Pereiti prie turinio

tomaxsas

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    2.441
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    2
  • Atsiliepimai

    100%

tomaxsas Pranešimai

  1. As irgi turiu klausima del vairavimo, nesinori kurt naujos temos tai.. Kokio tipo bauda butu, jei issilaikes esu mokyklini ir iki pilnametystes truksta puse metu, vaziuociau ne su giminaiciu, bet su turinciu daugiau nei 5 metu vairuotojo staza asmeniu, uzsilipines M raide kaip ir pridera. Aciu is anksto!

    eini į regitra laikyt teorijos ir nereiks baudų, nes su mokykliniu tas pats kas be teisių.

  2. Kaip tik pats žadėjo siūlyti. :-)

     

     

    Beje, tomaxsai, moki tokius keiksmažodžius kaip pointeris arba referencas? Jeigu ne, tai siūlyčiau išmokti. :-)

     

     

    Paprasta užduotėlė iš struktūrinio programavimo, kurią gavau antradienį:

    Sukurti ciklinį dvipusį sąrašą ir parašyti funkciją, kuri iš jo ištrina narį su didžiausia reikšme.

     

    Apie linked listus (sąrašus) gali pasiskaityti čia:

    http://somethingemporium.com/2007/7/cyclic-linked-lists-and-racing-pointers-list-node-pointer

     

    Ciklinio dvipusio sąrašo charakteristikos:

    * Kiekvienas elementas saugo adresą į sekantį ir prieš tai buvusį elementą (dvipusiškumas)

    * Paskutinis sąrašo elementas rodo į pirmąj (cikliškumas)

     

    Na nelabai mane traukia programavimas, nors sekasi tai neblogai, bet didelis tinginys esu, o universitetas dar kolkas nesudomino programuot. Praeitą semestrą buvo ale praktika tai dariau tokią programėlę su QT tai labai paliko gerą įspūdį. Ir šiaip man C++ labiau prie širdies nei kokia JAVA. pointerius žinau, reference hm... turbūt ne :huh:

  3. program programa;
    
    var x1, y1, x2, y2:integer;
       s, p:integer;
    begin
    readln(x1, y1, x2, y2);
    if (x1 < x2) and (y1 > y2) then
      begin
      s := (abs(x1) + abs(x2))*(abs(y1) + abs(y2));
      p := 2*(abs(x1) + abs(x2) + abs(y1) + abs(y2));
      writeln('S = ', s);
      writeln('P = ', p);
      end else writeln('Neteisingos koordinates');
    readln;
    end.

    Na va ir apribojimas ;)

    Vistiek negerai. Tarkime (4;4) ir (8;0) plotas 16

    http://www.wolframalpha.com/input/?i=plot+y%3D4%2C+x%3D4%2C+plot+x%3D8+%2C+plot+y%3D0

    nu o kas pas tave gaunasi? Ryškiai nesupranti veiksmų su koordinatėmis

  4. program programa;
    
    var x1, y1, x2, y2:integer;
       s, p:integer;
    begin
    readln(x1, y1, x2, y2);
    s := (abs(x1) + abs(x2))*(abs(y1) + abs(y2));
    p := 2*(abs(x1) + abs(x2) + abs(y1) + abs(y2));
    writeln('S = ', s);
    writeln('P = ', p);
    readln;
    end.

     

    tikrai kad neteisingai ;)

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...