Pereiti prie turinio

balcitom

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    1.348
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    13
  • Atsiliepimai

    100%

balcitom Pranešimai

  1. 10-15 % per metus eksplotacinem islaidom ir einamiesiems remontams yra nedaug jei masinos verte nu max 3000 eur.

    Del kiekvieno garso vaziuoti i servisa visko tikrinti ir dar nieko nerasti irgi ne pats gudriausias dalykas.

     

    Esme tokia (grynai is komentaru) jog BMW eksplotacines islaidos labai dideles, nes:

    1. Remontuoja pastoviai kazkas, kas sudaro 10-15% vertes masinos

    2. Neremontuojama niekas, bet vistiek reguliariai lankomasi servise.

     

    Siaip pastebejimas jog daugeliui bmw tampa ne masina, o pomegiu, i kuri pastoviai investuojama savo malonumui o ne is reikalo. Panasiai kaip kokia zvejyba ar medziokle.

     

    As i masina neinvestuoju isvis. Man masina yra nuo tasko A i B ir tolimesnem kelionem. Butent del ju rinkausi BMW, nes kiek vazinejau su Passat, Golf, Opeliais - nepatiko.

    Beto pasakiau, kad reguliariai lankausi, nes man tai nemokama ir galiu tuo pasinaudoti, tai kodel gi ne? Juolab, kad ten masina daznai stovi.

     

    320d remontas per 11 men buvo toks: pakeisti tepalai ir visi filtrai pirma pirkimo diena 120eu, pakeistas termostatas uz 20 euru ziema, pakeisti stabdziu diskai su kaladelem + pakeistos dvi kardano gumos isviso 520 euru. Del stabdziu galejau sutaupyti, jei planuociau parduoti, bet dejau geresnius. Del kardano netaupiau taip pat, nes masina planuoju dar tureti apie 2 metus. Ar cia daug, ar ne - spresti jums. Bet as vaziuoju ir vargo nematau ir tiesiog keista, kai sako kad brangus islaikymas BMW. Jei nebuciau suvares kardano per savo lakstymus + chipuota pas mane nezenkliai (daugiau del eco).

     

    325i remontas per 7men buvo toks. Pakeisti visi filtrai, zvakes, tepalai 160eu, keista grandine + sutvarkytas voztuvas 350eu, 3x traukes (del R19 ratu ir "geru" vilniaus gatviu) po 20 ar 30 eu nepamenu, tvarkytas generatorius 80 eu.

     

    Ir jei pasakysit, kad tai paziek kiek isvardinai.. Bet tada paskaitykite kokie tie gedimai - grandine, kardanas, stabdziai (nors cia eksplotacinis), generatorius.. tai po 50-150k km laikantys tvarkymai. Susitvarkai viena kart - pamirsti kol turi ta masina. Ir sakysite, kad kitai masinai pigiau keist grandine ar tvarkyt generatoriu? Parodykit. CLS mersui grandine keist 1,5k..

  2. galit kasnors taip strukturiskai atsakyti - ka pakeite jusu gyvenime motyvaciniai irasai ir kaip del to dabar jauciates?

     

    As neziuriu J. Peterson, bet ziurejau Casey Neistat, kai jis tik pradejo daily vlogint 2015 kova (as ji subscribines kai jis vos 50k sub turejo ir ziuredavau jo Nike kurtas reklamas, o dabar jis vienas didziausiu Youtuberiu). Nepraleidau ne vieno vlogo iki kol jis nutrauke daily vlogs. Tas zmogus yra kazkas tokio, kurio idejas, mastyma ir viska norejau pasisavinti. Jis idomus, turintis sava stiliu ir neklausantis aplinkiniu daro kas ji veza. Kai ziurejau ji man dave motyvacijos kazka paciam siekti, supratau, kad tarkim vlogint - nereikia geriausios kameros, kaip ir piesiant dizainus nereikia geriausio kompo. Ne irankis svarbiausia, o rezultatas ir istorija. Tai supratau tik paziurejes jo video. Dabar jauciuosi taip pat motyvuotas, aisku gaila, kad nebevlogina jis, bet suprantama, kai atsiranda seimos pagausejimas norisi laiko daugiau skirti jai.

  3. Tie, kurie sako, kad turi BMW daug metų ir nieko jam nedarė - matyt jiems dzin, kad viskas barška ir niekas neveikia, vedasi-važiuoja ir gerai :)

     

    Gal nori atvaziuoti ir perziureti ta "barskuti"? As i servisa nuvaziuoju karta per men del profilaktikos pasikelti, perziureti akiai matomus dalykus (man tai nieko nekainuoja, tai kodel gi ne) ir dazniausiai viskas buna gerai. Tau gal parasyti ka isleidau savo BMW? Neieskau problemu, kur ju nera ir tiek. Pradejo vos jaustis stabdziai, kad nusidevejo - nuvaziavau kita savaite pakeiciau. Pradejo kardanas drebet - nuvaziavau sutvarke. Jei vazineja kiti su barskanciais ir sako, kad nieko neinvestuoja, tai nereiskia, kad ir kiti taip tik sako.

