Pereiti prie turinio

TtomasS

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    1.310
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    5
  • Atsiliepimai

    100%

TtomasS Pranešimai

  1. tai pagal tave 50 km/h - 5 pavara. Sėkmės mieste važinėjant su 5-6 pavara ir keičiant variklius vieną po kito.

     

     

    Kaip tik - kuo didesnė pavara, tuo mažesnės apsukos. O kuo mažesnės apsukos, tuo mažiau "drožiasi" variklis ir tuo mažiau degalų ryja. Tai jei žmogui išeina važiuot 5 pavara mieste, tai puiku :)

  2. kai as laikiau irgi sake i pirma nejunginet nes pirma skirta tik pajudet is vietos

     

     

    Kaip kokioms mašinoms, su vienom antra pavara gali ir 5km/h važiuot, o su kita ir 10km/h antra važiuojant gęsta. Bet registros mašinos naujos, neturėtų grybaut taip, tai pirmos tikrai nereiktų jungt...

  3. nusisneki. jeigu greitis +/- 10km/h, jungi pirma, jei 20km/h - antra, jei 30km/h - trecia. ismoke instruktorius sito pries keturis metus. galiu pasakyt tiek, kad gan protinga taip daryt. kiek masinu teko vairuot, tai pagal tai geriausiai ir sueina... na aisku jeigu masina su kokiu 1.2l varikliu, tai 30 km/h ir trecia pavara gal siek tiek per "stipru".

     

    bet ant daugumos, tai sueina puikiai. i posuki laisvai galima ir trecia pavara isisukt (30km/h).

     

    toks jausmas kad autorius teisiu neturi net, tai galetu klausinetis instruktoriaus, o ne kazkokiam forume, kur bus pateikta 10 nuomoniu, visos skirtingos ir puse is ju nesamoningos.

     

     

    Prie ko čia pagal greitį žiūrėt? Išmokit variklio klausytis. Pagal apsukas, o ne pagal greitį jungt pavaras reikia...

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...