Pereiti prie turinio

vitesa

Nariai
  • Pranešimai

    92
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Visas vitesa turinys

  1. Na, jei jums nėra prievolės mokėti PSD kas mėnesį ir esate draustas, dirbate kitur ir pan. tai nieko tokio. Bet jei nieko ir neuždirbate, bet "vykdote" ind.veiklą, tai nuostoliai bus metinis PSD, kuris sudaro 864 lt metams. Jį reiks sumokėti. Taip, rinkite sąskaitas faktūras. Šiaip kiek pastebėjau tai žmonės kažkiek drovisi jos prašyti, bet tai yra normalu ir net 5 išleistiems litams, jei yra pretekstas nurašyti išlaidas, prašykite sąskaitos faktūros. Kartais sąskaitų nereikia, jei kasos aparatas gali užrašyti jūsų vardą, pavardę ir pan. taip būna pvz perkant kurą normaliose dega
  2. Visus mokesčius turite pats suskaičiuoti. Esate kaip ir laisvas nepriklausomas verslininkas :D Paskambinkite į Sodrą rytoj ir paklauskite. Ten konsultantai pripratę prie bet kokių kvailų klausimų, tai nebijokite nusišnekėti ir klauskite visko kol bus pačiam aišku. Man kažkodėl atrodo, kad studentai turi mokėti po 72 litus kas mėnesį. Bet galvos neguldyčiau dėl to.
  3. Ir šiaip pvz jei turit kokį daiktą iš seniai ir nenorit jo nei įsigijimo vertės nurašyti nei ko, bet pvz norit jį remontuoti, keisti pvz kasetes ir pan., tai galit pasirašyti ant paprasto A4 formato lapo tokią a la pažymą, kad tokį daiktą naudojate savo individualioje veikloje ir visas jo eksploatacijos išlaidas trauksite į atskaitymus tarkim 90 proc. Ir viską ką perkate galite nurašyti tarkim 90 proc ar 100. Šiaip sąskaitas reikia imti visad - popieriui, tušinukams, įmautėms, papkėms ir tt. Galit ir studijoms sunaudoti, na kas čia jau žinos, jei tik labai daug neprisipirksit. Visur reikia s
  4. 1. Ta prasme kur registruotas? Šiaip pardavėjas gali būti ir fizinis asmuo, bet čia jau jo problema jo mokesčiai. Jums svarbu sąskaitą gauti. 2. Taip. Iki gegužės 1 d. bet nelaukit paskutines akimirkos. 3. Taip, galit imti. Kaip pirkėją nurodykit save, su vardu, pavarde, jei išeina ir su individualios veiklos kodu ar savo asmens kodu, adresu. Na, kuo daugiau visko, tuo geriau ;-) 4. Ir aš nežinau ar gerai pildai ;-) . Šiaip kiek pastebėjau, kad labai nedaugelis gerai pildo, nes atrodo kartoji apie viską 10 kartų ir vistiek be buhalterio jausmo žmonės būna. O gal jus geras finansininkas?
  5. Konsultuoju dėl individualios veiklos apskaitos, mokesčių ir nebrangiai sutvarkau dokumentus bei užpildau žurnalą. [email protected]
  6. Pelno mokestis turi būti sumokėtas ne vėliau kaip paskutinę metinės pelno mokesčio deklaracijos pateikimo termino dieną. O ta diena kol kas - 2010 spalio 1. Nebent pakeistu ta diena. Aciu :)
  7. Taip, galima nurezti ir 30 proc be jokiu popierizmu, bet su popierizmai nusirezi daugiau. Na, nebent uzdirbi labai daug ir sunku ta 30 proc islaidu pririnkti. I ta 30 proc jau nebegali mtraukti sumoketu mokesciu PSD ir sodros, o tai jau nemazai dalis islaidu iskrenta. 1. Turi buti aiskiai kam, is ko ir uz ka. Svarbu, kad butu dokumento data. 2. Tai zurnala vedi kompe excelyje, kai ka suklysti iskart pataisai, kai randi koki uzsimetusi dokumenta - iterpi eilute ir pan. Nebutina pirkti apskaitos zurnalu ir juos ranka pildyti. 3. Kai jau VMI nusprendzia patikrinti, tai reik atnesti
  8. Niekur nėra ta riba nustatyta. Bet "geroji praktika" yra nuo 1 tūkst. litų. Beje, lengv. auto pirkimas nėra tinkamos išlaidos, nebent vairavimo mokymu užsimtumėte. Negalima ir gyvenamųjų patalpų pirkti. Negyvenamas galima. Pvz kokį sandėlį. Jame galima ir gyventi :)
  9. Taip, čia gaunasi kaip įmonės apskaita, bet būna visokių individualistų - ūkininkų, kurie gauna po milijoną ES paramos ar draudimo tarpininkų grupių vadovų, kurių pajamos irgi būna šimtatūkstantinės. Todėl dauguma ir turi savo buhalterius :) Šiaip aš pvz pravedu seminarą, viską papasakoju nuosekliai, o paskui kas nori pas mane metų gale suneša dokumentus pagal susakytus reikalavimus ir per kelias valandas visus metus suvedu. Bet man azartas ir smulkius individualistus konsultuoti iš principo, kad jie mokesčių drakoniškų nemokėtu :)