     

    Pats priziuriu masina ir skiriu jai 10-15% nuo jos vertes per metus. Cia yra normali kaina bet kokio automobilio prieziurai (as net daug maziau isleidziu nei kiti, nes apklausos ir statistika rodo, kad kiti daug daugiau isleidzia).

  4. Vilniuje vienoje patalpoje yra naudojamas cgates internetas ir tele2 (tele2 naudojamas daugiausiai kaip alternatyva labai dažnai lūžtančiam cgates) -cgates pingas Lietuvoje ~2-3ms, tele2 apie 20-30ms (oro sąlygos tele2 daro įtaką, cgates ne). Tuo tarpu su užsieniu ping'as supanašėja, bet vis tiek cgates naudai - savaitgalį buvo ~105 cgates ir apie 110 tele2.

     

    Jau 11 men Vilniuje naudoju Cgates - ne vieno sykio nebuvo nuluzes. Kaune kai gyvenau irgi naudojau daugiau nei 1metus, ne sykio nesusiduriau su absoliuciai jokiomis problemomis.

  5. Tiesiog turint bmw patartina drausti kasko vien del didesnes detaliu paklausos nei kitu automobiliu, taip pat kiek pastebejau ir kaina kasko bmw stipriai didesnė nei kitų automobilių.Taip gali nedrausti, bet jeigu nerastai po nakties kas tikrai didesnė tikimybe nei nerasti citroen ar kokio opel tai būtų ašarų.

     

    Tai ir sakau nuo zmogaus priklauso ar draust KASKO, ar ne. Galbut turi garaza saugomam komplekse ar saugomoj aiksteleje vieta.

     

    Teko porą mėnesių dirbt autoservise, tai iš BMW dažniausias svečias būdavo E65. Antras pagal dažnumą E60. E90 tai išvis nepamenu ar buvo atvežę per tą laiką. Apie prancūzus sunku kažką pasakyt, nes vos keli atvežti buvo

     

    E65 isvis neaisku ar ten BMW. :D Grynas "kosmosas".

    As sakau galiu viska isvardinti ka tvarkiau E90 325i per 7 men. ir ka per metus laiko 320d.. Tai praktiskai eksplotaciniai neskaitant benzui permesta grandine buvo gesinimo metu, bet cia sito niekas negali numatyti.

  6. Mano nuomone geriau žiūrėk ne 2015 kibirą ar bmw 2008 m o tarkime 2012 metų vidutines klases automobili uz tuos pacius pinigus. bmw eksploatacija nera žiauriai brangi, bet dauguma atveju sumokesi uz kasko daugiau nei i tarkime už kokio tvarkingo citroen remonta. tai čia tokis trpinis variantas tarp prabangos ir metų.

     

    Tai KASKO ne visiems reikalingas. Tarkime as antro E90 jau nedraudziau KASKO, nes persikrausciau ir turiu pozemini, tai nematau reikalo moket KASKO. Cia nuo kiekvieno zmogaus poreikiu priklauso. Ir siaip permokesi ilgajam laikotarpiui KASKO draudziant bet koki automobili - nebutinai BMW.

  7. ačiū už komentarus, bet taip ir norėjau parašyti, kad klausimas nekonkretus, kas kaip supratot tokios ir nuomonės noriu, tiesiog norėjau išgirsti argumentus kodėl ką ir kodėl.

     

    Tiesiog turek omenyje, jei pirksi brangesni E90, turi atsideti KASKO (nebent tau jo nereikia) - priklausomai nuo stazo, bent man buvo tuo metu 23, 5 metai stazo tai paskaiciavo civilini ir KASKO 1400 euru. Nebuvau durnas ir draudziau ant tecio - gavosi 400 su biskiu nepamenu.

     

    Taip pat turek dar atsidejes bent kelis simtus. Jei pirktum 325i, patarciau iskart keist grandine (isvis as jei benza pirksiu - iskart keiciu grandine). Keitimas kainuoja 350 euru, bet busi ramus. Man permete gesinimo metu, tai dar papildomu bedu turejau - buciau zinojes, kad tik 350 kainuoja keitimas - buciau iskart pakeites.

