Pereiti prie turinio

IceTea

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    1.269
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    IceTea sureagavo į Vilkates Ar verta šiuo metu pirkti butą nuomai?   
    Nuomoju 1 kamb. buta Kaune Dainavos raj. Per 8 metus pasikeite 3 nuomininkai. Uz nuoma imu tik tiek kiek paskola man kainuoja + komunaliai mokesciai
     
    Su pirmaisiai nuomininkais buvau nudeges ir apturejau gan dideli minusa. (Tai buvo priimti per pazystamus)
    Kiti nuomininkai buvo mano asmeniskai pazystami zmones kurie pragyveno apie 3-4 metus. Veliau isigijo savo, kai pagausejo seimyna.
    Sio metu taip pat gyvena porele jau virs 2 metu.
     
    Nuoma toks dalykas, nesvarbu ar tai bus draugai ar kas, bet jie nieko prisideti prie tvarkymo busto nenori, nors ir 3 kartus pigiau nuomojasi nei rinkoje.
    Todel jeigu sugalvojote nuomoti geriausia nuomoti jau iskarto su atitinkama suma, kuria nusistatete. Nes per ilga laika atsiras daug nesklandumu, kaip kad buitine iranga sugenda ar net radiatorius prakiura.
     
    Priimant reikia apgalvoti ar su vaikais ir su gyvunais priimsite. As buvau su vaikais priemes ir su gyvunais, tai po to tam tikri busto sugadinimai buvo. Kuriu taip pat niekas nekompesuoja. Todel tam reikia buti numaciusiam ir itraukti i nuomos kaina.
    Arba kiti daro taip kad ima kazkoki uzstata is kurio veliau buna isskaiciuojama.
     
    Pas paskutinius nuomininkus buvau apsilankes beveik pries metus, nes neturiu del ko istikro lankytis (kadangi iskarto buvo matyti po keliu savaiciu kaip jie tvarkosi savo gyvenima mano buste).
     
    ------------------------------
    Dar idomus dalykas, kai pirkau NT, tai pirkau per pati pries krizini pika 2008 - 09
    Tai kaip ir permokejau...
    Bet dabar nors palukanos ir mazos, bet NT rinka prie dabartiniu kainu labai pasistebe, ir kainos paseke mano moketa kaina ir net auksciau.. Sakykime kad tai truko apie 10 metu...
    Sakykime kad dabar perkant 1 K buta Kaune tektu daugiau sumoketi nei as sumokejau 2008 metais (to labiau kalbant apie paskolas). Nes pas mane banko marza 0.9% , o dabar maziausiai 1.5%. Tai nuo sumos jau susidaro ir nemaza permoka.
     
    Tai jeigu taip ir toliau tai galvojant kad sio metu banko marza 1.5% manyciau kad galima butu imti. Nes jeigu ir toliau tokiu tempu viskas judes banku marzos gali pasiekti ir 2.5% (Cia teorija, bet...)
  2. Patinka
    IceTea sureagavo į Nenuspejamas NT agentūras įsiutino kylančios kainos už skelbimus   
    Reik tik dziaugtis kad nebus tu agenturu su savo fakinais/kopijuotais skelbimais.
  3. Patinka
    IceTea sureagavo į Andrejus „Bored Panda“ šiemet planuoja 20-30 mln. USD pajamų   
    Buvau pristatime Bored Panda praeitais metais, kai buvo Klaipėdos Kultūros Fabrike, tai žmogus kuris pristatinėjo (ne kūrėjas, marketingo vadovas man rodos) tai matosi kad žmonės motyvuoti darbu savo, pasakojo kelinta valanda reikia ruošti naujienas nes pagrindinė auditorija JAV ir pagrinde 70% man rodos moterys. Kai pristatynėjo tik pasakojo, kad žada daryti video įrašus, savo montuoti - o dabar jau beveik metai praėjo ir sakyčiau tie video labai gerai suveikė jiems.
     
    Ir išvis, nuotraukų kokybė, retušavimai, video - viskas atidirbta tip top. Ir ta fražė: "quality over quantity" turėtu būti taikoma dažniau ir kituose projektuose mūsų.
     
