Pereiti prie turinio

l781

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    1.422
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    74
  • Atsiliepimai

    100%

l781 Pranešimai

  1. Jei nepakanka eSIM-trumpalaikėms kelionėms skirtų Airalo/Saily/Holafly/Maya ar kitų eSIM siūlytojų gigabaitų kelionėms -  Magnetukas.LT nuo šiol gali pasiūlyti šiuos mobilaus interneto planus keliaujantiems už LT ribų:

    Variantas A: Ispanų operatoriaus Movistar pasiūlymas: 400 GB Ispanijoje, iš jų 200 GB ES šalyse, plius 1000 minučių ir 1000 sms būnant Ispanijoje į ispaniškus numerius. Plačiau:

    • Plano mokestis - 50 Eur; 
    • Plano galiojimas - 30 dienų; 
    • Plano pratęsimas - 50 Eur;
    • Įsipareigojimai/sutartis - nėra (išankstinio apmokėjimo/prepaid);
    • Aktyvavimas: jūsų prašomą dieną;
    • Pateikimas: plastikinė tradicinė SIM arba virtuali eSIM;
    • Dalinimasis per Hotspot/Tether - leidžiamas;
    • Vienkartinis aktyvavimo mokestis - 20 Eur;
    • Veikia šalyse: Spain, Germany, Austria, Belgium, Bulgaria, Croatia, Cyprus, Denmark, Estonia, Finland, France, Gibraltar, Greece, Guadeloupe, French Guiana, Holland, Hungary, Ireland, Iceland, Italy, Latvia, Lithuania, Liechtenstein, Luxembourg, Malta, Martinique Islands, Monaco, Norway, Poland, Portugal, Czech Republic, United Kingdom, Reunion, Romania, San Marino, St. Martin and Sweden.

    Variantas B: Ukrainos operatoriaus Lifecell pasiūlymas: 40 GB ES už 5.50-6.00 Eur (priklauso nuo kurso, t.y. 250 grivinų). Plačiau:

    • 40 GB duomenų paketo mokestis - 5.50-6.00 Eur (250 grivinų).
    • Galimybė užsakyti papildomą duomenų paketą - yra;
    • Duomenų paketo galiojimas - 4 savaitės / 28 dienos;
    • Maksimalus papildomų duomenų paketų užsakymų ribojimas: nedažniau kaip 1 paketas per parą;
    • Įsipareigojimai/sutartis - nėra;
    • Aktyvavimas: jūsų prašomą dieną;
    • Pateikimas: plastikinė tradicinė SIM arba virtuali eSIM;
    • Dalinimasis per Hotspot/Tether - leidžiamas;
    • Vienkartinis aktyvavimo mokestis - 35 Eur;
    • Pastaba: šiuo metu šis pasiūlymas galioja iki 2024-05-31, vėliau - teirautis PM.

    Variantas C: Didžiosios britanijos operatoriaus Vodafone pasiūlymas: 500 GB UK, iš jų 25 GB ES šalyse. Plačiau:

    • Plano mokestis - 35 Eur; 
    • Plano galiojimas - 30 dienų; 
    • Plano pratęsimas - 35 Eur;
    • Įsipareigojimai/sutartis - nėra (išankstinio apmokėjimo/prepaid);
    • Aktyvavimas: per 1-2 darbo valandas;
    • Pateikimas: virtuali eSIM;
    • Dalinimasis per Hotspot/Tether - leidžiamas;
    • Vienkartinis aktyvavimo mokestis - 0.00 Eur;

    Variantas D: Didžiosios britanijos operatoriaus O2 pasiūlymas: 50 GB UK, iš jų 50 GB ES šalyse. Plačiau:

    • Plano mokestis - 30 Eur; 
    • Plano galiojimas - 30 dienų; 
    • Plano pratęsimas - 30 Eur;
    • Įsipareigojimai/sutartis - nėra (išankstinio apmokėjimo/prepaid);
    • Aktyvavimas: per 1-2 darbo valandas;
    • Pateikimas: virtuali eSIM;
    • Dalinimasis per Hotspot/Tether - leidžiamas;
    • Vienkartinis aktyvavimo mokestis - 0.00 Eur;
  2. Prieš 20 minučių, apsisaudes parašė:

    Sveiki,

    Gal kas esat susidure su griezimu dantimis nakti? Kaip kovojot, sprendet problema? Griezimas stiprus buna, kad rytais net dantis skauda

    Panaši tema apie bruksizmą (dantų griežimą) jau buvo: 

     

  3.  

