Pereiti prie turinio

satrops

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    1.421
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    4
  • Atsiliepimai

    100%

satrops Pranešimai

  1. Tai cia kabliukas tas kad pas drauga imoneje dirbi ir realiai jo imones apmoka tavo IV saskaitas. Mano atveju pinigai sukrenta is projektu nesamu mikrotranzakciju, tai neaisku kaip vertintu.Bet jo, smagu, su IV pakanka 6 menesiu, su UAB swedas isvis is pradziu prase 3 metu finansiniu ataskaitu :)

     

     

    Įdomu ar bankas kaipnors asmeniškai reaguoja į tai, jei paaiškėja, kad žmogus fiktyviai dirbo tuos 6mėn, tik kad įgyvendintų reikalavimą.Nes pastebėjau, kad darosi populiaru geriau rodyti 6mėn pagal darbo sutartį, nei 2metus pagal IV

     

     

    Katik swedbankas paskambino tai sake standartiskai imonei turi buti 2 metai kad isvis galetu vertinti direktoriaus pajamas, mano atveju imonei 1.5 metu. Tai sake del to jog IT sektorius vienas stabiliausiu siuo metu ir is balanso ataskaitu uz 2019 2020 mato kad viskas gerai, tai padarys isimti ir preliminariai duotas teigiamas atsakymas del pajamu vertinimo. Buvau nuvaziaves ir i siauliu banka pasneketi tai sake irgi gali pajamas vertinti.Tai siektiek vilties atsirado. Aisku cia nereiskia garantuotas TAIP. Realaus atsakymo sulauksiu tik kai jiems bus nusiustas turto vertinimas ir matys depozita banko saskaitoje. Na bent jau galiu pradeti ieskotis :)

     

     

    Paprastai tai nemanau, kiti prašo atsiųsti oficialų pasiūlymą, nors man irgi taip paėjo korta, Swed pasuko tuomet kai jau buvau gavęs oficialų Šiaulių banko pasiūlymą su 2.1 palūkanomis, swed sako tai mes duosim 2 proc, tada pasakiau Šiaulių bankui, kad siūlo swed 2 proc, sakau, kad jei tiek pat pasiūlysit, renkuosi jus, valanda laiko ir naujas pasiūlymas yra su 2 proc iš Šiaulių.

     

     

    Tame ir esme iesko durneliu kurie sutiktu moketi didesnes palukanas. Cia del to "melavimo" yra slidus reikalas, tarkim man pora banku zodziu pasako siuloma marza, tai as zodziu ir perpasakoju bankui su kuriuo deruosi kiek man siulo. Swedas ir manes prase atsiusti oficialu pasiulyma is kito banko, tai net nesiunciau nes jie neturi teises reikalauti tokiu dalyku :) Bet jo, ironiska kai bando prastumti 2.4-2.5proc. palukanas pandemijos metu, bet paskui labai greit nusileidzia iki 2.0-2.1 nes jie dabar sunkioje situacijoje kadangi maziau zmoniu paskolas ima.Idomus ir tas faktas kad jeigu pvz. del pandemijos buvai prastovose ir nusitrauke tavo darbo stazas, tai pakanka gryzti i tapati darba po karantino isdirbti 1 menesi ir jau gali laisvai kreiptis del busto paskolos. Nereikia isnaujo 6men isdirbti. Bankai noredami islaikyti savo pelnus ir sumazinti nuostolius yra dabar priversti buti flexible ir pamazinti savo reikalavimus.

     

     

    Labai dėkoju už pasidalinimus, tikrai naudinga informacija.

  2. Ieškau socialinių tinklų (post'u) rašytojo, taip pat domina ir būtų gerai jeigu žmogus moka koreguoti www svetainės tekstus, sisteminti informacija t.y. perteikti tik reikalingą info.

     

    SVARBU: siųsdami laišką nurodykite savo preliminarų kainoraštį.

    Domina kolkas freelaceriai, galbūt būtų ir full time.

  3. Čia ir problema, bent Lietuvoje labai opi, kad verslas verkia, jog nėra klientų nėra kaip uždarbio, mirštam neišgyvenam, bet jeigu kreipiesi kaip klientas tai tave pasiunčia toli ir negražiai. Esu labai daug dirbęs su smulkiomis įmonėmis, prekybininkais, iš klientų aptarnavimo reklamos pusės ir labai daug jų verkia, kad nėra klientų reklama neapsimoka, neatsiperka plėtra stabdoma. O kai ieškai problemos tai gauni atsakymus panašiai taip: "probleminių klientų nenorim, nestandartinių klientų nenorim, klausinėjančių klientų nenorim". Tai panašu kad jie tiesiog nenori dirbti o po to skundžiasi, kad nėra klientų ir Lietuvos rinka yra per maža, konkurencija per didelė ir panašiai. Nors tikrai yra įmonių kurios LT rinkoje plečiasi ir nemato problemų.

