Pereiti prie turinio

deividas707

Nariai
  • Pranešimai

    96
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%
  1. O cia butina pasakyti kad noriu Java, C++ ar dar kazkuo daryti? As prasau kazkokio universalaus sekimo algoritmo(kas manau tikrai turetu buti)...
  2. Sveiki, turiu tokia problema, kad koordinaciu asyje esanti pele ne visada joje graziai juda. Kito budo nezinau, bet as turiu to judancio juodo objekto koorinates(3, 10) ir turiu mouse korinates(11, 7). Paprasciausiai ciklu didinu arba mazinu juodo objekto koorinates(taip jis vaiksto iki mano norimos vietos). Kad ir siame paveiksliuke, jis turi nukeliauti 8 pikselius i desne ir 2 pikselius i virsu. Sukant cikla objektas juda netolygiai(t.y. 8 pikselius is desne ir TIK 2 i virsu!!!). Tada objektas juda oranzine linija. Ar kazkaip galima tai sutvarkyti? Gal yra kazkokiu biblioteku ar judejimo efe
  3. Dekui, dariau kiek kitaip, o Thread.sleep() zinojau, bet ji man netiko, bet kokiu atveju turiu kita klausima. public class MouseListener implements MouseMotionListener{ public void mouseDragged(MouseEvent arg0) { } public void mouseMoved(MouseEvent e) { currentX = e.getX(); currentY = e.getY(); if(onWall){ timer.schedule(new TimerTask(){ public void run() { saveX = e.getX(); saveY = e.getY(); start(); // kvieciu metoda } }, 1000); onWall = false; } } } Taigi pajudinus pelyte as kvieciu start() metoda, beda ta, kad tarikm sitame metode public b
  4. Sveiki, ar yra java kalboje kazkoks laikmatis, kad pvz kreipiantis i kazkoki metoda kazkoks dalykas butu sustabdytas pvz 10 sekundziu?
  5. Sveiki, niekaip nesigauna padaryti taip, kad pasirinkus korta butu nusiustas jortos indeksas masyve i ActionListener(ajeme as noriu tureti kortos indeksa). Ka darau ne taip? public void setFrame(){ JFrame frame2 = new JFrame("Select Cards"); frame2.setDefaultCloseOperation(JFrame.EXIT_ON_CLOSE); Color color = new Color(0,100,0); try{ JPanel panel2 = new JPanel(); ButtonCheckListener[] listeners = new ButtonCheckListener[52]; for(j=0; j<52; j++){ listeners[j] = new ButtonCheckListener(); BufferedImage buttonIcon = ImageIO.read(new File("Card_res" + j + ".png")); // kortos fa
  6. Man pagal uzduoti taip duota. Bet idomu kuo tai butu geriau?
  7. Dekui, kaip ir viskas taip. Klausimas tik vienas ka daro tas if components? Nes jei tame if'e prasaus delete obj viskas veikia puikiai, bet jei parasau po ~MyForm() gaunu errora kodel? ~MyForm() { // jei cia trinu atminti gaunu errora if (components) { // cia viskas gerai delete components; } }
  8. Sveiki, turiu toki klausima, kaip suprantu kiekviena karta kai yra sukuriamas kazkoks new Class Obj reikia ji ir istrinti. Klausimas kurioje vietoje reiktu trinti ta objekta (tiksliau atminti) grafineje aplinkoje. Imesiu kodo fragmenta public: MyForm(void) { InitializeComponent(); // //TODO: Add the constructor code here // ab = new AboSarasas; kai = new KainosMiest; n = new AboSarasas; sar = new AboSarasas; pin = new AboSarasas; } protected: /// <summary> /// Clean up any resources being used. /// </summary> ~MyForm() { if (components) { delete
  9. Dekui, siaip idomus pavadinimai tavo. Pasiziuresiu ir tavo varianta jis dar trumpesnis atrodo. Tik galia kad tokiu dalyku kaip compare nezinau :/
  10. hafni, ziauriai tau aciu radau klaida :) void TikSp(Matrica M, string bankai[], int n){ for(int i=0; i<n; i++){ cout << bankai[i] << ": "; for(int j=0; j<M.ImtiSK(); i++){ // is iprocio pliusinau i...... if(bankai[i] == M.ImtiBankas(j)){ cout << M.ImtiVardas(j) << " " << M.ImtiNr(j) << endl; } } } } Gal tu kartais is kauno? :D Jei taip tai susisiekiam pica pavaisinciau! :) Dekui dar karta ;)
  11. Taip, imesiu screenshot'a P.S jei n rodo banku skaiciu, tai pas mane jis yra M.ImtiBankai() pas mane ju yra 5 todel sukau cikla iki n<6.
  12. Kadangi mums yra privaloma salyga klase as nieko negaliu padaryti. Pats ju tikrai nenaudociau jei nebutu privaloma. Siaip labai keista kad skaiciavimo algoritma kuris yra sudetingesnis nei si problema sutalpinau i 20 eil., o va sito cia ir nepadarau. hafnio variantas labai geras, tik kazkodel mano programa luzta... Jei butu imanoma naudociau savo sugalvota algoritma, bet musu destytojas labai ptksta kai atnesi baisini griozdiska algoritma :D hafnio variantas labai geras, nes jis nera ilgas, o va mano tai.... :D
  13. Zinoma, kad galiu :), nors cia Jums daug laiko tikriausiai uzims http://pastebin.com/9NpSufhx
  14. Dekui, nors sitas dalykas mane nebeveikia, bet aciu uz algoritma. Duoemnu_Tipas pas mane yra klase (Matrica M). Programa kompiliuoja, bet ji nuluzta ir raso, kad identifier "M" is undefinded. Gal bent isivaizduojat kas cia?
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...