Pereiti prie turinio

burzujus007

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    71
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

burzujus007 Pranešimai

  1. Dėl pakomentavimo, tai jau suderintus kriterijus surašiau viršuje, o toliau belieka tik laisvė fantazijai, įtelpant į tų kriterijų rėmus.

     

    Kol kas iš pasiūlytų pavadinimų greičiausiai bus atmesti turintys žodį "wear", nes jis truputį nesiderina su brando koncepcija. Taip pat norėtųsi, kad pavadinimas būtų sudarytas iš lengvai ištariamų angliškų žodžių, kurie neturėtų kažkokių neigiamų asociacijų. O apskritai, pavadinimas gali būti susijęs ir su kažkokiu simboliu/žodžiu, kurio nepagalvotum galvodamas apie rūbus, tačiau tinkamu tokiam produktui.

  2. Dėkui jau siūliusiems, bet norėtųsi surinkti didesnį sąrašą.

     

    Kol kas pagal dabartinius siūlymus suprantu, jog galbūt kiek neaiškiai išsireiškiau - šitas brandas (formalūs rūbai, kaip paminėta temoje), tai orientuoti į biuro darbuotojus. Žodis "formalūs" čia buvo panaudotas būtent ta prasme. Rūbai susiję su darbu - tai galėtų būti marškiniai, kelnės ir t.t. - tai, ką vyrai ir moterys dėvi darbo metu ar tarkim dalykiniuose susitikimuose. Atsiprašau, kad gal ne taip buvau suprastas - tikiuosi dabar bus aiškiau.

  3. Sveiki,

     

    Ieškom pavadinimo naujam formalių rūbų prekiniam ženklui, nes mūsų pačių siūlyti variantai kol kas netiko, todėl reikėtų ir jūsų pagalbos. Jeigu jūsų siūlomas pavadinimas bus pasirinktas, jūs būsite pamalonintas 300 litų!

     

    Pavadinimo kriterijai: brandas bus tarptautinis, todėl pavadinimas turi būti angliškas; jis neturėtų būti nei moteriškas, nei vyriškas, o tinkamas abiems; jis turi atspindėti komfortą, pasitikėjimą savimi, grakštumą, veržlumą ir būti charakteringas; neturėtų asocijuotis su prabanga, seksualumu ir griežtumu. Turi sietis su teigiamom asociacijom, būti lengvai atsimenamas ir ištariamas, demonstruoti produkto savybes ar privalumus*.

     

    *Produkto savybės ir privalumai: kasdieniai, formalūs, kokybiški, ilgalaikiai rūbai, orientuoti į 20-50 metų vyrus ir moteris, daugiausia profesionalus, kurie neturi laiko smulkioms detalėms; rūbai būtų skirti darbui ar su darbu susijusiais dalykais. Tai yra tokia grupė žmonių, kurie yra gyvybingi, pasitikintys savimi, optimistiški ir nori jaustis patogiai su aukštos kokybės prekiniu ženklu. Toks turėtų būti ir prekinio ženklo pavadinimas.

     

    Šios akcijos taisyklės:

    •Galima siūlyti neribotą skaičių pavadinimų šiam prekiniam ženklui.

    •Toks prekinis ženklas, savaime suprantama, neturėtų egzistuoti; turėtų būti laisvas ir domenas tokiu pačiu pavadinimu.

    •SVARBU: Laimėtoju bus skelbiamas tas dalyvis, kurio siūlomą pavadinimą pasirinks klientas. Gali būti, jog iš siūlomų variantų jam niekas netiks, tad prizas nebus įteikiamas niekam; tačiau tokiu atveju, dėl sąžiningumo, pasirinktas pavadinimas bus paskelbtas čia.

    •Teisę į pavadinimo autorines teises laimėtojas praras, kai su juo bus susisiekta ir jam sumokėti pinigai.

     

    Tikiuosi, jog susidomėsit ir sulauksim įdomių siūlymų!

  4. - Kaip ir minejo, pakankamai sunku kazka patart, kai neaisku, kas per preke pas jus, bet kazkodel abejoju stendo efektyvumu B2B marketinge, nes paprasciausiai yra nesikoncentruojama i butent ta tiksline rinka, kurios jums reikia. Sakot magistrale vazineja daug darbuotoju is to sektoriaus? Bet kiek is ju turi kazkokia balso teise, kai sprendziamas naujos irangos pirkimas? Ir ypac kai sprendziama butent kuri tiekeja rinktis?

    - Jeigu taip placiai snekant, tai B2B marketinge reiketi issiaiskinti, kas tokiose imonese yra atsakingi uz pirkima, kas priima sprendimus ir orientuotis i juos, megzti santykius, pastoviai sneketi ir palaikyti rysius su klientais, o kazka konkretaus patarti siuo atveju sunku, nezinant pacios prekes.

  5. Apie Danske reklamą daug buvo kalbėta ir kalbama ir ją tikrai galima būtų išrinkti kaip vieną ne tik kontroversiškiausių, bet ir, mano nuomone, šiurpiausių reklamų. Kiek tekę apie ją diskutuot ir skaityt, tai daugelis pamatę Danske banko reklamą pagalvojo: WTF????

     

    Dauguma dalykų, pavaizduotų šioj reklamoj - bejausmės šypsenos, riaušės, sustiprintos policijos/karinės pajėgos, "modernieji" korporacijų vergai Kinijoje, kompiuteriais ir kompiuteriniais žaidimais hipnotizuojami vaikai, žmonių tildymas pinigais?????? - taip, visa tai egzistuoja, bet nuo kada tai yra normalu ("A new normal demands new standards")???

     

    Kyla klausimas, ar tokios reklamos esmė yra būtent ir sukelti kontroversiją, kad apie ją šnekėtų (švelnesniu United Colors of Benetton stilium) ar galbūt po šia reklama slepiasi dar gilesnė potekstė - pakeisti žmonių požiūrį į tuos dalykus ir "padėti" suprasti, kas yra normalu, taip piešiant pasaulio ateitį?

  6. Sveiki,

    nesenai pradejau zaist Triobete pokeri, nes gavau ten siek tiek pinigu. Ir bent jau man tai tikrai idomus pasirode - neretai nu tiesiog nerealios kortos iskrenta ant turno ir riverio, tiesiog sunku patiketi kad taip gali buti... Tai gal kas zino ka nors - ar ten is tikruju "pagerintas" pokeris ar man tik taip nesiseka :) ?

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...