Pereiti prie turinio

Somas

Nariai
  • Pranešimai

    1
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Somas sureagavo į Kernius IKEA: nuostabus būdas reklamuotis Facebook'e   
    http://www.youtube.com/watch?v=YE2LSp-hjbQ
  2. Patinka
    Somas sureagavo į vppromoter Clickbanko planas   
    Per sitas dvi savaites padariau apie 100 link'u is blog'u straipsniu, socialiniu tinklu, rss agregatoriu.
     
    Papildysiu su video, garsu ir PAR (programos), o taip pat is widget'u.
     
    Taip pat auksto PageRank'o blogu post'u komentaru nuorodu.
     
    Esme paprasta:
     
    kazkokia labai smulkia klaida padariau (galbut neteisingai hypertext'a padariau, ar kazkaip sulinkinau nenaturaliai) ir todel deindexavo visa tinklapi. Taip tesiasi nuo mano paskutinio posto. Nei vieno zmogaus is google.
     
    Taip pat neindexuoja ir link'u.
     
    Todel susidariau isvada, kad man dabar labiausiai reikia autoriteto - todel auksto pagerank'o nuorodos turetu buti iseitis.
     
    Dar pridursiu, jog labai padeda atnaujinti turini(SMARKIAI papildyti).
     
     
     
    Jeigu sie visi isvardinti dalykai nesuveiks, tokiu atveju turiu 8 metu senumo domena, kuri isnaudosiu protingiau.
     
     
    Kaip kam gaunasi - kai kurie pradzioj lengvai sauna ir issilaiko, kiti lengvai sauna, o tada juos deindexuoja, treti isvis nesauna nes juos deindexuoja, todel reikia daryti, daryti ir dar karta daryti.
     
    Visa tai ka darau, yra ne pats protingiausias budas uzsiimti paieskos sistemu marketingu, taciau ismoksiu taip - mokesiu visaip.
  3. Patinka
    Somas gavo reakciją nuo Žilvinas Clickbanko planas   
    Labai puiki tema, kuo daugiau tokių, nes jos skatina nesėdėti vietoje, suteikia naujų žinių, minčiu ir taip pat skatina netingėti, o veikti, plius labai praplečia akiratį:lol:
     
    Sėkmės!
     
    ST
  4. Patinka
    Somas sureagavo į vppromoter Clickbanko planas   
    Dėstysiu viską paprastai ir tikiuosi aiškiai.
     
    1. Išsirinkau produktą iš Clickbanko:
     
    Mano atrankos būdas: rasti naują arba atnaujintą produktą, kuris turi kylančią referalų pardavimo skalę ir kurio pagrindinius pardavimus sudaro patys referalai, tai yra jog pats produktas neturi natūralaus srauto.
     
    Man padeda: http://www.cb-analytics.com
     
    2. Produkto apžvalga:
     

    Įsijautimas į pirkėjo kailį
    Grafinis pateikimas turi būti neperdaug reklamiškas, kadangi pastaruoju metu reklamiškumas apskritai visiškai smunka.
    Tekstas turi būti geras ir oponuojantis į veiksmą - pirkimą. Jeigu tai yra ilgas tekstas, jis turi būti labai maloniai skaitomas, jeigu tekstas trumpas, jis turi būti šiek tiek agresyvus ir informatyvus.
    Komisiniai neturėtų būti mažesni nei 30 dolerių, kadangi vėliau naudojant google adwords nesusidarytų galimybės pelnui. O taip pat paskaičiavus, kiek pinigų bus investuota reikia paskaičiuot ar tikrai verta bandyti pardavinėti pigesnius produktus.

     
    3. Produkto paklausa:
     
    Rašome su produktu susijusius raktažodžius( juos traukiame iš pačio produkto teksto, o taip pat dažnai meta tag'uose juos galima rasti(ctrl+U,ctrl+F, įrašome keywords ir žiūrime)) į:
     
    Google ads preview tool - įrašius raktažodį, žiūrime kiek yra google adwords reklamų, jei jų gausu (ne mažiau 8-10), tuomet paklausa yra didelė ir tai geras produktas, kurį galima būtų pardavinėt.
     
    Google trends/insight - rašant raktažodžius žiūrėti ar paklausa auga, išlieka tokia pati, krenta ar yra sezoninė. - Geriausia auganti, stovinti vietoje aplinka irgi yra neblogai.
     
    Yahoo answers - Įrašome raktažodžius ir žiūrime kiek žmonės klausia su jais susijusių klausimų. - kuo daugiau tuo geriau. (taip pat tai geras būdas rasti raktažodžius).
     
    4. Raktažodžių parengimas/niša:
     
    Siūlau iš produkto puslapio išrinkti kelis raktažodžius.
     