    Prieš 4 minutes, Doos parašė:

    zmogus turejo omeni nemokamu. visi jusu pamyneti yra mokami 😄 aisku galima crackintu rast, taciau nemanau kad siais laikais vis dar atsiranda zmoniu noriai isirasinejanciu pasleptus virusus  i savo pc 😄 

    gal gali patikslinti - per kurią vietą "žmogus turėjo omeny nemokamą"? skaičiau skaičiau, ir niekaip neįskaičiau, kad kalba eina apie free-only. nušviesk ką praleidau..?

    ----

    Perskaitęs autoriaus postą supratau, kad jam reikia simple video editoriaus, kuriam capcut free online editorius - manau pilnai tiktų: https://www.capcut.com/tools/online-video-editor

    Prieš valandą, venom parašė:

    prisireikė kelis video pamontuoti minimaliai, vaizdo įrašus pakarpyti, uždėti garso takelį, be watermarkų, googleje N variantų, galbūt turite pasiūlyti kokią programą uždarbiečiai neblogą .

  4. Prieš 45 minutes, mixaz parašė:

    Sveiki, ilgą laiką turėjau gera kaina planą su viskas neribotai ir + nemažai užsienyje GB. Bet dabar jį brangina gan drastiškai bitės paslaugų perpardavinėtojai. Gal kas turit pasiūlymų kur keltis, kas gerus planus siūlo ir nepagrobs numerio? Reikia perkelti du asmenis. Gal kas iš savo patirties turi rekomendacijų? Fastlink buvo atsiuntę gerą pasiūlymą, bet matau daug neigiamų atsiliepimų. Gal dar kas panašaus patikimo yra? Ačiū 😊 ✌️ 

    Pasidomek siuo magnetukas.lt pasiulymu "5g viskas neribota LT" ir beveik viskas neribota ES uz 9.90eur/men.:IMG-fdf490b777268ba67cad2f8d9f1203d9-V.thumb.jpg.1796ff5572c0ebcb176ed63f88db3499.jpg

  5. Prieš 54 minutes, iPauL parašė:

    Jei sim + esim, tai vienas planas ar tai vienas nr, bet reikia 2 planų?

    Dar klausimas ar gali būti du įrenginiai su vienu  esim tel nr?

    Vienu metu operatoriaus tinkle VISI irenginiai visuomet yra su SKIRTINGAIS telefonu numeriais, pvz: telefonas A turi numeri A o laikrodis B turi numeri B. Abu irenginiai jingiasi prie operatoriu bokstu ir siuos abu irenginius operatorius mato atskirai.

    Toliau prasideda taip vadinamos "isvestines paslaugos" - kurios klientui apibudinamos kaip "vienas numeris dviems irenginiams" ir panasiai.

    Kaip tai veikia? Pavyzdys: klientas turi pagrindini telefona ir laikrodi. Namie paliekamas telefonas, o su laikrodziu isbegama pabegioti. Klientas yra uzsisakes "vieno numerio" paslauga. Taigi, kol klientas begioja miskely su laikrodziu ant rankos o tuontarpu telefonas paliktas namie - jei tuo metu i kliento telefona skambintu zmona - tai esant "vieno numerio" paslaugai operatorius zmonos skambuti bandytu nukreipti i ABU IRENGINIUS (t.y. ir i laikrodi ir i telefona). Kadangi klientas telefonanpalikes namie - tai jis atsilieps i zmonos skambuti laikrodziu, o zmona net nezinos per kuri irengini buvo pakeltas ragelis.

    Taigi - operatoriaus akimis yra uzsakyti 2 skirtingi planai vartotojui, kurie yra apkungti tarpusavyje. Klientas jei skambina kazkam is laikrodzio - skambuti gaunantis asmuo mato kad skambinama isnkliento numeriom nes operatorius i isore "nesiuncia" laikrodzio numerio (t.y. ji slepia nuo isores). 

    Tuo tarpu vartotojonsaskaitoje operatorius daznu atveju rodys, kad yra 2 planai pas klientą: vienas - telefonui o antras planas - laikrodziui.

