Pereiti prie turinio

Tekstai

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    509
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    96.4%

Tekstai Pranešimai

  1. Sveiki,

     

    Galiu Jums padėti sukurti kokybišką Android aplikaciją.

     

    Kelis metus esu full time Android programuotojas, ieškau naujų iššukių.

     

    Kadangi dirbu tik su Androidu(fintech srityje), ekosistemą žinau puikiai, rašau kodą griežtai tik kotlinu, ir tik taip, kad po manęs atejęs neturėtų keiktis.

     

    Grandiozinai projektai nedomina, dizainų nepaišau, backendo nedarau.

     

    Jei tau reikia kokybiško appso - parašyki

  2. Aš čia gyvenu jau 11 metų. o Gal ir 12. Vienu žodžiu pirkom butą dar kai pamatų dar nebuvo. Mano tėvas geologas ir kaip tik šitam objekte dirbo, ir taip, čia buvo pelkė, bet tas neturėtų būti priežastis nepirkti čia buto, nes šitas dalykas sukelia tik kosmetinius pažeidimus kol namas susistovi (iš čia ir atsiranda įtrūkimai sienose, bet pas mus jie turbut pirmais antrais metais jau atsirado ir nuo to laiko nelabai ir plečiasi).

     

    Dėl didelių šildymo sąskaitų labiausiai kaltinčiau langus - jie yra labai prasti, būtent durų uždarymo mechanizmai neveikia, neprispaudžia balkono durų, ir kad ir dabar sedėdamas jaučiu kaip vėjas pučia, nes nebesugebu langų užsidaryti iki galo. Tai čia turėtų būti pirmoji investicija.

     

    Kitas dalykas - balkonų stiklai. Balkonų stiklai yra padengti specialia plėvele, kad nesubyrėtų/nesimatytų per juos nieko. Keli failai čia - uždėta vidaus naudojimui skirta plėvelė, stiklai uždėti ne ta puse. To pasekoje plevėle nuo temp. skirtumų trūkinėja ir nuo tempimo galiausiai suskaldo stiklą į šipulius. Stiklas nuo 14 aukšto krenta į vaikų žaidimo aikštelę/parkingą/etc. Dar nieko neužmušė, nieko nesugadino, buvo galimybė kreiptis į garantinį dėl to, bet retas pasinaudojo. Mes patys palikom 1300 ant plevelės keitimo (balkonas milžiniškas, tai stiklų bene 11 ar 13 keisti teko. Toks variantas tik keliuose butų tipuose yra, kampiniuose, tai didelė tikimybė, kad perkant stiklai bus jau pakeisti, arba kaina nebus labai didelė.

     

    Čia du minusai. Stotelė už 500 metrų, kas verčiasi į 8 min kelionę iki stotelės, poto autubusu centrą galima pasiekti per 10 minučių. Kelionei automobiliu pasilieku 15-20min, nuo išėjimo iš tuoleto. Susisiekimas su visais miesto galais, (gal apart vilkpede lol, bet kam rūpi) yra nuostabus. Parkingo - apstu. Prisistato kartais iš tech centrų (alfa/beta/gama) žmonės, bet vistiek yra galimybė parkuoti miške/prie alternatyvaus išvažiavimo.

     

    Su požemine aikštele, jokių bėdų. Nesuprantu tų nesamonių apie drėgmę. Wtf? Vieną kartą buvo garažo vartai užstrigę nuo šalčio, bet per 3min pasijungė elektra garaže ir viskas super duper.

     

    Dabar pastatyta Norfa šviežiai, tai parduotuvė už 5min kelio.

     

    All in all - nuostabi, tikrai nuostabi vieta gyventi. Dabar teks kelti greit sparnus iš šių namų (gyvenu su tėvais), bet turiu labai rimta įtarimą, kad galu gale atsirasiu tam pačiam trinapolyje, tik kitam korpuse, nes daugiau geresnių vietų gyventi negaliu sugalvoti.

     

    Beje, liftai tvarkomi nuo garantinio iki garantinio, bent 2-4 kart į metus bent vienas liftas neveikia. Bent kartą į metus abu liftai neveikia. Tas verčiasi į tai, kad turiu lakstyt iki 13 aukšto pirmyn atgal jei noriu pasitikrinti paštą. Kas tikrai nėra labai smagus experiencas.