    Dar truputis info apie Panda https://medium.com/@tomasb/bored-panda-how-we-built-a-global-media-business-with-5-month-58bba06d161b
  4. Patinka
    IceTea sureagavo į Nenuspejamas „Bored Panda“ šiemet planuoja 20-30 mln. USD pajamų   
    Tai viskas vis tiek kainuoja.
    Infrastruktura,
    Marketingas/rinkodara
    Atlyginimai ir t.t.
    Aisku uzdarbis tikrai turi buti nemenkas ir smagu kad Lietuvaiciams sekasi
  5. Patinka
    IceTea sureagavo į sha-512 Stacionarus PC į lėktuvą dalimis?   
    kompiuteris isardytas dalimis nera kompiuteris :) tikriausia jie raso su ta ideja, kad nenori but atsakingi uz tavo brangius daigtus jei jie pradingtu arba susigadintu. As issimciau brangiausius komponentus ir pasiimciau i lektiuva i vidu, o sunkiausius ir ne tokius vertingus - i bagaza.
  6. Patinka
    IceTea sureagavo į Tmaster Iphone 8 ar x (CAD)   
    Lietuvoje ne iš salonų pirkti telefonai visi yra parvežtiniai, ar tai iš uk ar tai iš USA ar kanados, ar dar beležin kur, kur nėra tokie dideli mokesčiai, ir parveža juos kišenėje arba su bagažu, neapmokestintus, tad ir parduoda pigiau.
    USA veikia kiek kitoks tinklas, kur telefonai jau būna pririšti prie konkretaus tinklo, ir dažnai į telefoną net sim korta nesideda, tokie telefonai vadinasi CSDM pasiskaityk plačiau čia https://uzdarbis.lt/t124239/kuo-skiriasi-cdma-nuo-gsm/ arba google.
    Tad jei į telefoną dedasi SIM korta, 99%, kad jis veiks Lietuvoje, nes dažniai iš esmės vienodi, arba jų palaikymo spektras būna platus.
    Tad nenupirk CSDM telefono, ir jis tau puikiai veiks Lietuvoje
  7. Patinka
    IceTea sureagavo į zajecas Padėkite surinkti stacionarą kompiuterį   
    Ramai - gaidiški, 2,4k mHZ.
    Procas - geras,pats naudoju, tik iš dežutės sprendžiu jog be aušintuvo - o jie geri.
    Maitinimas - 850w,tau nereikalinga. Turiu tokį patį 750w, pirkau dėl garantijos jog 10metų, gal jų kainos kiek užkeltos, EVGA gal ir geresnis išeitų, bet kolkas nesigailiu. Šitam buildui 650w sočiai. Tier 1 - bus geras.
    Korpusas - NZXT s340,pigiau vos ne dvigubai, o ir cable vedžiot patogu, viršui yra kur pajungt cpu laidą,pravest lengva.
    Vaizdo plokštė: Pas tave 1070, aš už tokią pat kaina prieš mėnesį paėmiau 1080 :) Tiesa skaudi :D Išlauk momento, pasižiūrėk amazon.de(iš kur aš ir pirkau) shippingas dar +14e.
    SSD - mažas,240gb
    Motinine - netaupyk imdamas tokį dalyką, msi tomahawk b350 - daug lengviau valdoma, o ir BIOS vos ne kiekvienas gali suprast.
    CPU liquid cooleris - viskas kaip ir gerai su juo.oc'int galėsi.
    Žodžiu,mintyse skaičiavau kaina apie +-1800e? Lyg ir nematau Hardo, ar nepastebėjau?
    Už tokią sumą aš prieš mėnesį susirinkau kompiuterį su 750w RMx / 1080 DUAL-FAN / 500gb ssd / 2tb HDD 7200 64gm cache / Ryzen 7 su STOCK COOLERIU / Corsair 16gb ram 3.2k mhz / MSI TOMAHAWK / NZXT S340.
    M.2 gavau dovanų, tai jo net neskaitau. Žodžiu, galėsiu padėt jei tik reiks, bet taupyk ant tokių dalių kur tikrai išeina, o ką sutaupei išleisk ant to kas reikalingiausia.
  8. Patinka
    IceTea gavo reakciją nuo loco Ieškomas socialinių tinklų ir wordpress administratorius iš Klaipėdos   
    Sveiki, ieškomas socialinių tinklų ir wordpress administratorius iš Klaipėdos. Reikia :
    1. Išmanyti Facebook, FB ads.
    2. Kurti reklamas ir jų išvaizdą, tad reikia mokėti elgtis su Photoshop ar panašiom programom.
    3. Mokėti redaguoti wordpress įrašus, puslapius, widgets ir panašius dalykus.
    4. Bent vieną kartą kiekvieną mėn. gyvai susitikti su įmone.
     
    Visa tai darydavau aš, ir tai pareikalaus tik 5-10 val per mėn.
     
     
    Už tai 100 Eur/mėn + 50Eur reklamai. (Tai yra derybų reikalas, jeigu turėsite idėjų ir mokėsite įtikinti lengvai šią sumą padidinsite, o jei taip pat mokate administruoti Google Ads iš karto galite pasikelti +50 Eur per mėn)
     
    Būtina Individuali veikla arba įmonė.
     
