Pereiti prie turinio

BARMODE

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    72
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Apie BARMODE

  • Rangas
    Pradedantis dalyvis

Kontaktai

Profilio informacija

  • Vardas
    Edgaras
  • Lytis
    Vyras
  • Miestas
    Vilnius
  1. Konkurso pabaigos datos nebuvo, tai imetu vistiek, kadangi darbo siektiek visgi idejau :)
  2. Logotipe stilizuotas karjeras ir ekskavatoriaus kaušas. Spalva kaip ir praeitą karta palikta geltona, derinta prie statybinės technikos, ženklų ir tt.
  3. Viskas piešta. Spalvas beabejo galima keisti, tačiau rekomenduočiau palikti tokias. Komentarai kaip visada labai laukiami
  4. Pirmadieni grįžęs pateiksiu savo variantą, tikiuosi konkurso nebaigsite ankščiau numatytos datos
  5. Taip jau nutinka kai ieškomas dizainas, o ne dizaineris. Žmogus neturėdamas žinių apie brandingą ir dizainą darbus vertina emociškai. Patinka, nepatinka.. Vieniem patinka geltona spalva, kiti jos nemėgsta, ir tai neturi nieko bendro su dizainų ar supratimu kas yra stiprus logotipas. Spalva žinoma čia tik metafora, bet esmė nesikeičia. Rezultate gaunamas darbas glostantis 1, 2 ar 5 žmonių grupę, kuri labai galimas daiktas darbą vertina lygiai taip pat.. patinka, nepatinka.. o tai nieko neturi bendro su stipriu logotipu.. Jūsų pirkinys man primena būtent tokią situaciją. Tiesa, pridursiu, kad pe
  6. Katras čia save "super" pavadino? Vieninteliai "super" tai esate Jūs. Patys neapsisprendžiat ką siūlote žmonėms už jų darbo laiką (laimėtojų skaičius nuo 1 išaugo iki "n", o dabar jau ir apie valiuta užsiminėt, maždaug pagal nuotaiką atsiskaitysim, turguje ir tai daugiau aiškumo), tai stebėtis kodėl matote tik kalbas tikrai nederėtų. Nepatingėkite, užsukite į betkurį kitą dizaino konkursą, vargu ar ten rasite tiek rašliavos. Išvadas pasidarykite patys..
  7. Na kabina jas nes jos yra pavyzdžiuose į kuriuos skatinama lygiuotis. Jeigu atvirai tai darosi išties begalo sunku suvokti ko yra reikalaujama, nes pavyzdiniams variantams toli iki to ką galima būtų pavadinti "originaliu" dizainu, o apie naujus dizainerių pateiktus variantus geriausiu atveju pasakote kad tas ir anas jums nepatinka. Asmeniškai aš pateikiau 3, na 2,5 tebunie variantų apie kuriuos jokio atsiliepimo nesulaukiau. Mano subjektyviu supratimu jeigu jūs išties suinteresuotas sulaukti dizaino, kuris patiktu ir atitiktu išskirtinai jūsų skonį, galėtumėte daugiau laiko skirti išsamesnei p
  8. Aš asmeniškai visiškai palaikyčiau šią mintį, pats tiesą pasakius ieškojau partnerių galinčių atlikti kokybiškos spaudos darbus būtent šiai progai, bet marskineliai.lt tikrai netie žmonės kurie padėtų kam nors prasimušti, viskas ką realiai gausi tai tik marškinėliai. Ištiesų tai šiuo atvėju pakanka pasižiūrėti į pačią svetainę, kad suprastum kiek ten lankosi potencialių vartotojų.. Pasižiūrėjus į darbus ir į patį webą nenustembi kodel jų nėra ir nebus daug. Gaminamų marškinėlių kiekis nedidelis netodėl, kad yra noras suteikti jiems išskirtinumo, paprasčiausiai daugiau jų nebus kam nupirkti (na
  9. Būtų smagu nupiešti el. parduotuvės dizainą ir laimėti pirmąjį apsilankymą joje :)
  10. Pasistengsiu trumpai, Rūbų ieškome paprastai norėdami atsinaujinti, tokiais atvejais visada atkreipiame dėmesį į "naujus vėjus". Naujos kolekcijos paprastai žadina didesni apetitą, ta motyvacijos gaida stengiausi sukūrti išskirtinį, nestandartinį, tačiau vartotojui intuityviai paprastą ir solidų dizainą. Klasikinė spalvų gamą suderinta su neįprastom svetainei formom sukuria profesionalų e-parduotuvės įvaizdį. Tituliniame puslapyje stengiausi sudėti tik tai kas svarbu, tam kad neaktualus turinys, spalvos ir įvairūs šūkiai neblaškytų dėmesio ir nesukurtų papildomos sumaišties. Vartotojui nerei
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...