Pereiti prie turinio

Camp3r

Nariai
  • Pranešimai

    9
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%
  1. Kaip galima su c++ padaryti du langus 1 konsoleje (panasiai kaip paveiksliuke), kad viename galeciau tarkim atvaizduoti kokia nors info, o kitame tarkim ivedineti komandas.Gal zinot? ar kur pasiskaityt , kokios literaturos?
  2. Tai reiškia rodykles tada geriau kurti i objektus?
  3. 'Kernel' does not name a type #ifndef KERNEL_H #define KERNEL_H #include <virtualMachine.h> class Kernel { Vm vm; }; #endif // KERNEL_H #ifndef VIRTUALMACHINE_H #define VIRTUALMACHINE_H #include <kernel.h> class Vm { Kernel kernel; }; #endif // VIRTUALMACHINE_H #include <stdio.h> #include <iostream> #include <fstream> #include <kernel.h> using namespace std; int main() { }
  4. Sveiki, Kodel neleidzia savo susikurto h failo įterpti į daugiau nei vieną cpp failą. Gal taip neįmanoma?
  5. A vat kaip ten reikėjo, o dabar tarkim as sukuriu dvi funkcijas ir noriu su vmFunction() pakeisti kintamąjį a easantį Kernel klasėje. Bet kodėl man neleidžia to padaryti? #include <stdio.h> #include <iostream> #include <fstream> using namespace std; class Vm { class Kernel *kernel; public: Vm(Kernel *p_kernel) { kernel=p_kernel; } void vmFunction() { kernel->setA(4); } }; class Kernel { int a; Vm vm; public: Kernel() : vm(this) { } void setA(int num) { a=num; } }; int main() { int xy; cin >> xy; }
  6. Sveiki, Gal žinote kaip išspręsti šį errora(screenshote)? Esmė tame kad man reikia Vm klasėje susikurti rodyklę į Kernel klase. #include <stdio.h> #include <iostream> #include <fstream> using namespace std; class Vm { class Kernel *kernel; public: Vm(Kernel *p_kernel) { kernel=p_kernel; } }; class Kernel { int a; public: Vm vm(this); }; int main() { int xy; cin >> xy; }
  7. Uzduotis Grafinė sąsaja: paveikslėlis, tekstinis laukelis ir iškrentantis sąrašas (su reikšmėmis 0, 90, 180 ir 270). Į tekstinį laukelį įvedamas skaičius (kvadratėlių dydis), pasirinkus iš iškrentančio sąrašo pasukimo kampo reikšmę, paveikslėlis suskaidomas nurodyto dydžio kvadratėliais ir šie kvadratėliai pasukami nurodytu kampu. Turiu toky programos gabalą, kaip reketu ta paveiksliuka suskaidyt? ir pasukt? import java.applet.Applet; import java.awt.*; import java.awt.image.*; import javax.swing.*; class RotateFilter extends ImageFilter { private int oh; public void setHints(int hi
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...