Pereiti prie turinio

Domobet

Nariai
  • Pranešimai

    46
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%
  1. Patikrinti, ar vartotojas iš to paties kompiuterio nėra susikūręs kelių paskyrų yra labai paprasta. Dažnai tos paskyros sukuriamos vos kelių minučių bėgyje, sutampa statymai ir pan. Yra bandančių keisti IP adresus proxy pagalba, tačiau išsiduoda kitais būdais :) Vėliau žmonės skundžiasi šiame forume esą jie neteisingai apkaltinti, galbūt tikintis kad viešumas padarys juos šventesniais nei kiti. Kaip parodė kelios čia paviešintos ir aptartos istorijos - bendrovė nepagrįstai nenubaudė nei vieno vartotojo. Kas bandė sukčiauti - buvo pagauti. Pasikartosiu dar kartą - jei taisyklės grubiai paž
  2. Neįnešus pinigų, t.y. įvykdžius 20 Lt premijos sąlygas, norint išsiimti laimėjimą dokumento prašoma visada. Kai mokėjimas atliekamas pinigus įnešusiam vartotojui, dokumento kopijos prašoma ne visada. Tai priklauso nuo mokėjimo būdo, kuriuo papildyta sąskaita ir kitų neskelbiamų veiksnių :) Labai daug išmokėjimų, komanda įtemptai dirba. 24h ir senesnių išmokėjimų regis nėra, bet dar kartą patikrinsim. Sėkmės, Giedrius
  3. kai darysit išmokėjimą, jums el.paštu atsiųs prašymą atsiųsti tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją. Jei, žinoma, prireiks. Patiems nieko siųsti nereikia :) Na, jei 5 kartus pralošite, tuomet tiesiog nebus ką išgryninti :) Tačiau iš tiesų, reikia atlikti 5 statymus, kurie atitiktų taisykles. Nesvarbu, ar statymas laimės ar pralaimės - jis bus užskaitytas kaip premijinis.
  4. Ko gero atlikote kombinuotus statymus. Reikėtų paminėti, jog laimėjimą nuplukdinome, tačiau suteikėme kompensaciją, kuri yra didesnė nei būtų buves laimėjimas :) Šią specifinę situaciją išsiaiškinome ir problemą išsprendėme. Jei ateityje kils panašių problemų, rašykite tiesiai pagalbai.
  5. Na, reikėtų paminėti, kad nusiskundimai dėl nesklandumų dažniausiai nepagrįsti - dažnai jais pasidalina vartotojai, kurie bandė sukčiauti ir buvo pagauti. Dalis vartotojų tiesiog neperskaito taisyklių. Kiti prisideda prie tokių komentarų, dažniausiai net neišbandę Domobet asmeniškai. Veikia sniego gniūžtės principas - kažkas pasako kažką blogo, tuomet atsiranda 2-3 etatiniai neigiami komentatoriai. Įskaitant ir jus :) Suprantami ir pateisinami komentarai dėl rungtynių baigties patvirtinimo vėlavimo, nusiskundimai dėl ilgo atsakymo laiko į klausimus pagalbai (nors dažnu atveju atsakymą galima r
  6. Kaip jau minėjau, jei viskas daroma sąžiningai, nerimauti tikrai nėra dėl ko. Mes ypač vertiname tuos vartotojus, kurie atlieka sąskaitos papildymą, dažniausiai užsimerkiame dėl smulkių pažeidimų ir tikrai neieškome priekabių, kad nereikėtų atlikti pinigų išmokėjimo. Visiems žinoma tiesa, jog išlaikyti esamą klientą yra žymiai pigiau nei pritraukti naują. Tai ir stengiamės daryti. Šį kart, deja, situacija buvo labai komplikuota :)
  7. Manau, taisyklės parašytos gana aiškiai - jei lažybose dalyvauja keli asmenys iš tos pačios šeimos, jie negali atlikti statymų už tas pačias baigtis, tačiau lažybose dalyvauti gali. Antra jūsų pacituota taisyklė sako, jog premijos kodu gali pasinaudoti tik vienas asmuo, besinaudojantis tuo pačiu kompiuteriu. Šis punktas yra skirtas tiems vartotojams, kurie vedami pagundos užsidirbti daugiau, ar nepavykus "atrakinti" premijos iš pirmo karto, nekurtų paskyrų tėvų, brolių ar švogerių vardu. Sveiki, turiu šiek tiek daugiau informacijos, tad pasidalinsiu ja čia. Jūsų paskyra buvo registruota
  8. Na, jei pinigai buvo nuskaičiuoti, tai statymas bus užfiksuotas. Visos problemos išsprendžiamos, ne išimtis ir šis atvejis.
