Pereiti prie turinio

andrius12345

Nariai
  • Pranešimai

    99
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    1
  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    andrius12345 gavo reakciją nuo vienas trys Iššūkis: pasiekti $10.000 pelno per metus iš Etsy parduotuvės   
    Ketvirtas epizodas paleistas.
  2. Patinka
    andrius12345 gavo reakciją nuo radianas Iššūkis: pasiekti $10.000 pelno per metus iš Etsy parduotuvės   
    Susigalvojau iššūkį - pasiekti 10 000 USD pelno per šiuos metus auginant savo Etsy parduotuvę (šiuo metu apie 500-600 USD pelno per metus). Kelsiu video kiekvieną savaitę, kur apžvelgsiu, ką pavyko nuveikti, peržiūrėsime visą statistiką, ką pavyko išmokti ir sužinoti.
     
    #1 epizodas šios serijos, kur bus apžvelgiami tikslai: https://www.youtube.com/watch?v=47HvLqJc7Fc
    #2 epizodas (automatizacija): https://www.youtube.com/watch?v=nk2SUUq-IeA
    #3 epizodas (reviews): https://www.youtube.com/watch?v=ymRAb4qUKcs
    #4 epizodas (AI Chrome įskiepis Etsiui): https://www.youtube.com/watch?v=42XBshftQ0U
    #5 epizodas (nuolaidos): https://youtu.be/GZ8Po-RVT28 
    #6 epizodas (Balandžio mėn. uždarbis): https://youtu.be/3Q6nYt-btrM
     
     
    Ar domina sekti tokį iššūkį? Jeigu turite pasiūlymų, ką galėčiau tobulinti, mielai išklausysiu.
     
  3. Patinka
    andrius12345 sureagavo į mantas666 Iššūkis: pasiekti $10.000 pelno per metus iš Etsy parduotuvės   
    Taip nėra, kad visiškai būsi niekam neįdomus, viskas priklauso nuo informacijos kurią pateiksi ir kaip ją pateiksi.
    Keletas populiarių kanalų:
    Eastern European
    The Spiffing Brit
    Improvement Pill
    Žinoma, neneigiu kad pasirodant gyvai bus daugiau peržiūrų ir greičiau rinksis auditorija. 
     
  4. Patinka
    andrius12345 gavo reakciją nuo radianas Iššūkis: pasiekti $10.000 pelno per metus iš Etsy parduotuvės   
    Susigalvojau iššūkį - pasiekti 10 000 USD pelno per šiuos metus auginant savo Etsy parduotuvę (šiuo metu apie 500-600 USD pelno per metus). Kelsiu video kiekvieną savaitę, kur apžvelgsiu, ką pavyko nuveikti, peržiūrėsime visą statistiką, ką pavyko išmokti ir sužinoti.
     
    #1 epizodas šios serijos, kur bus apžvelgiami tikslai: https://www.youtube.com/watch?v=47HvLqJc7Fc
    #2 epizodas (automatizacija): https://www.youtube.com/watch?v=nk2SUUq-IeA
    #3 epizodas (reviews): https://www.youtube.com/watch?v=ymRAb4qUKcs
    #4 epizodas (AI Chrome įskiepis Etsiui): https://www.youtube.com/watch?v=42XBshftQ0U
    #5 epizodas (nuolaidos): https://youtu.be/GZ8Po-RVT28 
    #6 epizodas (Balandžio mėn. uždarbis): https://youtu.be/3Q6nYt-btrM
     
     
    Ar domina sekti tokį iššūkį? Jeigu turite pasiūlymų, ką galėčiau tobulinti, mielai išklausysiu.
     
  5. Patinka
    andrius12345 sureagavo į active122 Iššūkis: pasiekti $10.000 pelno per metus iš Etsy parduotuvės   
    good, nice, cool, palaikau! tik manau, kad video formatas yra neitraukiantis, todel perziuras rinkti bus sunku. rodyk save, montuok video kaip jaunimas dabar montuoja. pavyzdys - biaheza kanalas 
  6. Patinka
    andrius12345 gavo reakciją nuo radianas Iššūkis: pasiekti $10.000 pelno per metus iš Etsy parduotuvės   
    Susigalvojau iššūkį - pasiekti 10 000 USD pelno per šiuos metus auginant savo Etsy parduotuvę (šiuo metu apie 500-600 USD pelno per metus). Kelsiu video kiekvieną savaitę, kur apžvelgsiu, ką pavyko nuveikti, peržiūrėsime visą statistiką, ką pavyko išmokti ir sužinoti.
     
    #1 epizodas šios serijos, kur bus apžvelgiami tikslai: https://www.youtube.com/watch?v=47HvLqJc7Fc
    #2 epizodas (automatizacija): https://www.youtube.com/watch?v=nk2SUUq-IeA
    #3 epizodas (reviews): https://www.youtube.com/watch?v=ymRAb4qUKcs
    #4 epizodas (AI Chrome įskiepis Etsiui): https://www.youtube.com/watch?v=42XBshftQ0U
    #5 epizodas (nuolaidos): https://youtu.be/GZ8Po-RVT28 
    #6 epizodas (Balandžio mėn. uždarbis): https://youtu.be/3Q6nYt-btrM
     
     
    Ar domina sekti tokį iššūkį? Jeigu turite pasiūlymų, ką galėčiau tobulinti, mielai išklausysiu.
     
  7. Patinka
    andrius12345 gavo reakciją nuo radianas Iššūkis: pasiekti $10.000 pelno per metus iš Etsy parduotuvės   
    Susigalvojau iššūkį - pasiekti 10 000 USD pelno per šiuos metus auginant savo Etsy parduotuvę (šiuo metu apie 500-600 USD pelno per metus). Kelsiu video kiekvieną savaitę, kur apžvelgsiu, ką pavyko nuveikti, peržiūrėsime visą statistiką, ką pavyko išmokti ir sužinoti.
     
    #1 epizodas šios serijos, kur bus apžvelgiami tikslai: https://www.youtube.com/watch?v=47HvLqJc7Fc
    #2 epizodas (automatizacija): https://www.youtube.com/watch?v=nk2SUUq-IeA
    #3 epizodas (reviews): https://www.youtube.com/watch?v=ymRAb4qUKcs
    #4 epizodas (AI Chrome įskiepis Etsiui): https://www.youtube.com/watch?v=42XBshftQ0U
    #5 epizodas (nuolaidos): https://youtu.be/GZ8Po-RVT28 
    #6 epizodas (Balandžio mėn. uždarbis): https://youtu.be/3Q6nYt-btrM
     
     
    Ar domina sekti tokį iššūkį? Jeigu turite pasiūlymų, ką galėčiau tobulinti, mielai išklausysiu.
     
  8. Patinka
    andrius12345 gavo reakciją nuo radianas Iššūkis: pasiekti $10.000 pelno per metus iš Etsy parduotuvės   
    Susigalvojau iššūkį - pasiekti 10 000 USD pelno per šiuos metus auginant savo Etsy parduotuvę (šiuo metu apie 500-600 USD pelno per metus). Kelsiu video kiekvieną savaitę, kur apžvelgsiu, ką pavyko nuveikti, peržiūrėsime visą statistiką, ką pavyko išmokti ir sužinoti.
     
    #1 epizodas šios serijos, kur bus apžvelgiami tikslai: https://www.youtube.com/watch?v=47HvLqJc7Fc
    #2 epizodas (automatizacija): https://www.youtube.com/watch?v=nk2SUUq-IeA
    #3 epizodas (reviews): https://www.youtube.com/watch?v=ymRAb4qUKcs
    #4 epizodas (AI Chrome įskiepis Etsiui): https://www.youtube.com/watch?v=42XBshftQ0U
    #5 epizodas (nuolaidos): https://youtu.be/GZ8Po-RVT28 
    #6 epizodas (Balandžio mėn. uždarbis): https://youtu.be/3Q6nYt-btrM
     
     
    Ar domina sekti tokį iššūkį? Jeigu turite pasiūlymų, ką galėčiau tobulinti, mielai išklausysiu.
     
  9. Patinka
    andrius12345 gavo reakciją nuo radianas Iššūkis: pasiekti $10.000 pelno per metus iš Etsy parduotuvės   
    Susigalvojau iššūkį - pasiekti 10 000 USD pelno per šiuos metus auginant savo Etsy parduotuvę (šiuo metu apie 500-600 USD pelno per metus). Kelsiu video kiekvieną savaitę, kur apžvelgsiu, ką pavyko nuveikti, peržiūrėsime visą statistiką, ką pavyko išmokti ir sužinoti.
     
    #1 epizodas šios serijos, kur bus apžvelgiami tikslai: https://www.youtube.com/watch?v=47HvLqJc7Fc
    #2 epizodas (automatizacija): https://www.youtube.com/watch?v=nk2SUUq-IeA
    #3 epizodas (reviews): https://www.youtube.com/watch?v=ymRAb4qUKcs
    #4 epizodas (AI Chrome įskiepis Etsiui): https://www.youtube.com/watch?v=42XBshftQ0U
    #5 epizodas (nuolaidos): https://youtu.be/GZ8Po-RVT28 
    #6 epizodas (Balandžio mėn. uždarbis): https://youtu.be/3Q6nYt-btrM
     
     
    Ar domina sekti tokį iššūkį? Jeigu turite pasiūlymų, ką galėčiau tobulinti, mielai išklausysiu.
     
  10. Patinka
    andrius12345 gavo reakciją nuo radianas Iššūkis: pasiekti $10.000 pelno per metus iš Etsy parduotuvės   
    Susigalvojau iššūkį - pasiekti 10 000 USD pelno per šiuos metus auginant savo Etsy parduotuvę (šiuo metu apie 500-600 USD pelno per metus). Kelsiu video kiekvieną savaitę, kur apžvelgsiu, ką pavyko nuveikti, peržiūrėsime visą statistiką, ką pavyko išmokti ir sužinoti.
     
    #1 epizodas šios serijos, kur bus apžvelgiami tikslai: https://www.youtube.com/watch?v=47HvLqJc7Fc
    #2 epizodas (automatizacija): https://www.youtube.com/watch?v=nk2SUUq-IeA
    #3 epizodas (reviews): https://www.youtube.com/watch?v=ymRAb4qUKcs
    #4 epizodas (AI Chrome įskiepis Etsiui): https://www.youtube.com/watch?v=42XBshftQ0U
    #5 epizodas (nuolaidos): https://youtu.be/GZ8Po-RVT28 
    #6 epizodas (Balandžio mėn. uždarbis): https://youtu.be/3Q6nYt-btrM
     
     
    Ar domina sekti tokį iššūkį? Jeigu turite pasiūlymų, ką galėčiau tobulinti, mielai išklausysiu.
     
  11. Patinka
    andrius12345 sureagavo į Popse Youtube dark Mode   
    Sveiki,
    radau įdomų dalyką, gal būt ir žinote, tačiau dalinuosi Youtube "dark mode" dizainu (veikia tik ant Chrome).
    Paleidus Console:
    Įrašyti kodą: document.cookie="VISITOR_INFO1_LIVE=fPQ4jCL6EiE"
    Perkrauti tinklapį
    Ir ant profilio nuotraukos paspaudus pasirinkti Dark Mode (Tamsusis rėžimas)
     
    Bent man geriau atrodo nei įprastas dizainas :D

  12. Patinka
    andrius12345 sureagavo į Top Kur investuoti maža suma internete ?   
    Aš siūlyčiau daryti taip (o toliau kiekvienas pats gali nuspręsti kaip ir ką jam asmeniškai geriau daryti, arba nedaryti)... =)
     
    Išsirink kokią nors (pelną nešančią) nišą. Padaryk raktažodžių ir konkurentų analizę. Rask gerą rašytoją ir užsakyk keletą gerų (optimizuotų) straipsnių su geru unikaliu content'u arba kelias produktų (jei pardavinėsi produktus) apžvalgas.
     