    Daugiau info AŽ
  9. Patinka
    IceTea sureagavo į eimis50 Internetas keliaujant po Europą   
    Visada nuvykęs į užsienio šalį, nusiperku tos šalies sim kortelę su geriausiu pasiūlymu. Taip dažniausiai išlošiu, nes dauguma užsienio tikėjų taip pat siūlo nemokamus GB naudojant įvairius appsus ir pan. Tad jeigu būni kažkurį laiką vienoje šalyje, rekomenduoju geriau įsigyti tos šalies sim kortelę. O jeigu ne, tai tuomet kreiptis į savo tiekėją ir gal ką pasiūlys ;)
     
    Pvz. Bitė siūlo planus, kurių GB galios ir Europoje: https://www.bite.lt/kampanijos/produktai/nauji-bites-planai
    Telia taip pat siūlo interneto būnant užsienyje. Bet riboja iki max 35 MB/dienai :D :D :D
  10. Patinka
    IceTea sureagavo į SarzzeR Padėkite surinkti stacionarą kompiuterį   
    i7 - tikrai geriau dorosis su visomis programomis, turiu omeny - viską greičiau apdoros. O procesoriuje esantis integruota vaizdo plokštė susidoroja net su GTA V:
     
    Galingesnę vaizdo plokštę visada bus galima įsistatyti vėliau.
  11. Patinka
    IceTea sureagavo į SarzzeR Padėkite surinkti stacionarą kompiuterį   
    Mano variantas: http://www.skytech.lt/krepselis-22758.html
     
    Photoshop, After Effects, Premiere pagrinde reikia procesoriaus galios ir RAM, tad vaizdo plokštės net nedėjau, nes yra integruota, jos turėtų užtekti. :)
     
    P.S. Be abejo, kad reikėtų ir SSD, bet į kainą - nesutalpinau.
  12. Patinka
    IceTea sureagavo į 7ravioli kaip padaryti, kad rodytų įrašų santraupas   
    nu tiesiog super, ačiū labiausiai
     
     
    o ką aš žinau? Specialiai "more" tago nenaudoju, nes nežinau, kas tai yra. Bet gal jis kaip nors savaime užsideda, nu kaip pelėsis koks.
    Bet dabar jau pasidariau kaip norėjau su plugin, kurį patarė Ice Tea
  13. Patinka
    IceTea sureagavo į Ogy Marketingo džedajus - Ogy   
    Sveiki, esu Augustė.
    Kelis metus dirbu ties eshopais, marketingu ir brandų kūrimu.
     
    Freelancinti pradėjau prieš kokius 2 metus - pirmasis žingsnelis to link - sukūriau nediduką FB puslapį.
    Kai nutariau, kad laikas keliauti toliau, etsy.com susikūriau naują brandą "Inbagwetrust"
     
    Naudojau Etsy kone 2 metus.
    Šių metų kovą pradėjau dirbti su Shopify - http://inbagwetrust.com/ (jei kam įdomu) :)
     
    Dar turiu daugybę idėjų, ką turėčiau ir norėčiau nuveikti, bet jau kurį laiką stinga motyvacijos tai įgyvendinti (dažniau renkuosi knygą apie marketingą, vietoje tolimesnio įdirbio savo parduotuvėje). Tikiuosi, kad šis išsekimas ties INBWT jau greitai baigsis ir aš judėsiu toliau su dar didesne jėga, nei pradėjau.
     
    Na, o šiuo metu mano tikslai - tobulinti Photoshop įgūdžius bei gilinti jau turimas žinias - FB reklamą, google ads, usability, SEO, naujienlaiškiai, google analytics ir tt.
     
    Galiausiai save matau kaip Marketingo džedajų,- tai ir yra priežastis, dėl ko registruojuosi į uždarbis.lt
    be to marketingo specialistė juk turi turėti ir portfolio
  14. Patinka
    IceTea sureagavo į Gintaute Ezerskyte Ieškau žmonių turinčių savo blog'us   
    Rašau blogą apie marketingą ir reklamą
  15. Patinka
    IceTea sureagavo į dziu-mAn-dzy 1000€ per mėnesį iš Youtube   
    Su tokiais klausimais, gali net nepradet dirbti, vistiek neuzdirbsi.
  16. Patinka
    IceTea sureagavo į Nedas LT Policija paskambino ir prašė atvykti į komisariatą nes mano SIM kortelė buvo įdėta į vogtą telefoną.   
    Man lygiai toks pat atvejis buvo nutikęs prieš kelis metus :D
     
