Pereiti prie turinio

RainForest

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    179
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

RainForest Pranešimai

  1. Vardo ar pavardės keitimas prieš Chek-ino padarymą - 418 Lt. Po Chekino padarymo - reikia skambinti į Ryanair, jie už 15 eurų nuima ChekIną ir tuomet galima keisti vardus, datas, kryptis ir pan.

  2. Nebus problema tame, kad skirtingi gamintojai, skirtingos šalys tuos dydžius skirtingai nurodo? Iš patirties - perku batus kartais 45, kartais 46, kartais 44 dydžio. Koja juk ta pati išlieka, o kai matuoji batus parduotuvėj, tai labai dažnai skirtingus dydžius perku.

  3. Teko bendrauti su keliais didžiasių portalų atstovais. Žmonėmis, kurie ten dirba. Bendrauti prie alaus, o ne oficialiai. Tai jie ir suteikė tokią informaciją. Ir nereikia ten milijonų investuoti. Nėra tai žiauriai didelis reikalas. Ne Maxima kokia. Ir net ne Norfa.

     

     

    Klaidingos tavo žinios. Jeigu išsianalizuotum pagrindinių svetainių struktūras ir backlinkus, tai pamatytum, kad ne vafliai sėdi ten. avia.lt tai 100 proc. backlinkų prispirkusi turi, tagoo.lt ant rusiškų svetainių backlinkų sėdi, flyzeta.lt taip pat aktyviai pradėjo dirbti ties tuo klausimu ir t.t. Jeigu jūs galvojat, kad jie tik ant Google Adwords tūkstančius LTL kiša, tai sėkmės jums... ;)

    Čia yra žiauriai didelis reikalas ir jeigu ruošiatės kažko pasiekti su pora tūkstantukų pinigų, tai tikrai tik sėkmės belieka palinkėti :)

     

    O tai kas Lietuvoje, be Eturo, dar teikia tokias paslaugas?

     

    Yra daug sąlygų nuo kuriu gali priklausyti antkainis, ilgai čia rašyti būtu. Mes jau susitarėme ne su eturu, bet su kita įmone, nuo rytojaus turi pradėti veikti.

     

    Kuriame portale pardavinėjai bilietus? Būtų įdomų pažiūrėti.

     

    Naudojausi eturu.. nepatiko :) sistema neatitiko mano lūkesčių, koreguoti mažai ką gali.. net laiško, kuris siunčiamas pirkėjui negali pasikoreguoti, nes ten rašoma pievos..

     

    O kad sistema atsipirktų tikrai labai daug darbo ir dar daugiau lėšų reik įdėt :) aš atsisakiau sistemos nesenai.. Nudegiau nemažai, jei būčiau tuos pinigus bent jau reklamai skyręs, jau dabar būtų žymei geriau :))

     

    sveikinu, kad pasirinkai ne eturą, įdomu tik ką :)

  4. Mano žiniomis, tai niekas ten nelaiko spec. žmonių, dirbančių su SEO. Tiesiog moka kiekvieną mėnėsį už Google adwords po 3, 4, 5 tūkstančius Lt (kiek kas gali/nori) ir tiek.

     

    Tikrai nebandau tavęs atmušti nuo šitos idėjos. Bet galiu pasakyti, kad SEO tau čia aukso kalnų tikrai neatneš.

    Praktiškai su kiekviena bilietų rezervacine esančia topuose dirba SEO specai. Ir ne tai, kad šį darbą darytų kažkokios įmonės, o yra nusamdyti SEO specialistai kaip darbuotojai, kurie visą laiką tik ir dirba ties tuom. Yra metamos didiulės investicijos į nuorodų pirkimus, Adwords sistemoje, kainos irgi labai stipriai užekltos yra. Taip, kad reikės labai ir LABAi stipriai dirbti norint pasiekti kažko.

     

    Bus tikrai sunku, nes kapojimasis tarpusavyje šioje srityje vyksta kaip reikalas.. ;)

  5. Beje, kaip su licenzijomis? Ar reikia kažkokių? Ir kaip Eturas, sutiko bendradarbiauti? Kažkas minėjo, kad jie lyg ir nedirba su pavieniais asmenimis, tik su agentūromis?

     

    Patogiau? O kame patogumas? Ir cia, ir ten reikia ta pacia procedura atlikti - suvesti datas, kryptis, keleiviu skaičiu, ju vardus ir pavardes. Procesas toks pat, o perkant tiesiogiai - moki maziau. Siaip suprantu, kad zmones perka, gal net ir nemazas, taciau idomi tokiu pirkimo logika.

     

    Taip yra sutartis su šia kompanija pasirašyta galime naudoti jų simboliką, taip pat ketinam pirkti kelis boeng'us, ieškau investuotojų kas prisidėtu.

     

    P.S. o jei rimtai tai man rodos tu tik vienas likai iš savo trolių hebros kuris nenustojo rašinėti ne į temą, bet tą galima pakeisti, tik suteik progą dar vieną. Prieš komentuojant tokius dalykus pagalvok ar pats ką nors gero esi apdaręs, ar ką nors darai savo nieko vertam gyvenime geresnio nei aš? Aš kažką darau net ir tada kai kas kart atsiranda tokie menkystos kaip tu, kurie bando trolinti praktiškai kiekvienoje mano temoje.