    Sukurk tinklapį skirtą būtent tam produktui arba paslaugai. Patalpink kelis straipsnius tinklapyje. Pradėk iš lėto kurti kokybiškas nuorodas į savo tinklapį. Po kelių dienų patalpink dar pora straipsnių (arba po vieną straipsnį kas kelias dienas), kad paieškos variklių botai galėtų pamatyti, jog tinklapis yra vystomas ir pastoviai atnaujinamas.
     
    Kas pora savaičių gali po biški padidinti nuorodų skaičių (tik nepersistenk).
    Užsakinėk daugiau tekstų, kelk puslapį pagal didesnį raktažodžių kiekį. Nereikia orientuotis į sunkiausius arba brangiausius raktažodžius. Pradėk nuo long-tail raktažodžių ir maišyk juos su pagrindiniais. Jei viską darysi teisingai ir nepersistengsi su nuorodų kiekiais bei palaikysi kokybę, tada artimoje ateityje investuotos lėšos atsipirks ir toliau pradės nešti pelną.
     
    Kai nueisi kelią iki šitos stadijos, kai tinklapis pritraukinės vis daugiau lankytoju, atsipirks ir pradės nešti pelną, padaryk viso šito projekto analizę, ką padarei gerai, ką blogai, ką galėjai padaryti kitaip. Kitaip sakant, padaryk klaidų taisymą kaip kažkada mokykloje ir atsižvelgus į tai, pradėk kurti sekančio projekto planą.
     
    Ir toliau vėl... Ieškai naujos nišos, darai raktažodžių ir konkurentų analizę ir vėl keli naują tinklapį paieškos sistemose, ieškai gerų pasiūlymų bei potencialių pirkėjų =)
     
    Sukūręs sekantį tinklapį nesustok vietoje. Ieškok toliau naujų galimybių ir kurk dar geresnius projektus - tinklapius. Laikui bėgant, kiekvieno projekto biudžetas didės, žinios gilės, o laiko prireiks vis mažiau.
     
    Kas toliau? Sekantis etapas... Kai pats praeisi šiuos procesus kelis kartus, daugelį dalykų tikriausiai bandysi darytis pats, bet... Atsimink, kad kai kuriuos dalykus geriau patikėti atlikti profesionalams. Su kiekvienu projektu rasi žmonių kurie gali atlikti vieną ar kitą paslaugą. Taigi, laikui bėgant susikursi patikimų atlikėjų sąrašą bei kontaktus. Toliau pereisi į sekantį lygį, kai daugiau užsiiminėsi planavimu, o mechaninius darbus ir kitas smulkesnes užduotis tiesiog perleidinėsi atlikinėti kitiems (laiko patikrintiems) žmonėms.
     
    Sekantis etapas yra outsource'inimas. Šiame lygyje savas tamsus išbandymų, pasiekimų ir nusivylimų miškas, tačiau... pelnus kuriuos sugebėsi sugeneruoti jau šitame lygyje viską kompensuos ;)
     
    Ir dar, diversifikuok pajamų šaltinius, daryk kuo įvairesnius projektus, stenkis, kad ir pelno gavimo schemos skirtųsi viena nuo kitos ir jokių būdu nebandyk investuoti viso savo laiko ir pinigų į vieną projektą. Don't put all your eggs in one basket! :D
     
    Jei vienas iš uždarbio šaltinių nustos generuoti pinigus, galėsi persimesti ant kito be skaudžių pasekmių. Ir šiaip, kuo daugiau skirtingų schemų naudosi, tuo daugiau statistikos kas ir kaip pelningai dirba surinksi, o vėliau galėsi optimizuoti savo tikslus ir tolimesnius planus. Atsikratysi projektų, kurie suryja daug laiko, tačiau finansiškai to nekompensuoja ir skirti daugiau laiko tiems, kas iš tikrųjų tau neša pinigus.
     
     
    Tikiuosi šis postas padės arba šiaip bus naudingas temos autoriui ir kitiems uždarbio nariams ;)
     
    Linkiu visiems pelningų projektų =)
    Sėkmės darbuose!
  13. Patinka
    andrius12345 sureagavo į IdejosVerslui Ar Man Reikia Individualios Veiklos?   
    Realiai - labai geras klausimas.
     
    Remiantis vienu įstatymu - ES pilietis, gyvenantis kitoje ES šalyje ilgiau kaip 185 dienas per kalendorinius metus, automatiškai laikomas tos šalies, kurioje gyvena, pastoviu gyventoju. Tai reiškia, kad bet kokie mokestiniai santykiai su pilietybės šalimi turėtų būti nutraukti - deklaruotas išvykimas, pakeistas vairuotojo pažymėjimas, pajamos gaunamos į tos šalies, kurioje dabar gyveni, banko sąskaitas ir mokami atitinkami mokesčiai.
     
    Remiantis kitu įstatymu - bet kuris ES pilietis turi teisę nevaržomai vystyti veiklą bet kurioje ES šalyje. Tačiau toje šalyje, kurioje gaunamos pajamos, tų pajamų gavimui turi būti kažkoks teisinis pagrindas (IV, IĮ, UAB, MB ir panašiai).
     
    Atsižvelgiant į tai, kad VMI svetainėje yra nurodyta, jog gali būti vykdoma "Nuolatinio Lietuvos gyventojo vykdoma individuali veikla" ir "Nenuolatinio Lietuvos gyventojo vykdoma veikla per nuolatinę bazę" - klausimas yra labai sunkus. Manau, kad turi registruoti veiklą VMI ir mokėti mokesčius Lietuvoje. Bet... Tai nebus tie mokesčiai, kaip pastoviam Lietuvos gyventojui.
     
     
    Pilietybė, šiuo atveju, yra ne prie ko. ;)
  14. Patinka
    andrius12345 sureagavo į ajnr23 LTD Steigimas UK, mokesciai, pinigai   
    Jokiu problemu su imones iregistravinu ir saskaitos atidarimu nera..
    Pries metus laiko norejom steigti imone UK Ltd,kad apeiti Lietuvis mokescius.Bet nusprendem vis del to taip nedaryti.
     
    pati imone Ltd. kaina 100svaru.plius bussiness accouns (imones banko saskaita) 50svaru.Imone iregistruojama registru centre per 1-3 val. nuo dokunentu pateikimo.Gauni liudijima (licenzija).Mokesciai mokami gale metu o ne kas menesi kaip pas mus.reikalingi dokumentai tik pasas ir bill'as (saskaita su tavo UK adresu),jeigu tokios neturi tarpininkai maloniai pades priregistruoti imone prie ju turimu adresu.(adresas reikalingas tik tam kad ateitu laiskai ir visas kitas poperizmas).UK pilna lietuviu tarpininku kurie uzsiema tuom.Del altyginimu jau nebepamenu kiek galima rasyti kad gauni arba moki darbuotojams..
    Yra dar viena gudrybe.Atidarai imone pvz Jonas Ltd,praejus nepilniems metams keiti imones pavadinima i Petras Ltd ir taip issisuki nuo mokesciu mokejimo.taip galima keisti imones pavadima 3 kartus,o poto tiesio uzdaryti ir atidaryti kita Ltd.
    Dar viena gudrybe tai: atidarai UK Ltd,ir is tos imones siunti i Lietuva pvz UAB Parduotuve prekes.Israsai UK saskaitas fakturas musu Lietuvos UAB'ui kad prekes yra gautos is UK o istikruju prekes gali buti is bet kur.Jeigu tikrins UAB visi dokumentai bus tvarkingi,o i UK niekas nesigylins ir netikrins.Nebent jau gerai busi ka prisidirbes.
    Cia as apie tai kad pagal tokia schema galima pardavineti beneik visas prekes apeinant mokescius ir nesvarbu is kur tu jas gauni.
     
    tai tiek.
  15. Patinka
    andrius12345 sureagavo į ReikiaPuslapio 10 podcast’ų apie online-verslą, kurių klausausi pats   
    Vienas iš geriausių būdų “užmušti laiką” viešajame transporte arba šiaip pakeliui į darbą – klausytis ko nors įkvėpiančio. Esu gan didelis podcast’ų mėgėjas, ir kadangi koncentruojuos į web-verslo nišą, tai galiu parekomenduoti jums dešimtuką radijo laidų, kurių pats klausausi. Štai sąrašiukas.
     
    1. Mixergy
     
    Šio podcast’o vedėjas Andrew Warner kviečia į svečius garsius verslininkus ir juos kamantinėja. Nuo ko pradėjo, kaip pasiekė aukštumų, kas pasisekė, kur sugrybavo ir t.t. Jo talentas yra sugebėti užduoti “nepatogius” klausimus taip, kad svečiai nesivaržydami klotų savo paslaptis į eterį.
     
    Dažnumas: kas 2-3 dienas
     
    * * *
     
    2. Startups for the rest of us
     
    Du vedėjai Mike ir Rob – abu yra programuotojai, persijungę į savo projektų kūrimą. Jie pasakoja apie savo patirtį, atsakinėja į klausytojų klausimus ir duoda gan konkrečius patarimus.
     
    Dažnumas: kartą per savaitę
     
    * * *
     
    3. This week in startups
     
    Jason Calacanis JAV startup’ų pasaulyje yra žvaigždė. Pagal stilių kažkiek jį lyginčiau su mūsų Andriumi Užkalniu – nesvarbu kokio rango svečias prie mikrofono, gali pasipilti drąsūs teiginiai, atvira kritika ir ryškiai provokuojantys klausimai. Jason neieško žodžio kišenėje.
     
    Dažnumas: 1-2 kartus per savaitę
     
    * * *
     
    4. Stanford’s Entrepreneurial Thought Leaders
     
    Galimybė bent kažkiek pastudijuoti Stanfordo universitete – į paskaitas kartais kviečiami verslo rykliai, tarp kurių buvo ir Mark Zuckerberg. Atviri pasakojimai, klausimai iš salės, patarimai studentams – viskas kaip tikroje paskaitoje “su žvaigžde”.
     
    Dažnumas: kartą per savaitę (išskyrus atostogas)
     
    * * *
     
    5. 500 startups
     
    Gan neseniai įsikūręs 500 Startups fondas, remiantis pradedančiųjų verslininkų projektus, neseniai pradėjo apie juos pasakoti viešai ir garsiai – kiekviena laida yra interviu su vienu iš jų auklėtinių – dažniausiai tai yra maži ir neseniai startavę projektai. Tiesa, paskutinis įrašas – praeitų metų liepos mėnesį.
     
    Dažnumas: nauji įrašai nebeleidžiami
     
    * * *
     
    6. Entrepreneurs on fire
     
    Šis podcast’as turi du ypatumus – dažnumą ir gan griežtą pačios laidos struktūrą. Man asmeniškai kliūva, kad stengiamasi labiau tiesiog įkvėpti klausytojus, negu duoti konkrečių patarimų, bet gal jums būtent to ir reikia?
     
    Dažnumas: kasdien (!)
     
    * * *
     
    7. The Fizzle Show
     
    Trijulė Chase, Corbet ir Caleb tiesiog sėda prie mikrofonų ir pasakoja. Toks jausmas, kad kartais net nesiruošia – tiesiog žino apytiksliai temą, apie kurią reikės diskutuoti. Tad pasiruoškite lyriniams nukrypimams, bet tarp jų tikrai vertingi patarimai apie content-consultant verslo kūrimą.
     
    Dažnumas: kartą per savaitę
     
    * * *
     
    8. Smart Passive Income
     
    Online-verslininkas Pat Flynn pasakoja apie savo istoriją nuo pat pradžių, taip pat duoda naudingų patarimų ir kartais pasikviečia į savo laidą svečių, kurie pasakoja savo sėkmės istorijas. Šita laida man patinka savo nuoširdumu – autorius pasakoja iš širdies apie viską.
     
