labai konkretūs - kaip rasti klientų, kur reklamuotis su tokiu ir tokiu produktu ir t.t.

  8. Sveiki,

     

    Trumpai prisistatysiu – dirbu vienoje marketingo agentūroje, turiu neblogą išsilavinimą marketingo srityje, o šiuo metu daugiausia dirbu su internetiniu marketingu ir internetiniais projektais, tačiau vienu ar kitu metu esu prisilietęs prie įvairių sričių. Visgi, stipriausiai jaučiuosi internetiniuose, analitiniuose, strateginiuose dalykuose, esu nemažai dirbęs su socialine media, apskritai medios planavimu, pirkimu, kampanijų ir verslų veiklos optimizavimu, prisidėjęs prie kelių startupų veiklos...

     

    Taigi, šiandien grįžtant iš darbo man šovė mintis, kurią sau pasižadėjau būtinai ištęsėti – 2 forumo nariams suteikti nemokamas konsultacijas ar patarimus, susijusius su marketingu. Konsultacijos būtų patariamojo žodžio, kurio jums nebūtinai reikėtų klausyti :) Tiesiog kartu arba aš vienas galėtume peržvelgti sritis, kurios jums atrodo opios jūsų versle, veikloje ar kompanijoje, kuriose jums sekasi sunkiau ir norėtumėt pagerinti arba tiesiog galėtume į viską bendrai pasižiūrėti kitomis akimis – pats žinau, jog kartais pašalinis žvilgsnis iš šalies gali būti labai naudingas, ypač kai verdi tose pačiose sultyse visą laiką. Manau tai turėtų būti aktualu smulkesniems verslams, kurie neturi savų žmonių, nusimanančių marketinge. Tai gali būti bet kas – nuo komunikacijos planų peržiūros ir sudėliojimo iki srauto į svetainę pirkimo planavimo (dirbu su didžiausiomis Lietuvos media agentūromis, tad žinau kainas, bendrą statistiką, efektyvumą ir t.t.), turinio marketingo planavimo, analyticsų, adwordsų peržiūros, bendros strateginės krypties pasiūlymas ir t.t. Jeigu reikia pagalbos ir specialisto kažkurioje konkrečioje srityje, galėčiau pasiūlyti gerus tų sričių specialistus, nes vistik nieko efektyviau ir naudingesnio už žmogų, dieną iš dienos sprendžiantį tas pačias problemas jam geriausiai pažįstamoje srityje, negali būti. Kaip jau minėjau, stipriai jaučiuosi ne visose srityse, tačiau kadangi už tai pinigų neimu, išdrįsiu sau leisti paspekuliuoti ir kitur :)

     

    Kokia man nauda iš to? Geras ir svarbus klausimas. Pastaruoju metu atsitiko taip, jog vis ieškau motyvacijos ir postūmių įvairiose gyvenimo srityse, ypač susijusiose su darbu, tad stengiuosi sugalvoti įdomių dalykų, kurie motyvuotų ir vežtų. Galbūt toks dalykas man padės ir atrasiu naują sritį, kuri man patiks, galbūt ne, bet pažadu, jog, jeigu kažkas kreipsis, tikrai rimtai į tai žiūrėsiu.

     

    Jeigu galvojat, jog iš to sau siekiu dar kažkokios naudos apart to, ką ką tik rašiau – galit tiesiog nesikreipti. Jeigu kažkas tikrai norėtų patarimo, bet galvoja, jog tam, kad tai būtų tikrai efektyvu ir pagrįsta, reikės atskleisti jautrią informaciją ir duomenis – galėsim pasirašyti ir konfidencialumo sutartį (tačiau tokiu atveju, pasiūlymas turėtų dominti ir mane patį).

     

    Jeigu norėtumėt nemokamos konsultacijos – prašau, kreipkitės asmenine žinute. P.S. skirtingai nuo daugumos marketingistų, aš turiu šiokius tokius principus ir jau seniai esu sau pasakęs, jog iš principo niekada nedirbsiu su kai kuriais produktais ir sritimis. Kartu nenorėčiau liestis ir prie SEO, kurio itin nemėgstu :)

  9. Sveiki,

     

    Ieškau žmogaus, galinčio suprogramuoti kelis banerius. Jeigu konkrečiau - dizaino dalies jums liesti nereikės, o reikės sukurti pačią banerio struktūrą. Baneris turėtų būti tokio tipo, kuriame būtų ne vienas pasiūlymas, o keli besislankiojantys pasirinkimai (kaip tarkim 15min.lt yra domoplius, autoplius ar grupinių portalų baneriai) ir, kuriame, ant banerio užvedus pelę, atsirandančių rodyklių pagalba būtų galima vaikščioti pirmyn-atgal ir peržiūrėti visus pasiūlymus. Jeigu žmogui pasiūlymas patinka, jis gali paspausti jį ir tuomet būtų nukreipiamas į to konkretaus pasiūlymo konkretų puslapį.

     

    Įsivaizduoju, kad viskas turėtų būti padaryta taip, jog būtų itin lengva dažnai keisti pasiūlymus - tai yra, kažkur turėtų būti vieta įdėti pasiūlymų nuotraukoms, pavadinimams ir linkams ir tas pasiūlymas iškart atsiduria baneryje. Tad čia pagrindinis darbas ir būtų visa tai įgyvendinti tik iš techninės pusės.

     

    Dėl visų sąlygų susitarsim asmeniškai, kaip ir dėl smulkesnės informacijos.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...