Pereiti prie turinio

Alexaro

Nariai
  • Pranešimai

    4
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Alexaro Pranešimai

  1. Jei siunti didesnį kiekį, tada automatiškai būna didesnė ir sunkesnė pakuotė, kas gali sužadinti muitininkų smalsumą. Man taip buvo kai pirkausi tatuiruočių darymo mašiną su visai priedai. Teko pateikt pirkimo dokus ir susimokėt muitą ar tai PVM.

     

    Jei atidarytum internetinę parduotuvę ir tave pagautų, kadangi vykdytum finansinę veiklą be leidimo (tikimybė labai maža, nebent kažkas paskųstų) tai kaip pirmą kartą manyčiau baudos neskirtų. Tik lieptų susimokėt mokesčius ir susiveikt leidimą (UAB, ĮI ar verslo liudijimas).

     

    Bet tokių smulkių žuvelių nieks negaudo. Na nebent tavo apyvarta per metus sudarytų virs 100k litų :)

  2. Verslo idėja gera. Tik kaip ir visada atsiranda nemažai kliūčių:

     

    1. Kokybė. Ar tikrai tos ausinės tikrai kokybiškos, ar tuo patikės pirkėjas. Tricky thing...

     

    2. Siuntimas. Laikas (iki 1 mėnesio), broko tikimybė bei galimybė grąžinti atgal (ilgas procesas). Taip pat nepamirštam apie muitinę. Daugeliui atveju siunčiamos prekės praslysta kaip dovana (gift), tačiau ne visada, ir tada jau reikia pateikti pirkimo dokumentus ir mokėti muito mokestį (21 proc.).

     

    3. Legalumas. Dėl šito tiksliai nežinau. Saugiausia matyt būtų išsiimti verslo liudijimą (abejoju ar bent vienas chinese stuff perpardavinėtojas tokį naudoja). Nors nemanyčiau, kad FNTT labai jau gaudytų jei pardavinėtum per skelbimus ar koki FB puslapį.

     

    Bet kokiu atveju mokaisi ir tobulėji proceso metu.

     

    Jei nebijai investuoti šiokia tokia sumą su galimybe ją prarasti - siūlau užsiimti tuo. Gal tai peraugs į kažko didesnio.

     

    Sekmės.

  3. Labai įdomi, tik gaila kad apmirusi diskusija.

     

    Partizaninis marketingas (PM) yra labiau skirtas mažos bei vidutinėms įmonėms, kadangi jos šio atveju yra daug lankstesnės.

     

    Didelės įmonės naudoja ilgalaikę didelio biudžeto marketingo strategijas. Jos yra planuojamos ilgajam laikotarpiui bei plačiajai auditorija(3-5 metai .pvz Omnitelio prekės ženklo keitimas į purpurinį apėmė ne tik Lietuvą bei visas Skandinavijos šalis, kuriose veikia TeliaSonera). Tuo tarpu mažos įmonės planuoja trumpesniam laikui (dažniausiai iki metų), bet be to gali laisvai pakeisti savo strategiją beveik bet kurio metu.(pvz nustoti rodyti savo reklamą, arba tiesiog pasikeist savo prekinį ženklą).

     

     

    Jei turit kokių minčių ar pavyzdžių, prašome nesidrovėt ir drąsiai jas reikšti čionais.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...