Pereiti prie turinio

TtomasS

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    1.310
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    5
  • Atsiliepimai

    100%

TtomasS Pranešimai

  1. Kodėl 90kW? Ar turi galvoje po chip? Jeigu taip - tai pasilikčiau mašiną kasdieniam važinėjimui, o keičiant variklį - liktų tik kaip sportinė mašina ir tiek :)

     

    Na jei keisi į 2.0l 90kw tai būtų absurdas, traukos atsiras vos daugiau, tai nežinau koks sportininkas iš jo išeis :D užsiknisimo bus užtektinai, pinigų ir laiko sukiši kaip reikiant

     

     

    Sveiki,

    Turiu BMW 318 Compact 1996 metų, ir norėjau pasiklausti ar geriau yra šiam varikliui daryti CHIP tuning'ą ar keisti variklį į naujesnių metų arba tų pačių metų 2.0l? Visgi šiai mašinai 66kW nėra užtektinai ir kuro atžvilgiu ekonomiškumo tikrai nematau ( 320 tų pačių metų valgo tiek pat, tačiau turi beveik 90kW ) :)

  2. Pardavimas galbūt ir variantas, tačiau vis tik norisi sužinoti kokia situacija ir kas turi būti atlikta keičiant variklį, nes mintis yra pasiimti kitą automobilį kasdieniam važinėjimui, o šį paversti sportiniu :) ( keičiant variklį į gerokai galingesnį )

     

    Beje, būtent su ta ekspertize ir domina, nes vienur sako 20%, kitur 30%, o treti išvis sako, kad net 5% pakeitus galią reikia važiuoti ekspertizės..

     

    Nekažkas sportinio gautųsi įsidėjus 90kw variklį :unsure:

  3. Bet tai sukelia daug problemų, kaip kažkas minėjo. Kaikurie(ypač merginos) kątik išsilaikę teises vairuotojai nemoka greitai pajudėti iš vietos. Dėl to mažėja pasitikėjimas savimi dėl lėto pajudėjimo užsidegus žaliai šviesoforo šviesai. Pradeda gesti, nervuojasi. Žinau kelias tokias merginas.

    Tai čia įgudžių stoka. Žinau ir tokių, kurias mokino duoti gazo, tai jos užkelia 4k+ apsukų, tada važiuoja, aišku mašina šauna į priekį, prasikasa, tai iš išgąsčio stabdo, užgęsta ir gauna dar daugiau streso :D Na bet kaip mano instruktorius kad sakė, vieni iškart matosi, kad mašinoj gimę, tai su jais papratai, o su kitais tai...

  4. Nuvažiuok į kitą miestą ir pasivažinėk ten daugiau. Atkreipkt dėmesį, kad ne kartą tikrai nepastebėsi pvz 40km/h greičio ženklo. Arba nepamatysi siauresnio pasukimo į dešinę, kuriame rizika užvažiuoti ant šaligatvio arba ištisinės, tinkamai neatsimesi - neišlaikysi. O ant tokių vietų regitroj ir gaudo. Prisideda jaudulys ir stresas, tai dar viskas pablogėja.

  5. Čia jau visus taip moko važinėti... Su 1 pavara gazą liepia spaust tik kai sankabą jau atleidi visiškai.. Pavarą jungt liepia iki 2000 apsukų. :/ Nesąmonės. :D

    Tai džiaukis, kad taip moko. Kas jei visus mokytų iki redlaino varyt? :D

  6. Aišku, permetu pavaras iki 2k apsukų. Dėkui už pagalbą, eisiu testuot! cool.gif

     

    Ir dar prie to pačio. Sankaba sunkiai įsimina, tai čia jau parėjo sankaba, ar taip turi būti?

     

    Žodis "sunkiai" visiškai nieko nepasako. Vienam pakelt 100kg sunku, kitam vaikų žaidimai. Tokiu atveju geriausia duoti išmanančiam draugui arba meistrui, jis pasakys ar viskas tvarkoj, ar kažkas sugedę.

