-
Pranešimai
9 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Atsiliepimai
0%
Turinio tipas
Forumas
Kalendorius
Parduotuvė
Akademija
Skelbimai
Camp3r Pranešimai
-
-
-
Bėje tavo kode yra viena didelė loginė klaida. Tarkim, sukursi objektą Kernel kernel. Jis savyje sukurs objektą vm , o jis vėl sukurs kernel ir taip iki begalybės.
Tai reiškia rodykles tada geriau kurti i objektus?
-
Kokį errorą gauni?
'Kernel' does not name a type
#ifndef KERNEL_H #define KERNEL_H #include <virtualMachine.h> class Kernel { Vm vm; }; #endif // KERNEL_H
#ifndef VIRTUALMACHINE_H #define VIRTUALMACHINE_H #include <kernel.h> class Vm { Kernel kernel; }; #endif // VIRTUALMACHINE_H
#include <stdio.h> #include <iostream> #include <fstream> #include <kernel.h> using namespace std; int main() { }
-
Sveiki,
Kodel neleidzia savo susikurto h failo įterpti į daugiau nei vieną cpp failą. Gal taip neįmanoma?
-
#include <stdio.h> #include <iostream> #include <fstream> using namespace std; class Vm { class Kernel *kernel; public: Vm(Kernel *p_kernel) { kernel=p_kernel; } void vmFunction(); }; class Kernel { int a; Vm vm; public: Kernel() : vm(this) { } void setA(int num) { a=num; } }; void Vm::vmFunction() { kernel->setA(4); } int main() { int xy; cin >> xy; }
Funkcijų implementacijas reikia rašyti po Kernel klase kad kompiliatorius ją "matytų".
Ačiū :)
-
A vat kaip ten reikėjo, o dabar tarkim as sukuriu dvi funkcijas ir noriu su vmFunction() pakeisti kintamąjį a easantį Kernel klasėje. Bet kodėl man neleidžia to padaryti?
#include <stdio.h> #include <iostream> #include <fstream> using namespace std; class Vm { class Kernel *kernel; public: Vm(Kernel *p_kernel) { kernel=p_kernel; } void vmFunction() { kernel->setA(4); } }; class Kernel { int a; Vm vm; public: Kernel() : vm(this) { } void setA(int num) { a=num; } }; int main() { int xy; cin >> xy; }
-
Sveiki,
Gal žinote kaip išspręsti šį errora(screenshote)? Esmė tame kad man reikia Vm klasėje susikurti rodyklę į Kernel klase.
#include <stdio.h> #include <iostream> #include <fstream> using namespace std; class Vm { class Kernel *kernel; public: Vm(Kernel *p_kernel) { kernel=p_kernel; } }; class Kernel { int a; public: Vm vm(this); }; int main() { int xy; cin >> xy; }
-
Uzduotis
Grafinė sąsaja: paveikslėlis, tekstinis laukelis ir iškrentantis
sąrašas (su reikšmėmis 0, 90, 180 ir 270). Į tekstinį laukelį įvedamas skaičius (kvadratėlių
dydis), pasirinkus iš iškrentančio sąrašo pasukimo kampo reikšmę, paveikslėlis
suskaidomas nurodyto dydžio kvadratėliais ir šie kvadratėliai pasukami nurodytu kampu.
Turiu toky programos gabalą, kaip reketu ta paveiksliuka suskaidyt? ir pasukt?
import java.applet.Applet;
import java.awt.*;
import java.awt.image.*;
import javax.swing.*;
class RotateFilter extends ImageFilter {
private int oh;
public void setHints(int hint) {
consumer.setHints(hint & (COMPLETESCANLINES|SINGLEFRAME));
}
public void setDimensions(int w, int h) {
oh=250; consumer.setDimensions(450, 250);
}
public void setPixels( int x, int y, int w, int h, ColorModel cm,
int[] pixels, int offset, int scansize) {
for(int i=0; i<250; i++)
consumer.setPixels(oh-1-(1+i), 1, 1, 450, cm, pixels,
offset+i*scansize, 1);
}
}
public class Pic extends JFrame {
public Pic() {
Image image = Toolkit.getDefaultToolkit().getImage("C:\\Users\\token\\Desktop\\img.gif");
ImageFilter filter = new RotateFilter();
ImageProducer prod1 = image.getSource();
ImageProducer prod2 = new FilteredImageSource(prod1, filter);
Image resultImage = createImage(prod2);
ImageIcon imicon = new ImageIcon(resultImage);
JLabel label1 = new JLabel(imicon);
getContentPane().add(label1);
}
public static void main(String[] args) {
Pic picas = new Pic();
picas.setVisible(true);
picas.setSize(800, 600);
picas.setDefaultCloseOperation(JFrame.EXIT_ON_CLOSE);
}
}
Dekui
C++ 2 formos 1 konsoleje , gal zinot?
Programuotojų kampas
Atrašyta
Nelabai tinka :)