Pereiti prie turinio

Tmaster

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    12.766
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    81
  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Naudinga
    Tmaster gavo reakciją nuo Lin3R Tiesiog atsiliepimas, kaip tvarkosi su garantiniu remontu AUTLIT Šiauliai   
    Sveiki,
    šeip nesu tokių tekstų mėgėjas, o ir teisininkas sakė, kad greičiausiai nelabai čia kam pasiskūsi, nes situacija yra grynai reputacijos reikalas. Tad metu kortas ant stalo, ir bent aprašysiu savo, kaip vartotojo patirtį.
    Tai yra patirtis ir rašinys, žmogaus, kuris neturi jokio supratimo apie automechaniką, galbūt klystu, bet man atrodo, kad taip būti neturėtų.
    Istorija apie tai, kaip naujai mašinai atliekamas garantinis remontas, kaip jis vyksta, kokie serviso nurodymai kol yra laukiamos detalės, bei paaiškinimai kodėl viena vyksta, bei kodėl vyksta.
    Tekste bus minimi du juridiniai asmenys - "Autobrava Motors" Vilniaus skyrius Įmonės kodas 302792561 ir "Autlit" Šiauliai Įmonės kodas 302413794. Abu asmenys yra autorizuoti JEEP servisai ir pardavėjai.
    Autobrava buvo automobilio pardavėjas. Autlit atliko garantinį ir kasmetinį apžiūras.
    Automobilis JEEP Compass . pagaminimo metai 2019
     
    2019metai, ruduo, atvažiavom pasiimti automobilio, vadybininkai malonūs, geriam kavą, pildomės popierius, viskas ok.
    Tiesą sakant viskas buvo OK iki pirmo susidūrimo su AUTLIT.
    1. Po metų, prabėgus pirmuosius 10k km važiavom į mums artimiausią autorizuotą servisą keisti tepalų. Sutarėme telefonu su autlit priėmėju, pridavėme auto, tepalai pakeisti, sėdom važiuoti... ir skydelyje iškrito pranešimas, kad važiuokit į servisą tepalų keistis.... elektriko nėra, nuresetinti klaidos nėra kam.... ok, sutarėm laiką, važiavom dar kartą, nuresetinti klaidos.
    2. Šių metų vasarą važiuojant jaučiasi, bilda keleivio pusės ratas. Registruojames į AUTLIT, garantiniai apžiūrai. Jie nustato - sulūžo ar išsiderino stabilizatoriaus ivorė, reikia keisti. Užsako detales, informuoja bus detalė po ~2savaičių. Mano prašymu parašo raštą, kad auto exploatuoti tinkama, išvažiuojame ir laukiame detalės. Per tas dvi savaites buvo apvažiuota puse Lietuvos, ten tas ratas bildėjo nevaikiškai, na bet juk patikino, važiuoti galima, tai ir važiavom.
    3. Po dviejų savaičių skambutis - detalė gauta, atvažiuokit pakeisim. Pakeičia. Dar likusios mechaniko naudotos plėvelės, kad neišpurvintų salono remonto metu. Klausiu ar buvo atlikta test drive - "tai jo jo, viskas dabar gerai" Išvažiuoju iš serviso. Ratas kaip bildėjo taip bilda. Apsisukes grįžtu atgal, atiduodu raktelius, žiūrėkit toliau, kas čia bilda. Dar dabar skamba galvoje priėmėjo žodžiai - "tai aš pilnai tikiu, jog toliau bilda" 😄 
    Šalia šito grąžinimo, buvo užsiminta, kad po gerų metų nustojo veikti, iki tol puikiai veikęs "android auto", ta prasme jungi betkokį telefoną, ir telefone gauni klaidos pranešimą, jog programa neveikia. Iphone telefono išvis neatpažįsta, nors irgi buvo veikiantis apple carplay. Logiška, kad keletas skirtingų telefonų negalėjo sugesti, ir nustoti veikti. Tad manome, greičiausiai auto media panelio bėdos, tegul elektrikas pažiūri.
    4. Kitą dieną skambina, sako tai va, sugedo ar sulūžo stabilizatoriaus traukė , užsakėm detalę pristatys po dviejų savaičių, vėl sakau rašykit raštą, jog exploatuoti saugu, arba duokit pakaitinę auto, pakaitinės neduoda, raštą parašo. Taip pat informuoja, kad android auto neveikia, nes operatorius blokuoja ryšį. Ta prasme po pusantrų metų operatorius sugalvojo kažką užblokuoti 😄 Taip pat prašau, kad parašytų raštą, kodėl jiems nepavyksta sutaisyti to android auto. Parašo ir net nesiginčija.
    Dvi savaites toliau važinėjam su belekaip barškančia auto, po dviejų savaičių skambina, detalė gavom, atvažiuokit pakeisim. Atvažiuojam, pakeičiam. Atsiimant auto vėl randam mechaniko purvinus celofanus ant sėdynės. Dar truputi nelabai smagiu tonu padiskutuojam apie android auto, kompetencijas, skundus ir t.t. priėmėjas pripažįsta, kad taip neturėtų būti. tiek su mašinos auto exploatavimu kol yra laukiama važiuoklės detalė, tiek dėl android auto.
    Sėdam į auto ir išvažiuojam, šį kartą, bent su važiuokle atrodo viskas ok, bet toli nenuvažiavom, daeinam šių dienų įvykius, ir LABAI spėju, kad dabar istorija kartosis, bet jau su vairuotojo pusės stabilizatoriaus detalėm, nes bildesys identiškas, tik jau vairuotojo pusėje.
     