  6. Prieš 14 minučių, LetUnityBlossom parašė:

    Numeris persikels ir nereikės keisti sim kortelės? Naudoju Extra bet galvoju perkelti numerį į Ežį, nes panaikino tokį labai seną planą dar nuo lito laikų naudojau buvo kažkas AKC KLASIKA kaina iki 3 eurų 400 minučių

    priklauso nuo to - į kurį tinklą/operatorių kelsi numerį. manau kad SIM keistis betkuriuo atveju.

    Jei aktualu - gali pasidomėti Magnetukas.lt BEST-01 arba BEST-02 planais:

    • BEST-01: 200 min. + 200 SMS - kaina 1,50 Eur/mėn.;
    • BEST-02: Neriboti pokalbiai + neribotos SMS + 0,25 GB LT - kaina 2,80 Eur/mėn.;

    Kainos galioja užklausos formoje: www.magnetukas.lt/uzklausa panaudojus nuolaidos kodą: "uzdarbis.lt"

  7. Prieš 8 minutes, MartynasKu parašė:

    Dar reikėtų paminėti ir papildomus "arkliukus" iš kurių Tele2 pelnosi:

    Seniau buvo 1 Eur sutarties administravimo mokestis, kuris dabar jau paaugo iki 2,49 EUR ir čia nėra galimybės jo taikyti arba netaikyti - pratęsi sutartį, vadinasi susimokėsi.
    Na ir kitas dalykas "Interneto apsauga", kurią įjungia brutaliai, pranešdami, kad įjungė. Tą pačią sekundę paprašius išjungti, pasako, kad tokios galimybės nėra, nes paslaugos aktyvuojamos dabar ir bus galima išsijungti pačiam po 24 val. prisijungus prie savitarnos. Be to anot konsultantės nėra reikalo išsijungti, nes 2 mėnesiai nemokami, o po to tik 1,49 EUR/mėn 😄 (už nieką). Vat taip yra žaidžiama t.y. įjungiama, "pamosikuojama" 2 nemokamais mėnesiais ir aišku didesnė dalis pamiršta išsijungti ir moka prie plano papildomai po 1,49 EUR/mėn.  Štai taip daromas biznis iš nieko. 🙂 

    o linksmiausia yra tai, kad jeigu paskaitai tos interneto apsaugos aprašymą - ir bandai išsiaiškinti, už ką jie garantuoja/atsako - tai galų gale paaiškėja, kad yra daug papildomų sąlygų, kurioms esant - jie neatsako už nieką. Geriausia vieta yra ta, kad: "jeigu tu naudosiesi telefone internetu pvz namų/darbo WiFi - tai jie jau nebeatsako už nieką - juk virusas į tavo telefoną galėjo patekti per namų wifi" - va čia ir klausimas - kam tuomet ta "visusų apsauga", kuri realiai kai įsigilini - neturi jokių garantijų? 🙂

  8. Prieš 34 minutes, MartynasKu parašė:

    O žmogelis kai suprato kokias pinkles paspendė jam Tele2 su tom ausinėm, sakė daugiau jokios įrangos nebeims gyvenime išsimokėtinai pas operatorių.

    savo praktikoje tokių situacijų mačiau labai daug: operatorius įsiūlo įrangą išsimokėtinai, bet pats įrangos lizingavimas "atseit negali būti atskiras" - jis "būtinai privalo būti prikabintas prie plano". o tada ir prasideda visi žaidimai: plano pabaigos data viena, tačiau įrangos lizingavimo data kita. nutraukiant planą - būtinai nutrūksta ir įrangos lizingavimas. 

    ir labai dažnai įrangos lizingavimą jei kelis planus turintys abonentai netgi nežino kiek moka už kokį planą, kiek jam kainuos lizinguojama įranga, nes viskas susiplaka į vieną-bendrą-didelę sąskaitą. 

    kartais kai klientui prieš nosį atverti kokią kaina24.lt, įrašai jo įrangos pavadinimą, ir parodai, kad jo telefonas, netgi su operatoriaus "akcijine sumažinta kaina" - yra keliom dešimtim/šimtu eurų yra brangesni, nei kokiam nors RDE/VARLE/FORTAKAS ar kitame e-shope, kurie beveik visi turi lizingavimo galimybę.

