Pereiti prie turinio

Gintaute Ezerskyte

Nariai
  • Pranešimai

    6
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%
  1. Hey ačiū labai :) pasitaisysiu. Nepasiimiau, nes dar neprisiruošiau :D
  2. Geras pardavėjas žino, kad žinutė būtų paveiki, reikia pasiremti tuo, kas tavo pirkėjui jau yra žinoma: pažįstamomis situacijomis, prisiminimais arba jau egzistuojančia nuomone bei asociacijomis. Reklamoje tiesioginio kontakto su pirkėju nėra, bet principas išlieka labai panašus. Tik šį kartą sprendžiame ne vieno žmogaus, o žmonių grupės problemą ir su jais visais komunikuojame viena žinute. Plačiau apie archetipus skaitykite
  3. Dažniausiai sudėtinga įvertinti tikslia pinigų suma, kiek vertas yra prekės ženklo žinomumas ir teigiamos asociacijos tikslia pinigų suma. Kiek žmonės perka daugiau, nes pasitiki Jūsų prekės ženklu? Tačiau investuodami tik į priemones, kurios generuoja pardavimus šiandien, prarandate potencialą parduoti daugiau, nes Jūsų prekės ženklą mėgsta ir pasitiki juo. Plačiau apiežinomumo naudą
  4. Turinio marketingas šiandien labai populiarus. Dažnas yra kažką apie jį girdėjęs, tačiau vyrauja labai įvairios nuomonės, kas tai ir kaip turėtų būti daroma? Tai – rinkodaros strategija arba metodika, kai parduodame ne iš karto. Potencialus pirkėjas yra vedamas link pirkimo palaipsniui ugdant jo pasitikėjimą Jūsų verslu. Deja, neretai nuomonės apie turinio marketingą yra klaidingos. Ar esatę patys išbandę turinio marketingą? Kokia Jūsų nuomonė šiuo klausimu? Savo nuomone apie turinio marketingą dalinuosi čia
  5. Vienas pagrindinių dalykų tikriausiai – sužinoti kuo daugiau apie žmones, kurie užsiprenumeravo naujienlaiškį. Suformuoti jų lūkesčius reikia nuo pačių pradžių. Todėl pirmieji laiškai patys svarbiausi. Tai kaip pirmas įspūdis, kurį veliau bus labai sunku pakeisti. Naujienlaiskiai Taip pat svarbu žinoti per kur ateina jūsų prenumeratoriai? Kiek jie žino apie jūsų siūlomas paslaugas? Koks yra pirkimo ciklas? Jei didžiajai daliai jūsų prenumeratorių tikriausiai nereikia produkto dabar, vertėtų pagalvoti apie įdomaus turinio naujienlaiškius labiau nei koncentruotis tik į tiesioginius pardavimus.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...