Pereiti prie turinio

ewaldux779

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    1.173
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Visas ewaldux779 turinys

  1. Gal tiesiog pakeisti į VPS dabartinį shared hostingą?
  2. Ačiū kas kreipėtės!
  3. Taip, bet tikrai nusiraminau ir nekaltinu nei servisaict, nei varlė lt viskas gerai su šiomis įmonėmis.
  4. Visų pirma prekę paėmė kurjeris, su serviso darbuotojais aš nebendravau ar pardavėjais. Už prekę bus sugražinti pinigai. Naujos prekės neduos. Nes kaip jau sakiau pats kaltas, kad leidau paskersti kaip narys Tmaster sako.
  5. Tiesa tokia, kad reikia būti žmogišku ir pripažinti klaidą.. Ir jei pasiseks, gal sutiks serviso darbuotojai parašyti gamintojo broko aktą. Nes jeigu užsako dalis tai atšaukti jau būtų nuostolis, bet jeigu susitarsi, tai gali gauti naują TV. Vienaip ar kitaip pamoka, kad prieš siunčiant reikia pasakyti, kad netaisytų, tiesiog nustatytų gedimą, o taisytų tik tokiu atveju, jeigu gedimas neatitinka sąlygų gauti naują prekę. Viską viršuj Blofeld parašė, tai daug tiesos tame yra.
  6. Tiesos yra, žmogiškumas svarbu. Laiku susipratau ir tiek.. Visi klysta, negali visko žinoti. Dėkui už nuomonę. :)
  7. Tu man irgi juokingas, kodėl rašai tai, kas absoliučiai nėra naudinga, jeigu aš prašiau patarimo. Ar nori parodyti, kad esi labai gudrus? Neparodei. Aš suklydau ir pripažįstu, bet ko norėjau - tą pasiekiau :) mokykis, brolau, iš manęs, o ne mane mokyk :) Vis gi ačiū, kad pakomentavai, bet turėk savigarbos ir nerašyk daugiau čia :)
  8. Perskaičiau viską daug kartų, prekė buvo brokuota dėl gamintojo kaltės, vartotojų teisės Lietuvoje leidžia keisti į pinigus, taisyti arba į kitą TV.
  9. Nes servisas turi patikrinti, ar tai mano kaltė, ar gamintojo. Kaip aš galėjau įvertinti kieno kaltė? O jie vertindami užsakė dalis. Gal kiek neaiškiai pirma poste viskas išdėstyta mano, bet esmė tokia, kad jie neinformavę manęs iš karto pradėjo taisyti, nors aš norėjau sužinoti gedimą (jeigu tai brokas) ir pasikeisti į naują, kitaip pasikeisti neįmanoma. Problemos neišspręsiu, tik buvo įdomūs patarimai: palaukti, kol suremontuos, ar kreiptis kažkur :)
  10. Rašiau, nes iš pradžių taip ir parašė, kuomet paklausiau, bet vėliau persigalvojo :) Tai pats įvertink, kaip jaustumeisi įstrigęs tokioje situacijoje, yra keli pasirinkimo variantai, bet rinktis kažkodėl negali. :)
  11. Tmaster, supranti, aš visą dieną ir rašinėju, ir skambinu, nenori gražinti ir taškas. Sako, kad mano kaltė dėl to, kad servisui nepasakiau, jog netaisytų.. Nors jų taisyklėse rašo, kad jie turėjo man leisti rinktis ką daryti, o to nebuvo.
  12. Kodėl tai mano klaida? Iš kur aš galėjau žinoti, kad man reikia kreiptis į servisą, dėl netaisymo, jeigu aiškiai parašyta teisės aktuose, kad kreiptis į prekės pardavėją? O į pardavėją aš kreipiausi :)
  13. Na pritariu tau dabar jau.. Bet kaip išsireikalauti..
  14. Tai tame ir esmė, vartotojo teisėse nerašo, kad turiu kreiptis į servisas, kad jie man gražintų ir netaisytų. Aš kreipiausi ten, kur parašyta vartotojo teisėse - pardavėją. Jie parašė, kad turėjau į servisą skambint ir pasakyti, kad neremontuotų. Kažin ar tuos pinigus norės gražinti, jei jau nenori keisti į kitą..
  15. Taip manai? Nežinau iki kokio lygio nukritę tie varlė.lt, bet nenori jie keisti.. Nors ir vartotojo teisėse parašyta, kad keisti, taisyti, ar grąžinti pinigus pasirenka pirkėjas. Nenori jie keisti to TV, iš karto matosi, sako, kad aš kaltas, jog servisas užsakė dalis, bet niekur nenurodyta, kad turiu servisui pasakyti, kad netaisytų, jei noriu gauti naują. O į varle aš kreipiausi..
  16. Bet supranti, niekas manęs neklausė ir užsakė dalis iš kažkur.. Ir dabar negali duoti naujo, nes servisas užsakė dalis, tai ką daryti?
  17. Sveiki, pirkau varlė(lt) televizorių. Ir dėl gamintojo broko po kelių dienų sugedo motininė plokštė. Varlė gali pakeisti TV į naują, arba gali suremontuoti servisaict (com). Klausimas: ką pasirinkti? Naują? Ar geriau remontuoti ir laukti? Ir dabar sužinojau, kad tie servicai neatsiklausė ir užsakė dalis. Ta dar klausimas ar aš turėjau jiems pats pasakyti, kad neremontuotų? Ar galiu šiuo atveju reikšti pretenzijas?
  18. Žmogus patikimas 100%, jeigu tvarkingai parašei atsiliepimus, tai manau tikrai gausi. :)
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...