    Šiuo atveju nusprendėm daugiau su autlit reikalų nebeturėti, važiuosim į Vilnių, ten bandysim kalbėtis su pardavėju, ar normalu kai exploatuojant netvarkingą auto, gadinti susijusias detales toliau, kol laukiama sugedusių detalių keitimo. bandysim pildyti skundą, aiškintis ar Šiaulių JEEP atstovas turi kompetencijos atlikti garantinį remontą.
    Berašant šitą istoriją, bei žvelgiant iš šalies, net man pačiam atrodo kad netaip ir grėsmingai atrodo visa šita istorija, bet visi šitie reikalai sugadino daug laiko, bei buvo patirta daug neigiamų emocijų.
    Apibendrinant - su šia auto buvo važinėta tik miesto keliais. Auto buvo visiškai nauja, važiuota nedaug, natūraliai kyla retorinis klausimas, ar normalu, kad po pravažiuotų ~15k km ir nepilnų 2metų pabyra važiuoklės dalys? Aš to nežinau, bet naują auto pirkau tikrai tam, jog žinočiau, kad mano žmona ir mažametis vaikas su ja važiuos saugiai, bei pats auto bent pirmuosius 1-3 metus nereikalaus neplaninio remonto.
    Ar apsigavau pirkdamas naują auto? Gal reikėjo iš @Paulius. pasiimti dėvėtą bmw, ir būčiau negarantiniu remontu tvarkęs tą važiuoklę, bei keitęs tepalus, tik visa tai atlikęs laiku, be jokių dviejų savaičių laukimo ir netvarkingos auto exploatavimu.
    Su pardavėju dar juokavom, kad va JEEP yra JEEP, Tipo "džipas", bet tikrai nebūčiau ėmes džipo, jei būčiau žinojęs, kad važiuoklę teks remontuoti kas 15k kilometrų
    Tai yra mano kaip vartotojo pamąstymai, bei įvykių sekos aprašymas.
    P.S.: kiti smulkūs buvę gedimai, dėl kurių didelio šaršalo nebuvo.
    - Start-Stop sistema. Sustojo veikti. Pakeitė kažkokį bloką. problema neišsisprendė, ji toliau neveikia.
    - Akumuliatorius. jo sveikata po ~1,5metų vos 75%. Ta prasme jis niekada neįsikrauna daugiau nei 75%. garantinis remontas priklauso tik kai akumuliatoriaus sveikata nukris iki 50%. Itariam, kad start-stop ir akumuliatoriaus bėda yra susiję.
    - Šalia pavarų permetimo svirties kur yra P R ir kitos pavarų indikacinės lemputės. Užkūrus variklį, dega tik ta lemputė, kur tuo metu yra imesta svirtis. Mūsų atveju, ta lemputė nebedega. kartais dega kartais ne, bet šiuo metu jau kuris laikas nebedega išvis.
     
    labai tikiuosi, kad kas pirksite JEEP automobilį, googlindami rasite šitą rašinėlį, bei apsvastysite ar verta pirkti šį auto, nes mano akimis, jis turi daug problemų, o važiuoklė visiškai "nedžipiška". Mano darbinis pasatas per 5metus turėjo tik vieną važiuoklės remontą ir kondicionieriaus pildymą, tepalai keičiami kasmet, ir daugiau jokių problemų nėra, važiuoja gerokai daugiau nei minėtas JEEP.
    beje šiuo metu yra "promotion" pirk JEEP ir gauk net 5metų garantiją, jos jums tikrai prireiks, tikėtina nekartą.
    Ačiū.
  2. Patinka
    Tmaster sureagavo į Mr Kent Tiesiog atsiliepimas, kaip tvarkosi su garantiniu remontu AUTLIT Šiauliai   
    Atsakant į temą tikrai pridurčiau, kad reikėjo imti dėvėtą BMW automobilį ir nario Paulius. pagalbą 😄
    Pats važinėju su darbiniu arkliuku BMW trečiuku 2006 metų, keli smulkūs važiuoklės pataisymai ir daugiau jokių bėdų 🙂 
    Auto turimas virš metų, tačiau panašu dar ilgai važiuos, nors rida 400 K 😄 😄

     
  3. Naudinga
    Tmaster gavo reakciją nuo Lin3R Tiesiog atsiliepimas, kaip tvarkosi su garantiniu remontu AUTLIT Šiauliai   
    Sveiki,
    šeip nesu tokių tekstų mėgėjas, o ir teisininkas sakė, kad greičiausiai nelabai čia kam pasiskūsi, nes situacija yra grynai reputacijos reikalas. Tad metu kortas ant stalo, ir bent aprašysiu savo, kaip vartotojo patirtį.
    Tai yra patirtis ir rašinys, žmogaus, kuris neturi jokio supratimo apie automechaniką, galbūt klystu, bet man atrodo, kad taip būti neturėtų.
    Istorija apie tai, kaip naujai mašinai atliekamas garantinis remontas, kaip jis vyksta, kokie serviso nurodymai kol yra laukiamos detalės, bei paaiškinimai kodėl viena vyksta, bei kodėl vyksta.
    Tekste bus minimi du juridiniai asmenys - "Autobrava Motors" Vilniaus skyrius Įmonės kodas 302792561 ir "Autlit" Šiauliai Įmonės kodas 302413794. Abu asmenys yra autorizuoti JEEP servisai ir pardavėjai.
    Autobrava buvo automobilio pardavėjas. Autlit atliko garantinį ir kasmetinį apžiūras.
    Automobilis JEEP Compass . pagaminimo metai 2019
     