  7. Jungiant pavarą išvis gazo duot nereikia, kam drožt sankabą bereikalingai? Pirmą jungdamas, šiek tiek duodi, kad pajudėt, tada jungi antrą pavarą ir iš lėto atleidi sankabą, gazo išvis nespausdamas. Kai pilnai atleisi sankabą, tada gali duoti gazo ir nebus jokių trūkčiojimų. Tą patį kartoji su visom likusiom pavarom. Per laiką priprasi, nekils tokių klausimų.

  8. Sveiki,

    Nebeveikia senas, 6 metu, monitorius. Viskas prasidejo, kai narsiau internete ir patamsejo ekranas, o po keliu sekundziu visiskai uzgeso. Esu isitikines, kad tai monitorius, nes bandziau prijungti keleta kompiuteriu, su skirtingomis jungtimis. Taciau tas pats. Tiesiog parodo viena sekunde kompiuterio vaizda ir uzgesta. Noreciau paklaust, kas galetu buti? Ar apsimoka taisyt 6 metu senumo monitoriu? Kiek kainuotu taisymas?

     

    Buvo vienas prie vieno tokia pat bėda su Syncmaster, tik nepamenu dabar skaičiukų ar tokie patys. Būdavo, kad pora sekundžių parodo vaizdą, kol rodo vaizdą girdisi cypimas ir vėl užgesdavo. Būdavo jei įjungi ir išjungi ekraną kokius 100 kartų, tada pramušdavo ir pradėdavo rodyt. Taip pat padėdavo jei su fenu pakaitini monitorių tada irgi pradėdavo rodyti. Kai užkniso tokios procedūros, nunešiau kur tvarko elektroniką, tai pakeitė kažkokią detalę už 70lt atrodo, tik nebeatsimenu ką tiksliai keitė, nes senokai tas buvo.

  9. Man atrodo, kad reikalavimai tie patys. Ne tik variklio numeryje esme. Toks jausmas kad paemiau maza motora ir idejau didesni, viskas... Juk reikia keisti viska, pakartosiu viska. Liks tik remas su rankenom, netiks niekas, pradedant pravodke ir kompais, baigiant elementariais tvirtinimo taskais. Nusipirkti motocikliuka su didesne kubatura kainuos maziau nei nusipirkus maza ir deti jam kita motora. Juolab, kaip paskui toki parduoti? Niekaip.

     

    Tai ką tam motorolery pakeist tereikia, varikį, pravodkę, karbiuratorių, duslintuvą ir galinį tekinį. Senas dalis gali parduoti ir atsiimti nemažą dalį pinigų. Daugiau viską palieki kaip buvę: rėmas, plastmasės, bakas, lempos, posūkiai, sedenė, akumuliatorius, visas priekis bei kitos dalys, kurių nepaminėjau tinka. Aš ir nesiginčiju, kad nusipirkti motorolerį su didesne kubatūra kainuos pigiau, ar aš taip sakiau? Pvz Gilera dna 125cc kainuoja dažniausiai mažiau nei tokia pat 49cc, dėl to, kad 125 yra mažiau paklausios, nes tie, kurie perka tokius motorolerius, gaili pinigų arba tingi (bijo) laikyti A1 kategoriją, nes ji kainuoja apie pusę tokio motorolerio vertės. Tačiau pažiūrėk į kainas motorolerių, kurie registruoti kaip 49cc, bet turi 125cc motorą, kaina visada būna bent 30 procentų didesnė ir būna iškart nuperkami.

  10. Jau buvo tokių temų. Draugas laikė prieš porą savaičių, dariedėdavo prieš sankryžas ar pėsčiųjų perėjas kai reikėjo sustot ant laisvo, tai po egzamino instruktorius pagyrė "Puiku, kad išnaudojai inercijos jėgą ir prieš sustodamas riedėjai laisvąja eiga"

  11. Nesąmones šnekat (nr.2)

     

     

     

    Nežinau ką turėjote omenyje sakydami "pasikelti postų skaičių"

    Niekaip negaliu suprasti kokia nauda iš to, bet nesigilinsiu.

