Pereiti prie turinio

maiklas

Nariai
  • Pranešimai

    18
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Apie maiklas

  • Rangas
    Naujas veidas forume
  • Gimimo data 1990-06-06

Kontaktai

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas
    Vilnius
  • Pomėgiai
    programavimas, tinklalapių kūrimas, kelionės, geografija.
  1. laptopams muitas netaikomas - tik 21 % PVM (skaičiuojamas nuo kainos ir siuntimo sumos)
  2. Šiandien pagaliau gavau savo siuntinį. Nupirktas gruodžio 8 d., atsirado Lietuvoje ir sulaikytas muitinėje sausio 17 d., po poros dienų paprašė invoice'o - nusiunčiau sausio 20 d. Muitinėje buvo 11 dienų, iš viso keliavo beveik 2 mėnesius. Paštas - USPS Priority Mail. Patarimas kitiems - nesisiųskite daiktų prieš šventes, jei juos norite gauti laiku. :)
  3. O kai muitinė paleidžia siuntinį, tai pirmiausia būna pranešimas tracking'e, kad išvyko iš muitinės ar iškart gaunama siunta į namus arba pašto skyrių?
  4. laukti, susisiekti su pardavėju, sekti tracking'ą, jei toks yra, kelti dispute - daug variantų.
  5. Galėtų reikšti, kad klaidingai įvestas tracking numeris. Jei vis dėlto teisingas, tai kažkokios siuntimo problemos - susisiek su pardavėju.
  6. Šitoje temoje yra daug numerių prirašyta, o šiaip, 8 5 210 4801, 8 5 210 4804. Gal kas nors žinote, per kiek laiko įprastai siuntinys yra išmuitinamas po invoice'o atsiuntimo? Pašto skirstymo departamentas invoice'ą gavo šiandien ryte, kada galima tikėtis atsakymo ar pateikti visi dokumentai, ar prekė paliko muitinę?
  7. Na taip, prašo invoice'o. Išsiunčiau el. paštu, tik įdomu kaip sužinoti ar gavo ir ar tinkamas. Tai reiks bandyti susisiekti papildomai telefonu ar el. paštu.
  8. Gal kam nors, kurių siuntiniai pastaruoju metu užstrigo Pašto skirstymo departamente (Rodunios kelias 9) pavyko susisiekti su jais? Jei taip, tai kokiu būdu?
  9. Pasirodė ir maniškis iš USA. nuo gruodžio 15 d. nebuvo jokių pranešimų, dabar atsidūrė skirstymo departamente, bet kol apmuitins ir išsiųs į vietą turbūt visą savaitę teks palaukti. Taigi, nuo gruodžio 8 d. iki sausio 17 d. USPS Priority Mail - tam kad pasiektų Lietuvą. Štai koks prieššventinis periodas hah.
  10. vis dar be jokių judėjimo ženklų... įdomu tik, ką reiškia: Receptacle in consignment VIE (vietovė) 12/26/2010 22:20 Completed, kai paspaudžiu ant receptacle number...VIE - lyg ir Vienos oro uosto kodas, keista
  11. voila - http://www.cvonline.lt/darbo/lietuvos-pastas-ab/pasto-skirstymo-departamento-specialistas-d182955.html?index=ba3edebce0fc14eefbf3c951cabc9267a757fb78 štai, akivaizdi problema - trūksta darbuotojų!
  12. Aišku. Ačiū už informaciją. O tai galbūt nuvykus į patį Pašto skirstymo departamentą, t.y. Rodunios kelias 9 ir ten galima mėginti kažkaip paspartinti visą tą „skirstymą“? Nors turbūt taip pat nieko nepavyktų - patiems juk neleis raustis po tuos maišus hah. Na rašyti skundus į pašto klientų aptarnavimo formas - irgi atrodo labai lėtas procesas. Dar vienas variantas, paskambinti informacijos telefonu ar tiesiai administracijai. Mano pardavėjas iš savo pusės jau užklausė USPS'o, kur pradingo siuntinys. Pasirodo, kad reikia ir lokaliai rūpintis.
  13. tai tais kanalais remiantis ir būtų prasminga kreiptis, nes kitaip tai naudos rašant piktus laiškus sunku pasiekti. bet mano nuomone, tada tracking'e turėtų būti bent pranešimas, kad siuntinys jau Lietuvoje, kažkas tokio kaip „Arrived Abroad LITHUANIA“ - pas man ir tokio net nėra, o jau tada kitas, kad siuntinys yra Rodunios Kelias 9. ar aš klystu? mano siuntinys dar vis tik išskridęs iš USA, pagal tracking'ą
  14. maniškis iš USA nuo gruodžio 8 d. USPS Priority. Gal kam iš USA jau pajudėjo?
  15. parašiau dar kartą pardavėjui, kad būtų įdomu sužinoti, kur siuntinys yra dabar ir kada bus pas mane, tai atrašė šį kartą taip: It should arrive to you within a few days. na dar kelias dienas galima palaukti, 21 d. jau paypal dispute deadline'as...kaip manote, ką reiktų rašyti pardavėjui, jei niekas nepasikeis ir po tų kelių dienų?
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...