kazhkaz
-
Pranešimai
405 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Atsiliepimai
100%
Turinio tipas
Forumas
Kalendorius
Parduotuvė
Akademija
Skelbimai
kazhkaz Pranešimai
-
-
Remiuosi patirtimi ir žiniomis.
Pasilik prie stipresnio domeno, o kitą redirectink. Žmogui tai papildomų problemų nesukels.
-
Pigu.lt straipsnių kopijavimu užsiiminėja? Ar agresyvia linkinimo strategija?
-
Raktažodžių tankumas akivaizdžios pridėtinės vertės neduoda, o per didelis dar ir kenkia. Geriau panaudoti daugiau susijusių raktažodžių negu tą patį kelis kartus.
tekstas-tekstas reiškia, kad yra 2 žodžiai "tekstas tektas"
tekstas_tekstas reiškia, kad tai yra viena žodis.
Nežinau ar tai turi įtakos Google, bet apatinis brūkšnys naudojamas laba retai.
-
Reiktų apsispręsti kurį domeną tikrai nori naudoti ir ties juo apsistoti. Tuomet uždėti 301 peradresavimą į tą domeną. Kurdamas nuorodas į domeną, kuris yra peradresuojamas prarandi dalį nuorodos vertės, tad naujas nuorodas kuriant geriau yra naudoti tą išrinktąjį domeną.
Atsakant į temos klausimą: ne, negalima.
-
-
Tai gal reiktų pirma analytc'uose pasiknisti ir pažiūrėti iš kur traffic'as dingo, kokiem puslapiam, kokiem keyword'am ir tada visą tai susieti su veiksmais, kurių ėmeisi.
Dabar paklausei jokios informacijos nesuteikdamas.
-
Srauto dalis priklauso kelių faktorių, tad sakyti, kad pirma vieta gaus 42% lankytojų yra neteisinga. Ypač kai dabar galima įsidėti įvairius mark-up'us, kurie tikrai padidina CTR, tad būdamas 2 vietoje ir turėdamas apačioje 5 geltonas žvaigždutes gali sulaukti daugiau traffico nei pirma vieta.
Taip pat siūliau įsidiegti Bing Webmaster Tools ir pamatysit patys, kad žemesnė vieta gali turėti didesnį CTR nei aukštesnė.
-
Lankomumas visiškai neįtakoja PR
-
Matyt turinys nevertas indeksavimo pagal Google arba tinklapio struktūra neleidžia gerai suindeksuoti visų puslapių.
-
Didelis bounce rate neigiamą įtaką gali daryti tuo atveju, jeigu žmogus užėjęs į tavo svetainę iš paieškos sistemų iškart grįžta atgal į paieškos rezultatus (t.y. paspaudžia "Back" mygtuką naršyklėje).
Bounce užfiksuojamas tada, kai žmogus atėjęs į tinklalapį nepaspaudžia jokios vidinės nuorodos. Aukštas bounce rate nebūtinai reiškia, kad turinys yra nepatrauklus ar prastas, nes galbūt žmogus užėjęs greitai rado ko ieškojo arba visa informacija buvo tame puslapyje ir jam nebuvo reikalo daugiau naršyti tos svetainės. Reikėtų daugiau dėmesio atkreipti kiek laiko žmogus praleidžia tame puslapyje. Jeigu tai bus iki 10 sekundžių, greičiausiai lankytojui nepatiko svetainė ar jos turinys ir jis ją paliko, tačiau tai taip pat gali reikšti, kad jis labai greitai rado ko ieškojęs.
-
PPC jis turi omenyje AdWords.
-
Dėl indeksuotų puslapių skaičiaus, tai aš paminėjau, kad visos išvardintos parduotuvės vaizduojamos Google, vadinasi jos yra indeksuojamos. Tik gal turėjau pavadinti, kad jos ne neindeksuotos, o tiesiog neturi priskirtų PR.
