Pereiti prie turinio

Esnyper

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    4.720
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    15
  • Atsiliepimai

    100%

Esnyper Pranešimai

  1. Prieš 36 minutes, Stanley parašė:

    Dar kartą pakartosiu apsiuosčiusiems dyzelių fanatikams - mašina ne vien drag'e važiuoja 🙂 Taip, ant tiesiosios tie jūsų 35d su stage99 važiuoja greitai, bet posūkiuose gautumėt malkų nuo supuvusio Civico su 1.5 😄 Ir mašinoje ne vien skaičiai svarbu, koks skirtumas, kad 1/4 mylios važiuoji per <14s, kai po kapotu kre kre kre ir iš galo juodi dūmai. Jei nori emocijų iš mašinos - tik benzas. Jeigu imt bmw, tai nebent E92 335i, kuriam irgi nemažai galios atsukt galima, valdosi neblogai, tik kad atrodo kaip visiškas tautovežis, pasimeta sraute, jokio išskirtinumo, bet gal temos autoriui to nereikia. 

    Aš nelabai suprantu to proto knisimo, kad dyzelis dragam. 335d aliuminis blokas jau eina, lyginant su 335i svorių skirtumas juokingas. O važiuot mieste su 335d yra nesveikai fainas jausmas, kai tas motoras priverčia judėt mašiną greičiau už srautą net neįdėdamas pastangų. Taip, kle kle kle ir kvapai - užknisa, sutinku. Bet jei važiuoji daugiau ar mėgsti paspaust - nu matematika gan paprasta. Pats rinkausi tarp 335i ir d, bet pasigilinus rimčiau į N54 ligų kiekį ir kiek kainuotų po nupirkimo apsitvarkyt motorą, kad galėtum ramiai važiuot - nu nebaisiai logiškas variantas. O dar į sąnaudas reiktų atkreipt dėmesį, nes tas motoras gazą spaudžiant kurą tiesiogine ta žodžio prasme naikina 😄 O pirkt 335i ir nesukt iki redline irgi kažkaip ne variantas.

    Pats asmeniškai jau atsivažinėjau savo su dyzeliais. Draugei atplaukia 2.0 turbo benzas, sau ieškausi kažko su V6 ar V8 supercharged. Bet nenurašau aš tų dyzelių, jei neturėjai - sakyčiau net būtina pabandyti.

    Jei sustatyt stock cveką su 335d ar 335i ir su identiškais vairuotojais, tai nebent kosminis šikanų kiekis tik išgelbėtų tą cveką. O jei lygint fully built bolidus, bijau, kad irgi cvekas ne savo lygoje būtų 🙂

    O ir kasdienai tai nėra taip aktualu, vis gi ne trasos automobilį renkasi. O bet, tačiau, 335d jau standarte eina su stabdžių aušinimu. Į trackday gali drąsiai lėkt ir smagiai praleist laiką. O cveką reiktų pakonstruot, kad jis pradėtų teikt malonumą. 

    Bet dėl E60, tai 100% pritariu. Jei nori smagaus automobilio - tai nėra tinkamas modelis.

  2. Nu stumt ant 35d tai reik, kad su galva turėtų būt ne iki galo gerai 🙂 Nepernešiau BMW, bet aplinkybės lėmė, kad teko nusipirkt. Dabar tik nemėgstu, bet visiškai suprantu kodėl jų tiek gatvėse. Jei pažiūrėtumėt į kasmetinius best powertrain rewards, nelabai buvo metų kada bmw inline 6 zyzeliai neimtų prizinių vietų. Ir ne be reikalo.

    Tik su šiuo motoru rinkčiausi E92 kėbulą, jis arčiausiai "sportiškumo". Jokių E6x 🙂


    Kol dar pas mus išeina paburt tuos dyzelius, tai: downpipe, railo daviklis, kuro siurblys ir žiūrėk 280-300kw yra. Kuro sąnaudos jei naudoji pagal paskirtį - 10-13l, jei biški link pensijos - 8l labai realu. Į pajūrį cruizinant per Vokietijos bamus ant 160 vidutinės 7l su centais. Raskit nors vieną benzą kuris pasiūlys tokį galios / kuro sąnaudų santykį, ypač jei mėgsti paspaust tapkę. Bet čia rimtai, pasiūlykit, nes laikas jau atsinaujint ir, kadangi kuro sąnaudos jau nebe tokios aktualios, dairausi į benzus 🙂

    Dėl remontų, tai lyginant turbo benzą su tiesioginiu įpurškimu ir turbo dyzelį, išlaikymas visiškai toks pat. Priklausys nuo varianto, gali su benzu prasileist, gali su dyzeliu. Aišku čia su sąlyga, kad ekologijas dyzeliui tvarkingai susitvarkai po nupirkimo.