    Atvykau į komisariatą, ir uždarė mane už grotų 3 valandom :D
  17. Patinka
    IceTea gavo reakciją nuo Courage [BAIGTA] Dienoraštis : Kelias link 50$/day su CPI/CPA   
    HQ journey, šaunuolis. Gaila tik tai, kad pasirinkus tokį metodą esi priklausomas nuo instagram bano rykštės ir scalinti earnings yra labai sunku dėl nepastovumo :) Bet kokiu atveju, sėkmės :)
  18. Patinka
    IceTea gavo reakciją nuo Courage [BAIGTA] Dienoraštis : Kelias link 50$/day su CPI/CPA   
    HQ journey, šaunuolis. Gaila tik tai, kad pasirinkus tokį metodą esi priklausomas nuo instagram bano rykštės ir scalinti earnings yra labai sunku dėl nepastovumo :) Bet kokiu atveju, sėkmės :)
  19. Patinka
    IceTea gavo reakciją nuo Courage [BAIGTA] Dienoraštis : Kelias link 50$/day su CPI/CPA   
    HQ journey, šaunuolis. Gaila tik tai, kad pasirinkus tokį metodą esi priklausomas nuo instagram bano rykštės ir scalinti earnings yra labai sunku dėl nepastovumo :) Bet kokiu atveju, sėkmės :)
  20. Patinka
    IceTea gavo reakciją nuo Courage [BAIGTA] Dienoraštis : Kelias link 50$/day su CPI/CPA   
    HQ journey, šaunuolis. Gaila tik tai, kad pasirinkus tokį metodą esi priklausomas nuo instagram bano rykštės ir scalinti earnings yra labai sunku dėl nepastovumo :) Bet kokiu atveju, sėkmės :)
  21. Patinka
    IceTea gavo reakciją nuo Courage [BAIGTA] Dienoraštis : Kelias link 50$/day su CPI/CPA   
    HQ journey, šaunuolis. Gaila tik tai, kad pasirinkus tokį metodą esi priklausomas nuo instagram bano rykštės ir scalinti earnings yra labai sunku dėl nepastovumo :) Bet kokiu atveju, sėkmės :)
  22. Patinka
    IceTea sureagavo į adomasb Facebook Reklama: nuo A iki Z   
    Sveiki!
     
    Šis įrašas gimė kaip atsakas į forumo temą, Facebook Legaliai Parduoda Fiktyvius Fanus: Faktais Paremtas Video. Nesivelsiu į dideles diskusijas kodėl, mano nuomone, pats formulavimas "legaliai parduoda fiktyvius fanus" yra klaidingas, tačiau pasistengsiu pateikti kitą Facebook reklamos pusę ir pasidalinsiu visomis savo žiniomis, kaip tai geriausia įgyvendinti.
     
    O tiems, kas nežino, apie kokį čia faktais paremtą video kalbama, pradedame čia:
     


    http://www.youtube.com/watch?v=oVfHeWTKjag

    Trumpai apie video: įdomiausias dalykas - pagrindiniai argumentai paremti BBC žurnalisto atliktu tyrimu 2012-ais metais. Pats Veritasium bandė tuos pačius senus metodus ir stebisi, kad rezultatai irgi tokie patys. Realybė yra ta, kad per paskutinius metus FB reklama pasikeitė nežmoniškai.
     
    Visada sakiau ir sakysiu: pats svarbiausias dalykas Facebooko marketinge - the most relevant target audience, arba kuo labiau susijusi ir suinteresuota auditorija. 1000is aukštos kokybės fanų yra šimtąkart geriau už milijoną fanų, kurie nesuinteresuoti ir kurių net nepasieksite.
     
    Girdžiu, girdžiu… klausiate, o kaip su visais tais fake account'ais? Taip, jų yra, tikriausiai niekada pilnai ir nedings, bet visai tai galima protingai apeiti. Nėra jokios magijos, nėra jokių apgavysčių, tereikia pasukti savo galvą ir išnaudoti visas FB funkcijas.
     
    ______
     
    Update 2015-11-14:
    Per pusantrų metų Facebook reklama labai atsinaujino - ne tik reklamos įrankių išvaizda, bet ir įvairios galimybės: remarketingo atnaujinimas, Lead Ads, Instagram Ads, ir t.t. Šiame straipsnyje informacija aktuali, nors funkcijų išvaizda ir skirsis.
    Keletas naujų straipsnių apie Facebook ir reklamą:

    7-ios priežastys, kodėl jūsų įmonei NEreikia Facebook puslapio Kaip sukurti pirmą Facebook reklamos kampaniją 5-ios dažniausiai pasitaikančios Facebook reklamos klaidos
    Sėkmės!
    ____

    Šiame įraše būtent ir aptarsiu, kaip tai geriausiai įgyvendinti, apžvelgdamas šias pagrindines temas:
     
    FB Puslapio Pagrindai
    Page Info Settings Visuals FB Puslapio Auginimas
    Žodynėlis Basics "Invite Email Contacts" Custom Audiences Lookalike Audiences Website Custom Audiences Get More Likes/Promoted Page Likes Targeting TrackingConversion Pixels UTM Links [*]Optimising[*]Bonus
    Graph Search Custom Tab Placement Call-to-Action Buttons (added: 04/03/2014)
    Komunikacija
    Post Targeting Best time to post OK, pradedam...
    PAGRINDAI
     
    1. Page Info
    Pirmiausia užsipildykite visą puslapio informaciją, Page Info. Tai yra viešai prieinama informacija ir labai dažnai Google indeksuoja Facebook puslapius pagal šioje skiltyje esančią informaciją, kuriuos po to išmeta paieškose. Vienas iš svarbesnių dalykų: Facebook Web Address - sukurkite unikalų savo Facebook puslapio link'ą, kad atrodytumėt profesionaliau (vietoj facebook.com/pages/xyz/124219028410982740981…..).
     


    http://i.imgur.com/XGNp1Y3.png


    2. Settings
    Peržiūrėkite visus nustatymus, ir įsitikinkite, kad viskas gerai. Atkreipkite dėmesį į Post Targeting and Privacy, Similar Page Suggestions ir Replies - jie turėtų būti įjungti, kad turėtumėt daugiau galimybių targetinti fanus ir lengviau pasiekti reikiamus žmones.
     