  9. Prieš 4 minutes, Tmaster parašė:

    o čia yra labai įmanoma, nes verslas dūhina vartotojus.

    turint terminuotą sutartį, verslas gali kelti kainą pranešdamas apie kainos pakėlimą 30 dienų prieš. Tuo tarpu tu pamėgink nutraukti sutartį - susimokėsi suteiktas nuolaidas, ir jokie pranešimai 30 dienų prieš tau nesuteiks nuolaidų, mokėti vistiek turėsi, o bites kontorai leidžiama yra tiesiog pasakyti, ok, jei kainos kėlimias netinka, tada mes nenorime tavęs kaip kliento.

    puikiai skamba ane? 🤣🤣👌

    visa bėda ir yra tai, kad vienam operatoriui pradėjus "praktikuoti toką praktiką" ir netgi ne kartą, o kelis kartus per sąlyginai trumpą laikotarpį - rinkoje nori nenori susiformuoja nuomonė, kad "visi taip ims - ir pradės daryti".... 

  10. prieš 2 valandas, Tmaster parašė:

    smagu kad visdaugiau ir daugiau žmonių atranda mob operatoriaus migracijos naudą.

    Aš dar tik nelabai suprantu, ar operatorius po tokios pirmyn-atgal migracijos, finale žmogui pasiūlo paslaugą "į minusą" sau, ar tiesiog stipriai susimažina pelno maržą vardan to, kad tik klientas neišeitų pas kitą operatorių.

    Iš kitos pusės, man atrodo, kad operatorius šauna sau į koją, nes kartą paragavęs pigios paslaugos, jis jau niekada nebenorės mokėti daugiau, ir po metų ar dviejų, vėl reikės kovoti dėl to pačio kliento

    galiu pasakyti iš savo daugiametės patirties keletą susiformuotų "tezių sau" kuriomis vadovaujuosi:

    • tipinis vartotojas yra tingus, nesidomintis, ir nori visko "pateikto ant lėkštutės" bei "sukramtyto". kartais nori, kad tu už jį ir "nurytum";
    • tipiniam vartotojui reikia ne tik pasakyti, kad "ten yra pigiau ir geriau" - bet jam reikia dar ir priminti/kartoti tai kiekviena pasitaikančia proga, kol jis "galų gale tai ĮSISĄMONINS" ir "surizikuos pabandyti";
    • žema kaina tipiniam vartotojui - nėra esminis kriterijus. Žema kaina ti kpadeda "sužadinti apetitą", tačiau kai prieinama prie VEIKSMŲ, kuriuos turi padaryti vartotojas - dažnai įsijungia tikie stabdantys veiksniai, kaip: "užmiršau", "buvau užsiėmęs", "laukiau kol paskambinsi dar kartą" ir pan.

    Ką noriu pasakyti? ogi tai, kad jei nori laimėti "tipinio vartotojo pinigus" - turi jį "griebti čia ir dabar", kai jis priiminėja sprendimus, ir maksimaliai jį aptarnauti. Jeigu vartotojas jau pasirašė sutartį, ar sutartis buvo auto-pratęsta - tai operatoriui nesiimant aktyvių veiksmų - tipinis vartotojas "paliks viską savieigai" - t.y. tipinis vartotojas greičiausiai pasirinks "plaukti pasroviui".

    Mano praktika - duodu planus beveik žemiausiom kainom rinkoje, bet vistiek reikia "įkalbinėti", kad "surizikuotų pabandyti". Taip, neslėpsiu - įkalbinėju, pats pildau užklausos formas už pencininkus, atsakinėju į durniausius klausimus, nes ne visi pensininkai turi anūkus-uždarbiečius, kurie padeda, paaiškina ar pakeičia SIM korteles. 

    Paskutinis vakarykštis bajeris: perkėlėm numerį į Magnetuką iš Labas - senolei 92-ių metų pasikabino skambinimo funkcija, ir tereikėjo parebootinti telefą (nes SIM nesikeitė) - tai sūnus uždarbietis turėjo sėst į mašiną, važiuot 15 km iki močiutės ir parestartinti telefoną. Tai ką bekalbėti apie kitus atvejus, kai reikia "uždėti parašą", "pakeisti SIM" ar "atsilaikyti nuo seno operatoriaus stūmimo - kad pas kitą operatorių bus garantuotai blogiau"...?

  11. Tema ištiesų labai aktuali, ypač žinant, kad uždarbiečiai labai "mėgsta" share'intis paskyromis/šeimomis, mažintis kaštus.

