Pereiti prie turinio

Lasmorfijus

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    110
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Lasmorfijus sureagavo į AurimasSK Marketingo patarimai   
    Kaip gauti daug užklausų? Unikalus pasiūlymas pagal 4U formulę.
     
    Per kiek laiko jūsų tinklapis turi sudominti potencialų klientą, jei nenorite, kad jis iš karto paliktų puslapį? Per 6-7 sekundes. Ką galima padaryti, jog per šį laiką potencialus klientas susidomėtų jūsų preke ar paslaugomis? Žinoma, puiku, jeigu jūsų tinklapis yra struktūriškai tinkamai sudėliotas. Tačiau tik gera antraštė gali sudominti potencialų klientą per tokį trumpą laiką. Vien dėl geros antraštės jūsų svetainės konversija gali šokti kelis kartus.
     
    “Anglų kalbos mokykla”, “Grožio salonas Vilniuje”, “Gitaros pamokos Vilniuje” - tai nėra tos antraštės, kurios gali sulaikyti jūsų potencialų klientą. Šiandien įrašas apie vieną iš daugelio antraščių kūrimo metodikų - 4U: Usefulness (nauda), Ultraspecificity (specifiškumas), Urgency (skubumas), uniqueness (unikalumas). Visi šie kriterijai turi būti jūsų antraštėje.
     
    Nauda. Antraštėje iš karto turi būti nurodoma nauda, kurią gaus jūsų klientas. Pasakysiu super banalią frazę: jei jūs parduodate lovas, jūs klientui turite pardavinėti kokybišką miegą.
     
    Specifiškumas. Kai klientui yra aiški nauda - ją reikia konkretizuoti. Kiek konkrečiai pinigų sutaupys klientas, jei praeis jūsų kursus apie finansus? Kiek dainų išmokysite groti gitara?
     
    Skubumas. Pabrėžkite, per kokį laiką klientas gaus jūsų aprašytą naudą. Pavyzdžiui, per kiek laiko klientas išmoks groti gitara 10 dainų?
     
    Unikalumas. Pasakykite, kodėl jūsų prekė ar paslauga yra pranašesnė nei konkurentų.
     
    O dabar pabandykime sukurti antraštę pagal 4U formulę.
     
    Kaip nišą paimkite gitaros pamokas. Pabandykime vietoj “Gitaros pamokos Vilniuje” sukurti geresnę antraštę.
     
    Jau po 5 pamokų su gitara mokėsite groti 10 dainų, naudojant 6 pagrindinius akordus.
     
    Nauda - išmokti groti gitara.
    Specifiškumas - išmokti groti 10 dainų.
    Skubumas - per 5 pamokas.
    Unikalumas - naudojant 6 pagrindinius akordus.
     
    Žinoma, kartais visų kriterijų antraštėje panaudoti nepavyksta, nes pasiūlymas gali skambėti nelogiškai ir absurdiškai. Arba tiesiog antraštė gali tapti labai ilga. Bet net ir 2-3 kriterijų panaudojimas gali sustiprinti jūsų pasiūlymą. Tikiuosi, kad visi suprantame, kad nerealių ir melagingų antraščių irgi negalima kurti.
     
    Taip pat gali būti, jog jūsų nišai netiks tokia antraščių formavimo metodika. Visada reikia testuoti. Gali būti, jog jūsų tikslinei auditorijai tokios antraštės nepatiks. Bet apie tai reikia spręsti remiantis surinktais duomenimis iš testų, o ne savo nuomone.
  2. Patinka
    Lasmorfijus sureagavo į AurimasSK Marketingo patarimai   
    Šį kartą patarimas e-parduotuvių turėtojams. Įrašas trumpesnis, tačiau turiu jums konkretų patarimą.
     
    Ką daryti, jei potencialūs klientai dažnai palieką „krepšelį“ neapmokėtą? O gal jūs galvojate, jog jums ši situacija neaktuali? Siūlau iš karto dabar per Google Analytics pažiūrėti, kiek yra tokių atvejų.
    Tikriausiai dažnai tenka susidurti su atveju, kai potencialus klientas įsideda į krepšelį prekių, tačiau palieka „krepšelio“ puslapį neapmokėjęs. Kaip sprendžiate šią problemą? Siūlau krepšelio puslapyje parašyti tokį tekstą „apmokėkite per 20 min ir gaukite papildomą 5 proc. nuolaidą visam krepšeliui“. Labai nesudėtingas pakeitimas, tačiau gali žymiai padidinti pardavimų kiekį.
     
    Jei šį būdą išbandėte, pasidalinkte, kokie pas jus rezultatai.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...