Pereiti prie turinio

Krilada

Nariai
  • Pranešimai

    0
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Krilada sureagavo į Mindaugas Partizaninis marketingas   
    Kiekvienas verslas ar projektas negali būti be dviejų dalykų – kokybiško produkto ( turinio) ir gero marketingo. Jei turėsite nekokybiška produktą ir labai gerą marketingą, tai marketingas tik pagreitins Jūsų verslo žlugimą. O jei turėsite labai gerą produktą, bet blogą marketingą, tai Jūsų pelnas toli gražu nebus toks, kokį galėtumėte pasiekti. Tikiuosi jog pirmąjį dalyką turite, todėl judėkime prie marketingo.
     
    Marketingas yra viskas, ką jūs darote, kad žmonės sužinotų apie jūsų verslą. Bet koks kontaktas, su bet kuo, bet kur yra marketingo dalis. Marketingas - tai kaip Jūs atsiliepiate į telefonų skambučius, marketingas yra ką google apie jus rašo, marketingas yra netgi ką žmones apie jus kalba, o tuo labiau kaip Jūs kalbate su jais. Visos žinutės, kurios patenka į viešąją erdvę apie jus, visa tai yra marketingas. Be to marketingas nėra viena ar dvi žinutės laikraštyje. Marketingas yra procesas, kuris neturi galo, marketingas yra ratas. Jei jis yra tiesi linija jis veda tiesiai į Jūsų projekto, verslo bankrotą.
     
    Partizaninio marketingo pagrindinė idėja yra ta, jog jame nėra svarbiausia pinigai. Svarbiausia laikas, vaizduotė, idėja, energija bei žinios, žinoma jei norėti galite investuoti ir pinigus. Bet partizaninis marketingas gali veikti ir visiškai be jokių finansinių išlaidų. Taip pat partizaninis marketingas skatina Jus bendradarbiauti su savo konkurentais.
     
    Svarbiausias partizaninio marketingo dalykas yra marketingo planas, Jums reikia pradėti jį kurti su žinute, kuria skleisite. Svarbiausia Jūsų žinute, turi būti trumpa ir aiški.
    " Uždarbis.lt siekime tikslo kartu" paprasta aiški žinutė. Vėliau nurodykite, kur ir kada dėsite reklamą, bei kiek tai kainuos, bei žinoma nepamirškite pasižymėti kiek ji jums atneš pelno.
    Niekada nepirkite reklamos metams į priekį geriau nusipirkite dviejuose „projektuose" reklamą ir žiūrėkite, kuris projektas suteiks didesnį pelną Jums. Nebijokite eksperimentuoti iki tol kol surasite geriausia reklamos vietą. Tam ir skirtas marketingo planas, kad sektumėte, kuri reklama jums yra naudinga, o kuri ne.
     
    Partizaninis marketingas turi didelį ginklų arsenalą, kurio šiame straipsnyje neaptarinėsiu. Tiesiog pateiksiu kelis pavyzdžius, kurie mane labiausiai sužavėjo.
     
    http://www.youtube.com/watch?v=98U2O7cpcNw&feature=related
    http://www.smoothharold.com/uploaded_images/ibba-2_25.jpg
     
    Kalbant apie internetinių projektų marketingą, siūlyčiau galvoti plačiau, ne vien apsiriboti adwords, backlinkais ir panašiai. O naudoti marketingą ne internete, naudojant ne visai leistinus dalykus. Tai būtų daug labiau naudinga ir pritrauktų žiniasklaidos dėmesį, bei žymiai didesnį pelną, tiesiog pagalvoti kas yra Jūsų tikslinė auditorija ir kokia žinute norite paskleisti, manau tikrai sugalvosite įdomią reklamą.
     