    Mano dažniausi nustatymai:
     


    http://i.imgur.com/WBJ6e6Y.png


     
    3. Visuals
    Būtinai susitvarkykite bent jau Cover Photo (851x315px išmatavimai) ir Profile Picture (kelkite 180x180px arba 320x320px dydžio nuotraukas. Pačiame FB puslapyje nuotrauka bus rodoma mažesnė, 160x160px.)
     
    Cover Photo atsinaujinkite kas kelias savaites, nes tai taip pat padės sudominti ir pritraukti naujų fanų. Labai dažnai Facebook'as išmes Sponsored Stories (your friend liked this page…), kurių dėka galite gauti nemokamų fanų, jeigu tik Cover Photo ir Profile Picture bus efektingi.
     


    http://i.imgur.com/JcGu13u.png


    FB PUSLAPIO AUGINIMAS.
    Reklama ir ne tik.
     
    1. Žodynėlis
    Pradėkime nuo keletos svarbiausių terminų:
    CPC - cost per click - reklamos tipas, kai mokate už kiekvieną paspaudimą ant jūsų reklamos.
    CPM - cost per 1000 impressions - mokate už 1000 reklamos parodymų (nebūtinai 1000-iui unikalių žmonių, dažniausiai reklama bus matoma keletą kartų to paties žmogaus).
    oCPM - optimised cost per impression - Facebook'as optimizuos jūsų reklamą pagal tam tikrus tikslus, website clicks, page likes, engagement, website conversions, app actions…
    CTR - click-through rate - kiek iš viso kartų reklama buvo parodyta padalinta iš visų paspaudimų.
     
    Į ką labiausiai reikia orientuotis reklamuojant Facebook'e? - į gerą CTR. Kodėl?
     
    Facebook'as turi milijardą vartotojų ir milijardus apsilankymų per dieną. Tačiau reklamos vieta FB puslapyje ir stipriai suvaržyta: paraštės (sidebar) bei desktop/mobile news feed, todėl kiekvieną dieną jūsų reklama konkuruos su keliais šimtais kitų reklamuotojų.
     
    Situacija: jūsų reklama A prasta, iš 1000 impresijų gavote 1 paspaudimą. Konkurento reklama B žymiai geresnė: iš 1000 impresijų sulaukė 10 paspaudimų, nors reklamos plotas/užimama vieta Facebook'e buvo toks pats. Todėl kad Facebook'as iš abiejų reklamų uždirbtų tiek pat, jis chargins skirtingas sumas. Jeigu reklama B kainuos 0.1LT, reklama A kainuos dešimtkart daugiau. 1pasp.=1LT facebook'ui. 10pasp.*0.1LT=1LT. 5pasp.*0.2LT=1LT ir taip toliau.
     
    Facebook'as suinteresuotas gauti kuo daugiau paspaudimų, nes nuo to priklauso jų pajamos. Taigi kuo geresnis CTR, tuo mažiau teks mokėti už paspaudimą. Kad tai pasiektumėte, reikės testuotis skirtingas auditorijas, headlines, text, images.
     
    2. Basics:
    Nekviečiate savo draugų, kuriems yra dzin, ir neprašot, kad jie pasidalintų puslapiu, kuris visai nesusijęs su jų veikla/pomėgiais. Vienintelė išimtis - puslapis gali jiems tiesiogiai atnešti konkrečios naudos.
     
    Ir net nekalbu apie nelegalų fanų pirkimą... nusipirkt neuždrausiu, tik po to nesiskųskit, jeigu stebuklingai surinkti fanai 'neįsitraukia'. :)
     
    3. Invite Email Contacts:
    Jei turite visų savo klientų emailus, einate į savo Facebook puslapį, "Build Audience" -> "Invite Email Contacts" ir pakviečiate visus juos tapti fanais (reikės .csv failo, kuriame tik vienas stulpelis su visais email'ais).
     


    http://i.imgur.com/feHK8iR.png







    http://i.imgur.com/sjOrzi3.png

    4. Custom Audience:
    Jeigu turite bent 200-300 email'ų, sukuriate Custom Audience per Facebook.com/ads/manage -> Audiences -> Create Audience. Kas yra Custom Audience?
     
    Facebook'as kiekvieną iš jūsų email'ų stengiasi susieti su Facbook'o profiliu pagal registracijoje naudotą email'ą (žinoma, anonimiškai - jūs tų asmenų vardų nematysite) ir iš rastų profilių sukuria naują auditoriją. Ją galite targetinti su bet kuria reklama, kviesti tapti fanais arba vesti juos į svetainę ir taip skatinti pardavimus.
     