    Kiek teko domėtis - tai nemažus pinigus tie toolsai kainuoja, o web/seo specialistų uždarbio bendruomenėje - tikrai yra nemažai.

    Gal pabandome šioje temoje atsišaukti tuos - ką tai domintų - gal visgi susidarytų kritinė masė ir pavyktų susikooperuoti..?

  12. Prieš 3 minutes, neprisimenu parašė:

    Su tais papildomais tyrimais ir Telia įdomu yra. Pas mane jau porą metų Telia 500 Mbps, nors prieš įvendant ir pildant jų svetainėje anketą (ir konsultantas tą patį telefonu sakė), rašė, kad reikalingas tyrimas. Nors žinojau, kad keli kaimynai, dar iki man įsivedant turėjo gerą šviesolaidinį. Dabar pildant tą anketą vėl pagal adresą vistiek rašo, kad reikalingas tyrimas, nors šviesolaidinis kaip minėjau, pas mane ir kaimynus, sukasi jau keletą metų 😄 tai ką jie ten tirti kiekvieną kartą nori?

    negaliu atsakyti už Telia - galimai tiesiog duombazėje info normaliai nesupildyta tavo adresu, arba ten yra "laisvo resurso trūkumas/permažas rezervas" - todėl ir raqšo, kad kiekvienu konkrečiu adresu yra individualiai tikrinama TG - kartais netgi resurso praplėtimus padaro mums paprašius.

    Jeigu nori - gali PM parašyti savo tikslų adresą  ir pageidaujamos greitaveikos:
    a) iškarto galėsi uparašyti tau, koks yra matomas statusas netikslinant TG, bei
    b) galėsiu užklausti TG ir tau perduosiu gautą atsakymą, kai gausiu tikslų atsakymą.

  13. Prieš 10 minučių, Firminis parašė:

    Mane išvis asmeniškai nuvylė kaip naują klientą Cgates, užsiregistravau jog paskambintų dėl interneto. Paskambino, sakau norėčiau tokiu adresu šviesolaidinio pasižiūrėjo, sako negalim pasiūlyti. O gal reikia televizijos? Sakau nereikia viso gero. Tokiu pat klausimu užsiregistravau ir į Telią, tai sako pirminis vaizdas jog nėra atvestas, bet sako reikia, kad inžinieriai pažiūrėtų, užregistravo sakė per 7 d.d. paskambins, ant rytojaus paskambino: paaiškino viską, atsakė į klausimus, pasakė kiek kainuotų atsivesti ir t.t.

    Kažkaip atrodė jog naujų klientų jiems nereikia xD

    Kai nesupranti "vidinės virtuvės" - tai nenuostabu, kad toks įspūdis susidaro.

    Paaiškinu: tavo adrese panašu, kad nėra atvestas šviesolaidinis kabelis (arba jeigu ir yra atvestas - galimai jis dar "nepriduotas"). CGates konsultantai pagal TG mato tavo adrese, kad: "reikalaingas papildomas TG tyrimas". Tuomet CGates rašo paklausimą Telijai dėl TG, jie atsakymą pateikia po keletos darbo dienų, paprastai už kabelio datempimą iki kliento adreso arba kliento buvo - dar reikia gerookai damokėti, o damokėti klientas - dažniausiai nenori, nes paprastai visi įsivaizduoja, kad pajungimas - turėtų būti nemokamas. Didžioji bėda yra ta, kad jeigu CGATES sumoka Telijai už kabelio galiuko pratempimą iki kliento (tavo) namo-buto - tai tas kabelis visuomet tampa Telijos nuosavybe, nesvarbu, kad už patį kabelį, darbus Telijai viską sumokėjo Cgates (ir galimai - pats end-useris).

    Štai dėl ko galimai CGATES vadybininkas, pamatės, kad preliminaraus TG tyrimo metu gavus vietoje atsakymo "TG yra 100/1000Mbps" bet "reikalingas papildomas TG tyrimas" - paprastai ūpas dingsta kovoti dėl kliento, ir paprastai nebeeikvojami vidiniai pastangų resursai gaišti laiką, aiškintis - nes Telia šioje vietoje vistiek lieka betkuriuo atveju išlošusi (nes jeigu CGates kliento negaus tiesiogiai - tai vistiek už tą liniją Telijai mokės reseleris CGates).