     

     

    Labai didelės dramos dėl bendrijos vyksta. Yra grupė greičiausiai ne visai pilno proto žmonių, kurie daro viską, kad tik taptų bendrijos pirmininkais. Per 10 metų visi jų bandymai buvo nesėkmingi. Kartą išmetus šiukšles pasitiko mane ir pasakė, kad perdavė mane policijai, nes ne vietoje išmečiau. Bet su jais susitvarkyt paprasta įjungus filtrą ir tiek, nes žmonės iš išvaizdos baisūs, bet realybėje tai reto retumo kaušai

  3. Tesla sunkiai išstums, net dabar jei į kitų gamintojų auto sukištume elektrą, bent jau man interjeras, eksterjeras Teslos yra pats geriausias ir kruciausias, juolab ir naudojamos Teslos technologijos, kad ir ne su elektros varikliais susijusios, yra stipriai tobulesnės nei konkurentu. Tikrai patys solidžiausi auto rinkoje asmeniškai man.

     

    Tarpkitko, vakar pažiūrėjau kiek Tesla 3 kainuoja, ir labai maloniai nustebau, nes vos porą štukių brangiau nei Nissan Leaf(35k USD), o išvaizda visiškai kita. Priedo net pigiau už visokius BMW 3 serijos, su kuriais manau ir konkuruoja Tesla 3. Net sužibo viltis pačiam po keletos metų, galbūt jei nuosavą namą turėsiu, tokį vairuoti naują. Naudoto vargu ar pirkčiau, vien dėl baterijų, nebent geros sąlygos pakeisti jas, kaip pvz. Renault, kur baterijos yra nuomojamos ir su pakeitimų battery pack'o problemų nėr.

  4. Ką tu šneki?

    Taigi akivaizdu, kad problemos yra su jo konkrečiu modeliu. Mačiau iphone 6 su ios 11.1 veikė PUIKIAI, jokių strigimų nebuvo. Ir nieko čia keisti nereikia. Na nebent metų senumo android, kuris jau po metų pradeda rodyti kaprizus. iphonams greičiau baterija nebelaiko nei kad laginti pradeda

     

     

    O tau nebūna taip, kad bet kokį device bent kiek normalesni pamačius ir meniu pamaigius atrodo, kad jis veikia PUIKIAI, ir tik panaudojęs jį dieną, dvi, kartais tris, supranti ant kiek jis jau š*do kruva yra, nors tik paėmus į rankas atrodė kaip gerai veikiantis device? Tai vat žinok, čia tas pats atvėjis.

  5. Mi5S. Ką tu parodei tai yra mi5, telefonas su tikrai prastesne kameros specifikacija. Mi5S kamera tikrai geresnė nei to iphone 6s.

     

     

    O bet kokį device mobilų REIKIA bent kas du metus keisti, nes kitaip jau užsiiminėji sadomazochizmu. Kaip ir čia žmogus, skundžiasi, kad lagina 3 ar 4 metų senumo telefonas. Tai ko tu tikiesi, reikia džiaugtis, kad jis išvis dar tinkamas paskambinti ar žinutei parašyti po tiek laiko :).

     

    Ir nu apie patvaruma nešnekėkime gal? Kiek iphonų kartų lūžta, ateina iš gamyklų su išsprogusiomis baterijomis, nekalbu jau apie visišką nepatvarumą smūgio metu. Tas pats šeštukas gi ir buvo pirmasis, kuris po dviejų dienų pirmam žurnalistui didesne ##### sulinko per pusę

     

    Jei bent kiek domiesi, žinai, kad pasibaigus Jobso penkmečio planui, Cookas visiškai kita kryptim pasuko ir dėjo skersą ant vartotojo. Kompanijai nebesvarbi nei precizika, nei detalės, pagrindinis prioritetas tapo išsicashinimas iš userio kuris yra įtikėjęs.

  6. Xiaomi Mi5S, kaina apie 230, kas tingi ieškot, nusipirks už 300, kamera tiesiog nuostabi, jei neklįstu geresnė už iphone 6, nes pastarojo kamera +- apylygė mi5'ąjąm, o o mi5's-as gavo stiprų kameros upgrade.

     

    Maža to, Oreo atkeliauja kelių mėnėsių begyje.