    2019metai, ruduo, atvažiavom pasiimti automobilio, vadybininkai malonūs, geriam kavą, pildomės popierius, viskas ok.
    Tiesą sakant viskas buvo OK iki pirmo susidūrimo su AUTLIT.
    1. Po metų, prabėgus pirmuosius 10k km važiavom į mums artimiausią autorizuotą servisą keisti tepalų. Sutarėme telefonu su autlit priėmėju, pridavėme auto, tepalai pakeisti, sėdom važiuoti... ir skydelyje iškrito pranešimas, kad važiuokit į servisą tepalų keistis.... elektriko nėra, nuresetinti klaidos nėra kam.... ok, sutarėm laiką, važiavom dar kartą, nuresetinti klaidos.
    2. Šių metų vasarą važiuojant jaučiasi, bilda keleivio pusės ratas. Registruojames į AUTLIT, garantiniai apžiūrai. Jie nustato - sulūžo ar išsiderino stabilizatoriaus ivorė, reikia keisti. Užsako detales, informuoja bus detalė po ~2savaičių. Mano prašymu parašo raštą, kad auto exploatuoti tinkama, išvažiuojame ir laukiame detalės. Per tas dvi savaites buvo apvažiuota puse Lietuvos, ten tas ratas bildėjo nevaikiškai, na bet juk patikino, važiuoti galima, tai ir važiavom.
    3. Po dviejų savaičių skambutis - detalė gauta, atvažiuokit pakeisim. Pakeičia. Dar likusios mechaniko naudotos plėvelės, kad neišpurvintų salono remonto metu. Klausiu ar buvo atlikta test drive - "tai jo jo, viskas dabar gerai" Išvažiuoju iš serviso. Ratas kaip bildėjo taip bilda. Apsisukes grįžtu atgal, atiduodu raktelius, žiūrėkit toliau, kas čia bilda. Dar dabar skamba galvoje priėmėjo žodžiai - "tai aš pilnai tikiu, jog toliau bilda" 😄 
    Šalia šito grąžinimo, buvo užsiminta, kad po gerų metų nustojo veikti, iki tol puikiai veikęs "android auto", ta prasme jungi betkokį telefoną, ir telefone gauni klaidos pranešimą, jog programa neveikia. Iphone telefono išvis neatpažįsta, nors irgi buvo veikiantis apple carplay. Logiška, kad keletas skirtingų telefonų negalėjo sugesti, ir nustoti veikti. Tad manome, greičiausiai auto media panelio bėdos, tegul elektrikas pažiūri.
    4. Kitą dieną skambina, sako tai va, sugedo ar sulūžo stabilizatoriaus traukė , užsakėm detalę pristatys po dviejų savaičių, vėl sakau rašykit raštą, jog exploatuoti saugu, arba duokit pakaitinę auto, pakaitinės neduoda, raštą parašo. Taip pat informuoja, kad android auto neveikia, nes operatorius blokuoja ryšį. Ta prasme po pusantrų metų operatorius sugalvojo kažką užblokuoti 😄 Taip pat prašau, kad parašytų raštą, kodėl jiems nepavyksta sutaisyti to android auto. Parašo ir net nesiginčija.
    Dvi savaites toliau važinėjam su belekaip barškančia auto, po dviejų savaičių skambina, detalė gavom, atvažiuokit pakeisim. Atvažiuojam, pakeičiam. Atsiimant auto vėl randam mechaniko purvinus celofanus ant sėdynės. Dar truputi nelabai smagiu tonu padiskutuojam apie android auto, kompetencijas, skundus ir t.t. priėmėjas pripažįsta, kad taip neturėtų būti. tiek su mašinos auto exploatavimu kol yra laukiama važiuoklės detalė, tiek dėl android auto.
    Sėdam į auto ir išvažiuojam, šį kartą, bent su važiuokle atrodo viskas ok, bet toli nenuvažiavom, daeinam šių dienų įvykius, ir LABAI spėju, kad dabar istorija kartosis, bet jau su vairuotojo pusės stabilizatoriaus detalėm, nes bildesys identiškas, tik jau vairuotojo pusėje.
     
    Šiuo atveju nusprendėm daugiau su autlit reikalų nebeturėti, važiuosim į Vilnių, ten bandysim kalbėtis su pardavėju, ar normalu kai exploatuojant netvarkingą auto, gadinti susijusias detales toliau, kol laukiama sugedusių detalių keitimo. bandysim pildyti skundą, aiškintis ar Šiaulių JEEP atstovas turi kompetencijos atlikti garantinį remontą.
    Berašant šitą istoriją, bei žvelgiant iš šalies, net man pačiam atrodo kad netaip ir grėsmingai atrodo visa šita istorija, bet visi šitie reikalai sugadino daug laiko, bei buvo patirta daug neigiamų emocijų.
    Apibendrinant - su šia auto buvo važinėta tik miesto keliais. Auto buvo visiškai nauja, važiuota nedaug, natūraliai kyla retorinis klausimas, ar normalu, kad po pravažiuotų ~15k km ir nepilnų 2metų pabyra važiuoklės dalys? Aš to nežinau, bet naują auto pirkau tikrai tam, jog žinočiau, kad mano žmona ir mažametis vaikas su ja važiuos saugiai, bei pats auto bent pirmuosius 1-3 metus nereikalaus neplaninio remonto.
    Ar apsigavau pirkdamas naują auto? Gal reikėjo iš @Paulius. pasiimti dėvėtą bmw, ir būčiau negarantiniu remontu tvarkęs tą važiuoklę, bei keitęs tepalus, tik visa tai atlikęs laiku, be jokių dviejų savaičių laukimo ir netvarkingos auto exploatavimu.
    Su pardavėju dar juokavom, kad va JEEP yra JEEP, Tipo "džipas", bet tikrai nebūčiau ėmes džipo, jei būčiau žinojęs, kad važiuoklę teks remontuoti kas 15k kilometrų
    Tai yra mano kaip vartotojo pamąstymai, bei įvykių sekos aprašymas.
    P.S.: kiti smulkūs buvę gedimai, dėl kurių didelio šaršalo nebuvo.
    - Start-Stop sistema. Sustojo veikti. Pakeitė kažkokį bloką. problema neišsisprendė, ji toliau neveikia.
    - Akumuliatorius. jo sveikata po ~1,5metų vos 75%. Ta prasme jis niekada neįsikrauna daugiau nei 75%. garantinis remontas priklauso tik kai akumuliatoriaus sveikata nukris iki 50%. Itariam, kad start-stop ir akumuliatoriaus bėda yra susiję.
    - Šalia pavarų permetimo svirties kur yra P R ir kitos pavarų indikacinės lemputės. Užkūrus variklį, dega tik ta lemputė, kur tuo metu yra imesta svirtis. Mūsų atveju, ta lemputė nebedega. kartais dega kartais ne, bet šiuo metu jau kuris laikas nebedega išvis.
     
