Pereiti prie turinio

z0ne

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    465
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    4
  • Atsiliepimai

    100%

z0ne Pranešimai

  1. Man atvirkščiai, vardiniai numeriai ant prabangios auto atrodo banaliai. Dar banaliau atrodo kokie nors 777 ant visokių X5. Pamatai tokią, ir iškart supranti, kad už vairo "понты дороже денег". Man net gėda būtų su tokiais numeriais važinėt.

    O kai vardiniai ar blatni numeriai uždėti ant kokių senų ar sportinių mašinų, tada tikrai atrodo WOW!

    '69 mustang'as su numeriais 6RUMPY (Grumpy, grumpy cat). Why not. Kazkoks charakteris sukuriamas, bet pvz '04+ DB9 su numeriais JUST0 - hell no. Vaikiskai atrodo.. :D

  2. Na galvok kaip nori, bet uz 145€ as vardinius uzsimesciau ir ant savo daily car :D vardinis numeris daznu atveju atspindi ne pati automobili, o asmeni kuris ji vairuoja. :)

    Tokiu atvėju viskas ok! ^_^ BET, nu, neklausinėsi forume kokius tau numerius pasirinkt, kad atspindėtų tave... :lol: Man šita tema +- tokia: look at meee, I have a S5, now be jealous. :D

  3. Niekada nesuprasiu žmonių, perkančių vardinius numerius ant paprastu automobilių (sorry, bet s5 nėra kažkas labai stebuklingo, o su laiku ir kaina koreguosis atitinkamai), turi egzotika - sure, meskis su mielu noru, vis tiek minia žmonių ir be numeriu sugebėsi pradžiuginti ar nustebint. Nori gražiu numeriu - meskis 111/222/333 t.t., bet su IAmRichNowLookAtMe tipo numeriais ant aubi gausi tik "smerkiančius" žvilgsnius. Ir aš būčiau vienas iš jų.

     

    P.s. lukoil'e chebra jau nesikabina, kad vardiniu numeriu prireikė dėmesiui patraukti? :)

  4. Tada likau kabinete su persanolo skyriaus darbuotoja, kuri taip pat bandė pakeisti mano nuomonę apie visą situaciją, pradėjo pasakoti, kad jau nebe 1600€ man reikės mokėti, o ~800€, nes pusė sumos suverte jau ant pamainos viršininko.

    Kieta įmonė... Vadovai verčia kaltę ant pavaldinių... :) Nieko nuostabaus, kad ten ilgai neišsilaiko žmonės. Pačiam teko 2 mėn. vienoj logistikos įmonėje dirbti, panaši situacija, per tą laika gal 40-50 žmonių sugebėjo "praeiti" :)

  5. Ka tu turi omeny sakydamas "aumotobilio mazgu nusidevejimas"? Kas tie mazgai pagal tave? Variklis, turbina, sankaba, o gal vaziuokles dalys? Papasakok, kaip tu nustatysi kiek masinos variklis nusidevejas? Nuimsi galva paziuret kaip stumokliai atrodo, ar apacia nuardysi i indeklus paziuret? :))

     

    Tiesiog noriu pasakyt, kad nera imanoma nustatyt kiek tas auto nusidevejas. Pagal rida, ji gali buti sukta. O ir siaip masina su 200k rida mieste ir ta pacia rida autobanuose vien bus skirtingai nusidevejus. Tad mano galva nera jokio normalaus budo nustatyt kiek automobilis nusidevejas. Jei pagal tave yra, - papasakok kaip. Gal tavo tiesa, tik as neismastau. Aisku galima dar purkstukus imt ant stendo tikrint, ziuret kaip jie dirba. Bet ar tas issvajotas Vitoldas taip daro? Manau kad ne.

     

    Gerai, tarkim nustatom is akies (kiba sedyne prasitrynus na ir turbo svilpia labai). Kas tada? Silpnesni map'a irasys? :)) Ar kaip tik "stipresni", kad gyvesne butu?

     

     

    Prie zodziu kabinies. Cia manau dauguma minejo zodi "Chipavimas", kaip bendrini zodi, kuriuo yra pakeliama auto galia (na ir ekonomija sako, bet vargu. auto ant oro nevaziuoja). Suprantama, kad siuolaikinese masinose, visas info sedi ECU, kurio programa yra nuskaitoma ir redaguojama (didinami tam tikri parametrai).

