Pereiti prie turinio

balcitom

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    1.348
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    13
  • Atsiliepimai

    100%

balcitom Pranešimai

  1. šriftas neblogas, bet įdomu būtų pamatyti kitokių, ryškesnių

    nebent vienas pakeitimas dabar domina, tai kairėje pridėti dar vieną eilę žalią, viso 4, 2 žalios, 2 dar vyniojasi

    Jei gerai supratau apie šriftą, tai štai dvi variacijos. Man asmeniškai labiau pirmasis patinka, nes jis yra apvalintas, kaip ir pats simbolis.

    Taip pat padariau dvi variacijas su 4 žaliom eilėm. Vienas stačiakampio formos, o kitas kvadrato. Kuris labiau? :)

    post-26382-0-42249800-1459945163_thumb.png

  2. ~15m. senumo auto važiuoklei išleisti 1300Lt lito laikais yra labai daug. Ir geriau parašytum ne kiek laiko, o kiek km pravažiavai ir kokiais keliais. Gal jis tuos pusantrų metų garaže prastovėjo :)

    Daugelio japoniškų auto važiuoklei išleidžiama nedaugiau poros šimtų litų per ~50k km. Mašinos būna ir 20m senumo, ridos ir 400k ir daugiau, o nemažai važiuoklės detalių stovi dar originalios. Manau tai kažką sako.

    1300 Lt normaliam servise, visiškai nauja, vokiška, važiuoklė su garantija. Per pusantrų metų 30k nuvažiavau, pagrinde Kaune, ir pas mane link namų važiuojant labai daug šulinių ir duobių, tai dažnai neišvengiu jų tai gal ir atsidaužė šarnyras.

  3. Naudingas ir issamus patarimas. Pasizvalgysiu po skelbimus. O kaip pati eksplotacija? Kokiu bedu turejei su ja?

    Nusipirkau ir gal po mėnesio lūžo priekinė šakė, tai keičiau iškart visą važiuoklę į visiškai nauja, todėl mokėjau brangiau 1300 Lt (tada litai buvo), bet ji net po pusantrų metų technikinę praėjo tik vienas šarnyras klebėjo, tai susitvarkiau už 30€ (nežinau ar pirkau su sugadinta, ar kas ten buvo, bet stabdymo metu (užkišo mikroautobusas) įvažiavau į duobę). Tuo ir viskas pasibaigė. Aišku tepalai, filtrai ir panašiai čia visose mašinose tas pats. O daugiau rimtesnių gėdimų neturėjau. Ai, dar klimą tvarkė, nes nešaldė, siurblyje problema buvo (40€ gal). Šiaip man tikrai buvo gera mašina. Aišku, už geresnį Passatą (neužvaikytą), tai reikia ir pamokėti daugiau ir ilgai paieškoti manau.

  4. Nuo Audi noriu pasidaryti pertrauka. Norisi kitu gamintoju auto isbandyti.

    Apie Opel negaliu nieko pasakyti, bet dar gali pasidairyti į Passat B5 1.9TDI 81kw. Pats turėjau tokį, tai mišrus gaudavosi 6.4 l su mano važiavimu (tiek praspaudžiant, tiek normaliai). Ekonomiškas tikrai, mieste daugiau nei 7 l nevalgė, o galios irgi užtekdavo. Bent jau aš džiaugiausi kuro sąnaudomis ir gan didele mašina (turėjau universalą).

  5. O kada per TA tikrina varikli? Asmeniskai man niekada nei kas klause kas ten nei ka, tarkim Kedainiuose net kapoto neatidaro :))

    Aisku tik skirtumas cia, kad dokuose benzinas, o realiai dyzelis.

     

    Kitas dalykas darant ekspertize ar galima padaryti BMW M5 ir tik variklis butu dyzelis 2,0? Ar galima viska pakeisti i BMW 520?

    Man Kėdainiuose atidarė kapotą ir patikrino normaliai. Čia praeita savaitę buvau tech. apžiūroje.