    Rašome į google juos (aš išsirinkau vieną.):
    how to see better naturally
     
    Spaudžiam žemiau Show options...
    Tada kairėj apačioj Related searches.
     
    Išrašome visus raktažodžius:
    1. better home show
    2. better home garden show
    3. better home show charlotte
    4. better home show ksev
    5. better home show matthews
     
    1. how to see better naturally macular degeneration
    2. how to see better naturally eye exercises
    3. how to see better naturally the bates method
    4. how to see better naturally without glasses
    5. how to see better naturally basics
     
    1. better eyesight naturally
    2. better health naturally
    3. better erection naturally
    4. better hearing naturally
    5. better skin naturally
     
     
    Einame į yahoo.com - rašome į jį tą patį raktažodį ir išrašome siūlomus raktažodžius:
     
    how to see better without glasses
    how to see better underwater
    ir t.t.
     
    ask.com - įrašome tą patį raktažodį, žiūrim po dešine related search - gal bus naujų raktažodžių.
     
    yahoo answers - žiūrim ko žmonės klausia - tai ir yra raktažodžiai.
     
    Einame į google keyword tool'ą (tiesiog į URL bar'ą parašykit google keyword tool - ir išmes ką reikia)
     
    Surašome visus raktažodžius.
     
    Išmeta mums rezultatus. Į sinonimus ir pan. galima žiūrėti tik tam, kad dar praplatint susijųsių raktažodžių kiekį.
     
    Aš asmeniškai nebežiūrių kiek žmonės ko ieško. Aš žiūriu kiek adwords reklamų yra. Kuo daugiau, tuo geriau. Išsirenku 10 raktažodžių. Vieną pagrindinį ir 9 susijusius(related).
     
    RAKTAŽODŽIAI TURI BŪTI, TOKIE, KURIŲ INTENSIJA GALĖTŲ BŪTI PASIRUOŠUSI PIRKTI... - tarkim žodžiai FAST, NOW, BUY ir t.t.
     
    5. Nišos analizė:
    Dabar prasideda smagumas..
     
     
    Jums reikės: seoquake plug-in'o firefox naršyklei.
    Jums rekės: http:www.backlinkwatch.com
    Taip pat išeiti iš google account'o, kadangi jis personalizuoja paieškos rezultatus.
     
    Kiekvienam išrinktam raktažodžiui darome sekančius veiksmus:
     
    http://www.part.lt/img/03b61a045cfd06578c09c573005ac3e7509.JPG
     
    Keli paieškos paaiškinimai:
    "raktažodis kabutėse" neturėtų viršyti apie 50000 rezultatų.
    allintitle, allinurl - nelysčiau į nišą, kur šių dokumentų kiekis viršija 4000 rezultatų.
     
    Patys rezultatai:
     
    Kiekvieną iš rezultatų reikėtų atidaryti ir pažiūrėti kiek jis optimizuotas konkrečiam raktažodžiui:
     
    Antraštės, tekstas, raktažodžių dažnumas, bold,italic, h1,h2
     
    Nes jei nėra tinklapis optimizuotas pagal šiuos faktorius, tuomet tai yra didelė galimybė su optimizuotu tinklapiu pagal šiuos faktorius + svarbiausiais kitais, esančiais žemiau nurungti savo konkurentus.
     
    Inbound links (yahoo site explorer'į naudoja seoquake) arba backlinkai, reikėtų žiūrėti jų kiekį ir kokybę: visa tai parodo backlinkwatch.com - tai yra koks išeinamojo tinklapio PR, anchor tekstai ir kiek išeinamųjų nuorodų. PVZ: tarkim iš saito B ateina linkas A su anchor tekstu How to better see
    Tai yra vienas balsas, kad šį tinklapį reikia suprasti kaip pretenduojantį į how to better see raktažodžio rezultatų puslapį.
     
    PR - puslapio rangas..~autoritetas. Jei autoritetas turi daug atgalinių nuorodų, o dar jų dalis yra raktažodiniai anchor'ai - tai yra sudėtingas atvejis, reikalaujantis didelio darbo.
     
    Taip pat reiktų atkreipt dėmesį, kiek išeina iš tinklapio nuorodų, kadangi kuo daugiau jų išeina, tuo mažesnis svoris lieka tinklapiui - tuo geriau Jums, lengvesnis konkurentas. Taip pat ir pačių backlink'ų puslapių išeinamųjų nuorodų kiekis turi svorį šiuo aspektu.
     
    Svorį turi ir kiti faktoriai, kaip domeno amžius, index'o dydis.
     
    Labai gerai yra išrašyti visas nuorodas, kuriose galima būtų parašyti savo išeinamąją nuorodą ar tai būtų forumas ar blogas ar pirktas straipsnis ar straispnių marketingas ar web 2.0 marketingas ir t.t.
     