    Kol dar neuždraudė, pirkčiau 6 ar 8 cilindrų motorą ir džiaugčiausi. O į pieno pakį spėsi grįžt dar.

    P. S. Giulietta turi 1750 TBI motorą, tas visai smagus daiktas, tačiau tas mašinos modelis baisiai jau moteriškas ir iš esmės ten rebadge'intas Fiat Bravo su kokybiškesniu salonu ir daugiau technologijų.
    Giulia 2.0 next level, bet ir į biudžetą nebetilpsi.

  3. prieš 2 valandas, xanderleaner parašė:

    vai vai vai

    išmok naudotis ne tik prestashop pensininke, pažiūrėk savo paslaugų temą, 13m senumo tema, užsiciklines ant senos sistemos

    Aš tau palinkėsiu biški ant žemės nusileist. Tarp mūsų amžiaus skirtumas 3 metai, bet jaučiuosiu lyg su kokiu 16ikiniu bendraučiau.

    Beveik neabejoju, kad dirbu su ekomercija stipriai ilgiau nei tu. Aš aktyviai stebiu situaciją, žinau kokie įrankiai kur yra pasiteisinę ir kurie ne. Gal kada daaugsi iki projektų, kuriem pataps aktualus scalability ir tada tikiu, kad pagaliau turėtų daeit kodėl WP nėra plačiai naudojamas didesniuose ekomercijos projektuose. Mažiem ar visiškai biudžetiniams projektams, kur reik pasitikrint ar idėja pasiteisins - nieko blogo prieš Woocommerce variantą tikrai nepasakysiu.

    O tu pasižiūrėk kada ta tema paskutinį kartą buvo atnaujinta prieš šūdus rašinėdamas. Senai šiame forume nebeieškau klientų. O ir matau kontingentas pačio forumo stipriai pasikeitęs nuo senų laikų.
     

    prieš 2 valandas, WinSim parašė:

    Daznai siulai klientams kazka kitko nei Presta ? 😄

    Paskutiniu metu dažniau siūlau kažką kito, nei Prestą. Bet tokie jau tų klientų poreikiai. 

  4. Prestashop nėra skirtas mažiem shopam. Taip, programavimas yra kažkiek sudėtingesnis ir "programuotojai" kurie tik moduliukus moka surašyt ir per builderį dizainą sudėliot tikrai stipriai dūsauja gavę padirbti su Prestashop. Bet čia ko gero ne Prestashop problema 🙂

    Jei shope bent 500 prekių ir tau aktualus stabilumas, saugumas ir greitaveika - Prestashop su programuotoju, kuris išmano šią sistemą nuo A iki Z būtų tikrai teisingas sprendimas. Turim ne vieną ir ne dvi dešimtis klientų kurie po WP perėję prie Prestashop dabar tikrai džiaugiasi.

    Aišku negaliu nesutikti su kitų žmonių pastebėjimais. Nauja Prestashop architektūros vizija ir perėjimas į subscription tipo modulių apmokestinimą, mano nuomone, yra tikrai neteisingas ėjimas. Bet rinka dažniausiai būna negailestinga ir ankščiau ar vėliau viskas grįš į teisingas vėžes.

    Apie OC iš vis pamirškit, jau prieš 10 metų tai buvo mirus sistema su studentiškais architektūriniais sprendimais. Kas juokingiausia, kad per tiek laiko nelabai kas ir pasikeitę 😄 

  5. Swedbank mane irgi įspėjo, kad iki išmokėjimo negaliu nei naujų lizingų imt, nei keist darbo sąlygų į blogesnes (t. y. į mažesnį atlyginimą). Pasiskaityk taisykles, turi būti nurodyta dėl ko jie gali nuspręsti nebeduoti paskolos.

    Jei atlyginimas toks pat arba didesnis, tai per daug nesinervinčiau, bet dėl šventos ramybės paklausčiau konsultantės su kuria derini visą paskolos procesą.