  10. Jei kam kiltų noras pasikonsultuoti individualiai su savo dokumentais ir pan. arba kiltų noras, kad suvesčiau apskaitos žurnalą, tai ieškokit manęs [email protected] . Yra visokių gudrybių, kurių čia vistiek neišpasakosiu, nes reiktų labai ilgai pasakoti ir dar bijau ką nors suklaidinti. O į kokius paprastus klausimus, tai atsakysiu ir čia. Dar svarbu žinoti, kad ilgalaikis turtas priklauso ir sutuoktiniui 50 proc. Tai jei norit neužpykdyti VMI, reikia turėti sutuoktinio sutikimą, kad jis "atiduoda" jums tą turtą naudoti jūsų veiklai. Jei neturėsit patikrinimo metu to sutikimo, tai jums visas
  11. Šiaip galima ir 100 proc., bet aš patarčiau traukti mažiau. Geriau pririnkti sąskaitų kokių tik įmanoma ir traukti mažiau nei 100 proc. Čia patirtis :)
  12. Anksčiau nebuvo apribojimų ir buvo galima nors ir 100 proc. nurašyti. Kaip šitame pavyzdyje: 3. 2000 Lt/36 mėn = 55,56 Lt/mėn. 2008 m. – 166,68 Lt; 2009 m. – 666,72 Lt; 2010 m. – 666,72 Lt; 2011 m. – 499,89 Lt. Ir tada kiekvieną mėnesį traukiat po 55,56 lt. O dabar galima ne daugiau 90 proc., todėl reikia ne 55,56 nurašyti, o tik maksimum 50,03 litus (90proc) Pvz nurašot telefono paslaugas. Gaunate sąskaitą 100 litų, bet į atskaitymus traukiate tik 90 litų, ar 85 Litus. Nes natūralu, kad gali būti ir asmeninių pokalbių, o kad VMI nesiknistų dėl to, jūs nurašot šiek tiek mažiau. Jei pv
  13. Pajamos – Leidžiami atskaitymai = Mokestinė bazė GPM = (P-A)X15% PSD = (P-A)X9 %, bet ne mažiau 864 Lt per metus. VSD = (P-A-GPM)X10%. PSD ir VSD – leidžiami atskaitymai tuo mokestiniu laikotarpiu kada uždirbtos pajamos nuo kurių šie mokesčiai skaičiuojami. Esmė yra ta, kad kuo daugiau tinkamų išlaidų A, tuo mažesnė gaunasi mokestinė bazė. Ne, nereikia, nes čia vadinasi trumpalaikis turtas ir jis iškart nusirašo. Iškart nusirašo ir prekės, ir paslaugos įvairios.
  14. Tarkim, jei jūsų spausdintuvas kainuoja 950 lt ir jūs jį galit iškart visą traukti į tų metų išlaidas. Tarkim, jei jis kainuoja daugiau ir jūsjį planuojate naudoti daugiau nei 1 metus (čia svarbu, nes galima nupirkti labai bnragų daiktą, bet kuris naudojamas tik 3 mėn, tai irgi iškart nusirašo). na, jei vis dėlto tai ilgalaikis turtas, ir jį deklaruojat VMI, tai tada pasiskaičiuojat jo nusidėvėjimą. Čia nukopinau pvz iš savo seminaro, kurį vedžiau, nes tingiu dabar perrašyti :) Pavyzdys Nr.1 1. Pirktas 2008 m. rugsėjo mėn. kompiuteris už 2000 Lt. 2. Nusidėvėjimo normatyvas pagal tiesin
  15. Reik deklaruoti tą turtą, kurį naudojate savo veikloje ir kuris tarkim kainuoja daugiau nei 1 tūkst litų ir yra deklaruotas VMI deklaracija FR0457. Ir nuo tos dienos kai priima deklaracija galima nusirašyti nusidėvėjimą. Reikia turėti ir to daikto įsigijimo dokumentus, pvz sąskaitą su jūsų vardu pavarde ir pan. Ir kiekvieną mėnesį nurašai vienodai. Bet čia yra labai daug subtilybių ir daug aiškint reiktų, nes pvz jei turtas yra bendras su sutuoktiniu, jei turtas yra pirktas anksčiau nei deklaruotas ir t.t. Be ilgalaikio turto galima traukti kitas išlaidas tinkamas tai veiklai - pvz nuo spaus
  16. Aš galiu pakonsultuoti dėl individualios veiklos apskaitos ir mokesčių. Į žurnalą traukiam visas pajamas išlaidas pagal turimus dokumentus. Ataskaitinis laikotarpis yra visi metai. Pvz galima puse metų traukti tik išlaidas, nepaisant ar gavote pajamų tą mėnesį. Galima pvz traukti kompų ar kito ilgalaikio turto nusidėvėjimą kas mėnesį arba kitų susijusių išlaidų su jūsų vykdoma veikla. O pajamos gali įtraukiamos tik rugsėjo mėnesį už kokius 9 mėn. darbo. O mokesčius reikia mokėti. Tik jei nedraustas moki kas mėnesį PSD, o jei dirbi kitur - tai metų gale 9 proc. Jei kas norėtų, tai galėč
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...