    LEMIAMAS FAKTORIUS nišos analizėje: UŽSISPIRYMAS, NEBIJOTI SUDEGTI - geriau anksčiau, nei veliau. + Jei galvojat, neįveiksit konkurencijos - geriau pasikonsultuokit ir vistiek eikit į karą. Geriau daryt, nei žiūrėt, nes taip būna, kad vistiek atsiras raktažodžių, pagal kuriuos po truputį atsiras pozicijos.
     
    Jeigu jūsų raktažodis gaus nors 50 žmonių į mėnesį, tačiau Jūsų raktažodis bus tikslinis, JŪS PARDUOSITE.
     
     
    6. Tinklapis..
     
    Du scenarijai:
     
    domenas, kuris yra raktažodis - tokiu atveju pagrindinis puslapis bus prepardavimas mūsų produktui.
     
    domenas, kuris susijęs su raktažodžiu - tokiu atveju pagrindinis puslapis turės trumpą apžvalga esamo prepardavimo straipsnio subdomene.
     
    Gausis taip:
    Susiję raktažodžiai bus optimizuoti straipsniai, kurie ves į pagrindinį raktažodį - prepardavimą produktui.
    Jeigu domenas yra susijęs su raktažodžiu, tuomet jis irgi ves į raktažodį subdomene - prepardavimą produktui.
     
    Mano struktūra yra dviejų raktažodžių domene, kuris susijęs su raktažodžiu:
     
    http://www.part.lt/img/944eb30c5ada2f3a7698769c4733b43f87.jpeg
     
    Jei atkreipsit dėmesį, tiek iš straipsnių, tiek iš pagrindinio puslapio, tiek iš prepardavimo yra nuorodos į produktą.
     
    Tinklapio dizainas turėtų būti švarus, tačiau labai paprastas. Nebent jeigu jūsų produktas yra lupų blizgučiai, tuomet ir turėtų blizgėt.
     
    7. Kokybė - tekstų kokybė turi būti aukščiausio lygio, nes pardavimai priklauso tik nuo to.
     
    8. Backlinkai - svarbiausias faktorius.
     
    Už visą tai, ką pasakiau, galėčiau laisvai imt pinigus, bet man biški prieš moralę uždirbt iš to, sakydamas kaip uždirbt.
     
     
    1. Bum/article marketing: Ezinearticles.com, Goarticles.com, amazines.com - ir panašiai. - Visi jie leidžia dėti anchor tekstus.
    2. Web 2.0/Linkwheel(pagarba howie schwartz, lemonarian) - anchor nuorodos iš squidoo.com, hubpages.com, propeller.com, wordpress.com ir t..t.t - esmė, jog sukūriamas ratas kuris veda į Jūsų tinklapį. Visa tai bus rašymo sąnaudos.
     
    3. Konvertavimas: tekstus paverčiame programomis, video, skaitalais, netgi audio :wacko: su anchorais. Čia bus youtube, revver, isnare, PAR tinklapiai.
     
    4. Social bookmark: onlywire.com, viskas bus aišku.
     
    5. WEB 2 profilių backlinkai - metodas ant bangos, tačiau jau praranda savo svorį, dėl patekimo į publiką. Pasirodo daugelyje socialinių tinklų galima padaryti savo profilį ir į jį įterpti teksto dalį su anchor tekstu.
     
    6. Mokami: uniquearticlewizard.com, articlemarketingautomation.com, reviewme ir t.t.
     
    7. Direktorijos vis dar gerai.
     
    8. Visos nuorodos turėtų būti dofollow. Seoquake turi funkcija rodyti nofollow nuorodas
    8. Biudžetas
     
    Jeigu esat super ultra geri anglų rašytojai, tuomet galima būtų apseit tik su domenu, hostingu (na tas ir taip aišku).
     
    Jeigu neesat super ultra turbo rašytojai, tuomet rašymui atidėt teks apie 100 dolerių.
     
    Jeigu norėsit ir tinklapio derinimo paslaugų, oustource'inti, tuomet dar reikės apie 250 dolerių.
     
    Geriausia vieta ieškotis rankų yra getafreelancer.com - kainuos 3 dolerius.
    Klausimai laukiami. Atsakymai bus. ^_^
  5. Patinka
    Somas sureagavo į falco Kaip sukurti sėkmingą internetinį projektą Lietuvoje?   
    Kaip sukurti sėkmingą internetinį projektą Lietuvoje?
     
    Tai nėra kažkokiais tiksliais ir neginčijamais faktais paremtas straipsnis, o tiesiog mano asmeninė nuomonė.
     