    labai tikiuosi, kad kas pirksite JEEP automobilį, googlindami rasite šitą rašinėlį, bei apsvastysite ar verta pirkti šį auto, nes mano akimis, jis turi daug problemų, o važiuoklė visiškai "nedžipiška". Mano darbinis pasatas per 5metus turėjo tik vieną važiuoklės remontą ir kondicionieriaus pildymą, tepalai keičiami kasmet, ir daugiau jokių problemų nėra, važiuoja gerokai daugiau nei minėtas JEEP.
    beje šiuo metu yra "promotion" pirk JEEP ir gauk net 5metų garantiją, jos jums tikrai prireiks, tikėtina nekartą.
    Ačiū.
  4. Patinka
    Tmaster gavo reakciją nuo Barclays Tarpusavio skolinimo platforma   
    Nesenai p2p fb grupeje buvo ikele toki paveikslėli. Tai daug pasako apie tai kaip kiekviena iš šitų dviejų kontorų dirba su paskolų grąžinimais, kai skolininkas veluoja.


     
  5. Naudinga
    Tmaster gavo reakciją nuo Lin3R Tiesiog atsiliepimas, kaip tvarkosi su garantiniu remontu AUTLIT Šiauliai   
    Sveiki,
    šeip nesu tokių tekstų mėgėjas, o ir teisininkas sakė, kad greičiausiai nelabai čia kam pasiskūsi, nes situacija yra grynai reputacijos reikalas. Tad metu kortas ant stalo, ir bent aprašysiu savo, kaip vartotojo patirtį.
    Tai yra patirtis ir rašinys, žmogaus, kuris neturi jokio supratimo apie automechaniką, galbūt klystu, bet man atrodo, kad taip būti neturėtų.
    Istorija apie tai, kaip naujai mašinai atliekamas garantinis remontas, kaip jis vyksta, kokie serviso nurodymai kol yra laukiamos detalės, bei paaiškinimai kodėl viena vyksta, bei kodėl vyksta.
    Tekste bus minimi du juridiniai asmenys - "Autobrava Motors" Vilniaus skyrius Įmonės kodas 302792561 ir "Autlit" Šiauliai Įmonės kodas 302413794. Abu asmenys yra autorizuoti JEEP servisai ir pardavėjai.
    Autobrava buvo automobilio pardavėjas. Autlit atliko garantinį ir kasmetinį apžiūras.
    Automobilis JEEP Compass . pagaminimo metai 2019
     
    2019metai, ruduo, atvažiavom pasiimti automobilio, vadybininkai malonūs, geriam kavą, pildomės popierius, viskas ok.
    Tiesą sakant viskas buvo OK iki pirmo susidūrimo su AUTLIT.
    1. Po metų, prabėgus pirmuosius 10k km važiavom į mums artimiausią autorizuotą servisą keisti tepalų. Sutarėme telefonu su autlit priėmėju, pridavėme auto, tepalai pakeisti, sėdom važiuoti... ir skydelyje iškrito pranešimas, kad važiuokit į servisą tepalų keistis.... elektriko nėra, nuresetinti klaidos nėra kam.... ok, sutarėm laiką, važiavom dar kartą, nuresetinti klaidos.
    2. Šių metų vasarą važiuojant jaučiasi, bilda keleivio pusės ratas. Registruojames į AUTLIT, garantiniai apžiūrai. Jie nustato - sulūžo ar išsiderino stabilizatoriaus ivorė, reikia keisti. Užsako detales, informuoja bus detalė po ~2savaičių. Mano prašymu parašo raštą, kad auto exploatuoti tinkama, išvažiuojame ir laukiame detalės. Per tas dvi savaites buvo apvažiuota puse Lietuvos, ten tas ratas bildėjo nevaikiškai, na bet juk patikino, važiuoti galima, tai ir važiavom.
    3. Po dviejų savaičių skambutis - detalė gauta, atvažiuokit pakeisim. Pakeičia. Dar likusios mechaniko naudotos plėvelės, kad neišpurvintų salono remonto metu. Klausiu ar buvo atlikta test drive - "tai jo jo, viskas dabar gerai" Išvažiuoju iš serviso. Ratas kaip bildėjo taip bilda. Apsisukes grįžtu atgal, atiduodu raktelius, žiūrėkit toliau, kas čia bilda. Dar dabar skamba galvoje priėmėjo žodžiai - "tai aš pilnai tikiu, jog toliau bilda" 😄 
    Šalia šito grąžinimo, buvo užsiminta, kad po gerų metų nustojo veikti, iki tol puikiai veikęs "android auto", ta prasme jungi betkokį telefoną, ir telefone gauni klaidos pranešimą, jog programa neveikia. Iphone telefono išvis neatpažįsta, nors irgi buvo veikiantis apple carplay. Logiška, kad keletas skirtingų telefonų negalėjo sugesti, ir nustoti veikti. Tad manome, greičiausiai auto media panelio bėdos, tegul elektrikas pažiūri.
    4. Kitą dieną skambina, sako tai va, sugedo ar sulūžo stabilizatoriaus traukė , užsakėm detalę pristatys po dviejų savaičių, vėl sakau rašykit raštą, jog exploatuoti saugu, arba duokit pakaitinę auto, pakaitinės neduoda, raštą parašo. Taip pat informuoja, kad android auto neveikia, nes operatorius blokuoja ryšį. Ta prasme po pusantrų metų operatorius sugalvojo kažką užblokuoti 😄 Taip pat prašau, kad parašytų raštą, kodėl jiems nepavyksta sutaisyti to android auto. Parašo ir net nesiginčija.
    Dvi savaites toliau važinėjam su belekaip barškančia auto, po dviejų savaičių skambina, detalė gavom, atvažiuokit pakeisim. Atvažiuojam, pakeičiam. Atsiimant auto vėl randam mechaniko purvinus celofanus ant sėdynės. Dar truputi nelabai smagiu tonu padiskutuojam apie android auto, kompetencijas, skundus ir t.t. priėmėjas pripažįsta, kad taip neturėtų būti. tiek su mašinos auto exploatavimu kol yra laukiama važiuoklės detalė, tiek dėl android auto.
    Sėdam į auto ir išvažiuojam, šį kartą, bent su važiuokle atrodo viskas ok, bet toli nenuvažiavom, daeinam šių dienų įvykius, ir LABAI spėju, kad dabar istorija kartosis, bet jau su vairuotojo pusės stabilizatoriaus detalėm, nes bildesys identiškas, tik jau vairuotojo pusėje.
     