  6. Pritariu temos autoriui, kad nei autoplius, nei autogide ar kituose Lietuviškuose skelbimų portaluose paieškos yra tiesiog tragiškos. Programėles telefonams taip pat nėra normaliai išbaigtos. Kainos neadekvačios ir neįsivaizduoju dėl ko jos kyla. Praeita vasarą įdėjau tiek autogidas, tiek autoplius skelbimus sumokėjau už abu ~8€. Dabar vien autogide 8€ kainuoja, o dar autoplius 7€, tai gaunasi mašiną įdėti pardavimui 15€ (50LTL) kainuoja, nuo kada?

     

    Apie autobilis kol kas neturiu neigiamų emocijų. Įdėjau skelbimą nemokamai tik į autobilis (kitur niekur nedėjau, nes galvojau vakare po paskaitų įdėsiu), tai per 5h nebeturėjau mašinos.

  7. Taip, man šį jau įmetė į logopond kaip panašumą. Panašumas yra neisginčyju, bet dariau pagal save ir nebuvau jo matęs iki kol logopond įmėtė linką. Bet kuriuo atvėju, manau nelogiška teisti, nes čia skirtingi logai, skirtingai pateikti. Tas pats, kaip sakyti, kad negali daryti logotipo su rozete, ne skažkas kitas jau rozetę panaudojo.

    Negali daryti, jei tai jau yra Trademark ir aprašytas Copyright. Čia tavo teiginys teigia, kad gali tarkim Apple logotipą nupiešti, bet ne dešinėje pusėje iškasti šoną, o kairėje ir jau čia naujas logo skaitysis. Pamėgink ir niekaip jam negausi Trademark statuso.

  8. O čia žiūriu yra šiek tiek apie BMW žinančių. Pats planuoju imti BMW, bet naujesni E90 arba E91. 3 litrų labai brangios, 7k ir į viršų su normalesne komplektacija, tai apsistojau ties 320d kainos normalesnes jų, jau iki 6 su normalesne net komplektacija galima priglausti. Tik va noriu suzinoti ar su jom (būtent 320d) yra didelių problemų? Aš suprantu, kad nusipirkęs reikės dar kist pinigu ir tai perkops drąsiai 500-700€, bet aš kalbu iš važiuoklės ir motoro pusės. Gal kas turit tokį variantą?

  9. Arba perki passatą, remontuoji važiuoklę ir kitus mazgus stabiliai kartą į mėnesį ir visiems sakai, kad labai patikima mašina, niekas joje negenda ir dalys pigiausios. Nes visi taip daro :)

    Pirkau aš Passat'ą, kaip pirmąją mašiną, nes nenorėjau daug pinigų investuoti - gal sudaužysiu ar ką, juk naujokas buvau kelyje, bet čia ne apie tai. Į savo Passat reikėjo tik nusipirkus važiuoklę pasikeisti ir viskas. Aišku ten tepalai, filtrai ir pan, prie rimtų gedimų nepriskiriu (jei taip galima pavadinti). Aš per daugiau nei metus įdėjau į mašiną 0 pinigų. Tai nesuprantu, kodėl sakai, stabiliai ten kažką tvarkyt joje reikėtų.

  10. v2. 'responsive' dizainas, tad lengvai prisitaikytu ir plansetei ir mobiliajam irenginiui, ka siulyciau pasidaryti siam puslapiui, jei norite buti inovatyvus ir profesionaliai atrodyti. Siulyciau ziureti i prieki, nes ne visus 'isskirtinius' dizainus galesit pritaikyti tam.

    Jei apie 'išskirtinius' turi omenyje mane, tai responsivei ir mano pilnai gali būti, piešiu visada ant bootstrap grido, todel nuotraukos, ikonos, tekstai ir visa kita visada savo vietose, o background tiesiog tas pats. Visu dizainai, kuriuos mačiau čia galima padaryti pilnai responsive.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...