     

    Tai vat, gyvas pavyzdys, į studiją. Telefonas, jei lietuvoj pirksi, dar ir garantiją turės, skirtingai nei varganas nudrožtas iphonas, nes garantija jam prieš metus ar du jau pasibaigus bus.

     

    Aš suprantu, iPhonas yra nuostabus telefonas, turbūt geresnis už bet kurį kitą Android'ą savo ergonomikoje, nu bet kmon, jis kainuoja 1k, tai reiškia, kad dauguma perka naudotus, 2-3 metų senumo devaisus. Kam kankinti savo su senienomis, meluoti sau, kad esi turčius, jei gali turėti nuostabų devaisą, kurį gali sau actually leisti.

     

    Aš asmeniškai turėjau naudotą iphona įsigyjęs, tuomet 2 metų senumo buvo, tai to telefono niekada nepasiilgsiu. Vėliau sekė iPad'as, tai kaip planšetė, geriausia turėta buvo pora metų. Ties iOS9 mano pirmos kartos iPad mini jau buvo nieko nebeverta kvadratinė pjaustymo lenta. Tam ir šiandien panaudoju. Na ir šiemet teko darbo reikalais nusipirkt vos ne perkamiausia skelbimuose macbooką, 2012 pro. Nu baisesnio kompo už 400 pasaulis dar nėra matęs :).

     

     

    Labai juokinga yra būti su žmonėm, kuriem bare statai alaus, nes pas juos pinigų nebėr, o jie tuo tarpu su būtent iphone ~6 snapchatina. Ir tokių ne vieną pažįstu kurie iš paskutiniųjų naudotus iPhonus perka, taip, kad čia jau principinė kova :)

  7. Na ka, teisiu atemėjai. Jūsų hipotezės aišku gal ir tinka, kai dedi viena ašį su 30% protektoriaus 10m padangas, o kitas šių metų naujas. Aš tokių pievų nepraktikuoju ir nepraktikuosiu, ir man klausimas tekyla iš dviejų gerų porų, GERESNES dėt į galą ar į priekį.

     

    O aš pradėjau domėtis, ir kaip matau, dauguma auto gamintojų, absoliuti dauguma padangų gamintojų rekomenduoja dėti geresnes padangas į galą. Keliose valstijose USA yra net uždrausta dėt (kaip suprantu servisams) naujas padangas į priekį. Neapsimetinėsiu kad daug laiko tai truko, basicaly 1 minutė kol radau šitą reddit thread:

     

    Ir taip, nors bukai mastant Jūs skambat teisingai, realybėje, viskas yra kur kas sudėtingiau. Rekomenduoju paskaityti, nes rašliava pateiktuose šaltiniuose yra visai įdomi, ir prieš atimant teisęs galėtų būti naudinga :).

     

    Tai tiek, ačiū, geros dienos.

  8. O tu man atsakyk kas geriau - užstrigt pusnyje, ar atsitrenkt į medį? O gal palyst po fūrą?

    Kad išvažiuot iš pusnies galima su savim turėt dirželius kurie lengvai užsideda ir nusiima.

     

     

    Jeigu tamstai galas yra visiškai nekontroliuojamas, tai patarčiau pasitikrint mašiną arba kokių vairavimo pamokų paimt. Bent jau kokioj aikštelėj rankinį patraukiot. Nu ok, aš jau sugadintas drifto, ir nepriklausomai nuo varančios ašies man slystantis galas yra malonumas, kurį stengiuosi išlaikyt kuo ilgiau :) Bet ir kol toks nebuvau galėdavau greitai ir nesunkiai ištiesint mašiną. Tą turi mokėti kiekvienas vairuotojas. Priekiu varomam automobilyje apskritai labai sunku netgi tyčia sukelt galo slydimą. FWD auto, ypač su sunkiais varikliais pačiam priekyje, pvz., Audi ir Volvo kaip tik nuolat kenčia nuo slystančio priekio (understeer), sudėjus į priekį prastesnes padangas viskas tik dar labiau pablogės. O kai slysta priekis jau būna tikrai baisu. Ir nepamirškim, kad beveik visuose šiuolaikiniuose auto yra stabilumo kontrolė, kurios neišjungus neįmanoma užmesti galo, netgi su galu varomu spaudžiant dugną ant ledo. O jeigu bėga priekis, tai ir stabilumo kontrolė gali nepadėti.