     

     

     

    Yra pliusu naudojantis tokiom paslaugom, neskaitant antkainio, šiaip patogiau daug yra per tokius agentus pirkti.

  6. Sveiki,

     

    taip jau gavosi, kad maždaug 4-5 kartus per mėnesį tenka nuvažiuoti į Rygą. Vakar eilinį kartą grįžinėdamas iš broliukų sostinės susimasčiau, kad galbūt šiuos mano važinėjimus galima būtų suderinti su tam tikra veikla. Pats kolkas nesugalvojau kas tai galėtų būti, todėl kreipiuosi į Jus patarimo. Gal turite idėjų? O gal Jums reikėtų tokio žmogaus kaip aš? :D Ta prasme, ar parvežti ką nors iš Rygos, ar nuvežti į Rygą, ar tiesiog pačioje Rygoje atlikti tam tikras funkcijas, pavedimus?

     

    Iš anksto dėkoju.

  7. Na gerai, bet jei atmesim visus šiuos neigiamus patirimus. Jei tvarkinga, normali plovykla. Plauna ne seniai kokie ir ne mergaitės. Normaliai, tvarkingai išplovė, pačiam paskui "dabaiginėti" darbo nereikia. Kaina, tarkime 15 lt. Tai ar tikrai vertėtų pirkti tos žetonus (o kad normaliai mašiną nuplauti visvien matyt reikia išlesiti kokius 8-10 litų žetonams?) ir pačiam vargti, jei už 15 lt tau kaip reikiant nuplautų? :)

  8. Sveiki,

     

    O aš norėčiau pasiteirauti Jūsų nuomonės apie automobilių plovyklą. Mačiau, yra čia viena tema apie tai, bet mažai ten idėjų išsakyta ir šiaip ji apmirusi.

    Vietoj įžangos – trumpi mano pamąstymai. Taigi, visų pirma domintų nuomonę tų, kurie jau turi automobilius. Gerbiamieji, kur jus juos plaunat? Ar tuose plovyklose, kur susimeti pora žetonų ir pats plauni ar visgi tuose plovyklose, kur tai daroma profesionalių plovėjų rankomis?  Kas liečia mane, tai atvykęs prieš gerus 8 metus gyventi į Vilnių (iki tol gyvenau Rygoje, Latvijoje), buvau nustebęs, kad sostinėje praktiškai nėra tokių, „rankų darbo plovyklų“. Visur pristatyta tų žetoninių plovyklų (tuo tarpu Rygoje ant kiekvieno kampo rasi plovyklų, kur plauna rankomis, o vat žetoninę pirmą kartą pamačiau prieš 10 dienų, ką tik atsidarė ir rodos latviams patiko – plauna ten lietui lyjant :D) Kai nusipirkau automobilį, pora karta bandžiau ir plautis tose „žetoninėse“. Nepatiko. Aišku, gaunasi pigiau, bet normaliai, švariai, taip kad išplauna rankomis, visvien nesigauna, bent jau man. Tepliojimas kažkoks vyksta ir tiek. Tuo tarpu pora kartų pabandžius nuvažiuoti Vilniuje į tas plovyklas, kur plaunama rankomis, vos ne visada girdėdavau tą patį atsakymą – pas mus 2 dienų eilė, galite užsirašyti. Tai, kad tokių plovyklų Vilniuje trūksta – faktas. Tai kaip manote, ar nebūtų pelningas toks versliukas? Jei jau reikia iš anksto užsirašyti, tai vadinasi klientų yra. Investicijų irgi rodos nelabai daug reikia. Patalpos, įranga ta, siurblys koks, buitinė chemija. Pradžiai nebūtina samdytis plovėju, galima ir pačiam plauti, o vėliau, žiūrint kaip seksis, galima ir plovėjų pasikviesti į pagalbą. Įsibegėti, manau, galima būtu gan greitai. Pasidaryk pradžiai gerą kainą, 10 lt pvz, ir manau klientų bus kaip reikiant. O pradžiai to ir reikia.

    Yra, aišku, ir savo niuansų. Versliukas priklauso nuo oro. Tokią dieną kaip šiandien matyt niekas nesikreiptų. Bet užtat geru oro, manau, nemažai žmonių kreiptųsi. Dar toks niuansas yra, kad mačiau internete parduodama viena plovykla. Bet parduodama jau 2 metus. Prieš 2 metus kainavo 50 000, dabar 40 000. Jei 2 metus niekas neperka tai irgi minčių kyla.. Ir dar. Ar nėra taip, kad lietuvaičiai taip priprato prie tų žetoninių plovyklų, kad nelabai ir dairosi į tas, rankų darbo plovyklas?

    Žodžiu, gerbiamieji. Pasisakykite šia tema. Ar Jūs darytumėte tokį verslą ar ne?

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...