    Šiuo atveju nusprendėm daugiau su autlit reikalų nebeturėti, važiuosim į Vilnių, ten bandysim kalbėtis su pardavėju, ar normalu kai exploatuojant netvarkingą auto, gadinti susijusias detales toliau, kol laukiama sugedusių detalių keitimo. bandysim pildyti skundą, aiškintis ar Šiaulių JEEP atstovas turi kompetencijos atlikti garantinį remontą.
    Berašant šitą istoriją, bei žvelgiant iš šalies, net man pačiam atrodo kad netaip ir grėsmingai atrodo visa šita istorija, bet visi šitie reikalai sugadino daug laiko, bei buvo patirta daug neigiamų emocijų.
    Apibendrinant - su šia auto buvo važinėta tik miesto keliais. Auto buvo visiškai nauja, važiuota nedaug, natūraliai kyla retorinis klausimas, ar normalu, kad po pravažiuotų ~15k km ir nepilnų 2metų pabyra važiuoklės dalys? Aš to nežinau, bet naują auto pirkau tikrai tam, jog žinočiau, kad mano žmona ir mažametis vaikas su ja važiuos saugiai, bei pats auto bent pirmuosius 1-3 metus nereikalaus neplaninio remonto.
    Ar apsigavau pirkdamas naują auto? Gal reikėjo iš @Paulius. pasiimti dėvėtą bmw, ir būčiau negarantiniu remontu tvarkęs tą važiuoklę, bei keitęs tepalus, tik visa tai atlikęs laiku, be jokių dviejų savaičių laukimo ir netvarkingos auto exploatavimu.
    Su pardavėju dar juokavom, kad va JEEP yra JEEP, Tipo "džipas", bet tikrai nebūčiau ėmes džipo, jei būčiau žinojęs, kad važiuoklę teks remontuoti kas 15k kilometrų
    Tai yra mano kaip vartotojo pamąstymai, bei įvykių sekos aprašymas.
    P.S.: kiti smulkūs buvę gedimai, dėl kurių didelio šaršalo nebuvo.
    - Start-Stop sistema. Sustojo veikti. Pakeitė kažkokį bloką. problema neišsisprendė, ji toliau neveikia.
    - Akumuliatorius. jo sveikata po ~1,5metų vos 75%. Ta prasme jis niekada neįsikrauna daugiau nei 75%. garantinis remontas priklauso tik kai akumuliatoriaus sveikata nukris iki 50%. Itariam, kad start-stop ir akumuliatoriaus bėda yra susiję.
    - Šalia pavarų permetimo svirties kur yra P R ir kitos pavarų indikacinės lemputės. Užkūrus variklį, dega tik ta lemputė, kur tuo metu yra imesta svirtis. Mūsų atveju, ta lemputė nebedega. kartais dega kartais ne, bet šiuo metu jau kuris laikas nebedega išvis.
     
    labai tikiuosi, kad kas pirksite JEEP automobilį, googlindami rasite šitą rašinėlį, bei apsvastysite ar verta pirkti šį auto, nes mano akimis, jis turi daug problemų, o važiuoklė visiškai "nedžipiška". Mano darbinis pasatas per 5metus turėjo tik vieną važiuoklės remontą ir kondicionieriaus pildymą, tepalai keičiami kasmet, ir daugiau jokių problemų nėra, važiuoja gerokai daugiau nei minėtas JEEP.
    beje šiuo metu yra "promotion" pirk JEEP ir gauk net 5metų garantiją, jos jums tikrai prireiks, tikėtina nekartą.
    Ačiū.
  6. Patinka
    Tmaster gavo reakciją nuo OutCOME kas nori i Amerika?   
    @Mommyme bent supranti ką reklamuoji?
     
