Pereiti prie turinio

Alexaro

Nariai
  • Pranešimai

    4
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Apie Alexaro

  • Rangas
    Naujas veidas forume
  • Gimimo data 1988-02-11

Profilio informacija

  • Vardas
    Aleksandras
  • Lytis
    Vyras
  • Miestas
    Vilnius
  • Pomėgiai
    fotografija, marketingas, IT
  1. Fonas ir spalvos nelabai atspindi siūlomos paslaugos idėją. Turėtų vyrauti tamsiai ryškios (bordinė, raudona) bei tamsiai pilkos spalvos akcentai. Štai tokios spalvos manyčiau tiktų: http://www.escapeclub.lt/pages/intro/lt/naktiniai_striptizo_klubai_vilnius/intropage.php Nes balta ir mėlyna spalva labiau tinka pardavinėt tušinukams bei kitoms kanceliarijos prekėms
  2. Jei siunti didesnį kiekį, tada automatiškai būna didesnė ir sunkesnė pakuotė, kas gali sužadinti muitininkų smalsumą. Man taip buvo kai pirkausi tatuiruočių darymo mašiną su visai priedai. Teko pateikt pirkimo dokus ir susimokėt muitą ar tai PVM. Jei atidarytum internetinę parduotuvę ir tave pagautų, kadangi vykdytum finansinę veiklą be leidimo (tikimybė labai maža, nebent kažkas paskųstų) tai kaip pirmą kartą manyčiau baudos neskirtų. Tik lieptų susimokėt mokesčius ir susiveikt leidimą (UAB, ĮI ar verslo liudijimas). Bet tokių smulkių žuvelių nieks negaudo. Na nebent tavo apyvarta per met
  3. Verslo idėja gera. Tik kaip ir visada atsiranda nemažai kliūčių: 1. Kokybė. Ar tikrai tos ausinės tikrai kokybiškos, ar tuo patikės pirkėjas. Tricky thing... 2. Siuntimas. Laikas (iki 1 mėnesio), broko tikimybė bei galimybė grąžinti atgal (ilgas procesas). Taip pat nepamirštam apie muitinę. Daugeliui atveju siunčiamos prekės praslysta kaip dovana (gift), tačiau ne visada, ir tada jau reikia pateikti pirkimo dokumentus ir mokėti muito mokestį (21 proc.). 3. Legalumas. Dėl šito tiksliai nežinau. Saugiausia matyt būtų išsiimti verslo liudijimą (abejoju ar bent vienas chinese stuff perpardav
  4. Labai įdomi, tik gaila kad apmirusi diskusija. Partizaninis marketingas (PM) yra labiau skirtas mažos bei vidutinėms įmonėms, kadangi jos šio atveju yra daug lankstesnės. Didelės įmonės naudoja ilgalaikę didelio biudžeto marketingo strategijas. Jos yra planuojamos ilgajam laikotarpiui bei plačiajai auditorija(3-5 metai .pvz Omnitelio prekės ženklo keitimas į purpurinį apėmė ne tik Lietuvą bei visas Skandinavijos šalis, kuriose veikia TeliaSonera). Tuo tarpu mažos įmonės planuoja trumpesniam laikui (dažniausiai iki metų), bet be to gali laisvai pakeisti savo strategiją beveik bet kurio met
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...