    Dažnumas: kartą per savaitę
     
    * * *
     
    9. Internet Business Mastery
     
    Tik neseniai sužinojau apie šią laidą, kurios pasirodo išleista jau virš 200 serijų. Autoriai turi savo akademiją, podcast’as yra kaip bonusas prie jos – realūs patarimai iš realių verslininkų su 10 metų patirtimi.
     
    Dažnumas: kartą per savaitę
     
    * * *
     
    10. TED Talks: Business
     
    Šitą galima vadinti “bonusu” – tai ne visai podcast’as, tai įrašai iš vykusių TED konferencijų. Čia galima išgirsti ir pamatyti, kaip kalba Larry Page, Steve Jobs, Jason Fried, Seth Godin ir kiti žymūs verslininkai.
     
    Dažnumas: neapibrėžta, bet maždaug po vieną naują video per savaitę-dvi
     
    * * *
     
    11. Bonusas: Verslas Kitaip
     
    Kaip tikrąjį "bonusą" į šį sąrašą nusprendžiau pridėti resursą, kurį atradau tik prieš porą dienų - lietuviškas video-cast'as apie tai, kaip reikia kurti verslą. Pasakojimai gan mėgėjiški ir už autorių pečių nėra dar rimtų verslo pasiekimų, bet jau yra šiokia tokia patirtis, kuria jie nuoširdžiai dalinasi. Smagiai susižiūri.
     
    * * *
     
    Ir pabaigai, galiu parekomenduoti programėlę, kurios pagalba ir klausausi visų šitų gėrybių – tai yra Android skirta Podcast Addict: patogi paieška, galimybė reguliuoti klausymosi greiti, neįkyrus valdymas. Žodžiu, viskas ko reikia. Ar jūs kažką kitą rekomenduotumėte?
  16. Patinka
    andrius12345 sureagavo į vailius Mokus PPD tinklapiai?   
    uploaded.net - moka už paprastus atsisiuntimus :)
  17. Patinka
    andrius12345 sureagavo į EdvinasJ kuo uzsiimti ?   
    Tau patarčiau užsiimti lietuvių kalbos mokymosi.
  18. Patinka
    andrius12345 sureagavo į Mello Partnerystė su Youtube   
    Gana senai pastebėjau įvairias diskusijas ir begales temų apie partnerystę su Youtube. Dažnai kyla tokie klausimai kaip „ar galiu gauti Youtube partnership‘ą“, „kiek moka už views“ ir pan. Į juos buvo atsakyta daug kartų, bet naujos temos vis dygsta ir dygsta, todėl šiame straipsnyje pasistengsiu atsakyti į visus klausimus ir užbaigti bereikšmes diskusijas.
     
    Prieš pradedant gilintis į Youtube partnerystės subtilybes, derėtų pagalvoti ar esate pasiruošę pradėti dirbti, nes tai tikrai nėra taip lengva kaip gali pasirodyti. Reikia įvertinti savo žinias ir galimybes, nes priešingu atveju gali tekti nusivilti.
     

    Turėtumėte turėti bent minimalias žinias apie video kūrimą. Tai priklauso kokioje nišoje nuspręsite dirbti. Jeigu pasirinksite filmuoti video blogus, nėra būtina tapti profesionaliu montuotoju, tačiau pravartu žinoti kaip atlikti vieną ar kitą dalyką.
    Darykite tai ką išmanote. Išmanydami savo sritį gebėsite kurti informatyvų ir kokybišką turinį. Tai negarantuos Jums dominavimo nišoje, tačiau turėsite žymiai didesnį šansą, kad žmonės pasirinks Jūsų, o ne kitą kanalą.
    Venkite nemėgstamos veiklos. Net jeigu ir manote, kad tai pelninga sritis, mažai šansų, kad ilgai joje dirbsite. Dirbant per prievartą, tai atsispindės ir video medžiagoje, todėl prarasite žiūrovus. Taip pat, dirbant mėgstamą darbą, šansas, kad pabos yra labai mažas.
    Pradėję kurti, nesivaikykite pinigų. Jūsų tikslas – tiekti kokybišką turinį. Jeigu išpildysite šią sąlygą, laikui bėgant daugės peržiūrų, prenumeratorių, o tada pinigai ateis patys.
    Pasirinkite kalbą, kuria kalbėsite. Lietuvių kalba dažnam yra gimtoji, todėl ja gali kalbėti laisvai. Deja, lietuviški video dažnai sulaukia menkesnės auditorijos nei anglų kalba. Vertėtų nepamiršti, kad kuriant video anglų kalba, susidursite ir su didesne konkurencija.

    Jeigu esate įsitikinę, kad sugebėsite dirbti su Youtube, galime pereiti prie tolimesnių dalykų: pirmasis žingsnis link partnerystės su Youtube – vartotojo profilis. Taip, tai gali pasirodyti visiškai nereikšminga, tačiau net ir smulkiausios klaidos gali sugadinti Jūsų įvaizdį.
     
    Taigi, kaip paruošti profilį naudojimui? Tai tikrai nėra sunki užduotis, tereikia įdėti nuoširdaus darbo. Apibūdinkite save, savo teikiamą turinį ir pasistenkite sudominti žiūrovą. Išnaudokite visas Youtube funkcijas: pridėkite savo socialinių tinklų nuorodas (Twitter, Facebook), kontaktinę informaciją, pristatomąjį video. Žinoma, pasistenkite viską atlikti tvarkingai ir neperkraukite profilio.
     
    Sekantis žingsnis – grafinis įvaizdis. Tai nėra būtina, tačiau įvairūs grafiniai dalykai pagyvins Jūsų turinį, suteiks jam profesionalumo. Jeigu nemokate naudotis grafinėmis programomis, tai gali būti nelengva užduotis, tačiau pasinaudojat pamokomis galėsite susikurti minimalų savo įvaizdį – logotipą (kurį galėsite naudoti kaip vandens ženklą savo turiniui), intro (pradžios filmukas), header‘į kanalui ir pan.
     
    Logotipui ir header‘iui kurti galite pasinaudoti Adobe Photoshop arba nemokama alternatyva – GIMP. Intro/video montavimui – Adobe After Effects, Sony Vegas ir pan. programomis. Svarbu pasirinkti tinkamas spalvas, kurios nerėžtų akies, tiktų prie turinio. Taip pat, kuriant intro, reikėtų turėti omenyje, kad jis negali būti per ilgas – iki ~10 sekundžių.
     
    Jeigu jau apsvarstėte savo galimybes ir paruošėte vartotojo profilį darbui, galime pereiti prie paskutinio žingsnio – tapimo Youtube partneriu. Jūsų tikslas yra pasirinkti savo poreikius atitinkantį tinklą (angl. network) ir juo pasinaudojant pradėti dirbti su YT. Tinklo pasirinkimas dažniausiai priklausys nuo Jūsų kuriamo turinio, taip pat ir nuo kanalo populiarumo.
     
    Kiekvienas network‘as kelia savus reikalavimus, turi savus įkainius už peržiūras, todėl kiek pinigų uždirbsite už tam tikrą peržiūrų skaičių priklausys nuo pasirinkto tinklo. Visą reikalingą informaciją apie tinklą ir atsakymus į dažniausius klausimus (reikalavimai ir pan.) rasite tinklo FAQ skiltyje, o jeigu ne – tiesiog pasinaudokite support‘u ar community forumu. Tai atsakys tiksliai į visus rūpimus klausimus.
     
    Naudingos nuorodos:
    Tinklų sąrašas
    Sekite informaciją apie savo kanalą
    Pamokas kaip susikurti grafinius elementus ar pamokas kaip dirbti su viena ar kita programa rasite toje pačioje Youtube, tiesiog pateikite norimą užklausą.
     
    Jeigu turite kažkokių pastebėjimų ar patarimų, drąsiai rašykite!
  19. Patinka
    andrius12345 sureagavo į BrainStorm 9 žingsniai, kaip pradėti prekybos verslą internetu   
    9 žingsniai,kaip pradėti prekybos verslą internetu
     
    Nesijaudinkite. Pradėti prekybos verslą internetu nėra tolygu mokslui apie kosmosą. Tereikia šiek tiek atsidavimo.
    Daugeliui žmonių elektroninis verslas yra jų pirmasis pradėtas verslas. Jeigu jūs turite tradicinę parduotuvę, elektroninė prekyba gali suteikti jums papildomų galimybių užsidirbti. Kai jūs pradedate elektroninį verslą, vieno žingsnio nepaisymas gali sąlygoti skirtumo tarp sėkmingo ir nesėkmingo verslo atsiradimą.
     
     
    Pateikiame 9 žingsnius, kurie padės jums pradėti savo verslą:
     
    1. Sukurkite verslo ir rinkodaros planą.
    2. Pasirinkite tinkamą internetinio puslapio adresą (domeno pavadinimą), kuris padės Jūsų klientams lengviau Jus rasti.
    3. Pasirinkite patikimą elektroninės prekybos programinę įrangą, kurioje klientui būtų galimybė sukurti krepšelį.
    4. Pasirinkite būdus, kaip jūsų klientai galės atsiskaityti už jūsų prekes ar paslaugas.
    5. Tinkamai apsaugokite savo internetinį puslapį, kad jūsų klientai puikiai žinotų, kad jūsų parduotuvėje pirkti yra visiškai saugu.
    6. Sukurkite savo internetinį puslapį tokį, kad jis būtų patrauklus vartotojui.
    7. Patikrinkite savo internetinio puslapio veikimą.
    8. Reklamuokite savo internetinį puslapį internete (SEO arba organinė paieška, mokama paieška, reklama elektroniniais laiškais,).
    9. Sekite ir analizuokite savo veiksmus.
     
     
     
    1. Sukurkite verslo planą
     
    Tai tikrai ne visi klausimai, į kuriuos jūs turite atsakyti savo verslo plane:
    1. Kokius tikslus jūs norite pasiekti įsteigdami elektroninę parduotuvę?
    2. Ar jau turite savo tinklalapį?
    3. Ar turite stacionarių parduotuvių?
    4. Ar jums reikia kitų įmonių pagalbos, siekiant įsteigti/išlaikyti savo parduotuvę?
    5. Kaip jūs ruošiatės paskatinti susidomėjimą jūsų internetine parduotuve?
    6. Kokiose valstybėse jūs ruošiatės vykdyti savo veiklą ir į kokias valstybes tiekti savo parduodamas prekes?
    7. Kiek skirtingų prekių iš savo stacionariai parduodamų prekių asortimento jūs ruošiatės pardavinėti internetu?
    8. Ar jūs pageidaujate savo internetiniame puslapyje teikti ir kitas paslaugas?
    9. Kokia bus jūsų kainų nustatymo strategija?
    10. Ar egzistuoja kokie nors aspektai, kurie būtų itin reikšmingi jūsų klientams?
     
     
     
    2. Pasirinkite tinkamą internetinio puslapio adresą (domeno pavadinimą), kuris padės jūsų klientams lengviau jus rasti
     
    Jums reikės savo internetiniam puslapiui pasirinkti domeno vardą, kuris tiksliai apibrėžia, kokias prekes ar paslaugas jūs parduodate, ir kuris padeda vystyti jūsų verslą.
     
    Jeigu jūs savo domenui suteikiate savo šeimos arba įmonės pavadinimą, jūs greičiausiai prarandate galimybę reklamuoti savo puslapį. jūsų domeno vardui galite naudoti raktažodžius, tiksliai apibrėžiančius tai, ką jūs parduodate. Pavyzdžiui, jeigu jūs parduodate spynas, pabandykite į domeno pavadinimą prieš .lt įtraukti žodį „spynos“. Paieškos sistemos įvertina jūsų domeno vardą, kai sprendžia, kokia tvarka pateikti paieškos rezultatus. Taigi jeigu jūsų potencialus klientas ieško „spynų“ Google puslapyje, o jūs jas parduodate, puslapis gali atsidurti aukščiau už kitus.
     