  7. Patinka
    Tmaster gavo reakciją nuo OutCOME kas nori i Amerika?   
    @Mommyme bent supranti ką reklamuoji?
     
  8. Patinka
    Tmaster gavo reakciją nuo OutCOME kas nori i Amerika?   
    @Mommyme bent supranti ką reklamuoji?
     
  9. Patinka
    Tmaster gavo reakciją nuo OutCOME kas nori i Amerika?   
    @Mommyme bent supranti ką reklamuoji?
     
  10. Patinka
    Tmaster gavo reakciją nuo OutCOME kas nori i Amerika?   
    @Mommyme bent supranti ką reklamuoji?
     
  11. Patinka
    Tmaster gavo reakciją nuo OutCOME kas nori i Amerika?   
    @Mommyme bent supranti ką reklamuoji?
     
  12. Patinka
    Tmaster gavo reakciją nuo OutCOME kas nori i Amerika?   
    @Mommyme bent supranti ką reklamuoji?
     
  13. Patinka
    Tmaster sureagavo į Stanley Į Lenkiją prie jūros   
    Papasakosiu trumpai apie apie kelių dienų išvyką į PL (negaliu vadint kelione kai važiuot taip netoli). Nerašysiu gražių romanų, tiesiog surašysiu bendrą info, gal kam pravers. 

    Nakvynę susiradom per booking.com. Aišku dar galima žiūrėti airbnb, vietiniuose puslapiuose ar tiesiog senoviniu būdu atvažiavus į vietą, bet nemačiau reikalo, nes bookinge buvo pilna pasirinkimo. Buvom 4 suaugę su vaiku. Ėmėm dvi naktis Wladyslawowo miestelyje (analogas Palangai), gražus komfortiškas 2,5k. butas su dviem dvigulėm ir dviem viengulėm lovom, su vonios kambariu nuosavam name 1km nuo centro kainavo iš viso 125€. Kadangi vaikui atskiros lovos nereikėjo, tai būkinant jo nesirinkom, kad būtų pigiau. Atvažiavus savininkė neprašė už jį primokėti, maža to dar davė papildomą patalynės komplektą, nors ir esamų būtų užtekę. Kitas dvi naktis Gdanske (Klaipėdos analogas, tik didesnis), jau kiek prastesniam viešbuty, vienas dvivietis, vienas trivietis kambariai, abu su voniom iš viso 175€ + pusryčiai 5,50€/asm/vnt. Kaina didesnė, nes tai buvo savaitgalis. Šiaip čia nakvynės ne iš pigiausių, rinkomės pagal reitingą, lokaciją, lovas ir t.t. Esant ribotam biudžetui manau galima būtų ir dvigubai pigiau prasisukti. 

    Kelionę pradėjom nuo koronos testų. Nors lenkams tinka ir greitas antigenų testas, bet su juo neduoda Europos covid paso, o ar kitas popieriukas kurį duoda tiks lenkams - neaišku, tai kad nerizikuot darėm PCR testus. Šlykštus jausmas, daugiau nedarysiu. Testus darėm dieną prieš kelionę, nes lenkams jie galioja 48val. prieš įvažiuojant į šalį. Du iš mūsų darė Vilniuje - atsakymas atėjo kitą rytą. Kiti du darė Šalčininkuose, atsakymas atėjo tik vakare kai jau buvom prie jūros, tai sieną kirtom galima sakyti nelegaliai, todėl važiavom pro šunkelius, pasieniečių nesutikom. 

    Valiutų kursai arčiau sienos buvo 4,40, prie jūros 4,50. 

    Važiavimas iš Vilniaus truko ~10val. su lėtu visureigiu neskubant (nes child on board), sustojimu pietums ir apie valandą stovėjimo kamščiuose už Gdansko. Manau vienas su greita mašina nulėkčiau per 7-8val. 
    Maršrutas: 
    16 kelias Lazdijai - Augustow, manau daug kam žinomas, jei ne, tai toje atkarpoje reikia būti labai atidiems, nes labai daug gyvūnų iššokančių ant kelio. 
    Toliau tas pats 16 kelias iki Orzysz toks pats, neblogas. 
    Nuo Orzysz iki Mragovo siauras labai vingiuotas kelias, jei esi patyręs draiveris ir patinka lakstyt serpantinais, tai ir šis keliukas patiks, bet paprastiems vairuotojams jis gali sukelti stresą. Vietoje jo galima važiuoti Suwalki - Olecko - Gizycko - Mragovo, jis kiek mažiau vingiuotas, bet kelio danga prastesnė. 
    Nuo Mragovo iki Olsztyn naujas geras kelias, vietom greitkelis. 
    Nuo Olsztyn iki pat Gdynios naujas greitkelis. 
    Nuo Gdansko iki Wladyslawowo daug kamščių, ypač palei Gdynią, nes daug atostogautojų. 

    Pats miestelis Wladyslawowo tai gryna Palanga, pilna barų, restoranų, pramogų ir t.t. Maisto kainos sakyčiau nebrangios, sriubos 3-4€, antrujų patiekalų nesu matęs brangesnių nei 10€, dauguma 5-8€, čia net neieškant pigiausių užeigų, tiesiog užeinant į pirmas pasitaikiusias. Žuvies visur siūlo daugiau nei mėsos. Alus bare ~2€. Ledai ~1,5€. 
    Miestelis švarus, pliažas palyginus irgi. Blūdijant vakare jaunimo buvo daug, bet nemačiau nei muštynių nei agresijos nei dar kažko blogo. 
    Visur pilna paspirtukų, kartą išsinuomojau, už 1km pavažiavimą sumokėjau ~1€ + dar 2€ už tai, kad palikau neleistinoje zonoje. 

    Visiems rekomenduoju nuvažiuoti per neriją iki Hel miestelio, kuo toliau link jo - tuo gražesni vaizdai. Nakvynės ten deja neradau, dauguma buvo išpirktos, likusių kainos kosminės. Galima važiuoti mašina, bet dienos metu didelis eismas, važiavimas trunka virš valandos. Galima važiuoti traukiniu, manau daug greičiau nuvežtų. Aš važiavau dviračiu. Atstumas 35km, nors nepratęs prie tokių atstumų, bet nepavargau. Jeigu visgi atstumas gąsdina, tai patarčiau pavažiuot bent jau tarp Hel ir Jastarnia, tikrai fainas dviračių takas. 