Taip pat to pačio domeno puslapiai gauna PageRank mažėjimo tvarka (kaip piramidėje), šios parduotuvės nėra naujos, kad neturėtų jokių nuorodų ir net negautu nulinio PageRank. Dingę vidinių puslapių PR sukėlė didelį susidomėjimą, tik nerandu jokios informacijos :(
Kad ir kaip Google pasikeitė PR vis tiek atspindi puslapio vertę. Parduotuvės turi daug vidinių puslapių (po atskirą "landing page" kiekvienai prekei ar prekių grupei) ir jei norime iškelti raktažodį į pirmą puslapį, tai ir keliame konkretų vidinį puslapį, o ne titulinį.
Vidinis puslapis gali turėti aukštesnį PR nei Home Page, tad piramidės principas čia nelabai tinka ;)
-
Visų pirma labai painioji du terminus - indeksavimas ir PageRank. Suindeksuotas puslapis yra toks, kuris yra paieškos variklio indekse. Tad tavo paminėtos svetainės tikrai turi daugiau indeksuotų puslapių nei tik titulinis.
PageRank priklauso nuo nuorodų (backlinks) nurodančių į tą konkretų puslapį. Kuo aukštesnį PR turi puslapis, kuriame yra nuoroda, tuo didesnė tikimybė, kad ir puslapis, į kurį nurodoma, gaus didesnį PR.
Dėl PR siūlau labai nesukt galvos, ypač kalbant apie vidinius puslapius.
-
Tiesą pasakius, tai yra iš dalies įmanoma. Pirma reikia pasidaryti, kad GA rodytų raktažodžio (not provided) poziciją: http://www.dannytalk.com/track-seo-organic-rankings-with-google-analytics/
Tuomet pagal raktažodžio poziciją ir landing page galima nuspėti koks tia buvo raktažodis.
-
Rekomenduočiau naudoti lotynišką raidyną nuorodose. Ypač kai dauguma paieškų yra lotyniškomis raidėmis.
-
O kaip tu įsivaizduoji jo naudojimą, kai kas nors kitas tuo pat metu juo naudosis?
10 žmonių tikrai susipeš ;) geriau pasiieškok unlimited trial metodų ir turėsi daug pigiau ;)
-
Siūlau pamėgint įsidėti Webmaster Tools ir nustatyti, kad svetainė orientuota į LT rinką ;)
-
Webmaster tools nustatyta, kad orientuotas puslapis į LT rinką?
-
Tai gal paprasčiau įdėti tą tekstą į /pigus-skrydziai o /skrydziu-pasiulymai redirectint į /pigus-skrydziai
-
Bet indų ir darbas ne toks kokybiškas. Dažniausiai jie dirba kaip fabrikas, kuriam svarbiausia pabaigti darbą ir gauti pinigus negalvojant apie kokybę ar vėlavimus.
-
Kažkas prisidirbo ir nebenori, kad tai būtų matoma? :) Tai įmanoma tik ištrynus tuos puslapius, kurie rodomi rezultatuose.
-
Nesąmonė raktažodis "keliones", jau vardininko linksnis tikrai geresnis, dabar kažkokia "pieva" atsiprašant..
"Keliones" irgi vardininko linksniu naudojamas, tik nenaudojant lietuviško raidyno. Kadangi daug daugiau žmonių ieško Google be lietuviškų raidžių, tam ir pakeitė raktažodį.
-
-
Ne toks jau ir geras deal'as, kai atnaujinimai tik 6 mėn nemokami. O paskui dar daugiau sumokama nei per šitą akciją.
Ar tokia nuoroda turi verte?
Paieškos sistemos (SEO)
Atrašyta
PA ir DA ir ganėtinai nesudėtinga manipuliuoti, tad mano nuomone tas rodiklis nepasako tikrosios puslapio vertės.
Didelis PR parodo didesnę puslapio vertę, tačiau vertinto pačios nuorodos vertę vien tik pagal PR taip pat nevertėtų.
Tavo pateikta nuoroda Googlui tiks ir jokių problemų nekils.
Taip pat pritarčiau kitiems, kad neverte mokėti tokių pinigų už vieną nuorodą. Reiktų stengtis paskaičiuoti kokią grąžą tu iš tos nuorodos gausi bei turėti omenyje tai, kad baigus mokėti tos nuorodos nebeliks, taip kad visi iki tol investuoti pinigai bus išmesti į balą.