     

    Aš matai padangas tiesiog normalias susidedu, tai čia kaip sakau, mano du teoriniai centai, paremti visiškai asmeninės patirties, t.y. normalus FWD auto (honda prelude) su normaliom žieminėm padangom. Vienintelis kartas kai (netikėtai) slydo, užsimetė būtent galas kažkodėl, tai buvo ant gryno ledo vingy, nes kažkodėl sugalvojau permest pavara iš 4 į 3. Neslėpsiu, patiko, noriu dar :)

  9. su multimetru. Susirandi internete mago jungties pinout, greiciausiai tai bus euro fyske paprasta: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/34/ISO_10487_connector_pinout.svg/2000px-ISO_10487_connector_pinout.svg.png

     

    Tada imi i rankas multimetra, ar siaip bet koki testeri, nustatai 12v kad matuotu.

     

     

    Kisi viena gala i A4, ziuri ar ateina 12 voltu. Poto kisi i A7, ijungi mase, ziuri kad ateitu 12 voltu. Jei sitie ateina, mage turi isijungti ramiu veidu.

     

    Sekantis zingsis tada ziureti ar B connector tvarkingai pajungtas, ten viskas surasyta ka reikia zinoti tam image.

  10. Aš tai savo logika pasidalinsiu, kuri visiškai priešinga Jūsų logikai. Geresnes, t.y. dygliuotas maut būtent ant galo. Esmė ta, kad galinė auto ašis yra visiškai nekontroliuojama prieki varomam automobilyje, t.y. pametęs galą ant vingio rūkai, tai geriau pasirūpinti, kad tas galas išvis pamestas nebūtų. O prieki tai bet kuriuo atveju turi labai daug būdų suvaldyti, tiek akseleratorius, tiek stabdžiai, tiek vairas. Na čia mano du centai.

  11. daug piliečių, visi moka, visi gydosi, o daktarų mažai.

    Bet iš patirties galiu pasakyti, kad daktarai valdišką darbą saugo, ir pacientus ant savęs registruoja labai minimaliais kiekiais, tam, kad neperdirbtų savo menkos algos, ir plius liktų jėgų nueiti privačiai uždirbti.

    Tokia realybė, pas specialistus eilės visada didelės

    :D

     

    -------------

    Ziauriai protingai cia, idomiai cia saltiniai is patirties, tikrai legit viskas

  12. Na tuomet visai nieko variantas. Dažni gedimai? Kaip surinkimo kokybė? Tik jaučiu nekoks jausmas kas mėnesį tas įmokas nubraukti nuo algos :/ toks kabantis įsipareigojimas.

     

    Bet nebėra nenumatytų išlaidų remontui, nes garantinis viską dengia. Paskaičiavus kiek remontui išleidžiu per metus, tai tas skirtumas ne toks jau ir didelis gaunas. Juolab galima ir pigesnių automobilių rasti.

     

    O pirkti naują mašiną, kuriai katik pasibaigęs garantinis tai nemanau, kad labai gerai, nes tokios dalių ir remonto kaina vis dar bus kosmosas, o turint omeny, kad automobiliai yra prikišti begalo daug technologijų, dėl kurių resursas tik kenčia, tai ir remontuoti tikrai teks per tuos 3-5 metus, kuriems pirksi automobilį.

  13. Gali plačiau apie auto? Ar tikrai apsimokėjo jį pirkti? Nebus taip kad 2-3metus važinėsi su minimaliom išlaidom, o paskui kai pabirs viskas, tai pigiau išeis vėl lizingu pasiimti?

     

    Ir dėl pietų darbe ir kavinėj - kiek skiriasi kainos?

     

    Tai būtent, kad po 3 metu vėl pasiimsi nauja auto lizingu, o sena atiduosi į saloną, iš kurio pirkai

  14. Galiu kalbėti iš praktikos tik dėl senesnių, preliudo, tai yra probleminės vietos, pvz. galinės arkos, kur tikrai smarkiai ima rudys, ir kas du metus ramiu veidu gali atsidėti 3-400 euru galinių arkų virinimui. Nu bet verta :).

     

    Bendrai imant, tai bet kokia mašina be meilės neatlaikys lietuviškos žiemos. Visgi druska yra druska. Pats geriausias vaistas nuo bet kokių rūdžių tai kassavaitinis mašinos plovimas, bent jau skalavimas savitarnos plovykloje. Nusiplauni druskas visas ir viskas OK.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...