     

    O siaip bendra eksplotacija. Iskart keiti tepalus, filtrus, zvakes (tiek benzui, tiek dyzeliui), persipurtai vaziuokle. Man 320d dabar tepalai + visi filtrai su darbu kainavo 120 euru. Taip pat praeita men keiciausi visus stabdziu diskus su kaladelem, dejau brangesnius, nes ne pardavimui masina, tai gavosi 300 su darbu. Kitas dalykas - vaziuokle. Pries tai ant E90 turejau R19 ratus su 35 aukscio padangom, tai traukes kas menesi keiciau. Gerai, kad jos nebrangios, bet turek omenyje, kad geriau mazesni ratai. Dabar nuo geguzes (beveik metai ir 28K km jau pralekta) su R16 ir nezinau kokio aukscio padangom lakstau, tai vaziuokles dar netvarkiau, o kiek pakeliu masina - sako nera ka tvarkyt - viskas ciki ir tech praejo.

     

    Ir siaip patinka sitas auto.. Ilgesneje kelioneje patogus, kaip ir trumpoje. Manevringas, eksplotacija - normali, nors daug kas pasakytu "BMW numaus kelnes".

  8. Tiek prancūziškas, tiek vokiškas mašinas yra tekę eksploatuoti kaip kasdienines. Dėl gedimų - VISIŠKAS MITAS, kad prancūzai genda dažniau. Nusipirkit tą patį lietuvių mėgstamą BMW e60, ir pamatysit, kad servize jau geriausias klientas tapot su kasdienėm mašinos ligom. Ne vienas draugų rate o ir aš pats turim dabar bmw e60/e90, visi su tom pačiom brangiom bėdom lakstom.

    Prancūziškos mašinos kurias tekę ilgiau turėti (daugiau nei 3 metus kasdienio važinėjimo) - Peugeot/Citroen. Dėl el. gedimų mitas, dėl mechaninių mazgų, tas pats kas BMW tų pačių metų, vis kokie šūdukai išlenda. Kalbu abiem atvejais apie dyzelinius variantus.

    Todėl argumentus lietuviškus apie vokišką kokybę, ir prancūzišką "šūdą" ignoruok, nieko nesakantis faktas, tik emocijos.

     

    Dėl vairavimo kokybės lyginant panašius modelius, kaip pvz Peugeot 508 / Citroen C5 2015 metų, ir iš BMW pagal klasę panašų 2008 metų E60 penktuką, tai žinoma, BMW su savo 3.0 dyzeliu "lupa" kaip žvėris, ant kelio stovės gerokai geriau nei PSA koncerno auto. Jei kalbam apie komfortą - Peugeot 508 lyginant su BMW e60 gal ir bus panašūs, bet jei paimtum Citroen C5 su hidrauline pakaba, nebenorėtum sėst į tą BMW.

     

    Gerai jau kažkas komentavo, kad reiktų pravažiuoti su abiem, emocija sėdint prie vairo bus skirtinga. Peugeot/Citroen visgi labiau dizainas, neprovokuojantys varikliai spaust, tuo tarpu BMW... na su juo ir taip aišku.

     

    Nezinau, turiu jau antra E90 ir nesigailiu. Turejau tiek benza, tiek dyzeli dabar (ir vel planuoju ant benzo sesti). Kasdieniniu bedu (spjaunu per kairi peti) kol kas nera. Viska keiciu laiku, priziuriu. Nevazineju kaip pensininkas, todel i kuro sanaudas net neziuriu, bet tikrai i 9l Vilniuje telpu. Man si klase patinka, kad stovi ant kelio labai smagiai ir ziauriai geras masinos valdymas, gali net per pirmas 10min priprasti ir jaustis saugiai.

     

    Nesakau ir kad Prancuzai sudai. Bet as perku masina tokia, kad man butu malonu joje ir viduje sedeti, ko negaliu pasakyt apie jokius Citroen, kur viduje, kaip virtuveje.

  9. Tai vat del to ir sukuriau forum posta :D

     

    Tai posta sukurei apie eToro. Nemanau, kad mes atsakem i tavo klausima. Gali labiau dar pasigilinti i eToro (as nesigilinau, nes man valiutu kursai neidomu).

    O apskritai apie investicijas turetum siaip pasiskaityti kokie yra pagrindiniai budai ir issirinkti sau tinkama.

  10. Na, taip gali kopijuoti kito investuotojo, kuris tau atrodo geras, ir jei jis uzdirba - tu uzdirbsi taip pat. Bet ten nera kazkokie idomus IR (2-10%) ir dar man atrodo, kad jei kopijuoji kita zmogu, turi uz sia paslauga susimoketi (galiu klysti, bet manau, kad yra kazkoks %, kuri atiduot turi).

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...