Pereiti prie turinio

echh

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    932
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

echh Pranešimai

  1. Na dabar esu dešimtokas. Tačiau gana tvirtai apsisprendžiau, jog norėčiau studijuoti KTU programų sistemas. A lygiu imsiu 5 dalykus (Anglų, lietuvių, informatiką,matematiką ir istoriją). Pastarąją tik dėl valandų skaičiaus.

     

    Kam ta istorija? Geriau istoriją imk B lygių, o vietoje A lygio pasiimk fiziką... Koks tikslas prie tiksliūjų mokslų imti socialinį? Kokia tau iš to nauda? Jeigu dėl bendro išprusimo tai istorijos nesunkiai galima išmokti ir ne mokykloje :) Nebent nesi įsitikinęs, kad išlaikysi kažkurį egzaminą :D

  2. Sveiki, tiesiog šiandien susiginčijome su klasioku. Žodžiu, jis teigia, kad kiekvieną pateiktą teiginį reikia paremti 3 argumentais. Taip išeina, kad visame rašinyje reikia pateikti 9++ argumentus. Ar tai tiesa?

     

    Kiek kartų esu rašęs rašinį, dar tokio dalyko nesu girdėjęs. Visada rašydamas rašinį kiekvienoje pastraipoje pateikiu po vieną argumentą ir jį išsamiai aprašau.

     

    Taigi, kurio teisybė? :D

  3. Ar moki vairuot priklauso nuo instruktoriaus bendravimo :D ?

     

    Perskaityk pora kartų prieš komentuodamas. Sakau, kad tie tokie niurzgos instruktoriai psichiškai veikia, pradedi jaudintis ir gali pridaryti daug klaidų. Tai va tas dalykas ir sveria viską. O jeigu nemoki vairuoti, tai apie regitrą net kalbos negali būti, nes praktinį egzaminą eina laikyti, mano manymu, pasirengę žmonės. Tik va, ta baimė dažniausiai "pakiša koją".

  4. Jo, tai dabar visi sustumkim ant jaunimo :) Apskritai kvailas klausimas "kurį pasirinktumėte?". Gal kai kur reiks fizinės jėgos, šiuo atveju jaunuolis bus tikriausiai reikalingesnis, kitur reiks proto - labiau pravers žmogus su patirtimi. Gali būti ir atvirkščiai. Galbūt jaunuolis bus ištižęs, bet protingesnis už tą pagyvenusį. Beto kas sakė, kad tarkim tiek jaunuolis tiek pagyvenęs žmogus negali turėti abiejų dalykų (ir patirties ir fizinės jėgos)?

  5. Doh.. jei gazo nespausi savaime aisku kad uzgesi..
    Iškart matyti, kad arba nesi važiavęs regitros mašina arba gavai kokį kledarą... Pats iš vietos pajudėdamas nė karto nepsaudžiau gazo atleisdamas sankaba. Net ant estakados to nereikėjo..

     

    Kas dėl jaudulio tai jis be išimties yra visiems (vieniems didesnis, kitiems mažesnis). Kas sako, kad jokio jaudulio nėra, tas meluoja :P Pats kai laikiau žiauriai jaudinaus. Išlaikiau iš 3 karto. Pirmus du kartus instruktoriai tokie niurzglos buvo. Kai trečią kartą variau laikyti į kitą miestą vos pasisveikinus su instuktorium jaudulys dingo. Žodžiu, ką noriu pasakyti, tai, kad didžioji dalis priklauso nuo instruktoriaus :)

  6. Hmmm, spėju, kad filmų reikia, kad pasiruošti istorijos egzaminui? Tokiu atveju siūlyčiau pažiūrėti "Valkyrie" 2008. Filmas apie antrajį pasaulinį karą (apie sąmokslą prieš Hitlerį). Paremtas tikrais faktais.

     

    Kitas neblogas filmas "Enemy at the gates". Apie rusų snaiperį (antras pasaulinis karas). Veiksmas vyksta Stalingrado mūšio metu (didžiausias mūšis APK metais).

     

    Dar neblogas 9 rota (9-oji kuopa). Rusų filmas apie Afganistano karą (1979-1989 (Šaltasis karas)).

     

    Čia turbūt vieni geriausių mano matytų istorinių filmų.

     

    O šiaip jeigu egzaminui ruošiesi, tikrai nepatarčiau apsiriboti vien filmais. Filmuose būna daug iškreiptų faktų.

     

    P.S. į 10Lt nepretenduoju ;D

  7. Paimta iš temos apie kaljanus, bet kito forumo, gero skaitymo ;)

     

    Hmm, atrodo, kaip elinis šlamštas... Kaljaną rūkai 2-3 kartus į mėnesį ar mažiau, cigaretes 2-3 per dieną. Būna kas ir po 10 surūko..

     

    Žodžiu, strapsnis iš tolo rėkia: "rukykit cigaretes - jos sveikiau!"

     

    Nuo kaljano išsivysto pirklausomybė? Gal geriau turėsiu priklausomybę parukyti 3 kartus į mėnesį kaljaną, negu 60+++ cigarečių.