    Tačiau žodis GALI išlieka. Gerai įsimenamas pavadinimas yra kur kas svarbiau negu dirbtinai sukurtas vardas, savo sudėtyje turintis tik tam tikrus raktažodžius, kurie gali padėti arba ne jūsų puslapiui pakilti į pirmą paieškos rezultatų puslapį.
     
    Yra dar du adresų tipai, kurie yra naudojami hostingą palaikančių kompanijų siekiant išlaikyti jus „pririštus“ prie jų serverių. Paprastai jie yra siūlomi nemokamai, kadangi jų palaikymas nereikalauja papildomų išlaidų.
     
    • Sub-domeno pavadinimas: www.jusu-parduotuves-pavadinimas.weebly.com
    • Domeno vardas su taku: http://stores.ebay.com/jusu-parduotuves-pavadinimas
    Nė vienas iš jų nėra tinkamas pasirinkimas norint rimtai užsiimti prekyba internetu. Priešingai negu aukščiausio lygio domenų pavadinimai, šių pakeisti negalima. Tai yra dažnai pasitaikanti eBay pardavėjų dilema, jeigu jie nusprendžia plėsti savo verslą už eBay ribų.
     
     
    Kaip tinkamai pasirinkti domeno vardą
     
    Prieš pradedami ieškoti domeno vardo, privalote perprasti tam tikrus neteisingo suvokimo pagrindus. Daugelis žmonių klaidingai mano, kad verslo vardas daro verslą. Tai ne tiesa. Verslą darote JŪS.
     
    Verslo vardas ir jūsų internetinės svetainės adresas yra tik būdas identifikuoti jūsų verslą. Jeigu jums išties pasiseka, keisčiausi ir labiausiai neįtikėtini vardai staiga tampa gerai žinomi – pavyzdžiui, „Google“.
     
    Taigi negaiškite per daug laiko įnirtingai svarstydami dėl savo domeno vardo arba išleisdami jam per daug pinigų. Nors daugelis domenų vardų jau yra užimti, vis dar egzistuoja begalinis jų pasirinkimas.
     
     
    Taisyklės pasirenkant domeno vardą
     
    • Jūsų domeno vardas privalo kuo geriau atspindėti jūsų verslo vardą arba vykdomo verslo tipą, kad jį būtų galima kuo lengviau įsiminti.
    • Venkite žodžių, kuriuos lengva supainioti, ir nenaudokite pavadinimų su skaičiais ir brūkšneliais. Taip pat susilaikykite nuo žodžių, kurie skamba vienodai, tačiau yra rašomi arba tariami skirtingai.
    • Kas, jeigu jums reikėtų kam nors ištarti savo domeno vardą telefonu? Arba jeigu jūs nuspręstumėte reklamuoti jį radijuje? Štai kaip jūs galite patikrinti, ar jūsų pasirinktas vardas yra tinkamas: ištarkite keliems savo draugams savo pasirinktą vardą ir paprašykite jį užrašyti. Kuo sunkiau jiems pavyksta tinkamai užrašyti šį vardą, tuo prasčiau jis yra pasirinktas.
     
     
    Ar visi geriausi domeno vardai jau yra užimti?
     
    Kai jūs nusprendžiate pasirinkti tam tikrą vardą ir patikrinate jo prieinamumą, jūs dažniausiai pamatote, kad jis jau yra užimtas. Situacija yra tokia, kad internete paprasčiausiai yra per daug internetinių puslapių ir per daug domenų vardų turėtojų, kurie tiesiog nusiperka tuos pavadinimus norėdami juos vėliau parduoti už didesnę kainą ir taip pasipelnyti
     
     
     
    Pabandykime išnagrinėti spynų pardavimo pavyzdį.
    Spynos.lt yra užimtas (nukreipia į įmonės pavadinimo puslapį).
    Tačiau duruspynos.lt nėra užimtas – šis internetinis adresas yra laisvas (bent jau buvo laisvas šio gido rašymo metu). Jis kainuoja mažiau, apie 30 Lt per metus ir atitinka kitus pagrindinius reikalavimus. Jis nėra per ilgas, neturi nei skaičių, nei brūkšnių ir kiekvienas gali nesunkiai ištarti šį pavadinimą vos jį išgirdęs.
    Taigi pabandykite išlikti lankstus ir atminkite, kad Jūs vykdote verslo veiklą, o ne kuriate domeno vardą. Tada Jūs be vargo suprasite, kad naujo domeno vardo kūrimas nėra pats sunkiausias uždavinys.
     
     
     
    3. Pasirinkite tinkamą elektroninės prekybos programinę įrangą, turinčią apsipirkimo krepšelius
     
    Norėdamas prekiauti internete, turite kelis pasirinkimus. Jūs turėsite pasisamdyti žmogų, kuris padės jums sukurti ir išvystyti prekybos internetu sistemą. Tačiau daugelis smulkių įmonių, kurios ieško efektyvesnių sprendimų, įsigyja elektroninės prekybos internetinio puslapio hostingo palaikymo programinę įrangą. Tai leidžia jūsų klientams pasirinkti norimus produktus iš jūsų internetinės svetainės katalogo, įsidėti juos į savo krepšelį ir apmokėti juos jiems patogiu atsiskaitymo būdu.
     
    Čia mes pateikiame kelias savybes, kuriomis greičiausiai turėtų pasižymėti jūsų pasirinkto tiekėjo elektroninės prekybos hostingo sprendimas:
    • Nuolatinis veikimas: jūsų internetinė parduotuvė privalo veikti 24 valandas per parą ir priimti užsakymus bet kuriuo paros metu.
    • Paprastumas: jeigu jūs nežinote internetinių puslapių kodavimo kalbos, pavyzdžiui, HTML, įsitikinkite, ar jūsų pasirinkta apsipirkimo krepšelio programinė įranga yra paprasta naudojimui, kad jums netektų leisti bemiegių naktų bandant išmokti HTML kalbą.
    • Lankstus ir patogus jūsų internetinio puslapio dizainas: jūs, be abejo, norėsite, kad internetinis puslapis reprezentuotų jūsų verslą, todėl įsitikinkite, ar turite galimybę valdyti ir keisti tokius elementus, kaip spalvos, simboliai, ženklai ir šriftas ir ar jos atitinka keliamus reikalavimus.
    • Pristatymo išlaidos ir mokesčiai: Daugelis elektroninės prekybos platformų gali automatiškai krepšelius.
    paskaičiuoti atitinkamas jūsų prekių pristatymo išlaidas ir kitus mokesčius. Kadangi pristatymo išlaidos yra vienas iš svarbiausių elektroninę prekybą nulemiančių veiksnių, įsitikinkite, ar jūsų platforma pasižymi lankstumu (pvz., nemokamas pristatymas, vienodas tarifas, skirtingos kainos ir t.t.).
    • Buhalterinės programinės įrangos diegimas: jūs greičiausiai norėsite naudotis buhalterine programine įranga, kuri palengvina ir padeda valdyti jūsų finansus, todėl yra itin svarbu, kad Jūsų pasirinkta elektroninės prekybos paslauga pasižymėtų šia savybe.
    • Internetinio puslapio apsilankymo statistika: daugelis internetinių puslapių hostingo tiekėjų siūlo nebrangias arba įdiegia visai nemokamas analitines programas (tokias kaip Google Analytics).
    • Gaminių kiekio pasirinkimas: jūs privalote apsispręsti, kiek skirtingų prekių ketinate pardavinėti savo internetiniame puslapyje, todėl įsitikinkite, kad pasirinkote programinę įrangą, kuri labiausiai atitinka jūsų poreikius.
    • Nuolaidos ir akcijos: nuolaidos yra puikus būdas paspartinti savo prekybą. Pasirinkite tokį apsipirkimo krepšelio sprendimą, kuris užtikrintų užsakymų paprastumą ir siūlytų įvairias nuolaidas.
    • Techninė pagalba: Įsivaizduokite pirmą apsipirkimą internetu be techninės pagalbos. Jūs turite rasti elektroninės prekybos kompaniją, kuri siūlo nemokamą pagalbą telefonu, el. paštu ir tiesiogiai tinkle.
    • Saugumo užtikrinimas: Internetiniai pirkėjai pateiks jums savo asmeninę ir finansinę informaciją, kuri privalo būti apsaugota. Ieškokite tokių elektroninės prekybos sprendimų, kurie atitinka atsikaitymo internetu ir duomenų apsaugos standartų keliamus reikalavimus. Pavyzdžiui, Visa’s Cardholder Information Security Program (CISP).
    • Galimybė išbandyti nemokamai, demonstracinė versija arba pinigų grąžinimo garantija:
    Daugelis įmonių leis Jums nemokamai išbandyti savo programinę įrangą prieš ją įsigyjant arba per 30 dienų nuo įrangos įsigijimo grąžins pinigus, jeigu ji neatitiks jūsų keliamų reikalavimų.
    • Paieškos sistemų elementai, lengvam Jūsų internetinio puslapio prieinamui ir peržiūrai pasitelkiant šių sistemų pagalbą. Paieškos elementai apima tokius dalykus, kaip meta žymės, naršymo kelias, tekstinės nuorodos, pavadinimai ir aprašymai. Jūs taip pat turite hostingo tiekėjų pasiteirauti, ar jie gali pasiūlyti jums kokias nors paieškos sistemų optimizavimo priemones.
     
     
    Kai jau pasirinksite elektroninės prekybos tiekėją, jums teks skirti nemažai laiko savo produktų nuotraukų įkėlimui ir jų aprašymų bei kitos internetinio puslapio turinio informacijos paruošimui. Internetinio puslapio turinio paruošimas išties atima labai daug laiko, tačiau tai yra lemiamas veiksnys. Jeigu nesijaučiate esąs geras rašytojas, pabandykite pasisamdyti žmogų, kuris parašys už jus. Informacija, kurią jūs ruošiatės pateikti savo internetiniame puslapyje, atspindi tai, ko bus ieškoma per pagrindines paieškos sistemas. Be to, jeigu pirkėjas yra tinkamai informuotas, tai padidina tikimybę, kad jis įsigys jūsų siūlomą produktą.
     
     
     
    4. Pasirinkite būdus, kaip jūsų klientai galės atsiskaityti už jūsų prekes ar paslaugas
     
    Yra itin svarbu suteikti jūsų klientams kuo daugiau atsiskaitymo už pirkinius galimybių.
    Pagrindiniai, populiariausi lėšų surinkimo būdai už internete parduodamas prekes ir paslaugas yra šie:
    • Grynieji pinigai, pristačius prekę ar atlikus paslaugą (internete atliekama tik prekės ar paslaugos rezervacija).
    • Mokėjimo pavedimai, atliekami įprastu būdu, surašant visus reikalingus pardavėjo rekvizitus.
    • Atsiskaitymo internetu paslauga su paruošta apmokėjimo forma („Bank link“), apmokant šiuo būdu nereikia pildyti mokėjimo duomenų, pirkėjui tereikia turėti banko identifikavimo priemones. Galite rinktis keletą sprendimų – arba mokėjimo sistemas, kurios turi sprendimą priimti mokėjimus iš visų Lietuvos bankų arba sudaryti sutartis su kiekvienu banku atskirai (arba su didžiausią kiekį klientų turinčiais).
     
     
     
    Kaip pasirinkti lėšų už prekes ar paslaugas surinkimo būdą?
    • Įsivertinkite savo pardavimų apimtis vienetais ir apyvarta per mėn.
    • Paskaičiuokite, kiek jums kainuos surinkti lėšas (pavedimais, bendra visų bankų atsiskaitymų paslauga per tarpininkus ir pasinaudojus tiesiogiai bankų paslauga „Bank link“)
    • Įsivertinkite, kiek kainuoja įsidiegti „Bank link“ techninį sprendimą į savo e-parduotuvę.
    Jeigu jūsų vienerių metų išlaidos lėšų surinkimui yra lygios arba didesnės nei investicijos į tiesiogiai banko siūlomą Bank link sprendimą, tuomet rekomenduojame investuoti į „Bank link“ sprendimą, kuris atsipirks vėliausiai po metų, o jeigu pardavimai didės – greičiau!
     