     

    Pagal vairuotojo reikalavimus ir tam tikrus mod'us (pvz didesne turbo, purkstukai pralaidesni), sutinku, gali padaryti (kad daugiau galios butu). Tai aisku jau bus individualumas. Bet jeigu atvarai stock masina, tai nelabai ka ten pagal nusidevejima individualaus tau padarys...

    Na jau, na jau... :) Atvaziuoji pas "cipuotoja" ir kalbiesi ko nori tu is masinos. Nesvarbu ar stock'as ar jau pradeta kazkas burt. Vieni nori ekonomijos, kaip jau ir minejai, kitiem reikia galios, bet neperzengiant tam tikros ribos. Ir yra tokie kaip as: sukam max kiek eina is to, ka turim. Nusuks sankaba - pakeisim. Va tada ir prasideda custom map'ai. ;) O kas del nusidevejimo - zinok labai puikiai matosi pagal gyvus parametrus. Net ir tas pats purkstuku darbas, t.y. ispurskiamo kuro kiekis. ;) Tereikia netinget pasigilint ir susizinot normas :)

  6. Pagal automobilio mazgų nusidėvėjimą pritaikomas standartinis žemėlapis su atitinkamomis korekcijomis, o aš tai vadinu jau individualiu žemėlapiu, nes pritaikytas tai vienai mašinai pagal jos nusidėvėjimą. Gerai atsakiau?

    Nežinau kodėl man sutikti kai pats šalia to dirbu ir matau kaip žmonės (ne Vimotos tokios) dirba. Lietuva gal tikrai ne užsienio žingsniais bėga, bet labai šalia. Vis mažiau Lietuvoj galios didinimo įmonių prisiperka iš ebėjaus pirktų žemėlapių, o jau kažką ir savo daro, perpranta visą šį reikalą.

    AMEN, bent vienas zmogus, kuris bent kazka supranta, o ne "###### tas cipavimas, niekas cia nieko nemoka, visiem ta pati pucia".

     

     

    Fun fact, masinu jau ganetinai ilga laika necipuoja ;) Jas remap'ina. Ir jei atvirai, tai as vengiu visu tu issireklamavusiu imoniu. Tikrai yra gerai dirbanciu individualiu zmoniu arba imoniu, kurie map'a praktiskai nuo nulio sudaro, pagal mazgu galimybes ir vairuotojo norus.

  7. Reiskias pakaks parasyti, kad variklis labai gyvas. O apie chipa tylesiu, nebent uzklaus.

    nemanau, kad tylet apie ji yra gera ideja. Po kazkiek laiko pripras zmogus prie masinos, prades nebevalint, sugalvos pasicipuot, nu nes gi gyvas variklis... Nuvaziuos, ismes pinigus i bala ir tures ta pati automobili. :) Asmeniskai nieko pries remap'a neturiu. Ypac gerai vertinu, jei dar ir support mod'ai daryti buna. :)

  8. Juokinga is tiesu. Man net su 3 metu stazu siulo ~40k vertes masinai draudima (pilna kasko, su nuline fransize) uz varganus 1k €. Jeigu padidinu fransize iki 145€, tai is vis tik 666€. Turint omeny, kad draudimas galioja ir nuo zioplu vairuotoju, kurie nemoka vaziuot aikstelese ir pns, tai cia pigiau grybo.

  9. nusipoliruoja maza dalis ibrezimu, tik labai smulkus, didzioji dalis ibrezimu paslepiama ir po kokiu 10 plovimu automatineje plovykloje jie vel matysis nusiplovus vaskui, poliruojant nusiima dalis lako tai daznai poliruoti nerekomenduojama, nes plonas sluoksnis lako po to neapsaugos nuo visokiu medzio saku ir pauksciu ismatu, lieka demes kurios neissipoliruos, geriau karts nuo karto nusivaskuoti ir tik didesnius ibrezimus pasipoliruoti.

    po 10 plovimų automatinėj plovykloj ne senieji įbrėžimai išlenda, o 10 000 naujų atsiranda.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...