Pereiti prie turinio

Manciko

Nariai
  • Pranešimai

    21
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Manciko Pranešimai

  1. Visų pirma, per maža automanų rinka.

    Statistikos departamento duomenimis, Utenoje (tikriausiai kalbama apie Utenos rajoną) 2013 metais gyventojų yra 28 015. Nuo 2006 metų, kuomet Utenoje gyveno 31 700, gyventojų mažėja apytiksliai 500 per metus. Taigi su šiais skaičiais Tavo potencialūs automanų baro lankytojai taip pat mažėja.

     

    Kitas klausimas, kaip manai kiek Utenoje yra tų jau "tikrų" automanų, kurie lankytųsi šiame bare?

     

    Toliau galima viska išsireikšti procentais:

     

    1 gyventojas sudaro 0,0035 procento visų gyventojų.

     

    Pvz.: jei automanų yra 100, tai sudaro 0,35 procento visų gyventojų. Klausimas, kiek iš jų lankytųsi šiame bare?

     

    Mano manymu, geriau atidaryt paprastą barą, ne segmentavus rinkos, pakabink porą televizorių, leisk muziką, per tam tikrus ir įdomius renginius - rodyk juos, bei sukurk jaukią atmosferą, pritrauksi daugiau žmonių.

     

    Čia bent tokie mano apmąstymai, kiti gali su jais nesutikti. O bet tačiau, kas nerizikuoja, tas negeria šampano ;-) sėkmės

  2. Jeigu sugebesit padaryt tokia reklama kaip sita, butu puiku :)

    http://www.youtube.com/watch?v=IfUaKXasdD4

     

    Man atrodo sita reklama FB surinko ~2m likes, o youtube 2.5m.

    Tai manau jeigu butu platinama per FB su nuoroda kur isigyti, butu daug pigiau ir lengviau negu daryti sou pvz akropolyje :)

     

    Visiškai sutinku, lietuviškas vaizdo klipukas tikrai būtų efektyvus dalykas, juo labiau, kad Lietuvoje tokiais dalykais nelabai kas užsiima, todėl prognozuojant šis dalykas sulauktų nemažo populiarumo.

     

    Kita vertus, gyvas šou yra daug efektyviau.

     

    Kartu šiuos dalykus sudėjus gautųsi bomba :))

  3. Man kliūna J raidė, atrodo, kad ji tokia "sunki" ir krenta iš viso konteksto ir žaismingumo šitame logotipe nelabai matau, nebent aš kitaip jį suprantu. Pirma mintis šovusi į galvą pamačius šį logotipą (išskirtinai nespalvotą, juokinga, tačiau primena transofmerių fragmentas kažkokį :D

     

    Šiaip tai sėkmės ieškojimuose, atrasi aukso viduriuką, jei sakei, kad čia ne galutinis variantas :)

  4. Gero vardo grąžinimui ir reklamai galima prigalvoti aibę visokių variantų, pasukit galvą, štai keletas įdėjų:

     

    - Padarykit šou, pvž. akropolio vidury, kad ir su tais pardavinėjamais automobiliais. Žinoma susisiekit su atstovybę ir gaukit visus kitus papildomus leidimus ir parodykit tikrai, kad prie to automobilio stiklo neprilips purvas. Tai patrauktų nemažą žmonių dėmesį, kas nežinojo - sužinos kas čia per dalykas ir įsitikins savomis akimis.

     

    - Komplektuokit su kitais parduodamais gaminiais. Perki batus, tarkim, ir gauni šį impregnantą dovanų. Tikrai žmonės išbandys ir jei jis tikrai toks nuostabus, kaip ir jo aprašymas... kalbos tarp draugų/pažįstamų greitai sklinda..

     

    - Sukurkit lietuvišką, nuotaikingą, įsimintiną parodomąją reklamą, kaip veikia Jūsų produktas, pasitelkit vaizduote, išokit į purvo duobę, apmėtykit mašiną kiaušiniais, off-road'inę mašina išpurškit impregnantų ir nufilmuokit kaip ji važinėja po miškus...

     

    Ir taip toliau ir panašiai...

  5. Yra pilna tų dėkliukų, tiek internete tiek bet kurioj mobiliųjų telefonų parduotuvėj.

    Aišku ne su norimais paveiksliukais, tačiau, kad ir už 12 litų dėkliukas man jau tarnauja daugiau nei puse metų ir nežada sulūžti.

     

    Įdėja visai nieko, tik reikia protingai pasiskaičiuot kiek tas visas pagaminimas ir pristatymas galutiniam vartotojui kainuos ;)

     

    O jei žadi tik kažkokią "plionkę" klijuot ant dėkliuko, tai ... :)

  6. Dauguma įmonių nori praktikantų, tačiau iškarto po mokyklos gali nepavykt susirasti praktikos vietos. Mano manymu geriausias laikas pradėti praktika po pirmo kurso arba pradėjus studijuoti, nes tada žinai savo būsimą specialybę ir pagal tai gali ieškoti sau atitinkamos praktikos vietos.

     

    Beje, apskaita yra labai sudėtingas dalykas ir be jokių apskaitos pagrindų nemanau, kad įmonė norės apsiimti Tavo apmokymais. Na nebent per pažįstamus.

     

    Sėkmės.

  7. Lojalumo kortelės jau įgriso visiems žmonėms. Nebėra piniginėj kur jas dėt, kažkokia beprotiška mada Lietuvoje.

     

    Pagal Tavo norimų tiekti paslaugų pobūdį aš siūlyčiau išbandyti nuolaidų kuponus (kartu, grupinis ar t.t. ir pan.), jų perkamumas yra neblogas (kad ir kiek tiesios yra tuose skaičiukuose), o kupono įsigijimo laiko ribotumas "stumia" žmogų kuo greičiau jį įsigyti.

     

    Nustačius tikslinį segmentą, reklama - tiksliniuose interneto puslapiuose ar žmonių susibūrimo vietose ar panašiose lankomose vietose ir matytų Tavo reklamą, padidintų potencialių pirkėjų/vartotojų gretas.

     

    Kalbant apie reklamą: jei staiga žmogui prisireikia Tavo siūlomos paslaugos, efektyvus dalykas yra įsimintinas reklaminis šūkis, rimuojantis su įmonės pavadinimu ar kitaip žmogui primenantis Jūsų įmonės teikiamas paslaugas. Kaip pavyzdys, vaistų reklamos: "kai pilve uraganas, Jums padės (visi puikiai žino kas)" ir t.t. Lengva prisiminti, ne taip greit užsimiršta..

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...