    Įlankoje maudytis patiko labiau nei atviroje jūroje, bet čia jau skonio reikalas, bet kokiu atveju reiktų pabandyt patiems ir ten ir ten. Niekur nemačiau pergrūsto pliažo. 
    Jūra: 


    Įlanka:


    Grįžtant link Gdansko aplankėm kukurūzų labirintą. Suaugusius nuvylė, vaikas 4m. buvo per mažas, kad kažką suprast, kokiem 8-12m. vaikams gal ir būtų įdomu. Kaina kiek pamenu 8€/asm.


    Gdynioj aplankėm jūrų muziejų, irgi nuvylė, esu matęs daug įdomesnių. Apie 7€. 


    Gdanske pasisukom apžvalgos ratu. Vaizdai gražūs, kaina 7€. 


    Labiausiai patiko paplaukiot motorine valtim mašinos formos. 4vietės valties kaina 29€/val + ~50€ užstatas, kurį grąžino visą, nors ir grįžom 10min vėliau. Pramoga tikrai verta savo pinigų.  


    Ir šiaip pats miestas labai gražus, faina tiesiog pavaikščiot. Primena Amsterdamą. 


    Taip pat rekomenduoju užsukti į Westerplatte - vieta kur faktiškai prasidėjo antras pasaulinis karas kai Hitleris užpuolė Lenkiją. Likęs subombarduotas bunkeris į kurį galima įeiti. 


    Grįžtant atgal pusiaukelėj užsukom į Mikolajki kurortą, irgi daug barų, pramogų ir t.t. Daug kas važiuoja ten specialiai atostogaut. 


    Prieš Lietuvos sieną ir ant sienos matėm ekipažus, bet mūsų nestabdė, labiau žiūrėjo atvažiuojančius. 


    Išvada - jeigu nesi oligarchas ir negali sau leisti nuvykti į Palangą, tai Lenkijos kurortai puiki alternatyva. Nedidelės kainos, puikus servisas, skanus maistas. Ok, kažkiek toliau reik pavažiuot, bet atstumas atsiperka, ypač jei važiuoji ne savaitgaliui, o ilgiau. 
  14. Patinka
    Tmaster gavo reakciją nuo B2RH42 C3DF3 Bankų fiksavimai   
    Paypal yra blogiau negu tas istatymas. Paypal turi savo politika kuri yra gerokai grieztesne ir sunkiau suprantama. Nes ir be paaiskinimo blokuoja saskaitas
  15. Patinka
    Tmaster gavo reakciją nuo B2RH42 C3DF3 Bankų fiksavimai   
    Labai dažnas europos bankas apsidraudžia nuo to įstatymo neteisingo interpretavimo, todėl išleidžiama/gaunama pinigų suma per metus būna apribota iki 10k, jei per metus išleidi daugiau, labai tikėtina kad būsi paprašytas užpildyti anketą, ar kažkokią kitą prevencinę priemonę. Realiai būsi klibinamas tik jei bus skundas, ar būsi nusikalstamos veikos grandinėje
  16. Patinka
    Tmaster gavo reakciją nuo MartynasJan Ieškome investuotojų, įsteigti naujai rūbų linijai, pavadinimu Bauda.   
    Gal turi demonstracijai vieną kitą rūbą parodyti, kokio stiliaus?
  17. Naudinga
    Tmaster gavo reakciją nuo Arvis Buto pirkimas su nuomininku   
    Jei ta nuomininke turi nepilnamečių vaikų, kurie gyvena su ja, tada jūs stipriai pasimovėt, ir turėsim bėdą ilgai.
    Bet jei vaikų nėra, tada kai notaras patvirtins NT įsigyjimą, ramia sąžine kviesk policiją, ir sakyk, jog išvesdintų tą žmogų iš tavo nuosavybės. Tuo tarpu, kol ji bus sulaikyta, tu sudedi jos daiktus, ir palieki laiptineje, ar kažkur viešoje vietoje.
    Šita situacija nėra kažkokia išskirtinė, nutikusi tik tau, čia yra situacija, kurios pasekoje gali stipriai numušti perkamo NT turtą, o išspręsti labai greitai ir paprastai.
     
    O kai būna nepilnamečiai vaikai, girdėjau istorijas, kad nuosavame bute kartu su nuomininku apgyvendina kokį bomžą ar marozėlį, nuomininkas ilgai netempia, ir išsikrausto pats. Gal negražu taip daryti, bet toks gyvenimas, o gyvenimo problemas reikia spręsti
  18. Patinka
    Tmaster sureagavo į lasickui Leidimas Ginklui   
    Na pirmiausias dalykas, kad apart kelių išimčių, tai civiliai amerikoje negali turėti automatinių ginklų. Tiksliau įmanoma kai kuriose valstijose su papildomais tax stamps įsigyti, jei jie pagaminti iki 1986 metų. Bet jie kainuoja...na, daug. Labai daug. Tai kas juos perka, tai tikrai ne dėl blogų ketinimų. Blogiem ketinimam užtenka ir ar15 iš wallmart už 500$. Kitas variantas yra turėti gun dealer licenziją. Dar sudėtingesnis kelias. Kiemuose šaudynių irgi retai tenka pamatyti. Taip, kalbi tikriausiai apie tą paskutinį atvejį, kai kaimynai nepasidalino sniego ir vienas atsinešė AR ir du nupylė. Bet Lietuvos vienkemyje kai apsauginis su makarovu savo šeimą iššaudė manau dar žiauresnis vaizdelis būtų, tik va kameros ten nekabėjo. O valstijose įstatymai skiriasi kartinaliai. Vienur galioja constitutional carry, kai nereikia jokių leidimų ir patikrų ir gali tiesiog turėti ir nešiotis ginklą. Kitur griežtai background check'ai, dėtuvės iki 10 šovinių ir panašūs ribojimai. Vienur gali open carryinti, kitus kaip pas mus tik conceal carry. Kai kur galima ir taip ir taip. kai kur gali OC be jokių leidimų, bet norint CC turi išsilaikyti leidimą, nes jei pagaus, tai bus felony ir rimtos bėdos. Kaip ir jų ginklų klasifikavimas yra "a joke". Coltas su buože jau SBR, reikia registruoti ir mokėti tax stamp. Bet ar15 su "brace" vietoj buožės jau skaitosi handgun. Kaip ir handgun AK. Ši iliustracija puikiai atspindi iki kokio lygio tas apsurdas siekia