  14. Prieš 33 minutes, Aragon parašė:

    Okey, o pigūs provideriai, kurie eina per telios DPP(besmegeeniai, fastliink ir kiti) ? Ar gausiu telios internetą už dvigubai pigesnę kainą? Puikiai suprantu supporto gero nesitikėti, bet pačio interneto kokybė domina

    jei gausi provaideri, kuris pajungtu tave per Telia DPP paslaugą - tai praktiškai liniją iki tavo namų vistiek supportins Telia, nes Besmegeniai, Fastlinkas ar kitas Telia DPP reseleris net neturi teisės suportinti to tinklo. Nuo reselerio priklausys nebent tai, kad jų didmeniniai interneto kanalai bus "pernelyg perkrauti" arba tarkime jų suportas dirba ne visą parą, tad nutikus gedimui vidurnaktį - galėsi reseleriui prisiskambinti tik ryte, kad užregistruoti gedimą. Bet jeigu gedimas būtų Telia tinkle (tarkime laiptinėje nukirstas optikos kabelis) - tai jį vistiek remčontuos Telia meistrai savo įprastu  gedimų šalinimo tempu.

    Kainos už Telia DPP optiką iš reselerio dvigubai pigesnės negausi - nebent reseleris norės "eidamas į minusą" dėl kažkokių tai išskaičiavimų mažinti savo maržą, arba jei imsi paslaugų paketą iš reselerio (internetas + IPTV + mobilus ryšys) - galbūt bendrai sudėjus keletą paslaugų bendras krepželis tau gausis pigesnis. 

    Telia DPP naujausia kainodara skelbiama čia: linkas.

    image.png.6037f6d2c31ccb267db44d628a51a8e6.png

  15. Prieš valandą, agadyz parašė:

    Verslas ne visiems, nes vieni yra tinginiai, o kiti ne. Visi gali visko išmokt. Nėra jokių stebuklų. O ar noresi daug dirbt - priklauso ar tinginys ar ne.

    Aš per savo netrumpą verslo "karjerą" du kartus bandžiau veslą daryti su partneriu:

    A) pirmą kartą pries 15 metų verslą kurdamas nuo nulio, be jokios patirties. Po 1-2 metu paaiskejo kad partneris tik "mintis generuoja" o nedirba, kartais pritingi ar vengia atsakomybės. Tuomet išsipirkau iš jo padovanotas jam UAB akcijas, ir būdamas vieninteliu akcininku - verslą pakėliau iki "nemažos" įmonės.

    B) antrą kartą nusprendžiau kurti bendrą verslą prieš 2 metus. Tam tikra patirtis jau maniau - tam buvo sukaupta. Tačiau pasirodė, kad partneris norėjo tik pasisavinti klientų bazę, išmelžti kuo daugiau pinigų iš klientų ir manęs - ir jam visiškai buvo dzin tokie dalykai kaip garbė, sąžiningumas ar kitos žmogiškos vertybės. Prireikė metų, kad suprasčiau apgautas, dar metai praėjo kol atsistojau ant kojų, atsikovojau dalį prarastų klientų ir atitirbčiau patirtus baisinius finansinius nuostolius.

    Daugiau partnerių gyvenime - nebeturėsiu. Tikiuosi kad tie, kas nori partneriauti - kad Jums pasiseks labiau.

  16. Prieš 28 minutes, TEGAS parašė:

    Klausimas blogai suformuotas.  

    Jei situacija deliotum ar sunkiai besiverciancios seimos vaikas renka butelius, vasara uogas, sraiges, grybus ir pns , o ne buteli brendzio pavogti bando ir parduoti, ar is bobutes atimti..

    Jei jau normalioj seimoj vaikas noredamas sutaupyti turi eiti buteliu rinkti. Kazkur fail pas tevus, jog negali kitokios chalturos sugalvoti vaikui . 

    Tyčia nenurodžiau klausime šeimos, kurioje gyvena vaikas statuso/pragyvenimo lygio: norėjau kad apklausa parodytų "tipinio uždarbiečio" požiūrį/reakciją į pamatytą parke svetimą/nepažįstamą vaiką, renkantį butelius/skardines.

    Mano vaikystė nebuvo lengva: pinigų netrūko maistui, bet atostogom, pramogom "dienpinigių" tikrai nebuvo. Todėl iš esmės prabalsavau "a".

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...