    Kuo daugiau email'ų, tuo geriau, tačiau tą patį sąrašą galima sukurti ir iš mobiliųjų telefonų ir Facebook ids, jeigu turite savo FB apps'ą. Ypač pravartu visoms e-parduotuvėms ir panašiems projektams.
     


    http://i.imgur.com/w1YIew5.png





    http://i.imgur.com/gFZvU8l.png

    5. Lookalike Audiences:
    Iš Custom Audience galit sukurti Lookalike Audiences, tiesa, tam reikės naudotis Facebook Power Editor Tool (geriausiai veikia su Google Chrome naršykle).
     


    http://i.imgur.com/EAAS3uo.png

    Pagal Custom Audience sąraše esančius žmones ir jų profilius, Facebook'as sukurs naują sąrašą iš labiausiai panašių FB vartotojų. O tam turite dvi galimybes: Similarity ir Reach.
     
    Similarity būdu sukurta auditorija bus top 1% iš visų labiausiai panašių profilių. Reach: top 5%. Štai jums ir nauja auditorija, kurią sudaro žmonės, labiausiai panašūs į jau esamus klientus - argi ne įspūdinga?
     


    http://i.imgur.com/6afZAjm.png

    6. Website Custom Audiences:
    Website Custom Audiences - vienas naujausių FB reklamos įrankių, paleistas tik prieš geras dvi-tris savaites (irgi rasite per Facebook.com/ads/manage -> Audiences). Instaliuojate į savo svetainę FB tracking code ir (anonimiškai) auginate sąrašą visų jūsų svetainėje apsilankiusių žmonių, kuriuos vėliau galite targetinti su savo reklama.
     
    Jiems galite rodyti Page Likes reklamą, kviesti tapti fanais ir tęsti komunikaciją už svetainės ribų. Jeigu jie lankėsi jūsų svetainėje, aišku, kad jie turėtų būti vieni iš labiausiai suinteresuotų jūsų paslaugomis/prekėmis. Anksčiau šis remarketing'as buvo galimas tik per third-party apps, dabar integruotas pačiame Facebook'e - aweeeesooome!
     


    http://i.imgur.com/5Ls0gvm.png

    7. Get More Likes/Promoted Page Likes/Promoted Posts:
    Nenaudokite Promoted Post/Boost Post/Get More Likes tik šiaip sau, kad gautumėte daugiau reach. Jau rašiau, kodėl get more likes yra pinigų išmetimas, ir, nors atsirado daugiau targetinimo galimybių pagal pomėgius, tai vis tiek nebus pats efektyviausias būdas.
     
    Didžiausia puslapių problema - jeigu fanai buvo surinkti belekaip, tai ir promoted posts rodys įrašus tiems belekaip surinktiems žmonėms ir jų draugams, kurie dažniausiai nėra iš jūsų target auditorijos - pinigai metami į balą.
     
    8. Targeting:
    Grįžtant konkrečiai prie Page Likes ir fanų pritraukimo, tiesiog naudokit normalų targetinim'ą... Stenkitės visada rinktis 'precise interests', vietoj 'topic' (topics būna platesnės su hashtag'o simboliu). Galite netgi targetinti kitus FB puslapius, savo konkurentus, panašius brand'us ir t.t. - galimybių rinktis tikrai pilna.
     
    Precise Interests: dažniausiai bus konkretūs Facebook puslapiai. Pvz, Harry Potter, BMW-Motorrad, Red Bull...
    Topics: temos, kartais dubliuojasi su precise interests. Pvz., #basketball, #cooking, #Harry Potter, #Red Bull… Skirtumas - targetinant precise interests, pasieksite žmones, kurie yra tų puslapių fanai. Targetinat topics, pasieksti žmones, kurie tiesiog apie tai dažnai kalba savo news feed'e arba yra kitaip susiję su ta tema.
    Broad Categories: platesnės kategorijos, kaip Family Status, Travel, Retail/Shopping, Politics…
     
    PATARIMAS: dažniausiai rinkitės Precise Interests, tai yra, targetinkite pagal tuos puslapius, kuriuos žmonės jau seka. Kaip apsidraudimą, galite nurodyti ir Broad Categories, kurios dažnai padės išvengti netikrų fanų. Plius, targetinkite pagal kalbą, galbūt netgi šeimos statusą, išsilavinimą ir t.t. - kuo konkretesnis targetinimas, tuo aukštesnės kokybės auditoriją pritrauksite (ir mažiau fake account'ų).
     
    9. Tracking:
    A) Conversion Pixels: einate į Ads Manager, kur kairėje pusėje rasite Conversion Tracking. Svarbiausiuose puslapiuose, kuriuose įvyksta konversijos (dažniausiai koks nors thank you page arba checkout page) įkeliate specialų Facebook kodą. Jo pagalba galėsite konkrečiai matyti, kuriuos reklamos vedė į tam tikras konversijas.
     
    Kuo įrankis ypatingas: per Facebook Ad reports matysite ne tik iškart įvykusias konversijas, bet ir tas, kurios Facebook reklamos dėka įvyko per 28-ias dienas nuo paspaudimo.
     