     
     
    5. Tinkamai apsaugokite savo internetinį puslapį
     
    Klientai, kurie neapsiperka internetu, teigia, kad baiminasi pateikti savo finansinę informaciją, ir tai yra viena iš priežasčių, kodėl jie vengia prekybos internetu.
     
    Jums, elektroniniam prekybininkui, saugumas turėtų būti svarbiausias dalykas. Jeigu jūs ruošiatės priimti atsiskaitymus iš klientų kreditinėmis kortelėmis, privalote užtikrinti jų pateikiamų duomenų saugumą ir atitikti kreditines korteles teikiančių įmonių keliamus saugumo reikalavimus.
    Prekybininkui visada pravartu yra pridėti papildomų apsaugos priemonių savo internetiniam puslapiui, siekiant užtikrinti tiek savo, tiek savo lankytojų bei klientų saugumą. Tam tikro lygio saugumas bei sertifikavimas taip pat padeda padidinti klientų pasitikėjimą, o tai savo ruožtu padidina pardavimus.
     
    Įsigijęs Secure Sockets Layer (SSL) sertifikatą jūs turėsite galimybę naudoti SSL logotipus (ženklinimą), kurie padidina tiesioginio bendravimo galimybes. SSL sertifikatas padidina saugumą patikrinimo proceso metu, įterpia „s“ į http ir ekrane pateikia panašius užrakto paveiksliukus.
     
    Galiausiai savo internetiniame puslapyje pateikite savo elektroninėje parduotuvėje galiojančias sąlygas, susijusias su pinigų grąžinimu, prekių keitimu, užsakymo atšaukimu bei pristatymo išlaidomis ir palengvinkite savo klientui priėjimą prie šios informacijos. Taip pat tai padės jūsų pirkėjams jaustis saugesniems pateikiant savo finansinę informaciją prekių įsigijimo metu.
    Serveris atsiunčia klientui savo viešąjį raktą, kuriuo klientas užšifruoja simetrinį šifro raktą, taip jis apsaugomas nuo tarpininkų.
     
    Kuo saugesnis jaučiasi jūsų klientas apsipirkdamas jūsų internetinėje svetainėje, tuo labiau jis bus linkęs pirkti dar ir dar.
     
     
     
     
    6. Sukurkite savo internetinį puslapį tokį, kad jis būtų patrauklus vartotojui
     
     
    Kai esate įkėlę visus savo produktus į savo internetinę svetainę ir galite priimti atsiskaitymus kreditinėmis kortelėmis, pats laikas padirbėti prie internetinio puslapio išvaizdos tobulinimo prieš pradedant naujos internetinės parduotuvės veiklą. „Paruoštas naudojimui“ yra populiarus terminas tarp internetinės erdvės tiekėjų ir kūrėjų, kadangi tai yra pagrindinis elementas, nulemiantis pardavimų galimybes. Paruoštas naudojimui nėra vien tik „vaizdas ir pojūčiai“. Lankytojai taip pat privalo jausti, kad jūsų internetinė svetainė yra sukurta profesionaliai, ir tai suteikia jai daugiau patikimumo, todėl nepamirškite, kad idealiai
    sukurtas internetinis prekybos puslapis labai skiriasi nuo standartinio internetinių puslapių dizaino.
     
     
    Tinkamai padirbėję, animatoriai bei grafinio dizaino kūrėjai gali paveikti jūsų klientus ir įtikinti juos pirkti būtent jūsų parduotuvėje. Tačiau gana dažnai šie elementai gali veikti priešingai, dažniausiai taip nutinka, kai jų yra per daug. Užsibrėžkite sau tikslą lydėti savo lankytojus viso apsipirkimo proceso metu. Pagrindiniame internetinės svetainės puslapyje paprastai būna aiškiai išdėstytas turinys. Kai pirkti pasiruošę lankytojai aplanko jūsų internetinį puslapį, padėkite jiems lengviau rasti du dalykus: tai, ką jie nori nusipirkti, ir tai, ką jūs norite parduoti.
     
     
    Spalvos ir dizainas
     
    • Naudokite tris pagrindines spalvas.
    • Naudokite ne daugiau, kaip vieną arba du skirtingus šriftus.
    • Venkite „perkrauto“ fono.
    • Matomoje vietoje patalpinkite savo įmonės pavadiną, logotipą ir šūkį (konkurencinius pranašumus).
     
     
     
    Nuorodos ir nukreipimas į kitus puslapius
     
    • Naudokite tas pačias savo internetinio puslapio nuorodų spalvas.
    • Nukreipimą į kitus puslapius darykite paprastą ir akivaizdų.
    • Venkite sudėtingų nukreipimų į kitą puslapį technologijų, kaip, pavyzdžiui, keli pasirinkimai arba „Flash tipo navigacija“.
    • Kur tik įmanoma, vietoje grafinių nuorodų naudokite tekstines nuorodas. Paieškos sistemos ieškos jūsų puslapio nuorodų pagal tekstą, o ne pagal paveikslėlius, kadangi jos nuskaito tik tekstinę informaciją.
     
     
     
    Paveikslėliai
     
    • Paveikslėlių fonas privalo atitikti viso internetinio puslapio foną. Tai reiškia, kad jeigu Jūsų internetinio puslapio fonas yra baltas, savo prekes jūs taip pat turėtumėte fotografuoti baltame fone. Tai tik dar labiau išryškins jūsų produktus.
    • Naudokite geros raiškos produktų nuotraukas, tokiu būdu jūs užtikrinsite tinkamą paveikslo dydžio bei formato suderinamumą.
    • Paveikslėliai privalo būti tokio dydžio, kad „Pirkti“ arba „Pridėti į krepšelį“ mygtukai būtų kuo arčiau puslapio viršaus. Idealu, kai paveikslėlį galima padidinti, kai norima apžiūrėti prekę detaliau.
    Tekstas / turinys
    • Savo internetiniame puslapyje pateikite visą būtiną informaciją. Viename puslapyje stenkitės pateikti maždaug 100 – 300 žodžių apimties tekstą su unikalia informacija. Tai bus naudinga jūsų lankytojams, taip pat ir paieškos reitingavimui.
    • Siekdami išlaikyti nuolatinius lankytojus ir patenkinti paieškos variklių keliamus reikalavimus, reguliariai atnaujinkite (perrašykite) turinį,.
    • Sukurkite šiuos tris puslapius, įdėkite nuorodą į juos iš savo pagrindinio internetinio puslapio adreso ir užpildykite juos reikiama informacija: „Apie mus“, „Privatumo politika“ ir „Kontaktai“.
     
     
     
    7. Patikrinkite savo internetinio puslapio veikimą
     
    Jūs turite vienintelę galimybę padaryti gerą pirmą įspūdį savo lankytojui, tad prieš pateikdami savo internetinį puslapį plačiajai auditorijai, patys jį patikrinkite ir išbandykite. Skirkite šiai patikrai bent jau kelias dienas, o gal net ir kelias savaites.
     
    Jūs galite paprašyti savo draugų pagalbos. Tegu jie išbando jūsų internetinį puslapį. Paprašykite jų apsilankyti jame ir stebėkite jų elgesį. Kol jie naršo jūsų svetainėje, stenkitės jiems nieko nesakyti. Duokite jiems penkiolika minučių ir tada paprašykite pasidalinti savo nuomone.
     
    Tikrindami savo internetinio puslapio veikimą, atkreipkite dėmesį į šiuos aspektus:
     
    • Įsitikinkite, ar puslapiai ir nuorodos pasikrauna pakankamai greitai.
    • Užfiksuokite visas neveikiančias nuorodas.
    • Užfiksuokite visus neveikiančius paveikslėlius.
    • Dar kartą patikrinkite, ar teisingai nurodėte savo telefono numerį.
    • Patikrinkite savo internetiniame puslapyje pateikiamo teksto turinį ir ištaisykite klaidas.
    • Patikrinkite savo internetinio puslapio paieškos galimybes. Iki 80 procentų jūsų internetinio puslapio lankytojų būtinai pasinaudos paieška.
    • Atlikite bandomąjį pirkimą ir įsitikinkite, kad nieko nepraleidote ir kad niekas nesutrukdys sėkmingai įsigyti prekę.
    • Peržiūrėkite savo internetinio puslapio dizainą ir veikimą, naudodamiesi tiek Mac, tiek PC kompiuteriais.
    • Peržiūrėkite savo internetinį puslapį naudodamiesi įvairiomis naršyklėmis, įskaitant Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera ir kitas, kadangi tam tikri svetainių kūrimo elementai įvairiose naršyklėse gali būti atvaizduojami skirtingai.
    • Paruoškite klientų aptarnavimo specialistams elektroninių laiškų šablonus ir pasirūpinkite, kad į pateikiamas užklausas būtų greitai reaguojama.
    • Nuolat pasikartojantiems klausimams sukurkite veikiantį „Dažniausiai užduodami klausimai“ puslapį.
     
     
     
    8. Reklamuokite savo internetinį puslapį internete
     
    Jūsų puslapio reklama internete gali daug kainuoti ir atrodyti sudėtinga, tačiau naudojant kelias veiksmų kombinacijas, tikrai pasieksite gerų rezultatų.
     
    Daugiau, negu 77 procentai suaugusiųjų, ieškančių ir lyginančių internetines parduotuves, naudojasi Google ir Yahoo ar Bing paieškos sistemomis, o Lietuvoje Google paieška naudojasi beveik 95 proc. interneto vartotojų.
     
    Yra du būdai pritraukti klientus per paieškos sistemas:
     
    1. Paieškos sistemos optimizavimas (SEO – search engine optimisation). Tai reiškia mėginimą užimti aukštą poziciją „natūralių„ rezultatų sąrašuose - rezultatuose, esančiuose paieškos rezultatų puslapio kairėje pusėje. Jums nieko nekainuoja, kai kas nors spragtelėja pelyte ant šių nuorodų, bet SEO reikalinga kantrybė, investicijos ir ilgalaikis metodas.
    2. Mokama paieška. Šios „finansuojamos nuorodos“ - tai išskirtinai skelbėjų kontroliuojami rezultatai. Įmonės apsisprendžia dėti skelbimus, kurie atitiktų paieškos užklausas. Šios nuorodos paprastai būna puslapio dešinėje arba pačiame viršuje. Kiekvieną kartą, kai kas nors spragtelėja pelyte ant jų, jums priskaičiuojamas mokestis. Jūs nustatote, kiek esate pasirengę mokėti - būtent aukciono principu nustatoma skelbimo padėtis, kai aukščiausiose pozicijose paprastai atsiduria skelbimai, kurių spragtelėjimas pelyte kainuoja brangiausiai.
     
     
    Kas geriau: natūrali ar mokama paieška?
     
    Abi iš jų turi savo stipriųjų ir silpnųjų pusių, bet kaip ir kiekvienas duetas, jos veikia geriausiai, kai naudojamos kartu kaip tos pačios rinkodaros strategijos sudedamosios dalys.
     
    Organinė paieška yra iš esmės nemokama – jums nereikia mokėti už pelytės spustelėjimus, bet tam, kad atsidurtumėte pirmosiose paieškos sistemos pozicijose, reikia investuoti kitose srityse (pavyzdžiui: interneto svetainės patobulinimai, turinys ir autorystės teisės, nuorodų kūrimas ir socialiniai tinklai). Reikia daugiau laiko, norint pasiekti šių rezultatų. Teikiama nauda gali būti didžiulė. Tačiau kol to sieksite, naudojimasis mokama paieška gali suteikti jums puikų matomumą per trumpą laikotarpį.
     