  9. O aš nesuprantu, kodėl jūs šiuo atveju esate taip nusistatęs prieš Domobet? Tarkime, vartotojas sukčiavo ir buvo pagautas (nekalbu konkrečiai apie vartotoją "lUKENZO") - jūs pateisinumėte sukčiavimą, norint laimėti pinigų? O jei būtumėte kitoje barikadų pusėje - lažybų bendrovės savininkas, atstovas ar darbuotojas. Suprantu, kad pinigų tema yra gana jautri, tačiau nereikėtų taip karštai reaguoti, neišklausius antros pusės. Dėl reklamos - ją užsakome visose lietuvių kalba bendraujančiose svetainėse, kur yra vartotojų bendruomenė, ir kur yra galimybė užsakyti reklamą :) Deja Lietuvoje registru
  10. Taip, ši baigtis buvo užskaityta automatiškai dar po rungtynių pabaigos, tačiau panašu, kad mes gavome klaidingą baigties rezultatą. Problemą netrukus išspręsime. be abejo :) galite statyti betkokią sumą, kadangi premijos sąlygas, kaip suprantu, įvykdėte? Tiesa, panašu kad ši tema gaunasi support'o tema :) Būtų gerai, jog visi panašūs klausimai keliautų klientų aptarnavimo skyriui :) Sėkmės! Giedrius
  11. Mano žiniomis tokių senų neužskaitymų statymų nėra, seniausia neužskaityta baigtis yra vakar dienos, kadangi dar nėra oficialaus rungtynių rezultato (šis vėlavimas ne dėl mūsų kaltės :) ). Likę - keletos valandų senumo. Aš įtariu, jog arba jūsų statymas pralaimėjo, arba įsivėlė kažkokia klaida, kas mažai tikėtina. Betkokiu atveju brūkštelkit dar kartelį pagalbai su detaliu situacijos paaiškinimu, galbūt laiškas pasimetė (kuo taip pat abejoju). Taip pat noriu dar kartą atsiprašyti dėl vėluojančių statymų patvirtinimo. Dauguma jų patvirtinami automatiškai iš kart po varžybų baigties, tačiau da
  12. Nespėjau įsigilinti į šią situaciją, todėl tiksliai atsakyti negaliu, bet panašu, kad turėjo būti ne vienas grubus jūsų pažeidimas, jei kolegos nusprendė blokuoti prieigą prie sąskaitos. Vartotojai, kurie yra atlikę sąskaitos papildymą, prisijungimo prie Domobet netenka išskirtinai retai (tai turėtų būti kombinuotas sukčiavimas - tarkime vienas asmuo valdo keletą sąskaitų, "prasukinėja" premijas, yra atlikęs neautorizuotų apmokėjimų, nuolat grubiai pažeidžiamos taisyklės ir pan.), kadangi mes puikiai suprantame kiekvieno tokio vartotojo vertę. Kol kas nedarau jokių išvadų, bet jei paaiškės jog
  13. Sveiki, Rankų kreivumo problemą nesunkiai išsprendžia pagalba - brūkštelkit jiems dėl datos pakeitimo. P.S. ko gero tikrai datą specialiai išsaugojom blogai, kad neatlikti pinigų išmokėjimo. Ir forume čia sėdim, kad apmulkint kuo daugiau žmonių. Ir pinigus dalinam nemokamai dėl tos pačios priežasties. Atleiskit, nelaiko kantrybė :) Jei yra taip kaip sakote, tuomet taisyklės nebuvo pažeistos, kadangi iki kombinuoto statymo dalies atnaujinimo tai buvo leistina. Galite susisiekti su pagalba ir jums atsakys tiksliau. Iki, Giedrius
  14. Jei prireiks, paso kopijos el.paštu jūsų paprašys atsakingas asmuo. Pačiam siųsti asmenybę patvirtinančio dokumento kopijos nereikia. Statymai, atlikti iki kombinuotų statymo atnaujinimo bus užskaityti, dėl to nesukite galvos. Šis atnaujinimas padarytas, apdraudžiant vartotojus nuo taisyklių pažeidimo, kai kombinuotuose statymuose statymai būdavo atliekami ant baigčių, įtakojančių viena kitą. Taip siekiame sumažinti nepasitenkinimą dėl neišmokėtų pinigų, kai vartotojai sąmoningai ar ne, bet pažeisdavo taisykles. Jei išmokėjimo tipas yra bankinis pavedimas, tuomet išmokėjimų užklausas ap
  15. Sveiki, būtų geriausia, jei susisiektumėte su klientų aptarnavimo skyriumi ir paaiškintumėte savo problemą detaliau. Ačiū, Giedrius Domobet.com
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...