    Pabaigai norėčiau pasakyti: Laikas nėra pinigai. Pinigų jus galite uždirbti ir vėliau, o laiko daugiau neturėsite, todėl jį vertinkite labiau.
  2. Patinka
    Krilada sureagavo į NerijusB Kaip sudominti klienta pirkti antra karta   
    Bendravimas su klientais. Daugiau niekas niekas taip neskatintų pirkti. Vėliau seka gera kaina, pristatymo laikas ir kiti dalykai.
    Siūlyčiau investuoti tiek laiko, tiek pinigų į tą feedbacko gavimą. Iš dalies tokią CRM sistemėlę. Pvz klientas perka prekę internetu, ir tu jam paskambini kai jis gauna prekę. Pasiklausi ar gavo kaip ir tikėjosi, ar viskas ok, ką reiktų pakeisti ir pan. Dar paklausi, kiek asmenų jų šeimoj naudosis muilu ar šampūnu. Baigęs pokalbį pasiskaičiuoji, kada galėtų baigtis tas šampūnas ar muilas ir likus kokioms 5 dienoms iki prognozuojamos pabaigos skambini vėl. Tipo pasiklausi kaip produktas ar nenusivylė ir t.t. Ir tuo pačiu, pasiūlai įsigyti tą pačią ar naują produktą. Gali duoti nuolaidą. Tarkime kažkiek procentų sekančiam pirkiniui. Tie kaupiami taškai man kažkaip asmeniškai nlb sueina, nes visur vis po kelis taškelius turiu, bet neskatina pirkti ten pat prekes.
    Beje padaryk taip, kad susisiektų pavyktų visais įmanomais būdais. Tel, skype, email ir t.t. Ir svarbiausia! atsakyk kuo greičiau. TUrėtų būti instant atsakymas kažkoks, kad gavome jūsų užklausą ir už tiek ir tiek laiko atsakysime;)
    Siųsk kokius demo produktus nuolatiniams klientams, tai irgi gali užkabinti juos. Nes jei nebijo pirkti šampūno internetu, greičiausiai nebijos pirkti ir muilo;)
  3. Patinka
    Krilada sureagavo į Jeras Kaip sudominti klienta pirkti antra karta   
    Cia svarbiausia! + kokybiskai atlikta paslauga ar kokybiska preke. Tiesa sakant kaina ne visada lemiamas rodiklis, svarbu tureti gerus konsultantus kurie moka graziai, patarenciai ir itaigiai bendrauti su klientu.
  4. Patinka
    Krilada sureagavo į OxyG3N Kaip sudominti klienta pirkti antra karta   
    Manau svarbiausiai reikia turėti kokybiškas prekes ir klientai visados jas pirks,nes tai kokybiška.
  5. Patinka
    Krilada sureagavo į Onhold Ekonomikos studijos: kokios perspektyvos?   
    Pats studijuoju ekonomiką Lietuvoje.Dėstytojų tikrai būta visokių - išmanančių savo dalyką ir mokančių puikiai ir sistemingai medžiagą pateikti; būta ir tokių, ateinančių išsilieti ant studentų. Dažnai trūksta praktikos(užduočių, namų darbų), kad geriau įsisavinti dalyką. Žinoma, pasakysite, visos kortos pačio studento rankose.
     
    Mokykloje buvau vienas lyderiu, viskas sekėsi neįdedant daug pastangų. Universitete situacija apsivertė aukštyn kojom. Rotacijoj velkuosi gale, dešimtuko apskritai negavęs. Jaučiuosi kaip šiukšlė, urodas. Griaužia sąžinė, kad nespėjau perstoti. Visiška demotivacija.
  6. Patinka
    Krilada sureagavo į Kernius Ekonomikos studijos: kokios perspektyvos?   
    Turiu kelis pažįstamus, šiemet baigsiančius SSE. Mano susidaryta nuomone:
     

    Neabejotinai geriausia aukštoji mokykla ekonomikos studijoms Baltijos šalyse Patenka tik geriausi (sakyčiau, sunkiau įstoti nei į gerus JK universitetus) ir priimamas ribotas skaičius lietuvių. Trys stojimo etapai:
    Motyvacinis laiškas ir mokyklos pažymiai Specialūs egzaminai Rygoje: pavyzdžiui, duodama daug loginių užduočių ir labai mažai laiko joms padaryti - turi mąstyti greitai ir teisingai Galiausiai interviu su kuriuo nors dėstytoju, tikrinant tavo motyvacija studijuoti ekonomiką

    Jei visus etapus praeini - tu tikrai kietas ir esi priimtas SSE filosofija (bent jau mano pažįstamų žodžiais): study hard, party hard SSE nėra universitetas - tai mokykla. Tai reiškia, jog negalėsi mokytis akiratį plečiančių dalykų iš kitų fakultetų, nes jų paprasčiausiai nėra Intensyvios studijos trunka 3 metus. Mokslo metai prasideda rugpjūčio viduryje, baigiasi birželio gale, per liepą turi atlikinėti praktikas ir atostogauji tik kelias vasaros savaites (kaip bebūtų, tokios vasaros tik dvi - trečios pradžioje jau atsiimi baigimo diplomą)
    SSE lietuvius galima rasti Facebook alumni grupėje
  7. Patinka
    Krilada sureagavo į Kernius Ekonomikos studijos: kokios perspektyvos?   
    Lietuvos banko Ekonomikos departamento direktorius Raimondas Kuodis kviestinėje paskaitoje VU ekonomikos fakulteto studentams prieš porą metų pasakė: "Į Lietuvos banką aš stengiuosi priimti tik lietuvius, baigusius ekonomikos studijas užsienyje. Kartais net specialiai jų ieškau ir kalbinu grįžti į Lietuvą. Tai lėmė mano patirtis: po 3 metų bakalauro studijų Didžiojoje Britanijoje pas mane atėjęs jaunas ekonomistas turi daugiau praktinių žinių negu 6 metus Vilniaus universitete praleidęs magistras".
  8. Patinka
    Krilada sureagavo į Kernius Ekonomikos studijos: kokios perspektyvos?   
    Tai kuris mano teiginys yra nesąmonė? :) Aš SSE visiškai nelyginau su kitais universitetais, išskyrus Baltijos šalių, ir nė žodžio netariau apie perspektyvas jį baigus, nes jų nežinau (ir man, kaip informatikui, jos nelabai rūpi). Kalbėjau tik apie sunkumą patekti ir studijuoti ten.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...