    Be to, kurdami reklamą galite rinktis "Website Conversions" tipą, o Facebook automatiškai optimizuos reklamą ir ją parodys tiems, kurie yra labiausiai linkę konvertuotis (pagal anksčiau įvertintus traffic ir konversijų duomenis).
     
    B) Google UTM kodai: jeigu naudojatės Google Analytics, tai šis URL Builder įrankis yra auksas. Pasinaudokite juo kiekvieną kartą, kai Facebook'e dalinatės kokia nuors nuoroda, ir galėsite konkrečiai matyti, kurie įrašai ir reklamos kampanijos atneša daugiausiai naudos. Kaip pavyzdys:
     
    Campaign source: Facebook
    Campaign medium: news_feed/sidebar/mobile/desktop/post….cpc/cpm/ocpm...
    Campaign name: uzdarbis/adomas/pinigai… (ivardinkite kampanijos varda, kad lengvai atpazintumete Google analytics)
     
    Gali atrodyti taip:

    http://www.adomasbaltagalvis.com/?utm_source=uzdarbis&utm_medium=forum&utm_campaign=FBtips

    http://www.adomasbaltagalvis.com/?utm_source=facebook&utm_medium=post&utm_content=FBtips&utm_campaign=uzdarbis
     
    Labai išsamų tutorial'ą galite rasti čia: How To: Track Facebook Ad Goals with Google Analytics.
     
    10. Optimising:
    Svarbu žinoti, jeigu kuriate vieną reklamos kampaniją su daug skirtingų variacijų, Facebook'as automatiškai įvertins visų reklamų efektyvumą ir pradės daugiau pinigų skirti geriausiai einančiai reklamai. Pvz.: penkios reklamos, bet viena iš jų performina geriausiai - Facebook'as po kažkiek laiko pradės skirti didžiausią dalį biudžeto tik tai vienai reklamai.
     
    Jeigu norite pasidaryti rimtą split-test, tuomet reikia kurti visiškai atskiras kampanijas, kurios skiriasi tik mažomis variacijomis: tarkim, skirtinga antraštė ar tekstas, skirtingas targetinimas pagal pomėgius, arba CPC vs oCPM.
     
    Svarbiausia, išnaudokite Facebook Ad Reports (juos taip pat rasite per Ads Manager).
     
    Nebereikia split-testint pagal lytį, amžių, lokaciją ar net reklamos vietą Facebook'e, nes FB reports kuo puikiausiai viską pateikia. Turėdami šią informaciją galite puikiai optimizuoti savo reklamas ir susikoncentruoti ties ta auditorija, kuri geriausiai konvertuojasi. Tiesiog spauskite and Edit Columns, ir išsirinkite, kokios informacijos norite.
     


    http://i.imgur.com/hhuP65k.png


    11. BONUS:
     
    A) Facebook Graph Search
    Ar esate girdėję apie šį įrankį, genialią Facebook paieškos sistemą? Ar jau išbandėte ją? O galbūt net neturite prie jos priėjimo? Ne bėda! :)
     
    Pirmiausia nueikite į savo Facebook account'o nustatymus ir tiesiog pakeiskite Language į US English - voilà!
     
    O dabar, pats smagumas… Nežinote, pagal kokius pomėgius targetinti naujus fanus? Nežinote, kokius kitus puslapius jūsų arba konkurento fanai seka? Tiesiog įveskite šį sakinį į paieškos laukelį:
     
    Pages people who like XYZ like
    Pages liked by people who like XYZ and ABC
     
    Pvz., Pages people who like uždarbis.lt like arba Pages liked by people who like uždarbis.lt and ekonomika.lt
     


    http://i.imgur.com/GlFste7.png







    http://i.imgur.com/5Z05dBr.png

    Dar daugiau - galite ir sukonkretizuoti paiešką: Pages people from Vilnius, Lithuania who like Uždarbis.lt like ir panašiai...
     
    Dar nenunešė stogo?
     
    B) Custom Tab:
    Kurdami reklamą galite nustatyti "Landing View", ar tai būtų Timeline, Photos ar koks nors kitas tab'as, į kurį bus vedami visi potencialūs fanai.
     


    http://i.imgur.com/2pu6gc6.png


    Savo rezultatus žymiai pagerinsite su nauju Custom Tab, kuriame įkeliate stiprų call-to-action, paaiškinantį kodėl tie žmonės turėtų tapti jūsų fanais. Kadangi tab'e jie turės tik vieną pasirinkimą, arba tapti fanais, arba grįžti į Timeline, žymiai didesnė tikimybė, kad jie konvertuosis į fanus.
     
    Geras tutorialas, kaip susikurti Custom Tab: How To: Creating a Custom Facebook Tab (nors įrašas šiek tiek ir pasenęs, visas procesas išliko panašus) arba pasinaudokite tokiais įrankiais, kaip www.shortstack.com.
     