  8. hmm, aš irgi dėsiu du teigiamus (kad kompiuteris padeda puoselėti lietuvių kalbą lietuviams gyvenantiems užsienyje ir iš to straipsnio vieną neblogą argumentą galima išspausti) ir vieną neigiamą (bendravimas internete (w-v, rusiški, anglisški žodžiai ir pan)).

     

    P.S. Edmundai, dėkui už straipsnį

  9. Aš siūlyčiau apsistoti ties vienu dalyku. Tikrai labai sunku ir reikalauja labai daug laiko gerai išmokti abu dalykus. Beto laikui bėgant kažkiek pramoktum ir kitą dalyką. Pats užsiimu grafiniu dizainu ir dabar gan neblogai gaudausi HTML. Aišku dizaino rimtesnio nesukoduočiau, bet moku daugiau nei pagrindus ;)

  10. Hmmm, mane valstybių istorijos taip pat domintų :) Gal galėtum atsiųsti? skype: baranmod arba el paštas: [email protected]

     

    Mes mokykloje naudojame mokytojo parašytus konspektus. Iš viso yra treji aplankalai:

    1. A lygio lentelės. Visa pasaulio ir Lietuvos istorija nuo senovės iki šių dienų. Įvykis, data, asmenybė/ priežastis/pasekmė.

    2. B lygio lentelės. Visa istorija suskirstyta į laikotarpius (pvz.: viduramžiai ir t.t)pateiktos svarbiausios datos, sąvokos, minimumas svarbiausių įvykių, priežasčių ir pasekmių.

    3. Atskirų valstybių (Lietuvos, D.Britanijos, Italijos, Prancūzijos, JAV, Rusijos ir Vokietijos)nuoseklios istorijos.

     

    Visa bėda, kad A ir B lygio lenteles turiu tik popieriniame variante tai atsiųsti būtų sunku, nebent viską skanuoti, bet ten labai daug lapų...(galbūt mokytojas leistų įsikelti iš jo kompiuterio:]

     

    Valstybių istorijas galėčiau, jei domina per skype atsiųsti, nemokamai :D

  11. hmmm, mano mėgstamiausia struktūra: for, for, against arba against, against, for :D

     

    Pats pasirinkau tą pačią potemę (turbūt veina legnvesnių). Planą kažką panašaus mąstau, ryt reiks nunešt mokytojai, pažiūrėsim ką pasakys...

     

    Bet tavo antras punktas labai panašus į pirmą, nepatarčiau apsiriboti vien bendravimu internetu.

  12. Matai, yra tokia bėda, kad per egzaminą gerą valandą pagalvojus, lieka tik 30 min. stilistiškai užrašyti tas mintis, kas yra tikrai nelengva :)

     

    Labai svarbu įdėti pastangų rašyme. Vienas dalykas yra rašyti, kitas dalykas yra sugalvoti, ką rašyti. Kažkodėl lietuviai rašymą įsivaizduoją kaip mistinį įkvėpimą - atsisėdimą ir pabarškinimą klaviatūra ar rašymą su tušinuku. Čia tas pats kaip namo statybą įvardyčiau kaip vienos plytos ant kitos dėjimą ir nieko daugiau. Todėl kaip ir statyboje, taip ir rašyme, tenka sugalvoti pirmiausia ką nori atskleisti savo rašinyje ir tada dėlioti viską palei struktūrą (įžanga, dėstymas, apibendrinimas). Dėstymo pastraipos dar skaidosi į tezes, argumentus, sakinį tiltą, pavyzdį, dalinę išvadą.

     

    Iš patirties galiu pasakyti, jog žmonės save pernelyg plaka už tai, jog pasaulis nėra toks, kokie jie mano jog yra. Tam, kad samprotavimo pastraipa gautųsi kaip priklauso, tenka nemažai pasukt galvą ir išanalizuot galimus variantus ir pan. Kai pridarysi daug klaidų ir iš jų būsi pasimokęs, nebebus sunku ir rašinius rašyti. Žodžiu viskas, apie ką visą tą laiką kalbėjau yra tas, jog teks pasukti smegenis užpildant mintimis gerą valandą, kad parašytumėt kažką kokybiško.

     

    Pirmų šovusių į galvą minčių užrašymas sąsiuvinyje tai ne rašymas.

  13. Sveiki, taigi lietuvių kalbos mokytoja davė užduotį parašyti samprotaujamajį rašinį šia tema. Bandau dėlioti mintis apie ką čia reiktų rašyti bet nelabai kas gaunasi, nes tema tokia gan keistoka...

     

    Taigi, gal kas patartumėte apie ką reiktų rašyti?

     

    Ačiū už atsakymus

  14. Tu teisus. :) Teigiama, kad mirties aplinkybes buvo skrandzio vezys.

     

    Tu neteisus. Versijų yra ne viena ir ne dvi :) Vieni teigia, kad jis mirė nuo vėžio, kiti teigia, kad jį po truputį nuodijo arsenu, kiti vėlgi mano, kad arsenu jį gydė nuo vėžio, dar kiti mano, kad jis pabėgo iš salos ir nugyveno savo likusį gyvenimą. Visos šitos versijos nėra patvirtintos, tad kaip jis mirė niekas negali žinoti. :)

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...