     
    Jums taip pat vertėtų atsižvelgti į tai, kaip žmonės skaito interneto svetaines. Paprastai akys automatiškai krypsta į kairiąją puslapio pusę, panašiai, kaip ir skaitant knygą. Pavyzdžiui, turinys, esantis viršutiniame kairiajame interneto puslapio krašte, turi tendenciją skatinti didžiausią aktyvumą. Kadangi dauguma mokamos paieškos skelbimų dedami dešinėje pusėje, jie susilaukia mažiau paspaudimų pelyte, kaip galima matyti paveikslėlyje apačioje (smailės rodo paspaudimų aktyvumą).
     
     
    SEO galima vertinti kaip paieškos sistemų įtakojimo mokslą
     
    1. Nėra mokesčio už įtraukimą į „natūralius“ paieškos sąrašus arba kai paspaudžiama nuoroda į jūsų interneto svetainę.
    2. SEO yra daug sudėtingesnis nei mokama paieška ir piniginiu atžvilgiu daug pelningesnis. Nėra žinoma, kokiu būdu tokios paieškos sistemos atrenka geriausius tinklalapius konkretiems terminams, taigi SEO yra eksperimentavimas bei išlavintas spėliojimas.
    3. Daugiau nei 200 „reitingavimo veiksnių“ lemia pozicijos nustatymą. „Google“ yra „juodoji dėžė“, bet mes žinome, kad ji taiko daugiau nei 200 taisyklių, nustatydama bet kurio internetinio puslapio tinkamumą. Nors jokie rezultatai negali būti garantuoti (ir netikėkite, jei kas nors sakys jums kitaip).
    Paieškos sistemų optimizavimas atsiperka, jeigu pagal jūsų raktažodį yra ne mažiau kaip 10 000 paieškų per mėnesį.
     
     
    Ką vertina paieškos sistemos (ekspertų vertinimu)
     
    • Domeno patikimumas ir autoritetas,
    • Konkretaus puslapio atgalinių nuorodų populiarumas (į jūsų puslapį turi vesti nuorodos iš gerų, o ne „šiukšlėmis“ prikimštų puslapių),
    • Ar nuorodoje rodomas tekstas, nurodant konkretų puslapį,
    • Raktažodžio naudojimas puslapyje,
    • Domeno registracijos data ir tinklalapio serverio parametrai,
    • Lankytojų srauto paspaudimai iš paieškos sistemos (nesvarbu, kad esate pirmame puslapyje, bet jei jūsų nuorodos niekas nespaudžia, savo pozicijas prarasite),
    • Socialiniai tinklai.
     
     
     
    Raktiniai žodžiai
     
    Kadangi prieš apsipirkdami internete žmonės pasinaudoja paieškos sistemomis, jūs galite sužinoti, kokių produktų pavadinimų ir aprašymų jie ieško dažniausiai. Šie žodžiai yra vadinami raktinėmis frazėmis. Pavyzdžiui, jeigu aš noriu įsigyti naują porą bėgiojimo batų, aš greičiausiai pasinaudosiu Google paieškos sistema, ieškodamas „Nike bėgiojimo batai“ arba įvesdamas kitokią žodžių kombinaciją. Aš greičiausiai neįsivesiu vien tik žodžio „batai“, norėdamas juos įsigyti.
     
    • Pasinaudokite internetiniais įrankiais ir programine įranga, pavyzdžiui, Wordtracker®, norėdami sužinoti, ką žmonės įrašo į paieškos langelius.
    • Rinkitės tik tuos raktažodžius, kurie yra susiję su jūsų internetiniu puslapiu. Nėra prasmės optimizuoti jūsų internetinio puslapio kažkuo, ko jūs nepraduodate.
    • Patikrinkite visus sinonimus ir alternatyvias frazes, pavyzdžiui, daugiskaita, vienaskaita ir panašaus pobūdžio sąskambį.
    • Parašykite savo internetiniame puslapyje kelias eilutes su pasirinktais naudojamais raktiniais žodžiais.
    • Pagrindiniame savo tinklalapio puslapyje trumpai aprašykite savo veiklą ir parduodamus gaminius.
    • Trumpai aprašykite savo siūlomų prekių kategoriją, prekinį ženklą, siūlomų prekių savybes ir pateikite išsamią informaciją apie jūsų parduodamus gaminius.
    Sujunkite savo internetinį adresą su kitomis nuorodomis
    • Pagrindinės paieškos sistemos ne tik ieško su jūsų puslapiu susijusių nuorodų, bet ir tikrina jų kokybę, siekdamos nustatyti jūsų internetinės svetainės patikimumą.
    • Didelis nuorodos populiarumas reiškia, kad yra daugybė kitų internetinių puslapių, kurie turi nuorodas į
    jūsų puslapį ir kuriems taip pat neblogai sekasi paieškos sistemose.
    • Pasistenkite prijungti kaip galima daugiau kitų internetinių puslapių prie savo internetinės svetainės adreso, kad tų puslapių lankytojai galėtų užsukti ir į jūsų puslapį.
    • Priregistruokite savo internetinį puslapį prie paieškos sistemų ir žinynų bei katalogų ir naudokitės susijusiais internetiniais puslapiais, tokiu būdu padidinsite savo internetinio puslapio lankomumą.
     
     
    Mokama paieška arba mokesčiai už paspaudimą (Pay-Per-Click, PPC) reklama
     
    Mokesčiai už paspaudimą arba PPC suteikia jums išskirtines galimybes kontroliuoti savo pinigus, tuo pat metu leisdama stebėti vis augantį klientų, kurie yra pasiryžę išleisti savo pinigus įsigydami Jūsų prekes arba paslaugas, skaičių. Tai tas pats, kaip turėti reklamos maketą laikraštyje ir mokėti tik už auditoriją, kuri jį skaito! Ar kas nors galėtų būti geriau?
     
    Toliau mes daugiausia kalbėsime apie Google, kadangi jis užima didžiausią rinkos dalį, taip pat kontroliuoja tokius įrankius, kaip AdWords, Analytics ir Webmaster Central, kurie padeda stebėti paieškos rezultatus.
    Prieš pradedant savo kampaniją, pirmiausia jums reikia tiksliai apibrėžti „Ką aš noriu pasiekti pirkdamas paspaudimus?“
     
    Įprasti mokamos paieškos kampanijų tikslai
    • Parduoti prekes arba paslaugas.
    • Susilaukti tiesioginių elektroninių laiškų arba skambučių.
    • Padidinti internetinio puslapio narių skaičių arba RSS / naujienlaiškių prenumeratorių skaičių.
    • Susikurti savo prekinį ženklą.
    Kai jūs aiškiai apibrėžėte savo tikslus, įsitikinkite, ar jūsų internetinis puslapis ir jo sandara bei struktūra yra patogūs jo lankytojams. Peržiūrėkite savo konkurentų tinklalapius.
     
     
     
    Pirmiausia - pažinkite savo klientus
     
    Geografinis nukreipimas į tikslinę grupę. Daugelis verslo subjektų aptarnauja savo klientus tik tam tikroje geografinėje zonoje. Pasirinkite tik tas zonas, kuriose jūs norėsite vykdyti savo pardavimų veiklą. Kitaip tariant, jūs galite pasirinkti norimą geografinę zoną, pavyzdžiui, pristatyti picas tik į tas zonas, į kurias norite ir reklamuoti savo verslą tik toje zonoje!
     
    Laiko pasirinkimas. Jeigu jūsų tikslinė grupė paprastai naudojasi internetu tam tikromis valandomis arba savaitės dienomis, jūsų reklamos sustabdymas ne piko valandomis gali padėti sumažinti jums nereikalingus reklamos srautus. Tai yra ypač aktualu ir naudinga įmonėms, kurios dirba įprastomis darbo savaitės valandomis, nuo 9 ryto iki 17 val. vakaro. Atvirkštinis variantas galiotų toms įmonėms, kurios daugiausiai vykdo veiklą vakarais ir savaitgaliais.
    Reklamos tekstas. Sukurkite paprastą ir įtikinamą reklamos tekstą, kuris leistų jūsų vartotojui pasakyti „Tai yra būtent tai, ko aš ieškojau ir ko man reikia“. Tam tikras būdingas aprašymas taip pat gali padėti jums sumažinti nereikalingus reklamos srautus, tai apsaugo Jus nuo pinigų, kuriuos jūs sumokate už paspaudimus, neperaugančius į pardavimus arba pelną, švaistymo. Google suteikia jums galimybę keisti savo reklamos tekstą, siekiant nustatyti, kuris iš reklamos tekstų gauna daugiau paspaudimų, o svarbiausia – sąlygoja daugiau pardavimų. Pridėkite savo telefono numerį, kainoraštį, išvardinkite savo konkurencinius pranašumus – visa tai veda prie sėkmingų pardavimų.
    Įėjimo tinklalapis (Landing Page). Naudodami raktažodžius Jūs galite aktyvuoti savo reklamos srautus labiausiai su jūsų veikla susijusiuose internetiniuose puslapiuose. Taip pat yra galimybė patikrinti įėjimo tinklalapių (landing pages) tinkamumą. Pavyzdžiui, patalpindami unikalų savo telefono numerį (skambučių patikrinimas) PPC įėjimo tinklalapyje (landing page), jūs turite galimybę nustatyti, kurie įeinantys skambučiai geriausiai pateisina jūsų už reklamos paspaudimus sumokamus pinigus.
     
     
    Biudžeto sudarymas: kiek jūs planuojate išleisti naujo kliento pritraukimui?
     
    • Nuspręskite, kiek pinigų planuojate išleisti savo tikslams pasiekti. Apsvarstykite savo kasdienes įprastines išlaidas ir kitokias reklamos formas, kaip, pavyzdžiui, tiesioginis elektroninių laiškų siuntimas, tiesioginė kontaktų paieška, radijas, spauda arba skelbimai.
    • Nustatykite, kiek tikslų Jūs planuojate pasiekti arba kiek pardavimų Jūs tikitės gauti per vieną mėnesį iš savo PPC kampanijos.
    • Sumą, kurią galite skirti vieno pirkėjo/pardavimo pritraukimui padauginkite iš prognozuojamo pardavimų skaičiaus.
    • Padalinkite šį skaičių iš 30 dienų ir gausite savo vienos dienos biudžetą.
    Jūsų biudžetas taip pat gali būti padalintas proporcingai taip, kad tam tikros raktinės frazės gautų daugiau finansavimo per dieną, o mažiau svarbioms arba eksperimentinėms frazėms būtų skirta mažiau išlaidų. Taip pat gali būti nustatytas reklamos pateikimo, t.y. pasirodymo dažnumas, tokiu būdu leidžiant išleisti visus reklamai skirtus pinigus iš karto, norint pasiekti didžiausią paieškos apimtį arba racionaliai apmastyti jūsų platinamos reklamos efektyvumą ir tada nuspręsti dėl jos pateikimo dažnumo.
     
     
    Reklama elektroniniu paštu
     
    Reklamos elektroniniu paštu populiarumas yra tiesiogiai susijęs su jos mažomis sąnaudomis, aukštais investicijų grąžos rodikliais ir orientavimusi į tikslinę vartotojų grupę bei esamų nuolatinių klientų išsaugojimą. Merkle Study tyrimo duomenimis, apie pusė elektroninių laiškų gavėjų teigė, kad tinkamai parengti elektroniniai laiškai turėjo teigiamos įtakos jų apsisprendimui pirkti, o 38 procentai pareiškė, kad mieliau leistų savo pinigus įsigydami pirkinius iš kompanijų, kurios reguliariai siunčia jiems elektroninius laiškus su naudinga informacija.
    Išvalykite ir sutvarkykite savo elektroninio pašto kontaktų sąrašą
     
    Pasiruoškite išvalyti savo elektroninio pašto kontaktų sąrašą - pašalinkite jau seniai neaktyvius gavėjus ir palikite tik tuos, kurie aktyviai tikrina savo pašto dėžutes ir nuolat perskaito jūsų siunčiamus elektroninius laiškus.
     