  6. Prieš 40 minučių, Bountyhunter159 parašė:

    Pats ant e39 užmetęs Kormoran Snow, vienintelis jų minusas - pakankamai garsios, nors kai pagalvosi visos žieminės realiai tokios. Pas mus sodyba įkalnėje, žiema ten prastai valomi keliai, bet lipa puikiai. Jeigu biudžetas ne problema, žiūrėčiau dar Dunlop Ice Sport. Nokian taip pat siūlo labai neblogas žiemines padangas.

    Ant SUV 4 varomo yra šios padangos, tai net nežinau ar galėčiau rekomenduoti. Jos pačios sveria baisiai daug. Ypač minkštos, slidžios ant šlapio, ant sauso irgi vidutiniškos geriausiu atveju. Ant sniego neblogai, bet kaip dažnai ant to sniego tenka važiuoti? 4 dienas per visą žiemą. Dažniausiai arba sausa arba šlapia. Paskutiniu metu kelininkai visiškai neleidžia pasidžiaugti žiemos teikiamais malonumais 😄

    Ant BMW 35d RWD turėjau Continental TS860 ir dabar Bridgestone LM005. Contikas ant sauso stipriai geriu jaučiasi, ant šlapio galima sakyt apylygiai. Ant sniego sunku pasakyt, gal LM005 biški slidesnės, bet tas slydimas visiškai kontroliuojamas. Bet abi galima drąsiai rekomenduoti, geriau rinkoje nelabai yra. Aišku čia premium brandas, tai kaina automatiškai didesnė, tačiau jei tikrai baisu kai automobilis slysta - nereiktų daryti jokių kompromisų renkantis padangas.

    Apie Dunlop brandą aš iš vis atskirą rant'ą galėčiau surašyt. Trumpai tariant, belikęs tik pavadinimas iš jų. Dunlop Sport Maxx RT yra visiška tragedija, o winter sportai sakyčiau yra net nesaugūs naudoti bendro naudojimo keliuose. Jei reiktų rinktis no name kinietį ir dunlop, ko gero imčiau no name kinietį, nes tiem karts nuo karto pasiseka sukurti kažką neblogo.

  7. Tu parašyk kiekvienam bankui ir tau pasakys ką kiekvienas duoda. Swed man davė mažiau, Luminor daugiau. Swed atlyginimo pakėlimą skaičiavimo kitaip nei Luminor.

    Bet šiaip 3.5k turėtų užtekti jei daugiau neturit jokių įsipareigojimų. 

    Dar vienas patarimas, preliminarioj sutartyje nusimatykit papildomas sąlygas, jei bankas persigalvotų ir neduotų paskolos arba jei vertinimas neatitiktų pardavimo kainas. Nes bankas duos paskolą tik tokiai sumai kokia NT bus įvertintas. Jei pirksi neįrengtą, ten dar kiti kabliukai yra.
     

  8. Kai ieškojausi sau NT (o ieškota ilgai ir nuobodžiai), teko susidurti su jų skelbimais. Dažniausiai kaina visiškai neatitikdavo rinkos, nuvažiavus ir rodant pirštu problemines vietas, nelabai leisdavosi į kalbas. Brokeriai ne iš maloniausių ir ne visiem su galva tvarkoje 😄 Objektai dažniausiai irgi tokie jau nevaikiškai nugyventi, nors foto tai tvarkingos ir telefonu ale super variantas. Paskutiniu metu jau net nebežiūrėdavom į skelbimą, jei pamatydavau jų watermark'ą ant nuotraukos 😄 

    Vieną NT variantą apžiūrėjus, buvo argumentuotai pasiūlyta -35k nuo pardavimo sumos (kas buvo arčiau realios jo vertės, nors ir tai turbūt būčiau permokėjęs). Nesutiko, bet po gero mėnesio perskambino ir pasakė, kad kaina vis gi tenkina. Ačiū dievui, kad dieną prieš jau buvau pasirašęs sutartį dėl kito objekto. 

    Jei netyčia Kaune ieškai brokerio, tai kaip pirkėjas galiu tikrai rekomenduoti Tadą Meiliūną. Viską tiesiai šviesiai nupasakojo, davė erdvės apsižiūrėti neknisant proto. Apsisprendus pirkti per visą procesą "palaikė už rankos", jo komanda visus klausimus sprendė momentaliai, o ir notaro išlaidos stebėtinai mažą sumą atsiėjo.

  9. Jau 5+ metų perku iš gerilesiai.lt, kainos nesikandžioja, gauni visada kokią dovaną. O ir skirtingų stiprumų lęšius gali susidėti į krepšelį.