    Pavyzdys:
    Paprastas Labas! skirtukas Neptūno puslapyje:
     


    http://i.imgur.com/eDJaNal.png


    C) Placement:
    Kurdami reklamą taip pat galite pasirinkti jos placement (desktop, sidebar, mobile news feed, su Power Editor įrankiu yra netgi daugiau galimybių), arba kurioje Facebook'o vietoje jis bus rodoma. Eksperimentuokite su skirtingais placement, kad rastumėt efektyviausią reklamos vietą.
     
    Tačiau matykite ir bendrą vaizdą: ar jūsų svetainė optimizuota mobiliems/išmaniesiems telefonams? Jei ne, tai kokio velnio naudojate mobile news feed placementą? Jei jie tapo fanais per FB aplikaciją mobiliajame telefone, milžiniška tikimybė, kad dažniausiai FB per ten ir tikrins, taip pat ir visus link'us, kuriais dalinatės - galų gale pralošite, net jei reklama ir buvo pigesnė :)
     
    D) Call-to-Action Buttons:
    Visai neseniai Facebook'as pradėjo leisti call-to-action mygtukus (tokius kaip Learn More, Shop Now, Download, Sign Up, Book Now), kuriais galima papildyti desktop news feed reklamines nuorodas. Tai galite padaryti su Create Ads įrankiu:


    http://i.imgur.com/S15WCUI.png

     
    Tačiau nedaugelis žino, jog call-to-action mygtukus galima pridėti ne tik prie reklamuojąmų nuorodų, tačiau ir į nuorodas pačiame FB puslapyje. Tiesa, tam reikia pasinaudoti Power Editor įrankiu.
     
    Einate į Power Editor (geriausia su Google Chrome), spaudžiate 'Download to Power Editor', tada spaudžiate ant šalia jo esančio mygtuko ir išsirenkate 'Manage Pages'.


    http://i.imgur.com/1GGf6rD.png





    Tada belieka suvesti visą informaciją apie nuorodą, spausti Create Post, tada spaudžiate Publish Post ir Upload Changes. Šiek tiek užtruks priprasti prie įrankio, bet tikrai verta.






    http://i.imgur.com/fYIj6NL.png

     
    KOMUNIKACIJA
    Ilgai čia nesiplėsiu, tiesiog du trumpi patarimai.
     
    1. Post Targeting
    Protingas įrašų targetinim'as: kiekvieną įrašą, kuriuo dalinatės, galite targetinti pagal: "Gender, relationship status, educational status, interested in, age, location, language". Tai jeigu dalinatės įrašu apie aukštakulnius batelius panelėms, būkit mieli, jas ir targetinkit :)
     
    Jeigu funkcija neįjungta, einat: Edit Page -> Edit Settings -> Post Targeting and Privacy: ON
     


    http://i.imgur.com/4SXBeAm.png


    2. Best Time to Post
    Užeskite akį į Facebook Page Insights ir sužinokite, kuriuo dienos metu daugiausiai jūsų fanų būna online. Žinodami tai, galėsite pakoreguoti savo komunikaciją, kad įrašai pasiektų kuo daugiau fanų.
     
    Jeigu jau turite naujo tipo Page Insights, tai rasite: Insights -> Posts -> When Your Fans Are Online.
    ----
     
    Ūchhh…. Taigi, sąrašas tikrai nemenkas...
     
    Ar sekant šiuos žingsnius viskas ims ir magiškai išsispręs? Tikriausiai ne.
     
    Ar vis dar pasitaikys fake sekėjų? Tikriausiai taip.
     
    Bet vietoj to, kad kaltintumėte Facebook'ą dėl kažkokių įsivaizduojamų nusikaltimų, galbūt pats laikas užsičiaupti ir susipažinti su visomis jo funkcijomis, a? ;)
     
    Įrodykite, kad išbandėte visus iki vieno būdus, kuriuos čia išvardinau, pritraukti tinkamą ir aukštos kokybės auditoriją. O jeigu po viso šito vis tiek negaunate naudos iš Facebook…. na, galbūt jums net neverta ten būti? Galbūt pats jūsų verslas turėtų orientuotis į kitus reklamos šaltinius, o ne tikėtis stebuklų iš Facebook, ypač jei neišnaudojate visų jo teikiamų galimybių?
     
    Arba… pats laikas kreptis profesionalios pagalbos. :)
     
    Sėkmės!
     
    P.S. jeigu kažką labai svarbaus pamiršau, pasidalinkite komentaruose, o aš įtrauksiu tai į pagrindinį įrašą.
  23. Patinka
    IceTea sureagavo į Evaldas nebeaktualu   
    Rimtai apsvarstysiu savo draugę iškeist į 10k :D
  24. Patinka
    IceTea sureagavo į bahu nebeaktualu   
    Nepamirškit :)
     
    Už pinigus gali nusipirkti:
     
    Lovą,bet ne sapną,
    Knygą,bet ne protą.
    Seksą,bet ne meilę,
    Ryšius,bet ne draugus...
  25. Patinka
    IceTea sureagavo į 24bazar nebeaktualu   
    neaktualu
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...