     

    Argumentams prisegu savo motociklo dokumentų nuotrauką (žiūrėti žemiau)

    P.5 Variklio nr.

     

     

     

    Aš taip pat nesu ekspertas, bet perskaitęs jūsų postą, galiu konstatuoti faktą, kad tamsta ne tik kad nelabai kažką suprantat, o nesuprantat visiškai nieko.

     

     

     

    Mes šnekam apie britvas ar apie pyrdas? :) Nes pagal tavo dokumentuose matomą kubatūrą, mūsų diskutuotinas objektas šiek tiek skiriasi. Pastaraisiais metais rankose teko laikyti bent 10 skirtingų motorolerių (iki) 125cc dokumentus, tai nei 10 metų senumo, nei 2 metų senumo motorolerio dokumentuose nebuvo nustatytas variklio nr.

     

    Jei ne ekspertas, tai kam šnekėt, ką kažkur kažkada esi girdėjęs?

     

    Su tuo 125 variklio "įsidėjimu"... Už tokią sumą galėsi antrą moto nusipirkti, ar net du. Greičiausiai bus begalės darbo ir reikės keisti daug dalių. Pavyzdžiui Aprilia RS 50 ir 125 versijos labai skiriasi - rėmas kitoks, grandinė kitoje pusėje, duslintuvas kitoje vietoje... Ir apskritai visos dalys nepritaikytos. Nusimatytų gyvenimo projektas...

     

     

    Yra modelių, kuriuos perdirbti sunku, bet yra modelių, kuriuos patyręs motopirkininkas prichimyčintų per pusę dienos (pvz. gilera dna, aprilia sr). Tuo labiau, kad Lietuvoj gyvenam, čia išpjauti plokštelę su rėmo numeriu ir ją įvirinti nekyla jokių problemų, net nereiks viso motorolerio ardyt tokiu atveju.

  12. Sveiki, taigi noretus pasijungt wifi, yra interneto laidas kuris eina i pc, ar imanoma, kad pajungus koki usb adapteri prie pc pasidaryt wifi hotspot ?

    Kaip pvz.: pasiemus https://www.varle.lt/tinklo-plokstes-adapteriai/d-link-dwa-125-80211bgn-usb-wireless-adapter.html iseitu ?

    Esme, kad internetas liktu ir paciam pc, tiesiog prijungus usb (padaryt usb kaip hotspot)

     

    Išeitų su tuo adapteriu, bet internetas tikrai sulėtėtų ir nuotolis būtų nelabai didelis. Be to reiktų, kad pc būtų įjungtas visą laiką, kol naudosies wi-fi. Iš asmeninės patirties galiu patart geriau nepagailėk 70-100lt ant wi-fi rauterio ir bus rami galva.

  13. girdejau kas kazkaip spalva atrenka su dangteliu kur bakas uzsidaro

    Tai čia nebūtinai pagal dangtelį, tiesiog dažniausiai jį būna paprasčiausiai nuimti nuo mašinos, o tada jau parduotuvėje bando pagal tą dangtelį pririnkt dažus.

  14. O jei su šitais va dalykais ten variklio keitimais ar tt ten technikinei ar ten kažkur kitur kažkas užmatys kad kažkas netaip ar greitį kiek eina kur nors tikrins.

     

    technikinėj nieko nepamatys, nes lietuvoj variklio numeris dokumentuose nėra žymimas, tuo labiau, kad jiem mažiausiai tas rūpi. Dėl greičio tikrinimo kiek eina kažkaip neteko girdėt, tuo labiau kad tas greitis nėra kažkoks įspūdingas, pvz gilera dna 125cc eina iki 120km/h, o tiek išspausti galima ir iš paprastos 49cc pyrdos, ją paturbinus, tiesiog skiriasi garsas, patvarumas (keturtakčiai varikliai visuomet yra patvaresni už dvitakčius, taip pat turi ženklų pranašumą kuro sąnaudose).

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...