Pereiti prie turinio

Gierka

Nariai
  • Pranešimai

    15
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Gierka gavo reakciją nuo ovsas1 Kur slypi interneto tinklalapio vertė?   
    Na nelabai sutinku, kad tinklapio verte slypi tik turinyje.
     
    Man, kaip tinklapio savininkui, pirmiausia svarbiausia, kad mano interneto svetaine kuo geriau konvertuotu, t.y. kad kuo didesnis procentas lankytoju arba uzsiregistruotu naujienlaiskio gavimui, arba nupirktu mano reklamuojama produkcija. O tam, kad pardavimu konvertavima padidinti, be abejo, vienas is pagrindiniu budu yra efektyvus turinys.
     
    Taciau nereikia pamirsti, kad interneto marketingo pasaulyje naudojamas "split testing'as", kada vienam lankytojui pateikiamas vienas tinklapio turinio variantas, o kitam kitas. Skirtis tokie tinklapiai vienas nuo kito gali tik, pavyzdziui, antraste. Tyrimai rodo, kad tik antrastes pakeitimas gali padidinti pardavimu konvercija simtais, o kartais net tukstanciais procentu!
     
    "Split testingas" sudetinga tema, taip pat kaip ir efektyvaus internetinio turinio rasymo tema.
     
    Isvada tokia, kad neuztenka parasyti turini ir tiketis, kad tas turinys pades efektyviausiai parduoti prekes. Ta turini reikia TESTUOTI ir tokiu budu kelti tinklapio verte!
  2. Patinka
    Gierka gavo reakciją nuo ovsas1 Kur slypi interneto tinklalapio vertė?   
    Na nelabai sutinku, kad tinklapio verte slypi tik turinyje.
     
    Man, kaip tinklapio savininkui, pirmiausia svarbiausia, kad mano interneto svetaine kuo geriau konvertuotu, t.y. kad kuo didesnis procentas lankytoju arba uzsiregistruotu naujienlaiskio gavimui, arba nupirktu mano reklamuojama produkcija. O tam, kad pardavimu konvertavima padidinti, be abejo, vienas is pagrindiniu budu yra efektyvus turinys.
     
    Taciau nereikia pamirsti, kad interneto marketingo pasaulyje naudojamas "split testing'as", kada vienam lankytojui pateikiamas vienas tinklapio turinio variantas, o kitam kitas. Skirtis tokie tinklapiai vienas nuo kito gali tik, pavyzdziui, antraste. Tyrimai rodo, kad tik antrastes pakeitimas gali padidinti pardavimu konvercija simtais, o kartais net tukstanciais procentu!
     
    "Split testingas" sudetinga tema, taip pat kaip ir efektyvaus internetinio turinio rasymo tema.
     
    Isvada tokia, kad neuztenka parasyti turini ir tiketis, kad tas turinys pades efektyviausiai parduoti prekes. Ta turini reikia TESTUOTI ir tokiu budu kelti tinklapio verte!
  3. Patinka
    Gierka gavo reakciją nuo ovsas1 Kur slypi interneto tinklalapio vertė?   
    Na nelabai sutinku, kad tinklapio verte slypi tik turinyje.
     
    Man, kaip tinklapio savininkui, pirmiausia svarbiausia, kad mano interneto svetaine kuo geriau konvertuotu, t.y. kad kuo didesnis procentas lankytoju arba uzsiregistruotu naujienlaiskio gavimui, arba nupirktu mano reklamuojama produkcija. O tam, kad pardavimu konvertavima padidinti, be abejo, vienas is pagrindiniu budu yra efektyvus turinys.
     
    Taciau nereikia pamirsti, kad interneto marketingo pasaulyje naudojamas "split testing'as", kada vienam lankytojui pateikiamas vienas tinklapio turinio variantas, o kitam kitas. Skirtis tokie tinklapiai vienas nuo kito gali tik, pavyzdziui, antraste. Tyrimai rodo, kad tik antrastes pakeitimas gali padidinti pardavimu konvercija simtais, o kartais net tukstanciais procentu!
     
    "Split testingas" sudetinga tema, taip pat kaip ir efektyvaus internetinio turinio rasymo tema.
     
    Isvada tokia, kad neuztenka parasyti turini ir tiketis, kad tas turinys pades efektyviausiai parduoti prekes. Ta turini reikia TESTUOTI ir tokiu budu kelti tinklapio verte!
  4. Patinka
    Gierka gavo reakciją nuo ovsas1 Kur slypi interneto tinklalapio vertė?   
    Na nelabai sutinku, kad tinklapio verte slypi tik turinyje.
     
    Man, kaip tinklapio savininkui, pirmiausia svarbiausia, kad mano interneto svetaine kuo geriau konvertuotu, t.y. kad kuo didesnis procentas lankytoju arba uzsiregistruotu naujienlaiskio gavimui, arba nupirktu mano reklamuojama produkcija. O tam, kad pardavimu konvertavima padidinti, be abejo, vienas is pagrindiniu budu yra efektyvus turinys.
     
    Taciau nereikia pamirsti, kad interneto marketingo pasaulyje naudojamas "split testing'as", kada vienam lankytojui pateikiamas vienas tinklapio turinio variantas, o kitam kitas. Skirtis tokie tinklapiai vienas nuo kito gali tik, pavyzdziui, antraste. Tyrimai rodo, kad tik antrastes pakeitimas gali padidinti pardavimu konvercija simtais, o kartais net tukstanciais procentu!
     
    "Split testingas" sudetinga tema, taip pat kaip ir efektyvaus internetinio turinio rasymo tema.
     
    Isvada tokia, kad neuztenka parasyti turini ir tiketis, kad tas turinys pades efektyviausiai parduoti prekes. Ta turini reikia TESTUOTI ir tokiu budu kelti tinklapio verte!
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...