    Šiandieninė reklamos elektroniniu paštu sėkme priklauso nuo kokybės, o ne nuo kiekybės. Peržiūrėkite žmonių sąrašą, kurie neatsakė į jūsų siunčiamą pranešimą per pastaruosius kelis mėnesius ir pabandykite susisiekti su jais kitokiu būdu. Jeigu jie ir šį kartą neatsilieps į jūsų siunčiamą pranešimą, vadinasi tiesiog turite juos pašalinti.
    Patobulinkite savo segmentavimą
     
    Reklamos elektroniniais laiškais duomenų sistemos siūlo neįtikėtinas segmentavimo galimybes ir konkurencinį pranašumą, taikantis į mažų auditorijų segmentus, kuriuos priešingu atveju gali būti sunku rasti tiek finansiniu, tiek techniniu požiūriu. Jeigu jūs dar nepradėjote savo sąrašo segmentavimo ir toliau siunčiate laiškus atsižvelgiant į gavėjo duomenis arba elgesį, pradėkite tai daryti.
     
    • Demografinė sritis – mes visi žinome, kad vyrai ir moterys tą pačia informaciją priima ir vertina skirtingai. Taip pat ir jaunų bei vyresnio amžiaus žmonių auditorijos skirtingai priima informaciją ir skirtingai ją interpretuoja.
    • Pareigos ir funkcijos darbe – ar visi potencialūs vartotojai, kuriems jus siunčiate laiškus, pasižymi vienoda perkamąja galia? Įmonės savininkas arba vyriausiasis vadovas greičiausiai norės daugiau sužinoti apie investicijų grąžą, kai tuo tarpu vidutinio lygio vadovas paprasčiausiai norės palengvinti savo atliekamą darbą. Inžinierius arba programuotojas visada ieškos naujų savo darbo atlikimo būdų ir taip toliau...
    • Prekių pirkimo dažnumas – rečiau įgyjami pirkiniai gali pareikalauti išlaukti tam tikro momento, kai jas pradės pirkti.
    • Pinigų išleidimas – suderinkite savo resursus taip, kad jūsų didžiausios įdedamos pastangos būtų nukreiptos tuos į klientus, kurie jūsų kompanijoje išleidžia daugiausia pinigų.
     
     
    Peržiūrėkite ir atnaujinkite savo registracijos naujienlaiškiui kampaniją
     
    Dabar yra pats tinkamiausias laikas patikrinti savo registracijos naujienlaiškių proceso veiksmingumą. Peržiūrėkite visą turimą informaciją, pradedant nuo duomenų, kuriuos jūs renkate, ir baigiant informacija, kurią jūs elektroniniu paštu siunčiate savo vartotojams. Maži pakeitimai gali reikšti didelę naudą įgaunant naują auditoriją, taip pat suteikti naujas galimybes prenumeruojantiems naujienlaiškius ir pateisinti jų lūkesčius.
     
    • Ar Jūs galite padidinti registracijas, sumažindami nereikalingos informacijos rinkimą? Ar jūs tiesiogiai nukreipiate savo internetinio puslapio lankytojus į naujienlaiškių prenumeravimo skiltį? Jeigu ne, galite įdėti šią nuorodą kiekviename tinklalapio puslapyje arba labiausiai matomoje vietoje.
    • Ar jūs aiškiai apibrėžėte naudą, kurią gauna naujienlaiškių prenumeratoriai? Ar elektroniniai laiškai, kuriuos jūs siunčiate, atitinka registracijoje aprašytą esmę?
    • Ar galite nustatyti naujienlaiškių prenumeratorių lūkesčius ir paprašyti jų „pridėti šį adresą prie saugių elektroninių adresų sąrašo“ registracijos procese?
     
     
    „Paveikslėlių išjungimas“
     
    Įsitikinkite, ar Jūsų siunčiami pranešimai yra lengvai įskaitomi be paveikslėlių. Tai gali reikšti, kad kuriant pranešimus jums reikėtų naudoti mažiau vaizdelių arba įtrakti trumpą populiariausių naujienlaiškių straipsnių sąrašą. Ši technika puikiai veikia tuos žmones, kurie peržiūri jūsų siunčiamus pranešimus peržiūros (Preview) rėžimu.
     
     
    Socialinių tinklų integravimas į elektroninius laiškus
     
    • Įtraukite socialinių tinklų priemones, tai leis naujienlaiškių prenumeratoriams dalintis jūsų siunčiamais pranešimais su savo draugais įvairiose platformose (Facebook, Twitter, LinkedIn ir t.t.).
    • Sukurkite, plėtokite ir palaikykite savo įmonės profilį įvairiuose socialiniuose tinklalapiuose ir skatinkite naujų kontaktų atsiradimą, siūlydami jiems užsisakyti jūsų naujienlaiškių prenumeratą.
    • Reklamuokite savo socialinį tinklalapį savo siunčiamuose elektroniniuose laiškuose siekiant sukurti kuo didesnę savo pasekėjų grupę.
     
     
     
    9. Sekite ir analizuokite savo veiksmus
     
    Kaip ir vykdant tradicines rinkodaros kampanijas, taip ir interneto rinkodarai reikia nuolatinio rezultatų stebėjimo ir įvertinimo.
     
    Populiariausia ir plačiausiai naudojama analitinė priemonė rinkodaros srityje yra Google Analytics, kuri yra visiškai nemokama ir paprastai puikiai tinka internetinio verslo valdymui.
    Naudodami analitines programas jūs galite atsakyti į kelis pagrindinius klausimus: kokie pasiūlymai atneša daugiausia naudos, o kokie ne? Kokie prekiniai ženklai susilaukia daugiausiai susidomėjimo, o kokie ne? Kur yra geriausia vieta puslapyje įdėti tam tikras prekes?
     
    Nustatykite, kokios investavimo į rinkodarą priemonės, pavyzdžiui, reklama paieškos naršyklėse, reklamos elektroniniu paštu kampanijos, naujienlaiškių siuntimas arba reklama laikraštyje veikia geriausiai, o kurios priemonės yra visiškai neefektyvios. Sužinokite, kokie lankytojai dažniausiai virsta jūsų pirkėjais arba naujienlaiškių prenumeratoriais, ir pasinaudokite šiomis įžvalgomis planuodami savo išlaidas rinkodaros priemonėms. Taip pat naudokite analitinius duomenis, siekiant pagerinti savo internetinio puslapio efektyvumą ir nurungti savo konkurentus.
     
    Žinojimas, kad 91% žmonių nutraukia nesėkmingai vykstantį patikrinimo procesą, yra vienas dalykas, tačiau suvokimas, kodėl tai įvyksta, reikalauja ne vien tik duomenų. Jums reikės dar kartą peržiūrėti savo
    Ne tiek svarbi yra srautų kiekybė, kiek jų kokybė. Kai kurie paieškos žodžiai Google sistemoje gali atnešti jums tūkstančius lankytojų kiekvieną dieną, tačiau daugelis jų neįtakoja didesnių pardavimų (taip yra dėl daugelio priežasčių). Vietoj to jūs turėtumėte labiau orientuotis į tuos paieškos žodžius, kurie skatina žmones pirkti jūsų parduotuvėje (arba užsiprenumeruoti naujienas, jeigu jūsų tikslas yra tiesioginis bendravimas su klientais).
    Ką aš galiu išmatuoti ir įvertinti?
     
    Anksčiau visi kalbėjo apie paspaudimus „hitus“ (visiškai beprasmis vertinimo kriterijus, turint omenyje vartotojų iš interneto parsisiunčiamų failų kiekį). Vėliau atsirado įspūdį sukeliančių internetinių puslapių ir unikalaus vartotojo sąvokos, kurios suteikia žymiai daugiau informacijos – pirmoji sąvoka yra susijusi su puslapių skaičiumi, kuriuos jūsų tinklalapyje aplankė vartotojai, kai tuo tarpu kita sąvoka reiškia jūsų puslapį aplankiusių individualių vartotojų skaičių.
     
    Dar daugiau prasmės suteikia grįžtamojo ryšio santykis, mastas ir lojalumas. Be aplankytų puslapių ir lankytojų skaičiaus įvertinimo taip pat egzistuoja tendencija vertinti tam tikrus įvykius. Internetinio puslapio vartotojas gali atlikti daugelį įvairių veiksmų, ne vien tik internetinio puslapio atidarymą, bet ir, pavyzdžiui, užsiregistruoti naujienlaiškių gavimui.
     
    Kaip yra pasakęs Einšteinas: „Ne viskas, kas yra išmatuojama, privalo būti išmatuota.“
     
     
    • Dažniausiai lankomi puslapiai.
    • Įėjimo puslapiai.
    • Išėjimo puslapiai.
    • Iš kur ateina lankytojai.
    • Raktažodžių analizė.
    • Internetinių paieškos sistemų nukreipimai.
    • Apsilankymo trukmė.
    • Šalis/Miestas/ISP
    • Naršyklė.
    • Sistemos statistiniai duomenys.
     
     
     
    Praktiškumas (usability)
     
    Ar lengva yra naudotis jūsų internetiniu puslapiu? Ar lankytojai gali rasti tai, ko jie ieško, įdėti pasirinktas prekes į krepšelį ir užbaigti krepšelio patikrinimo procesą be jokių papildomų rūpesčių?
    Internetiniai pirkėjai net nesvarstydami paliks jūsų internetinį puslapį, jeigu jie be jokio galvos skausmo negalės lengvai atlikti įprastų veiksmų.
     
    1% lankytojų, kurie perka, skaičiaus padidėjimas gali atnešti didžiulę naudą, taigi santykinai maži pokyčiai gali turėti milžiniškos įtakos verslo veiklos efektyvumui.
     
     
     
    Informacijos šaltinis: „Swedbank“
  20. Patinka
    andrius12345 sureagavo į urbasius Tarnyba Lietuvos kariuomenėje arba kaip aš sustiprėjau fiziškai   
    Padėka Uždarbiečiams

    Nuoširdžiai dėkoju visiems uždarbio nariams, kurie nepatingėjo perskaityti ir įvertinti mano ankstesnių straipsnių. Man tai labai daug ką reiškia. Gal ir nesu geras rašytojas, tačiau vis dažniau pastebiu, kad man patinka rašyti. Dar geriau yra tada, kai aprašai tokius įvykius, kuriuos teko pačiam patirti. Tekstas patampa gyvas, o ne vien tik sausos informacijos kratinys.

    Įžanga


    Nuo padėkų pereikime prie darbų. Šiandien ketinu papasakoti apie tai, ką jums gali suteikti kariuomenė. Turbūt girdėjote, kad dažnas vaikinas, grįžęs iš kariuomenės, būna pasikeitęs. Apie šiuos pokyčius ir kalbėsiu savo straipsnyje.
     
    Atsiribokime nuo išankstinių nuostatų, kurios teigia, kad kariuomenė ruošia viso labo profesionalius budelius ir nieko daugiau. Aš manau, kad kiekviena terpė suteikia šansą žmogui tobulėti. Kariuomenėje žmogus tobulėja ne tik fiziškai, bet ir psichologiškai. Savo pasakojimą pradėsiu nuo fizinio tobulėjimo.
     
    Į Ruklą suvažiavo įvairaus amžiaus ir išsilavinimo jaunuoliai. Jie dar nežinojo, kas jų laukė. Ore buvo justi lengvas virpulys. Pakibę tarp civilinio ir karinio gyvenimo, jie laukė. Po biurokratinių procedūrų prasidėjo mūsų transformacija. Nuskustos galvos - tarsi budistų vienuoliai. Įvilkti į karines uniformas jautėmės labai keistai. Tarnyba Lietuvos kariuomenėje prasidėjo!

