Pereiti prie turinio

Unbijou

Nariai
  • Pranešimai

    8
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Unbijou Pranešimai

  1. Na, mano nuomone, labai silpnai..

     

    "Automobilis žino..." Ir rodomas dainuojantis(laimingas žmogus.., ant kurio sedynės padėtas tepalų butelis)

     

    "AD pasirūpins.." Ir rodomas kitos tautybės toks pat laimingas žmogus ant kurio sėdynės padėtas kitas toks pat butelis.

     

    "Galėsiu džiaugtis.." Ir vaizduojama laiminga vėl kitos tautybės moteris su (kaip supratau) langų plovimo skysčiu.

     

    Visu pirma, kur ryšys tarp teksto ir vaizdo? Visų antra, kodėl vyrai turėjo tepalų butelius, o moteris langų skysti?

     

    Tik gal po kokio 10 supratau, jog alyvos buteliai(ir langų skystis) "yra " mašinos pasirinkimas?

     

    Aplamai nesupratau aš joje nieko.

     

    P.s dabar man marketingo pamoka.

     

     

    Gerai paaiskinu kaip dar besimokanciam marketinga :)

    Visu pirma tai prasideda nuo akumuliatoriaus. Del laimingumo tu esi teisus - jie yra laimingi del to, kad naudoja AD produktus. Produktus parodyti vaziuojanciame automobilyje yra baisiai sudetingai, be to yra tikslas perteikti ir pati produkta vizualiai - tai yra jo naturalia isvaizda.

    Rysys tarp teksto ir vaizdo - tai yra mini vertimas ka dainuoja herojai ( beje pirmas herojus yra italas, antras vokietis, gale prancuze).

    Kitas dalykas - tu orientuojasi ne tik i moteris, bet ir i vyrus. Logiskai pamastyk (jei tau iseina) ar moteriai butu malonu matyti zavia moteri tepalo bako "fone" ? Ar vistik geriau tinka stilingas ir salyginai mazas maiselis ?

    Jei tu supratai kad tai masinos pasirinkimas - tada tu teisus - tu nieko nesupratai ? Kaip gali masina rinktis ? Gali parodyt ? Ar masina perka langu skysti ar vairuotojas ?

    Ad produktais pasitiki Europos vairuotjai, todel jie ir dainuoja apie juos. Juk muzika yra viena ideliausiu formu isreiksti emocija - aisku ir dziaugsma bei pasitikejima !

    Taigi dar krimsk marketingo mokslus, ir neapsiribok marketingo teorija ;)

     

     

    Malonu kad dar kazkas prisijunge :)

    Isradingos ir tikrai vertos demesio idejos, dekui ;)

  2. Labai Jus isikandot ta partizanini marketinga :) Vieni tai vadina kulturinemis idejomis (kas mano nuomone daug logiskiau), kiti partizaniniu marketingu, treti BTL naujovemis... Ir istikruju visi teisus yra. Tai yra Naujoji rinkodara - inovatyvesne, gilesne ir zymiai efektyvesne. Principai yra islike tie patys, taciau budai jiems visiskai skirtingi. Taip kad nereiketu isikasti to "partizaninio marketingo", cia knygos pavadinimas :)

    P.S. beje saatchi&saatchi, branding'a visai kitaip vadina - "lovemark".

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...