     
  19. Naudinga
    Tmaster gavo reakciją nuo Arvis Buto pirkimas su nuomininku   
    Jei ta nuomininke turi nepilnamečių vaikų, kurie gyvena su ja, tada jūs stipriai pasimovėt, ir turėsim bėdą ilgai.
    Bet jei vaikų nėra, tada kai notaras patvirtins NT įsigyjimą, ramia sąžine kviesk policiją, ir sakyk, jog išvesdintų tą žmogų iš tavo nuosavybės. Tuo tarpu, kol ji bus sulaikyta, tu sudedi jos daiktus, ir palieki laiptineje, ar kažkur viešoje vietoje.
    Šita situacija nėra kažkokia išskirtinė, nutikusi tik tau, čia yra situacija, kurios pasekoje gali stipriai numušti perkamo NT turtą, o išspręsti labai greitai ir paprastai.
     
    O kai būna nepilnamečiai vaikai, girdėjau istorijas, kad nuosavame bute kartu su nuomininku apgyvendina kokį bomžą ar marozėlį, nuomininkas ilgai netempia, ir išsikrausto pats. Gal negražu taip daryti, bet toks gyvenimas, o gyvenimo problemas reikia spręsti
  20. Palaikau
    Tmaster gavo reakciją nuo ErnestisMusic Prekyba automobiliais Lietuvoje   
    reikalai link to ir eina, kad jog būtų nuosekli grandinė, kad mokesčius mokėtų visi, kad būtų kuo mažiau šešėlio įvairiose sandorių grandinės vietose.
    Sąžiningas perekupas nebepirks iš šrotų, kurie neišrašo sąskaitų. Netaisys auto, kurie neišrašo sąskaitų. GALBŪT, tie kurie neišrašo sąskaitų, nebeturės darbo, nes, perekupai pas juos nebepirks
  21. Patinka
    Tmaster gavo reakciją nuo JY KO X Kaimyno užpilymas   
    10k dar nedaug. visas drėgmės paveiktas dalis reikia keisti ir remontuoti, jei elektros instaliacija pažeista ir sudrėkusi, ten irgi reikia griauti ir žiūrėti, viskas kainuoja.
    Dabar dėl savo kaltės suremontuosi jai seną butą. jos vietoje samdyčiau nepriklausomą žalos expertą, kuris viską suskaičiuos, ir pateiks tau sąskaitą. jei nesutinki su 10k, pasiūlyk jai tą padaryti pats.
  22. Patinka
    Tmaster sureagavo į karenla Sodra ir išėjimas iš darbo, jei turi individualią veiklą   
    Atskleidė mano asmeninę informacija tretiesiems asmenims. ( kitiems bedarbiams). Net nereikėjo niekam lauštis į sistemą pati išsiuntė 😄 kaip pavyzdys aš sužinojau, kad kelios mamos iš mano vaiko grupės irgi registruotos užimtumo tarnyboj. Ir dbr galiu laisvai su jom susisiekti :DD
  23. Patinka
    Tmaster gavo reakciją nuo summerday Patogi internetinė piniginė   
    Tai paprastas SEPA pavedimas beveik į betkokią e pinigų kontorą yra galimas ir pinigai yra įskaitomi
  24. Naudinga
    Tmaster gavo reakciją nuo Arvis Buto pirkimas su nuomininku   
    Jei ta nuomininke turi nepilnamečių vaikų, kurie gyvena su ja, tada jūs stipriai pasimovėt, ir turėsim bėdą ilgai.
    Bet jei vaikų nėra, tada kai notaras patvirtins NT įsigyjimą, ramia sąžine kviesk policiją, ir sakyk, jog išvesdintų tą žmogų iš tavo nuosavybės. Tuo tarpu, kol ji bus sulaikyta, tu sudedi jos daiktus, ir palieki laiptineje, ar kažkur viešoje vietoje.
    Šita situacija nėra kažkokia išskirtinė, nutikusi tik tau, čia yra situacija, kurios pasekoje gali stipriai numušti perkamo NT turtą, o išspręsti labai greitai ir paprastai.
     
    O kai būna nepilnamečiai vaikai, girdėjau istorijas, kad nuosavame bute kartu su nuomininku apgyvendina kokį bomžą ar marozėlį, nuomininkas ilgai netempia, ir išsikrausto pats. Gal negražu taip daryti, bet toks gyvenimas, o gyvenimo problemas reikia spręsti
  25. Patinka
    Tmaster gavo reakciją nuo Ramziukas Saules akiniu grazinimas (Optikos pasaulis)   
    @tadassimkus o tai kodėl nekeiti? Juk akinius pirkai tam kad nešiotum, nes jie tau reikalingi, jei netinka, pasikeisk į kitus, akinių jie ten turi belekiek, ir kitur kažko kitokio, ko jie neturi nelabai rasi. Čia man atrodo pas tave žaidžia principo reikalas žūtbūt atgauti pinigus
×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

Informuojame, kad šiame puslapyje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.