    Esu tokios pačios nuomonės :)

  4. Gaila, kad pas Hostinger nebeliko galimybės išbandyti paslaugas. Dabar galimybė tik pirkti ir jei nepatiks rašyti kažkokias pretenzijas dėl pinigų gražinimo. Ir tai neaišku kada tu tuos pinigus atgausi ir kokia grąžinimo suma, nes kiek supratau hostinger prie pinigų grąžinimo prašymo išskaičiuoja kiek laiko naudojaisi paslaugomis be nuolaidos. Sumoki už 48 mėn. su nuolaida 80%, o išskaičiavimas vyksta pilna suma be nuolaidos. Arba gal aš kažką ne taip supratau?

     

    Norėtusi turėti galimybę bent jau išbandyti paslaugas prieš mokant pinigus ir paskiau jų laukiant atgal.

     

    Jei paslaugas tiekienti įmonė yra užtikrinta savo produktu - 14 dienų terminas paslaugų išbandymui bent jau užpildžius kažkokią formą ir įrodžius, taip sakykim "ketinimų rimtumą", yra 'must-have'.

     

    Tie patys Siteground duoda išbandyti paslaugas 14 dienų. Parašai užklausa ar galima išbandyti ir duoda be problemų. Tik pastaruoju metu pas juos kažkas su serverių pralaidumu. Jau labai smarkiai jaučiasi stabdymas. Kažin kaip su Hostinger. Pačiam dar neteko susidurti, tai norėtusi pabandyti ar išgirsti dabartinių naudotojų nuomones kaip sekasi naudotis paslaugomis būtent šiuo metu?

     

    Manau ir aš išbandyčiau.

    Esu serveriau.lt, tačiau gerokai pakeltos kainos yra. BET va čia klausimas yra, kaip dėl support, nes serveriai.lt man atrašo tikrai greitai.

  5. Sveiki,

    Domina kokias programas naudojate el.pašto priėmimui.

     

    Pats naudoju iv.lt paslaugas ir importuotju į asmeninį, tačiau šiuo metu planuojame plėstis ir gaunasi taip, kad jeigu atrašinėja kolega į emails, tai gmail'e jų nesimato ir atsąkymai gali dubliuotis.

     

    Nauodtis serveriai.lt paštu, man nepatogu, tai kyla klausimas, KĄ JUS NAUDOJATE?

  6. Labai įdomi tema, todėl norėčiau, kad pasidalintumėte savo patirtimi.

     

    Nesenai susidūriau su situacija. Ieškojau tiekėjų, radau webpage, kuriame siūlo jų paieškas. Pradėjus bendrauti pasirodė nepatikimai. Nutariau patikrinti reviews, jie parašyti iš fake anketų arba nuo giminių ir atimūjų.

     

    Nutariau parašyti vienam iš review parašiusiam, kaip service ir detaliau paklausinėti apie rezultatus. ATSAKYMO NEGAVAU.

     

    Sekančia diena sulaukiu nuo "TIEKĖJŲ IEŠKOTOJO" žinutės, kad man paslaugos kainuotų 240% daugiau. Paklausus, kodėl?

    Gaunu atsakymą:

    Per klientus vaikštai or dėmesio ieškaisi.

    Visi atvėjai individualus

     

    Ką manote?

    Ar savo versle naudojate fake feedbacks?

    Kaip išvengti tokių situacijų?

    Ar patys tikrinate?

     

     

    www.tiekejai.eu

  7. Sveiki,

    Tikiu, kad čia nelabai tokių yra, tačiau gal galite rekomenduoti.

     

    Ieškau kas užsiema modulinių MEDINIŲ namukų statyba / gamyba ir neparduoda į užsienį. Norėčiau bendradarbiauti ir pardavinėti jų produkcija į man žinomas rinkas. (Danija, Islandija, Norvegija)

     

    Galimas įvairus bendradarbiavimas.

     

    Komandoje esame du žmonės:

    1. IT/Marketingas.

    2. Interjiero dizainas/Architektas

    post-58484-0-33636700-1612887967_thumb.png

    post-58484-0-72057500-1612888133_thumb.png

    post-58484-0-84568800-1612888216_thumb.png

  8. Sveiki, gal kažkas esate įsidiegę ir naudojate kažką panašaus.

     

    Turime svetainę, kurioje parduodame paslaugą/produktą ir partneriai šalia to siulo dar savo paslaugas. Norėtusi, kad mes gave uzsakyma neturetume kas kartą rašinėti partneriui, kad bus užsakymas tada ir tada, tai buk ready, o kad jis pats turetų priėjimą prie užsakymo. Bent jau SAVO...

     

    Domėjausi įvairiais pluginais, tai kolkas neradau tinkamo. Dauguma skaičiuoja komisinius tik.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...