    Atsispaudimai - gera būdas mokyti karius


    Baziniuose Kariniuose Mokymuose pagrindinis prioritetas - kario fizinė parengtis. Net 70 procentų programos - įvairūs veiksniai, leidžiantis paruošti fiziškai tvirtą karį.
     
    Pripažinsiu, tarnyba kariuomenėje aš nebuvau pasiruošęs. Į sportą labai rimtai nežiūrėjau, tačiau atsidūręs Rukloje supratau, kad sportuoti reikėjo.
     
    Dešimt atsispaudimų už tai, kad neatidaviau pagarbos savo seržantui. Dvidešimt atsispaudimų už tai, kad netinkamai paklojau lovą. Dar trisdešimt atsispaudimų, nes šiandien seržanto gimtadienis.
     
    Pirmą savaitę sportuodavau dažnai. Ir tai dariau ne tik aš, bet ir didelė dalis mano kolegų. Gal būt jums kyla natūralus klausimas, kodėl tiek daug atsispaudimų?
     
    Tai būtina. Karys už klaidas moka savo raumenų sąskaita. Kaip kažkada mūsų seržantas pasakė: "Jeigu nedirba galva, dirba raumenys". Gavęs taip vadinama nuobaudą, karys patampa motyvuotas nesuklysti ir nedaryti tos pačios klaidos antrą kartą.
     
    Mano paminėti atsispaudimai tebuvo skatinamoji priemonė. Be to, kiekvieną rytą mums teko atlikti rytinę mankšta + dar dvi valandos papildomo sporto. Per savaitę fiziniai tobulėjimui būdavo skiriama apie penkiolika valandų. Pridėkime papildomas karines užduotis, bei nuobaudas ir gausime nei daug, nei mažai - dvidešimt valandų. Savaitgaliais sportuoti nereikėdavo.
     
    Pirmą savaitę mums teko laikyti fizinių normatyvų testą. Tuo pačiu buvo nustatytas kiekvieno kario fizinis pajėgumas. Aš fizinio testo neišlaikiau. Reikėjo padaryti 42 atsispaudimus, 56 atsilenkimus, bei nubėgti 3 kilometrus per 15 minučių. Mano rezultatai buvo prasti. 20 atsispaudimų, 40 atsilenkimų ir atbėgau per 14.02 minučių. Buvau įrašytas į 3 fizinio pajėgumo grupę. Visi "silpnakūniai" pateko būtent ten.

    Fiziniai pokyčiai


    Ranką prie širdies pridėsiu ir pasakysiu, kad fiziniai pokyčiai buvo juntami jau po savaitės. Nebeskaudėdavo rankų raumenų, kai įpykęs seržantas mus suguldydavo į atsispaudimų padėtį. Galėdavau padaryti daugiau atsispaudimų. Pokyčiai vyko, tereikėjo trupučio kantrybės.
     
    Taip jau sutapo, kad prieš miškus mane perrašė į 1 pajėgumo grupę. Kariuomenės metodika dar kartą pasitvirtino. Miškams buvau pasiruošęs.
     
    Čia ir vėl prasideda kitas fizinio paruošimo etapas. Per daug nenorėdamas atskleisti visų miško linksmybių, kurias teko patirti, pasakysiu tik tiek, kad miške buvau bemiegių naktų, rastų ir plytų. Su kuprinėmis klampodavome ištisas valandas, ieškodami reikiamo taško žemėlapyje. Buvo sunku, tačiau su kiekvienu nauju mišku būdavo lengviau. kadangi kūnas, patirdamas vis didesnį krūvį - prisitaikydavo.
     
    Aš dažnai savęs klausdavau, kam visa tai? Kokių šių veiksmų prasmė? Pajutęs fizinius pokyčius supratau, kad tai buvo būtina. Mes nebūtumėme ištvėrę tu šaltų balandžio naktų.
     
    Jau po pirmo mėnesio numečiau net 7 kg. Atrodžiau labai liesas. Sutvirtėjo visi kūno raumenys. Jausdamas sutvirtėjusį kūną aš ir pats pradėjau jaustis labiau pasitikinčiu savimi. Kažkas yra gerai pasakęs: "Stiprus kūnas kuria stiprias mintis".
     
    Tie trys mėnesiai, praleisti Rukloje, išėjo man į naudą. Dar ir dabar bėgioju. Įprotis sportuoti neišblėsta, tačiau kartais neišeina pabėgio, nes dirbu. Stengiuosi daug vaikščioti, kadangi tai irgi savotiškas sportas.

    Dar šis tas


    Tie, kurie ketina eiti į kariuomenę, nebijokite! Net jeigu nesate gerai pasiruošęs fiziškai, kariuomenė taip sudėta, kad iš bet ko padarys karį, svarbiausia norėti ir pasiryžti pokyčiams. Bus sunku, norėsis viską męsti, tačiau parklupę ir vėl stositės naujiems iššūkiams.
     
    Apie psichologinį tobulėjimą papasakosiu kitame straipsnyje. Stengiuosi rašyti taip, kad neprailgtų skaitymas. Saugau jūsų akis, nes jūsų dar laukia krūvos naujų straipsnių. Iki greito pasimatymo!
     
    Kiti straipsniai, kuriuose kalbu apie tarnybą Lietuvos kariuomenėje:
    Tarnyba Lietuvos kariuomenėje arba mano nuotykiai miške
    Tarnyba Lietuvos kariuomenėje arba kareivių buitis ir kiti malonumai
    Tarnyba Lietuvos kariuomenėje arba tai kas liko už kadro
    Tarnyba Lietuvos kariuomenėje arba trys mėnesiai drastiškų pokyčių
  21. Patinka
    andrius12345 sureagavo į 24bazar Tapai direktorium = esi banditas   
    Situacija apsurdiškai juokinga, bet tuo pačiu grąsinanti 7 metais kalėjimo... Žmogus dirbo direktorium vienoj klestinčioje NT firmoje prieš ekonominę krizę. Viskas buvo puiku, neribotos finansavimo galimybės, visi bankai ir lizingai pinigus siūlė tik imk. Atėjo krizė. Padėtis pasikeitė:) Bet čia ne apie tai. Taigi įmonės savininkas pardavė akcijas, o tuo pačiu naujasis savininkas pakeitė direktorių į save patį ir buvusį direktorių atleido iš pareigų.
    Buvęs direktorius baigęs eiti pareigas, perdavė visus dokumentus, antspaudus ir kitą turtą. Buvo ne durnas ir pasirašė visus perdavimo aktus, kurių kopijas pasiliko ir saugo iki pat dabar.
    Bėda tame, kad senasis direktorius perdavė toliau saugoti ir SEB Lizingui įkeistą automobilį su likusia neišmokėta 40000LT skola. O tas automobilis po poros metų dingo. Kartu dingo ir naujasis direktorius.
    Istorija nebūtų žavinga, jei po 3 metų, kai senasis direktorius jau pamiršo apie NT krizės padarinius jam paskambina iš ekonominių nusikaltimų tyrimo tarnybos ir praneša, kad jam reikėtų atvykti į ENTT ir patartina su advokatu, nes jam bus skelbiamas įtarimas.
    SEB lizingo sutartyje teigiama, kad be raštiško SEB lizingo sutikimo perduoti turto trečiajam asmeniui negalima. Tuo remdamasi prokuratūra priėmė sprendimą pradėti ikiteisminį tyrimą dėl turto iššvaistymo stambiu mastu! Nebūtų LR įstatymai žavūs jei Stambus mąstas neprasidėtų nuo 10`000 eurų.
     
    Šią istorija surašiau ne vien tik tam, kad padėti kitiems nepapulti į tokią padėtį, bet ir tam, kad noriu užduoti vieną klausimą, kas mano protu nesuvokiama:
    Sutarti su SEB Lizingu sudare UAB"xxx", turtas iš UAB"xxx" niekam nebuvo perduotas bent prie senojo direktoriaus(ta prasme jis buvo perduotas saugoti toliau naujam UAB"xxx" direktoriui), tai kokių trečiųjų asmenų jie čia ieško ir kuo pagrįstas toks kaltinimas?
    Gal yra kur paaiškinimas kas teisiniuose terminuose yra laikoma trečiuoju asmeniu?
     
    Reziume: už tai, kad buvai direktorium ir vykdei savo darbą, tau siūlo 7 metus, nors tu niekuo dėtas. Po tokių situacijų ir susimąstai už ką čia tuos mokesčius mokėt ir kam tą verslą vystyt Lietuvoj.
    Remiantis auksine fraze:"pas mus čia visi lankytojai yra direktoriai, buvę direktoriai ir įmonių savininkai" išgirsta iš ENTT tyrėjo, galima daryt logišką išvadą tapai direktorium/verslininku = esi banditas... anksčiau ar vėliau teks užsukt į ENTT:)
  22. Patinka
    andrius12345 sureagavo į MartynasJ Login 2012: Uždarbis.lt – geriausias interneto forumas Lietuvoje   
    Sveikinimai! Kažin kokią šaudyklę "kapočiau", jei nebūčiau radęs uždarbis.lt :)
  23. Patinka
    andrius12345 sureagavo į Kolonistas Web dizaino pamoka   
    Jeigu kam senos nuorodas yra vimeo.com egrafika channely.
  24. Patinka
    andrius12345 sureagavo į adijux Web dizaino pamoka   
    Tikiuosi tai nebus traktuojama kaip tiesioginė reklama, tačiau nusprendžiau pasidalinti su jumis savo kuklia video pamoka. :)
     
    Pamokoje matysite visą darbo eigą, t.y. nuo dizaino maketo sudarymo Adobe Photoshop programoje iki galutinio dizaino, pateikto HTML/CSS kodu.
     
    Pamoką sudaro 3 esminės dalys: dizaino maketavimas, karpymas (slice'inimas) ir galiausiai kodavimas. Trečiąją dalį nusprendžiau sukarpyti į dar tris atskiras dalis, kadangi iš pradžių susidūriau su sunkumais filmuojant video, o vėliau nutariau, kad susidarys itin dideli video failai, tad vienintelė išeitis buvo juos suskaidyti į smulkesnes dalis.
     
    00 - Įžanga: http://www.sendspace.com/file/xwa5vg (~11 MB)
    01 - Darbas su Photoshop: http://www.sendspace.com/file/n0ohjw (~60 MB)
    02 - Dizaino karpymas: http://www.sendspace.com/file/yz618l (~16 MB)
    03.1 - Dizaino kodavimas HTML ir CSS (pirma dalis): http://www.sendspace.com/file/nw09m3 (~81 MB)
    03.2 - Dizaino kodavimas HTML ir CSS (antra dalis): http://www.sendspace.com/file/xloebj (~38 MB)
    03.3 - Dizaino kodavimas HTML ir CSS (trečia dalis): http://www.sendspace.com/file/ysl2x5 (~66 MB)
     
    Taip pat galite parsisiųsti pamokoje sukurtus failus: video pamokos failai.
     
    Mano kalboje rasite šiokių tokių stiliaus klaidų (kai kur net vėlėsi liežuvis, matyt nuo anglų kalbos), o taip pat ir kitų netikslumų, tačiau šią pamoką kūriau beveik eksprontu, užpuolė noras susukti video labai staiga. Pradžioje net jaudulys buvo, bet vėliau kaip ir praėjo. ;)
     
    Filmavau su Camtasia Studio, bet jinai mane pavedė, todėl susidarė problemos su failų peržiūra. Per VLC nerodo vaizdo, o su WMP viskas gerai. Tačiau čia Camtasia Studio nereikia kaltint, kaip aš sau ir kitiems sakau: „Nėra blogų įrankių, yra tik kreivos rankos“. :)
  25. Patinka
    andrius12345 sureagavo į TonY B VideoBB-su payment proof   
    Pažiūresiu kaip pasiseks. O neturite skype sukūrę kokios grupės?
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...