    Visų pirma, reikia idėjos. Galima rinktis iš dviejų variantų - orginali mintis arba darbas toje nišoje, kur jau yra tiesioginių konkurentų. Jei pasirinkote antrąjį variantą iškarto iškelkite sau klausimą - kuo mano projektas bus geresnis ir labiau pritraukiantis lankytojus nei konkurentų projektai? Iškarto įspėju vengti šių sričių:
     
    Hostingai
    Pramogų portalai
    Failų dalinimosi sistemos (hubai, torrentai ir t.t.)
     
    Pirmųjų dviejų nerekomenduoju dėl masiškai perpildytos rinkos, todėl tik nedaugeliui pravyksta prasimušti šiose srityse, na, o trečiojo varianto nesiūlau dėl to, kad jau nuo pat projekto pradžios reikės didelių serverio resursų + gali atsirasti daug ''netikėtumų'' kurie nutrauks jūsų veiklą ir negausite pelno (hakeriai, valstybės institucijos ir panašūs veiksniai).
     
    Jeigu jau pasirinkote savo verslo kryptį, iškarto nuspręskite ar jums užteks lėšų idėjai įgyvendinti (nieko nėra blogiau, nei nepabaigtas projektas - jį bus netgi sunku parduoti ir beveik 100%, kad neatgausite pradinių investicijų), taip pat kaip ir kiekvienoje investicijoje apgalvokite - ar galite leisti prarasti šią pinigų suma, jei projektas būtų nesėkmingas? Viską apgalvojus galima aptarti pirmuosius svarbius dalykus:
     
    Domenas - tik .lt plėtinys, be jokių - , ar ilgų žodžių.
    Hostingas - serveryje stovinčiame Lietuvoje, pvz. Serveriai.lt ar domenas.net , tik nepirkite plano galvodami apie gilią ateitį, pradžioje rinkitės mimimaliausią planą, nes dar neaišku ar projektas bus sėkmingas.
    Bendra projekto komanda - nekvieskite į savo komandą visų iš eilės - programuotojo, dizainerio ir t.t. Jums svarbiausias - pelnas, o kiekvienas papildomas narys jį mažina ir atsiranda tarpusavio konfliktų galimybė, todėl patariu viską įgyvendinti vienam ir tiesiog pirkti atskiras paslaugas iš kitų asmenų, pvz. Dizainą puslapiui. Vis dėlto jei jūsų biudžetas apribotas, pirmenybę teikite programuotojui, nes tai vienos iš brangiausių paslaugų.
    Dizainas - atkreipkite dėmesį į praktiškumą, nes kartais įmantriausi dizainai būna labai problematiški vartotojui.
     
    Ko reikėtų vengti projektuose, kurie skirti LT rinkai:
    Internetinių bankų - egold, moneybookers ir t.t. , geriau rinktis paprastą apmokėjimą banko pavedimu, o šiuos būdus įvardyti netiesiogiai, kaip galima alternatyvą. (Čia aktualiausia internetinėms parduotuvėms).
    Forumų ir svečių knygų (čia turiu galvoje, kaip papildomą puslapio dalį) - geriau rinktis ''live help'' scriptus ar paprastą ''supportą'' el. Paštu.
    Apklausų - pvz. Ką galvojate apie šį mūsų puslapio pasikeitimą. (Iššimtis pramoginiai portalai).
    Reklamos mainų su kitais puslapiais - geriau projekto veiklos pradžioje neteršti savo puslapio reklama, nes tai tik įvaizdžio gadinimas.
     
    Ką patarčiau naudoti savo projekte:
     
    Naujienų skiltis - paprastai naudinga funkcija, ypač jei puslapis yra dažnai atnaujinamas, taip pat galima imituoti aktyvią puslapio veiklą smulkiais pakeitimais ar kitomis naujienomis.
    Atsiliepimus - jeigu teikiate kažkokias paslaugas ar pardavinėjate prekes. Patartina prie atsiliepimo paminėti datą.
    Išsamius kontaktinius duomenis - žinoma, tai netinka pramoginiams portalams, tačiau el. Parduotuvėje vien el. Pašto adresas nesuteiks solidumo.
     
    Naudingos reklamos sistemos:
    Skelbiu.lt - bene pigiausia reklama, kokią įmanoma rasti su tokiu aktyvumu.
    Google Adsense - efektyvi reklama, tačiau salyginai brangi.
     
    Dėl ko projektas dažniausiai būna nesėkmingas:
     
    Perdėtų vilčių į savo idėją - psichologinis faktorius, kurį sunku kaip nors apriboti, tiesiog dažniausiai, jei tau pačiam patinka tavo idėja, pradedi nematyti jo minusų.
    Prastos rinkos analizės - dažniausiai tai būna nepastebėti konkurentai arba neįsigilinimas į klausimą: kuo mano tinklapis sudomins lankytoją?
    Nesutarimų su savo projekto komanda - tipinis variantas yra idėjų išsiskyrimas ir tada tinkapį galima ''laidoti'', nes nebeišeina jo plėtoti.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...