    Edit, vis gi pagal istoriją jau 10 metų perku iš ten lęšius 😄

  10. prieš 14 valandų, Lin3R parašė:

    Ar akumuliatorinės žoliapjovės dirba tyliau už elektrines (su laidu) ?

    Jaučiamai tyliau. Ir bent mano naudojama Skil žoliapjovė tik pajautus daugiau apkrovos padidina greitį. Tai ant pirmo greičio realiai naktį galima drąsiai pjaut 😄 Prie laidinės grįžt visiškai nesinori. Nebent jau labai didelis plotas, bet tada turbūt benzininė būtų logiškesnis variantas.

    O ir akumų kitiem įrankiam lieka. Rekomenduočiau išsirinkti vieną brandą, tuomet nemažai sutaupysi, nes pirksi tik patį įrankį be akumo.

  11. prieš 4 valandas, Blackbeard parašė:

    Ar turi informacijos, kad bankų marža kažkur yra kritusi? Nes iš viešų lentelių matau, kad ji nelabai keičiasi jau kelis metus.

    Ne, tiesiog lyginu ką pats gavau ir ką gaudavo prieš 2-4 metus panašiom aplinkybėm. Kylant euriborui bankai visada tampa sukalbamesni.

  12. Jei ir kainos pakris, tai tuo metu paskolą gauti bus sunku ir sąlygos ne pačios geriausios. Bet praeis pora metų ir vėl kainos grįš atgal. Jeigu kainos kris, tai kartu kris ir sekančio būsto kaina. Šiuo metu sakyčiau yra puikus metas pirkti ir iš banko išsikaulyti kuo mažesnę maržą. Tik svarbu turėti gerą finasninę pagalvę bent 6 mėnesiam.

    Jei dabar pirksi su mintim, kad keisi artimiausiu metu į brangesnį, tai svarbiausia neprašauti su pačiu variantu. Kad kaip pvz už tvoros koks daugiabutis neišdygtų. Rinkis paprastą "einamą variantą", kad nebūtų sunku rasti pirkėjus.

    Paskolą ko gero imsi 25-30 metų, pagalvok kiek dar krizių bus per tiek laiko 😀

     

  13. Originalių automobilių dalių el. parduotuvei atliekamas sistemos atnaujinimas ir dėl laiko stokos ieškau papildomų rankų, kurios perimtų frontend programavimo dalį. 

    Reikalingas programuotojas turintis patirties su React Admin. Jei dar Dockerį išmanytų - būtų iš vis pasaka.

  14. prieš 3 valandas, apieviska parašė:

    nelabai supratau del 0.04 marzos... 

    Skirtumas tarp dviejų banko maržų, o ne pati marža.

    prieš 2 valandas, diablom parašė:

    Istoriškai žiūrint, 1 mėn ir 3 mėn. euribot yra geriausia rinktis. Galit pasižiūrėti patys grafikus ir palyginti:

    https://www.euribor-rates.eu/en/current-euribor-rates/

    Bet ir persiskaičiuoja įmokos kas 3 mėn arba kas 6 mėn atitinkamai. Swed stipriai labiau patinka ir jų draudimo pasiūlymai geresni, bet tas 3 mėn euribor labai vilioja. Bet long termu klausimas ar čia pasijaus.

  15. 2022-04-26 18:25, Esnyper parašė:

    Pasiūlė Telia planą su 20GB + 5GB už 20 Eur. Kaip turėtų atrodyti visas procesas, jei nori geresnio pasiūlymo, bet realiai tinklo keist nesinori ?

    Tai jei kam įdomu, veiksmų seka atrodo taip:
    1. Gaunat Telia pasiūlymą - jis greičiausiai netenkina.
    2. Bitės puslapyje paprašot, kad atsiųstų pasiūlymą numerio perkėlimui. Gaunat pasiūlymą 12.9 Eur už viską neribota, sutinkat.
    3. Po numerio perkėlimo į Bitę, paskambins Jums Telia ir pasiūlys tą patį viską neribotą už 12 Eur. Aš sutikau, nes Telia ir Bitės interneto greičiai (ypač užknisa ping'as, kai reik laukt ~2s iki kol pradės kraut puslapį) - realiai nepalyginami. 
    4. Šiandien dar Bitė paskambino ir pasiūlė pasilikti už 9.99 Eur (viskas neribota). Atsisakiau.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...